Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Γι'αυτο το λογο υπαρχουν ρε Νικολα τα ιντερκουλερ! Δεν εισαι ατμοσφαιρικος για να σου πω οτι ισως να μην κανει να ρουφαει ζεστο αερα, ισως να πνιγεται, ισως... Τουρμπο φορας, εχει μεγαλη διαφορα! Μη φοβασαι τιποτα! Βαλε κατι καλο να το ακους τετοιο λουλουδι...
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Haris_c4_1.4
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:39 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13 Δημοσιεύσεις: 1541
|
Για μενα,μην μπλεκεις με φιλτροχοανες σκουπες κλτ,turbo εισαι,εχεις ενα δυνατο μοτερ,βαλε αν θες ενα πιο ελευθερο φιλτρο και εισαι μια χαρα,απλα να εισαι τακτικος στο καθαρισμα του.
_________________ 1.4 - 102 hps VTRS Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 21:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ότι και να κάνεις Νικόλα μου,το θέμα είναι ο ζεστός αέρας. Δεν ενοχλεί ούτε δημιουργεί κάποιο πρόβλημα,αυτό που σκέφτεσαι,αλλά τους καλοκαιρινούς μήνες,θέλει προσοχή έτσι κι αλλιώς. Διαφορές μεγάλες δεν θα δείς εάν δεν βάλεις πρόγραμμα,ίσως σε κάποιο φάσμα στροφών να είναι και χειρότερο.Μιλάω φυσικά για αμελητέες καταστάσεις που ίσως δεν θα τις καταλάβεις κιόλας. Προσωπική άποψη τώρα,μην ασχολείσαι με μαλακίες. Ασχολήσου με αυτό που πονάει το αυτοκίνητό σου και ξέρεις πολύ καλά ποιό είναι.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 21:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Με τι το έστειλες,με το αυτοκίνητό σου? Ακόμα να έρθει.....
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Haris_c4_1.4
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 23:03 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13 Δημοσιεύσεις: 1541
|
βαλε ενα προγραμμα απο etuners και θα τρελαθεισ που σαι κ τουρμπατος.Εγω εδω με την χελωνιτσα μου (1.4 ατμοσφαιρα),και δεν το μετανιωσα,οποιος μπει καταλαβαινει διαφορα.
_________________ 1.4 - 102 hps VTRS Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 07:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Το χουμε σαν κλαμπ αυτο, ειχα πεσει και γω παλαιοτερα στην παγιδα αυτη, αλλα ρε παιδια, πως να το κανουμε τωρα που το θεμα λεει για φιλτρο αερα? Μπορει να υπαρχει καποιος που να θελει να βαλει ενα καλο aftermarket φιλτρο και διαβαζοντας το θεμα να βγαλει καποια συμπερασματα. Αν το συμπερασμα ειναι το προγραμμα των 300€ (λεω πχ μια τιμη), ξεκινωντας απο φιλτρα αερος των 80€ πχ...καταργουμε και την εννοια του θεματος. Ειναι ΛΑΘΟΣ αυτο! Εδω μιλαμε για φιλτρα, οχι για το πως μπορει καλυτερα να "χτισει" καποιος κατοχος το αυτοκινητο του. Ειναι τελειως διαφορετικα θεματα. Ειναι σα να γραφουμε στο θεμα για τακακια, περι τετραπιστονων δαγκανων. Αφου τακακια αναζητουν καποιοι, σιγουρα ειναι αλλιως μια τετραπιστονη δαγκανα και πιο δυνατη, αλλα αυτοματα ειναι εκτος θεματος. Στο θεμα μας τωρα, το φιλτρο ουσιαστικα "μετατοπιζει" την καλυτερη αναπνοη του αυτοκινητου (αυτο που νιωθουμε εμεις σαν δυναμη) απο τις χαμηλες στροφες, στις πιο υψηλες. Ουσιαστικη διαφορα στη δυναμη ομως δεν εχουμε. Στους ατμοσφαιρικους κινητηρες στις χαμηλες στροφες ισως πνιγεται λιγο παραπανω, στις υψηλες νιωθεις ομως την διαφορα στην αναπνοη, στον ηχο, αλλα οχι τραγικα στην δυναμη, ψευδεσθηση. Φυσικα υπαρχουν ενα σωρο ειδη φιλτρων, οχι τυχαια. Οι τουρμπατοι παλι, δεν νιωθουν καμια διαφορα ή πνιξιμο, εχουν αφθονη ροπη απο χαμηλα. Τα φιλτρα δεν ειναι κατι το ασχημο, απλα δεν αρκουν για καποιον που θελει ξαναλεω να "χτισει" το αυτοκινητο του και οχι απλα να πει οτι κατι βελτιωσε. Το φιλτρο και η εξατμιση αρχικα, σε συνδιασμο και με αλλα πραγματα, ειναι το Α και το Ω της αναπνοης και εκπνοης του αυτοκινητου. Αξιζουν να εχουν δικο τους θεμα περα απο προγραμματα κτλ που δεν αμφισβητουντε οι ικανοτητες τους απο κανεναν.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 11:36 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Φίλε για το max της απόδοσης εισπνοή-εκπνοή όπως είπες, μπορείς να βάλεις ένα Κ/Ν στο φιλτροκούτι κ χταπόδι με ένα πιο ελεύθερο καταλύτη κ τελικό. Τίποτα παραπάνω, τιποτα παρακάτω. Θα δεις εμφανή διαφορά στην ροπή κ θα κάνεις οικονομία πηγαίνοντας με μία ταχύτητα κάτω.
|
|
|
|
|
Haris_c4_1.4
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρα αερος Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 12:54 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13 Δημοσιεύσεις: 1541
|
Nαι σωστα,ξεφυγαμε λιγο απο το θεμα.Εγω το ξεκινησα συγνωμη παιδια! Παντος οτι κ να κανει καποιος στο αμαξι του,οτι και να του πουμε εμεις,αν δεν δοκιμασεις δεν θα βγαλεις ποτε συμπερασμα,οι αποψεις ειναι απο τζαμπα λεφτα μην ασχολεισαι μεχρι,,,βαλε το ταδε και θα πεταει το αμαξι. Οποτε αν προκειται για ενα φιλτρο που οντος δεν ειναι τοσο μεγαλο το κοστος,βαλτο φιλε μου να σου φυγει και η ιδεα γιατι ξερω εισαι στο τριπακι που σε τρωει ολη την ωρα,και δες τα συν και τα πλην!
_________________ 1.4 - 102 hps VTRS Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|