Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 15 Δεκ 2019, 11:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 14:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 4375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Με πιο ελεύθερο φίλτρο, χοάνες, βαρελάκια και τα σχετικά, παίζει να ζορίζεται παραπάνω ο κινητήρας το καλοκαίρι;

_________________
Εικόνα

-C4 1.6 THP
-C3 1.4 diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 1990
Εικόνες: 3
Αυτό πρώτη φορά το ακούω!Δε νομίζω.
Για ποιό λόγο να ζορίζεται??Μόνο αν πειράξεις το ΣΗΜΕΙΟ που παίρνει αέρα και το πας π.χ. κοντά στην πολλαπλή,ε, τότε έχεις πρόβλημα γενικά,όχι μόνο το καλοκαίρι..Βάλε οτι είναι να βάλεις απλά φρόντισε να ρουφάει δροσερό αέρα!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 4375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εννοώ λόγω υπερβολικά ζεστού αέρα. Δεν ξέρω αν του κάνει και τόσο καλό σε συνθήκες καύσωνα, να ρουφάει παραπάνω ζεστό αέρα. Γι' αυτό ρωτάω αν και κατά πόσο θα ζορίζεται ο κινητήρας. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που είναι turbo.

_________________
Εικόνα

-C4 1.6 THP
-C3 1.4 diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
Γι'αυτο το λογο υπαρχουν ρε Νικολα τα ιντερκουλερ! Δεν εισαι ατμοσφαιρικος για να σου πω οτι ισως να μην κανει να ρουφαει ζεστο αερα, ισως να πνιγεται, ισως...

Τουρμπο φορας, εχει μεγαλη διαφορα! Μη φοβασαι τιποτα! Βαλε κατι καλο να το ακους τετοιο λουλουδι... :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1459
Για μενα,μην μπλεκεις με φιλτροχοανες σκουπες κλτ,turbo εισαι,εχεις ενα δυνατο μοτερ,βαλε αν θες ενα πιο ελευθερο φιλτρο και εισαι μια χαρα,απλα να εισαι τακτικος στο καθαρισμα του.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20734
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μαραμένο....... :rop

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 4375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Το μαραμένο που αναφέρεται κύριε Ματθαίου; Στο λουλούδι μου;; :laugh :laugh

Μήπως έχετε κάτι να προσφέρετε στη συζήτηση εκτός από το να είστε εριστικός και εγκάθετος;

_________________
Εικόνα

-C4 1.6 THP
-C3 1.4 diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20734
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ότι και να κάνεις Νικόλα μου,το θέμα είναι ο ζεστός αέρας.
Δεν ενοχλεί ούτε δημιουργεί κάποιο πρόβλημα,αυτό που σκέφτεσαι,αλλά τους καλοκαιρινούς μήνες,θέλει προσοχή έτσι κι αλλιώς.
Διαφορές μεγάλες δεν θα δείς εάν δεν βάλεις πρόγραμμα,ίσως σε κάποιο φάσμα στροφών να είναι και χειρότερο.Μιλάω φυσικά για αμελητέες καταστάσεις που ίσως δεν θα τις καταλάβεις κιόλας.

Προσωπική άποψη τώρα,μην ασχολείσαι με μαλακίες.
Ασχολήσου με αυτό που πονάει το αυτοκίνητό σου και ξέρεις πολύ καλά ποιό είναι. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 21:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 4375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
:laugh :laugh :laugh


Έχεις πμ.

_________________
Εικόνα

-C4 1.6 THP
-C3 1.4 diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20734
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Με τι το έστειλες,με το αυτοκίνητό σου? :angr
Ακόμα να έρθει..... :rop

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1459
βαλε ενα προγραμμα απο etuners και θα τρελαθεισ που σαι κ τουρμπατος.Εγω εδω με την χελωνιτσα μου (1.4 ατμοσφαιρα),και δεν το μετανιωσα,οποιος μπει καταλαβαινει διαφορα.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 07:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
Το χουμε σαν κλαμπ αυτο, ειχα πεσει και γω παλαιοτερα στην παγιδα αυτη, αλλα ρε παιδια, πως να το κανουμε τωρα που το θεμα λεει για φιλτρο αερα?
Μπορει να υπαρχει καποιος που να θελει να βαλει ενα καλο aftermarket φιλτρο και διαβαζοντας το θεμα να βγαλει καποια συμπερασματα. Αν το συμπερασμα ειναι το προγραμμα των 300€ (λεω πχ μια τιμη), ξεκινωντας απο φιλτρα αερος των 80€ πχ...καταργουμε και την εννοια του θεματος. Ειναι ΛΑΘΟΣ αυτο!

Εδω μιλαμε για φιλτρα, οχι για το πως μπορει καλυτερα να "χτισει" καποιος κατοχος το αυτοκινητο του. Ειναι τελειως διαφορετικα θεματα.
Ειναι σα να γραφουμε στο θεμα για τακακια, περι τετραπιστονων δαγκανων. Αφου τακακια αναζητουν καποιοι, σιγουρα ειναι αλλιως μια τετραπιστονη δαγκανα και πιο δυνατη, αλλα αυτοματα ειναι εκτος θεματος. ;)

Στο θεμα μας τωρα, το φιλτρο ουσιαστικα "μετατοπιζει" την καλυτερη αναπνοη του αυτοκινητου (αυτο που νιωθουμε εμεις σαν δυναμη) απο τις χαμηλες στροφες, στις πιο υψηλες. Ουσιαστικη διαφορα στη δυναμη ομως δεν εχουμε. Στους ατμοσφαιρικους κινητηρες στις χαμηλες στροφες ισως πνιγεται λιγο παραπανω, στις υψηλες νιωθεις ομως την διαφορα στην αναπνοη, στον ηχο, αλλα οχι τραγικα στην δυναμη, ψευδεσθηση. Φυσικα υπαρχουν ενα σωρο ειδη φιλτρων, οχι τυχαια.
Οι τουρμπατοι παλι, δεν νιωθουν καμια διαφορα ή πνιξιμο, εχουν αφθονη ροπη απο χαμηλα.

Τα φιλτρα δεν ειναι κατι το ασχημο, απλα δεν αρκουν για καποιον που θελει ξαναλεω να "χτισει" το αυτοκινητο του και οχι απλα να πει οτι κατι βελτιωσε. Το φιλτρο και η εξατμιση αρχικα, σε συνδιασμο και με αλλα πραγματα, ειναι το Α και το Ω της αναπνοης και εκπνοης του αυτοκινητου. Αξιζουν να εχουν δικο τους θεμα περα απο προγραμματα κτλ που δεν αμφισβητουντε οι ικανοτητες τους απο κανεναν.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Φίλε για το max της απόδοσης εισπνοή-εκπνοή όπως είπες, μπορείς να βάλεις ένα Κ/Ν στο φιλτροκούτι κ χταπόδι με ένα πιο ελεύθερο καταλύτη κ τελικό. Τίποτα παραπάνω, τιποτα παρακάτω. Θα δεις εμφανή διαφορά στην ροπή κ θα κάνεις οικονομία πηγαίνοντας με μία ταχύτητα κάτω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 12:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1459
Nαι σωστα,ξεφυγαμε λιγο απο το θεμα.Εγω το ξεκινησα συγνωμη παιδια! Παντος οτι κ να κανει καποιος στο αμαξι του,οτι και να του πουμε εμεις,αν δεν δοκιμασεις δεν θα βγαλεις ποτε συμπερασμα,οι αποψεις ειναι απο τζαμπα λεφτα μην ασχολεισαι μεχρι,,,βαλε το ταδε και θα πεταει το αμαξι. Οποτε αν προκειται για ενα φιλτρο που οντος δεν ειναι τοσο μεγαλο το κοστος,βαλτο φιλε μου να σου φυγει και η ιδεα γιατι ξερω εισαι στο τριπακι που σε τρωει ολη την ωρα,και δες τα συν και τα πλην!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 44 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

φιλτρα για c3 diesel 1.4 μοντελο 2012
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Πρόβλημα με a/m Φίλτρο Αέρος
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Ποιά φίλτρα έχετε δοκιμάσει και πια η γνώμη σας?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron