Το χουμε σαν κλαμπ αυτο, ειχα πεσει και γω παλαιοτερα στην παγιδα αυτη, αλλα ρε παιδια, πως να το κανουμε τωρα που το θεμα λεει για φιλτρο αερα?
Μπορει να υπαρχει καποιος που να θελει να βαλει ενα καλο aftermarket φιλτρο και διαβαζοντας το θεμα να βγαλει καποια συμπερασματα. Αν το συμπερασμα ειναι το προγραμμα των 300€ (λεω πχ μια τιμη), ξεκινωντας απο φιλτρα αερος των 80€ πχ...καταργουμε και την εννοια του θεματος. Ειναι ΛΑΘΟΣ αυτο!
Εδω μιλαμε για φιλτρα, οχι για το πως μπορει καλυτερα να "χτισει" καποιος κατοχος το αυτοκινητο του. Ειναι τελειως διαφορετικα θεματα.
Ειναι σα να γραφουμε στο θεμα για τακακια, περι τετραπιστονων δαγκανων. Αφου τακακια αναζητουν καποιοι, σιγουρα ειναι αλλιως μια τετραπιστονη δαγκανα και πιο δυνατη, αλλα αυτοματα ειναι εκτος θεματος.
Στο θεμα μας τωρα, το φιλτρο ουσιαστικα "μετατοπιζει" την καλυτερη αναπνοη του αυτοκινητου (αυτο που νιωθουμε εμεις σαν δυναμη) απο τις χαμηλες στροφες, στις πιο υψηλες. Ουσιαστικη διαφορα στη δυναμη ομως δεν εχουμε. Στους ατμοσφαιρικους κινητηρες στις χαμηλες στροφες ισως πνιγεται λιγο παραπανω, στις υψηλες νιωθεις ομως την διαφορα στην αναπνοη, στον ηχο, αλλα οχι τραγικα στην δυναμη, ψευδεσθηση. Φυσικα υπαρχουν ενα σωρο ειδη φιλτρων, οχι τυχαια.
Οι τουρμπατοι παλι, δεν νιωθουν καμια διαφορα ή πνιξιμο, εχουν αφθονη ροπη απο χαμηλα.
Τα φιλτρα δεν ειναι κατι το ασχημο, απλα δεν αρκουν για καποιον που θελει ξαναλεω να "χτισει" το αυτοκινητο του και οχι απλα να πει οτι κατι βελτιωσε. Το φιλτρο και η εξατμιση αρχικα, σε συνδιασμο και με αλλα πραγματα, ειναι το Α και το Ω της αναπνοης και εκπνοης του αυτοκινητου. Αξιζουν να εχουν δικο τους θεμα περα απο προγραμματα κτλ που δεν αμφισβητουντε οι ικανοτητες τους απο κανεναν.