Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 09:56 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή στα φρένα σε 305mm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 02:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Φεβ 2007, 15:13
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Έχω το 1.6 με 266mm δίσκους και θέλω να βάλω από το 2.0 που είναι 305mm ξέρετε αν χρειάζεται αλλαγή και η τρόμπα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 03:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Ενδιαφερον η ερωτηση σου ..Περιμενω και γω απαντηση :iconcool

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 10:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ο δίσκος δεν επιρρεάζει απ'ευθείας την αντλία. Οι δαγκάνες είναι συσχετισμένες με την αντλία.

Γενικά στα φρένα, για να εκμεταλευτείς την αυξημένη επιφάνεια των μεγαλύτερων δίσκων, απαιτούνται και αναλόγως μεγαλύτερα τακάκια. Τα φρένα αποδίδουν αναλόγως της επιφάνειας τριβής. Αν αλλάξεις δίσκους, και δεν αλλάξεις τακάκια, η επιφάνεια αυτή δεν θα μεγαλώσει, οπότε δεν κερδίζεις τίποτα. Άσε που ίσως υπάρχουν προβλήματα στο πως το τακάκι θα πατάει στον δίσκο.

Για να βάλεις όμως μεγαλύτερα τακάκια, πρέπει οι δαγκάνες να μπορούν να τα δεχθούν. Δυστυχώς, συνήθως οι δαγκάνες παίρνουν μια συσγκεκριμένη διάσταση τακακίων, οπότε, μάλλον το 2.0 θα έχει και άλλες δαγκάνες, ίσως με μεγαλύτερα πιστόνια. Μπορεί όμως να είναι απλά σχεδιασμένες διαφορετικά για να χωράει στο κενό ο δίσκος 305mm.

Αν όντως οι δαγκάνες έχουν μεγαλύτερα πιστόνια, και δεν αλλάξεις την αντλία με μεγαλύτερης διατομής, το πεντάλ σου θα αποκτήσει μεγαλύτερη διαδρομή, πριν τα φρένα αρχίσουν να πιάνουν. Το πόσο, θα εξαρτηθεί από αν και το πόσο μεγαλύτερα πιστόνια έχουν οι δαγκάνες του 2.0. Αυτό συμβαίνει γιατί τα πιστονάκια της αντλίας πρέπει να προχωρήσουν περισσότερο μέχρι να σπρώξουν το extra υγρό που χρειάζονται οι νέες και μεγαλύτερες δαγκάνες.

Οπότε, μάλλον πας και για δαγκάνες, και ίσως για αντλία (τσέκαρε τις διαφορές στην διατομή των πιστονιών της δαγκάνας).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 11:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Ιαν 2007, 10:47
Δημοσιεύσεις: 232
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
gr_diver
"Άσε που ίσως υπάρχουν προβλήματα στο πως το τακάκι θα πατάει στον δίσκο"

σηγουρα με τον καιρο ο δισκος θα κανει λουκι απο την τριβη με τα μικροτερα τακακια. οποτε μαλλον θα αχριστευθει και ο δισκος αργοτερα hmmm

_________________
Εικόνα
ΛΑΜΙΑ BY NIGHT


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 11:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Και τέλος, κάτι που ξέχασα να συμπληρώσω πριν, όταν εφαρμόζεις την ίδια δύναμη σε μεγαλύτερη επιφάνεια, μειώνεις την ασκούμενη πίεση (θυμάσαι στο βιβλίο φυσικής που ο άνθρωπος περπατώντας στο χιόνι με παππούτσι βουλιάζει, ενώ ο άλλος που φορούσε "ρακέτες" δεν βούλιαζε; ).

Αυτό σημαίνει ότι αν μεγαλώσει η επιφάνεια τριβής, ναι μεν θα έχεις μεγαλύτερη δυνατή δύναμη, αλλά θα χρειάζεται να πατήσεις το πεντάλ με περισσότερη δύναμη από πριν, για να πετύχεις την ίδια επιβράδυνση. Γι' αυτό δες μήπως το 2.0 έχει και μεγαλύτερο σερβόφρενο, για να μην χρειάζεται περισσότερη δύναμη στο πενταλ.

Κατά τη γνώμη μου, άλλαξε όλα όσα είναι διαφορετικά στο 2.0, προκειμένου να έχεις μια ολοκληρωμένη και χωρίς συμβιβασμούς μετατροπή. Δεν θα σου αρέσει αν αλλάξεις μόνο δαγκάνες, και μετά το πεντάλ φτάνει χαμηλά και θέλει και πολλή δύναμη.

Ή για πιο οικονομική μετατροπή, με ταυτόχρονη αναβάθμιση, βρες after-market τρυπημένους δίσκους στην ίδια διάσταση, και after-market τακάκια για τις δαγκάνες που έχεις. Συνήθως αυτά αρκούν για να βελτιώσεις λίγο το φρενάρισμα, χωρίς πολλά έξοδα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 11:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
antonis16v αν δει το τοπικ ριξε καμια ιδεα φιλε ;)

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή στα φρένα σε 305mm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 11:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
dcat έγραψε:
Έχω το 1.6 με 266mm δίσκους και θέλω να βάλω από το 2.0 που είναι 305mm ξέρετε αν χρειάζεται αλλαγή και η τρόμπα


Θα χρειαστεις και τρομπα.
Οι δαγκανες 305 εχουν μεγαλυτερο εμβολο και το πενταλ του φρενου θα υποχωρει ενοχλειτικα.
Η καλητερη επιλογη ειναι ενα σετακι 283 Χ 26 με ενα καλο τακακι και αεροπορικου τυπου μαρκουτσια.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή στα φρένα σε 305mm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 13:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48
Δημοσιεύσεις: 155
Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
antonios16v έγραψε:
Θα χρειαστεις και τρομπα.
Οι δαγκανες 305 εχουν μεγαλυτερο εμβολο και το πενταλ του φρενου θα υποχωρει ενοχλειτικα.
Η καλητερη επιλογη ειναι ενα σετακι 283 Χ 26 με ενα καλο τακακι και αεροπορικου τυπου μαρκουτσια.


+1
Δαγκανες-δισκους-τακακια απο xsara ΙΙ 2λιτρο ή 206 RC ή 307 XSI διαστασεων 283Χ26 και σωληνακια αεροπορικου τυπου και θα εισαι υπερευχαριστημενος...Και το κοστος δεν θα ξεπερασει τα 550 Ε αν υπολογισεις 350 ευρω το σετ τα φρενα (μαμα ολα) και 100 ευρω τα σωληνακια και αλλα 100 το πολυ περαστικα μαζι με υγρα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2007, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Ρε παιδια 283mm δεν φοραει το 1.6cc
Τα ειχα μετρησει μια φορα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Δεκ 2007, 03:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
283 οσα εχουν ESP

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή στα φρένα σε 305mm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Δεκ 2007, 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
dcat έγραψε:
Έχω το 1.6 με 266mm δίσκους και θέλω να βάλω από το 2.0 που είναι 305mm ξέρετε αν χρειάζεται αλλαγή και η τρόμπα


Τελικα το 1.6 χωρις ESP εχει μονο μικροτερο σερβο.Η αντλια ειναι ιδια με το διλιτρο.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αλλαγη ελαστικων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: johni41
Απαντήσεις: 266
ΑΧ Αλλαγη μουαγε απο τριμπουλονο σε τετραμπουλονο
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: vil
Απαντήσεις: 26
αλλαγη εργοστασιακου ραδιοcd
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: antonisk7
Απαντήσεις: 50
Αλλαγή κλειδαριάς πόρτας η αφαλού λόγο καταστροφής
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Dimpap
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια