Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:15 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 110-->125 hp Γινεται???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2007, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 28 Ιουν 2007, 19:49
Δημοσιεύσεις: 35
Τοποθεσία: STO KOSMO TOU C4
Εχθες συναντησα ενα παλικαρι το οποιο εχει c4 vts 2L και μου ειπε οτι ΣΙΓΟΥΡΑ και το τονιζω το σιγουρα γιατι επεμενε οτι στον χανιαδακη μπορεις να αυξησεις τους ιππους απο 110 που ειναι τωρα σε 125 !!!!
επειδη εχω διαβασει ολα τα θεματα και επειδη εχω κατασταλαξει οτι δεν μπορουμε να κανουμε και πολλα δεν τον πολυπιστευω.Εσεις τι λετε υπαρχει περιπτοση???? :bambam

_________________
C4 1.6 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2007, 14:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Με ποιον τρόπο?

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2007, 15:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 28 Ιουν 2007, 19:49
Δημοσιεύσεις: 35
Τοποθεσία: STO KOSMO TOU C4
Δεν ξερω μου ειπε να πω να τους ρωτησω ...
υποθετω με κανα εγκεφαλο θα παιξει...

_________________
C4 1.6 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2007, 16:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ισως με εξαρτηματα απο το c2 vts ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2007, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 28 Ιουν 2007, 19:49
Δημοσιεύσεις: 35
Τοποθεσία: STO KOSMO TOU C4
εχεις ακουσει κατι karl?
παντος το 125 αλογα παραπεμπει στανταρ στο c2 vts αλλα δεν ξερω ειναι ιδιος ο κινητηρας?

_________________
C4 1.6 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2007, 22:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
TU5 JP4 110 PS (108 hp/80 kW) 16-valve catalyst το C4
TU5 JP4 S 125 PS (123 hp/91 kW) 16-valve catalyst το C2

γιατι ομως δεν βαλανε τον S στο c4 !!!!!!!


hmmm

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2007, 23:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
με λιγο ποιο αγρια εκεντρα κ ενα προγραμματακι τα φτανει χαλαρα!!

ο κινητηρας ειναι ιδιος με αυτον του ξαρα,ετσι δεν ειναι?


κ γω για τετοιο νουμερο θα παω αλλα 125-130 αλλα αργοτερα μου πεσαν πολλα μαζεμενα κ ειμαι ταπι κ ψυχραιμος!!! :s

μηπως σου περισευη κανα πακετο τσιγαρα :fsss :ysteric

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2007, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Έχω βρεί παλικάρι και τα λέγαμε εδώ Θεσσαλονίκη με c4 1600 και πήγε και έβαλε την μεταλλική εισαγωγη από c2 vts με το που το πήρε.Αν είναι να ανεβάσεις με την μέθοδο της βελτίωσης όλα γίνονται..Τώρα αν μπορείς να αυξήσεις την ιπποδύναμη σε 125 απλά με ένα κλικ σε κάποιον υπολογιστή μέσω καλωδίου και φρου φρου και αρώματα...όχι δεν γίνεται..Και αφού αυτός ήταν τόσο σίγουρος για τα λεγόμενα του γιατι δεν σου είπε τον τρόπο?...Περπατάν όλοι και βλέπουν όνειρα γμτ ...θα μας τρακάρουν τα όργια καμια φορά :rant
Καρυδης δεν το λέω για σένα ε! :thumbup :thumbup

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2007, 12:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
`GiAnNiS`
Το παλικαρι που λες με την τοποθετηση της εισαγωγης απο C2 vts, ειδε διαφορά......εχει δηλαδη 125 ατια τωρα???

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2007, 16:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Δεν νομίζω να έχει τόσα Πάνο..Έμεινα χάπας όταν μου το είπε,δν το πιστευα...Και όμως όταν άνοιξε ήταν η μεταλλική από το C2 :shock: Διαφορα δεν είδε από ότι μου είπε hmmm

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2007, 09:09 
Άβαταρ μέλους
Τα εχουμε/εχετε ξανασυζητησει αυτα.
Τα + 15 αλογα δε βγαινουν μονο με προγραμμα,ουτε καν με εκκεντροφορους(ραλλύ ή Μπουμπη) και προγραμμα.
Θελει φουλ εξατμιση με καταλυτη στο πατωμα,προγραμμα και εκκεντροφορους που ανεφερα.
Τοτε η ιπποδυναμη θα κυμανθει στα 125 σιγουρα και πολυ πιθανον τα 130.

Αν καποιος σας πει μονο με προγραμμα οτι φτανει αυτα τα αλογα, τοτε απλα πετατε τα λεφτα σας.
Εμεις στο psclub εχουμε λιωσει στις δοκιμες και στις αλλαγες για να δουμε αυτα τα νουμερα.

Τωρα οσον αφορα την τοποθετηση της εισαγωγης απο c2 vts υπομονη, ειναι στα σκαρια κι αυτο το project! :cop


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 00:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
xsara 1.6 vts
εισαγωγή c2 vts - άνιγμα πεταλούδας - σκούπα green - ακκεντροφόροι saxo με ρυθμιζόμενα γρανάζια(ρύθμιση χαμηλά) - εξαγωγή,δύχαλο saxo - καταλύτης - μεσέο - τελικό γκρουπ ν - πρόγραμμα.
Περίπου 130 αλλά πολύ καλό δούλεμα χαμηλά,σε σχέση με πριν πάντα.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Αύγ 2008, 13:36 
Άβαταρ μέλους
ηπαρχη ενα συωεργειο που μπορει και το κανει :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo

το μαγαζι ειναι στο ιλιον


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Αύγ 2008, 13:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15
Δημοσιεύσεις: 238
Τοποθεσία: MALESINA
Εικόνες: 0
για δωσε πληροφοριες.αν θεσ με πμ.κ τι ακριβως κανει.

_________________
ας ριξουμε τους φαυλους


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Μετατροπή Xsara 1.4 σε 1.6...γίνεται ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Bafralis
Απαντήσεις: 22
Τι γίνεται με το bsi ??
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: gkex19
Απαντήσεις: 1
Η Τraction Avant γίνεται 80 χρόνων
Δ. Συζήτηση: DS / Traction Avant
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 18
Πώς γίνεται κάποιος έμπορος αυτοκινήτων;
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Kostas C3
Απαντήσεις: 9
γινεται παιδια.....
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: gregori
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια