Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dcat
|
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή στα φρένα σε 305mm Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 02:31 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Φεβ 2007, 15:13 Δημοσιεύσεις: 16 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
|
Έχω το 1.6 με 266mm δίσκους και θέλω να βάλω από το 2.0 που είναι 305mm ξέρετε αν χρειάζεται αλλαγή και η τρόμπα
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 10:55 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Ο δίσκος δεν επιρρεάζει απ'ευθείας την αντλία. Οι δαγκάνες είναι συσχετισμένες με την αντλία.
Γενικά στα φρένα, για να εκμεταλευτείς την αυξημένη επιφάνεια των μεγαλύτερων δίσκων, απαιτούνται και αναλόγως μεγαλύτερα τακάκια. Τα φρένα αποδίδουν αναλόγως της επιφάνειας τριβής. Αν αλλάξεις δίσκους, και δεν αλλάξεις τακάκια, η επιφάνεια αυτή δεν θα μεγαλώσει, οπότε δεν κερδίζεις τίποτα. Άσε που ίσως υπάρχουν προβλήματα στο πως το τακάκι θα πατάει στον δίσκο.
Για να βάλεις όμως μεγαλύτερα τακάκια, πρέπει οι δαγκάνες να μπορούν να τα δεχθούν. Δυστυχώς, συνήθως οι δαγκάνες παίρνουν μια συσγκεκριμένη διάσταση τακακίων, οπότε, μάλλον το 2.0 θα έχει και άλλες δαγκάνες, ίσως με μεγαλύτερα πιστόνια. Μπορεί όμως να είναι απλά σχεδιασμένες διαφορετικά για να χωράει στο κενό ο δίσκος 305mm.
Αν όντως οι δαγκάνες έχουν μεγαλύτερα πιστόνια, και δεν αλλάξεις την αντλία με μεγαλύτερης διατομής, το πεντάλ σου θα αποκτήσει μεγαλύτερη διαδρομή, πριν τα φρένα αρχίσουν να πιάνουν. Το πόσο, θα εξαρτηθεί από αν και το πόσο μεγαλύτερα πιστόνια έχουν οι δαγκάνες του 2.0. Αυτό συμβαίνει γιατί τα πιστονάκια της αντλίας πρέπει να προχωρήσουν περισσότερο μέχρι να σπρώξουν το extra υγρό που χρειάζονται οι νέες και μεγαλύτερες δαγκάνες.
Οπότε, μάλλον πας και για δαγκάνες, και ίσως για αντλία (τσέκαρε τις διαφορές στην διατομή των πιστονιών της δαγκάνας).
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 11:17 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Και τέλος, κάτι που ξέχασα να συμπληρώσω πριν, όταν εφαρμόζεις την ίδια δύναμη σε μεγαλύτερη επιφάνεια, μειώνεις την ασκούμενη πίεση (θυμάσαι στο βιβλίο φυσικής που ο άνθρωπος περπατώντας στο χιόνι με παππούτσι βουλιάζει, ενώ ο άλλος που φορούσε "ρακέτες" δεν βούλιαζε; ).
Αυτό σημαίνει ότι αν μεγαλώσει η επιφάνεια τριβής, ναι μεν θα έχεις μεγαλύτερη δυνατή δύναμη, αλλά θα χρειάζεται να πατήσεις το πεντάλ με περισσότερη δύναμη από πριν, για να πετύχεις την ίδια επιβράδυνση. Γι' αυτό δες μήπως το 2.0 έχει και μεγαλύτερο σερβόφρενο, για να μην χρειάζεται περισσότερη δύναμη στο πενταλ.
Κατά τη γνώμη μου, άλλαξε όλα όσα είναι διαφορετικά στο 2.0, προκειμένου να έχεις μια ολοκληρωμένη και χωρίς συμβιβασμούς μετατροπή. Δεν θα σου αρέσει αν αλλάξεις μόνο δαγκάνες, και μετά το πεντάλ φτάνει χαμηλά και θέλει και πολλή δύναμη.
Ή για πιο οικονομική μετατροπή, με ταυτόχρονη αναβάθμιση, βρες after-market τρυπημένους δίσκους στην ίδια διάσταση, και after-market τακάκια για τις δαγκάνες που έχεις. Συνήθως αυτά αρκούν για να βελτιώσεις λίγο το φρενάρισμα, χωρίς πολλά έξοδα.
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή στα φρένα σε 305mm Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 11:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
dcat έγραψε: Έχω το 1.6 με 266mm δίσκους και θέλω να βάλω από το 2.0 που είναι 305mm ξέρετε αν χρειάζεται αλλαγή και η τρόμπα
Θα χρειαστεις και τρομπα.
Οι δαγκανες 305 εχουν μεγαλυτερο εμβολο και το πενταλ του φρενου θα υποχωρει ενοχλειτικα.
Η καλητερη επιλογη ειναι ενα σετακι 283 Χ 26 με ενα καλο τακακι και αεροπορικου τυπου μαρκουτσια.
_________________
|
|
|
|
|
georgio3gr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή στα φρένα σε 305mm Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 13:42 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48 Δημοσιεύσεις: 155 Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
|
antonios16v έγραψε: Θα χρειαστεις και τρομπα. Οι δαγκανες 305 εχουν μεγαλυτερο εμβολο και το πενταλ του φρενου θα υποχωρει ενοχλειτικα. Η καλητερη επιλογη ειναι ενα σετακι 283 Χ 26 με ενα καλο τακακι και αεροπορικου τυπου μαρκουτσια.
+1
Δαγκανες-δισκους-τακακια απο xsara ΙΙ 2λιτρο ή 206 RC ή 307 XSI διαστασεων 283Χ26 και σωληνακια αεροπορικου τυπου και θα εισαι υπερευχαριστημενος...Και το κοστος δεν θα ξεπερασει τα 550 Ε αν υπολογισεις 350 ευρω το σετ τα φρενα (μαμα ολα) και 100 ευρω τα σωληνακια και αλλα 100 το πολυ περαστικα μαζι με υγρα...
|
|
|
|
|
Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2007, 22:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Ρε παιδια 283mm δεν φοραει το 1.6cc
Τα ειχα μετρησει μια φορα
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Δεκ 2007, 03:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
283 οσα εχουν ESP
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή στα φρένα σε 305mm Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Δεκ 2007, 22:34 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
dcat έγραψε: Έχω το 1.6 με 266mm δίσκους και θέλω να βάλω από το 2.0 που είναι 305mm ξέρετε αν χρειάζεται αλλαγή και η τρόμπα
Τελικα το 1.6 χωρις ESP εχει μονο μικροτερο σερβο.Η αντλια ειναι ιδια με το διλιτρο.
_________________
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|