Σελίδα 3 από 3

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 14:54
από nicolas13
Με πιο ελεύθερο φίλτρο, χοάνες, βαρελάκια και τα σχετικά, παίζει να ζορίζεται παραπάνω ο κινητήρας το καλοκαίρι;

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 18:06
από GeoC4Madness
Αυτό πρώτη φορά το ακούω!Δε νομίζω.
Για ποιό λόγο να ζορίζεται??Μόνο αν πειράξεις το ΣΗΜΕΙΟ που παίρνει αέρα και το πας π.χ. κοντά στην πολλαπλή,ε, τότε έχεις πρόβλημα γενικά,όχι μόνο το καλοκαίρι..Βάλε οτι είναι να βάλεις απλά φρόντισε να ρουφάει δροσερό αέρα!

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:34
από nicolas13
Εννοώ λόγω υπερβολικά ζεστού αέρα. Δεν ξέρω αν του κάνει και τόσο καλό σε συνθήκες καύσωνα, να ρουφάει παραπάνω ζεστό αέρα. Γι' αυτό ρωτάω αν και κατά πόσο θα ζορίζεται ο κινητήρας. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που είναι turbo.

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:39
από Blanc
Γι'αυτο το λογο υπαρχουν ρε Νικολα τα ιντερκουλερ! Δεν εισαι ατμοσφαιρικος για να σου πω οτι ισως να μην κανει να ρουφαει ζεστο αερα, ισως να πνιγεται, ισως...

Τουρμπο φορας, εχει μεγαλη διαφορα! Μη φοβασαι τιποτα! Βαλε κατι καλο να το ακους τετοιο λουλουδι... :thumb

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:39
από Haris_c4_1.4
Για μενα,μην μπλεκεις με φιλτροχοανες σκουπες κλτ,turbo εισαι,εχεις ενα δυνατο μοτερ,βαλε αν θες ενα πιο ελευθερο φιλτρο και εισαι μια χαρα,απλα να εισαι τακτικος στο καθαρισμα του.

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:40
από Tzakos
Μαραμένο....... :rop

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 20:46
από nicolas13
Το μαραμένο που αναφέρεται κύριε Ματθαίου; Στο λουλούδι μου;; :laugh :laugh

Μήπως έχετε κάτι να προσφέρετε στη συζήτηση εκτός από το να είστε εριστικός και εγκάθετος;

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 21:13
από Tzakos
Ότι και να κάνεις Νικόλα μου,το θέμα είναι ο ζεστός αέρας.
Δεν ενοχλεί ούτε δημιουργεί κάποιο πρόβλημα,αυτό που σκέφτεσαι,αλλά τους καλοκαιρινούς μήνες,θέλει προσοχή έτσι κι αλλιώς.
Διαφορές μεγάλες δεν θα δείς εάν δεν βάλεις πρόγραμμα,ίσως σε κάποιο φάσμα στροφών να είναι και χειρότερο.Μιλάω φυσικά για αμελητέες καταστάσεις που ίσως δεν θα τις καταλάβεις κιόλας.

Προσωπική άποψη τώρα,μην ασχολείσαι με μαλακίες.
Ασχολήσου με αυτό που πονάει το αυτοκίνητό σου και ξέρεις πολύ καλά ποιό είναι. :thumb

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 21:16
από nicolas13
:laugh :laugh :laugh


Έχεις πμ.

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 21:17
από Tzakos
Με τι το έστειλες,με το αυτοκίνητό σου? :angr
Ακόμα να έρθει..... :rop

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 23:03
από Haris_c4_1.4
βαλε ενα προγραμμα απο etuners και θα τρελαθεισ που σαι κ τουρμπατος.Εγω εδω με την χελωνιτσα μου (1.4 ατμοσφαιρα),και δεν το μετανιωσα,οποιος μπει καταλαβαινει διαφορα.

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 07:32
από Blanc
Το χουμε σαν κλαμπ αυτο, ειχα πεσει και γω παλαιοτερα στην παγιδα αυτη, αλλα ρε παιδια, πως να το κανουμε τωρα που το θεμα λεει για φιλτρο αερα?
Μπορει να υπαρχει καποιος που να θελει να βαλει ενα καλο aftermarket φιλτρο και διαβαζοντας το θεμα να βγαλει καποια συμπερασματα. Αν το συμπερασμα ειναι το προγραμμα των 300€ (λεω πχ μια τιμη), ξεκινωντας απο φιλτρα αερος των 80€ πχ...καταργουμε και την εννοια του θεματος. Ειναι ΛΑΘΟΣ αυτο!

Εδω μιλαμε για φιλτρα, οχι για το πως μπορει καλυτερα να "χτισει" καποιος κατοχος το αυτοκινητο του. Ειναι τελειως διαφορετικα θεματα.
Ειναι σα να γραφουμε στο θεμα για τακακια, περι τετραπιστονων δαγκανων. Αφου τακακια αναζητουν καποιοι, σιγουρα ειναι αλλιως μια τετραπιστονη δαγκανα και πιο δυνατη, αλλα αυτοματα ειναι εκτος θεματος. ;)

Στο θεμα μας τωρα, το φιλτρο ουσιαστικα "μετατοπιζει" την καλυτερη αναπνοη του αυτοκινητου (αυτο που νιωθουμε εμεις σαν δυναμη) απο τις χαμηλες στροφες, στις πιο υψηλες. Ουσιαστικη διαφορα στη δυναμη ομως δεν εχουμε. Στους ατμοσφαιρικους κινητηρες στις χαμηλες στροφες ισως πνιγεται λιγο παραπανω, στις υψηλες νιωθεις ομως την διαφορα στην αναπνοη, στον ηχο, αλλα οχι τραγικα στην δυναμη, ψευδεσθηση. Φυσικα υπαρχουν ενα σωρο ειδη φιλτρων, οχι τυχαια.
Οι τουρμπατοι παλι, δεν νιωθουν καμια διαφορα ή πνιξιμο, εχουν αφθονη ροπη απο χαμηλα.

Τα φιλτρα δεν ειναι κατι το ασχημο, απλα δεν αρκουν για καποιον που θελει ξαναλεω να "χτισει" το αυτοκινητο του και οχι απλα να πει οτι κατι βελτιωσε. Το φιλτρο και η εξατμιση αρχικα, σε συνδιασμο και με αλλα πραγματα, ειναι το Α και το Ω της αναπνοης και εκπνοης του αυτοκινητου. Αξιζουν να εχουν δικο τους θεμα περα απο προγραμματα κτλ που δεν αμφισβητουντε οι ικανοτητες τους απο κανεναν.

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 11:36
από GEMI
Φίλε για το max της απόδοσης εισπνοή-εκπνοή όπως είπες, μπορείς να βάλεις ένα Κ/Ν στο φιλτροκούτι κ χταπόδι με ένα πιο ελεύθερο καταλύτη κ τελικό. Τίποτα παραπάνω, τιποτα παρακάτω. Θα δεις εμφανή διαφορά στην ροπή κ θα κάνεις οικονομία πηγαίνοντας με μία ταχύτητα κάτω.

Re: Φιλτρα αερος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιαν 2012, 12:54
από Haris_c4_1.4
Nαι σωστα,ξεφυγαμε λιγο απο το θεμα.Εγω το ξεκινησα συγνωμη παιδια! Παντος οτι κ να κανει καποιος στο αμαξι του,οτι και να του πουμε εμεις,αν δεν δοκιμασεις δεν θα βγαλεις ποτε συμπερασμα,οι αποψεις ειναι απο τζαμπα λεφτα μην ασχολεισαι μεχρι,,,βαλε το ταδε και θα πεταει το αμαξι. Οποτε αν προκειται για ενα φιλτρο που οντος δεν ειναι τοσο μεγαλο το κοστος,βαλτο φιλε μου να σου φυγει και η ιδεα γιατι ξερω εισαι στο τριπακι που σε τρωει ολη την ωρα,και δες τα συν και τα πλην!