Συγγραφέας |
Μήνυμα |
bliss
|
Θέμα δημοσίευσης: Χαμήλωμα C4 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 18:21 |
|
|
Θα ήθελα να χαμηλώσω το C4 μου αλλά έχω ακούσει προβλήματα ευθυγράμμισης. Ισχύει κάτι τέτοιο?
Ακόμα θα ήθελα να μάθω αν το αμάξι θα σκληρήνει? Το 2λιτρο έχει άλλα ελατήρια?
Ευχαριστώ.
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 22:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
εγω το εχω χαμηλωσει εδω και εν χρονο, προβλημα ευθυγραμισης δεν ειχα..
φοραει ελατηρια βοκλαντ (γαλλικα) και ταιριαζουν τελεια, τα αμορτησερ της σιτροεν σιγα μην τα πειραζα...
3 με 4 ποντους κατω εχε υποψειν σου και σιγουρα εχει σκληρυνει αλλα οχι τοσο οσο να κοπαναει.. αυτα....
|
|
|
|
|
sparu_c4
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Φεβ 2007, 11:24 |
|
Εγγραφή: Τετ 13 Σεπ 2006, 08:17 Δημοσιεύσεις: 110 Τοποθεσία: Larisa
|
εγω εχω HR και bilstain ειναι σαφος πιο σκληρο αλλα καμια σχεσει στης στροφες κοπανιμα ιδικα στα προτα χλμ. ειχε οχι ιδιετερο αλλα τωρα ειμαι πολυ πιο καλα...
_________________ 1.6vts Nos
|
|
|
|
|
NO_FEAR-VTS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 14:15 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:15 Δημοσιεύσεις: 242 Τοποθεσία: Λαρισα
|
Ακουσα οτι καλος συνδυασμος ειναι και τα eibach με bilstein.Θελω να παω να ρωτησω μια τιμη για να μαθω.
|
|
|
|
|
elteo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 09:27 |
|
|
Petran έγραψε: εγω το εχω χαμηλωσει εδω και εν χρονο, προβλημα ευθυγραμισης δεν ειχα.. φοραει ελατηρια βοκλαντ (γαλλικα) και ταιριαζουν τελεια, τα αμορτησερ της σιτροεν σιγα μην τα πειραζα... 3 με 4 ποντους κατω εχε υποψειν σου και σιγουρα εχει σκληρυνει αλλα οχι τοσο οσο να κοπαναει.. αυτα....
λαθος λαθος και πάλι λάθος!
όταν αλλάζεις την γεωμετρία της ανάρτησης εκτός του ότι πας σε σωστά μελετημένη λύση δεν αφήνεις ποτέ τα μανίσια αμορτισέρ με άλλα σκληρότερα ελατήρια. Γιατί; Γιατί δεν δουλεύει σωστά το αμορτισέρ. Μπακαλίστικα ...δεν ανεβοκατεβαίνει εκεί που πρέπει και στην ουσία το αμάξι δουλεύει μόνο με τα ελατήρια. Αποτέλεσμα αυτού...οι ξερές και απότομες αντιδράσεις και τα κοπανήματα.
Προσοχή γιατί καλό το "φαίνεσθαι" αλλά η ουσία και η ασφάλειά μας μετρά περισσότερο!
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 16:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
elteo έγραψε: λαθος λαθος και πάλι λάθος! όταν αλλάζεις την γεωμετρία της ανάρτησης εκτός του ότι πας σε σωστά μελετημένη λύση δεν αφήνεις ποτέ τα μανίσια αμορτισέρ με άλλα σκληρότερα ελατήρια. Γιατί; Γιατί δεν δουλεύει σωστά το αμορτισέρ. Μπακαλίστικα ...δεν ανεβοκατεβαίνει εκεί που πρέπει και στην ουσία το αμάξι δουλεύει μόνο με τα ελατήρια. Αποτέλεσμα αυτού...οι ξερές και απότομες αντιδράσεις και τα κοπανήματα. Προσοχή γιατί καλό το "φαίνεσθαι" αλλά η ουσία και η ασφάλειά μας μετρά περισσότερο!
Διαφωνω!!
Απλα τα αμορτησερ της μανα του δουλευουν κοντα στα στοπ τους και καταστρεφονται πιο γρηγορα.
Και αυτο με χαμηλωμα κατω απο 3 εκατοστα.
_________________
|
|
|
|
|
elteo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 17:03 |
|
|
antonios16v έγραψε: elteo έγραψε: λαθος λαθος και πάλι λάθος! όταν αλλάζεις την γεωμετρία της ανάρτησης εκτός του ότι πας σε σωστά μελετημένη λύση δεν αφήνεις ποτέ τα μανίσια αμορτισέρ με άλλα σκληρότερα ελατήρια. Γιατί; Γιατί δεν δουλεύει σωστά το αμορτισέρ. Μπακαλίστικα ...δεν ανεβοκατεβαίνει εκεί που πρέπει και στην ουσία το αμάξι δουλεύει μόνο με τα ελατήρια. Αποτέλεσμα αυτού...οι ξερές και απότομες αντιδράσεις και τα κοπανήματα. Προσοχή γιατί καλό το "φαίνεσθαι" αλλά η ουσία και η ασφάλειά μας μετρά περισσότερο! Διαφωνω!! Απλα τα αμορτησερ της μανα του δουλευουν κοντα στα στοπ τους και καταστρεφονται πιο γρηγορα. Και αυτο με χαμηλωμα κατω απο 3 εκατοστα.
μιλάω εκ πείρας...
έχω αλλάξει setup και αναρτήσεις στο προηγούμενο Saxo VTS μου ... τόσα ώστε να φτιάξεις καμιά 10αριά αμάξια....
|
|
|
|
|
bliss
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 17:57 |
|
|
Το 2λιτρο c4 έχει άλλα ελατήρια?
Νομίζω ότι είναι πιο χαμηλό.
|
|
|
|
|
elteo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 17:59 |
|
|
bliss έγραψε: Το 2λιτρο c4 έχει άλλα ελατήρια?
Νομίζω ότι είναι πιο χαμηλό.
πολύ καλή ερώτηση!
ξέρει κανείς; dog80;
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 19:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
elteo έγραψε: μιλάω εκ πείρας... έχω αλλάξει setup και αναρτήσεις στο προηγούμενο Saxo VTS μου ... τόσα ώστε να φτιάξεις καμιά 10αριά αμάξια....
Ναι ομως με αυτα που γραφεις ειναι σαν να λες οτι οποιος το εχει χαμηλωσει χωρις να αλλαξει αμορτησερ κυνδυνευει η ζωη του
_________________
|
|
|
|
|
acpro
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 19:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08 Δημοσιεύσεις: 1245 Τοποθεσία: Ταύρος
|
Συμφωνώ απόλυτα με τον elteo. Το χαμήλωμα απαιτεί νέα ελατήρια με μεγαλύτερο συντελεστή σκληρότητας (σίγουρα τα εξειδικευμένα συνεργεία γνωρίζουν περισσότερα από μένα) Το να αφήσεις τα ελατήρια να δουλεύουν σε όλο το μήκος τους μπορεί να οδηγήσει στο να δεις το αμορτισέρ να βγαίνει από το καπώ σε κάποια μεγάλη λακούβα.
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 19:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
acpro έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα με τον elteo. Το χαμήλωμα απαιτεί νέα ελατήρια με μεγαλύτερο συντελεστή σκληρότητας (σίγουρα τα εξειδικευμένα συνεργεία γνωρίζουν περισσότερα από μένα) Το να αφήσεις τα ελατήρια να δουλεύουν σε όλο το μήκος τους μπορεί να οδηγήσει στο να δεις το αμορτισέρ να βγαίνει από το καπώ σε κάποια μεγάλη λακούβα.
Μα γινετε χαμηλωμα χωρις νεα ελατηρια στο C4
_________________
|
|
|
|
|
elteo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 19:38 |
|
|
antonios16v έγραψε: acpro έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα με τον elteo. Το χαμήλωμα απαιτεί νέα ελατήρια με μεγαλύτερο συντελεστή σκληρότητας (σίγουρα τα εξειδικευμένα συνεργεία γνωρίζουν περισσότερα από μένα) Το να αφήσεις τα ελατήρια να δουλεύουν σε όλο το μήκος τους μπορεί να οδηγήσει στο να δεις το αμορτισέρ να βγαίνει από το καπώ σε κάποια μεγάλη λακούβα. Μα γινετε χαμηλωμα χωρις νεα ελατηρια στο C4
τα νέα ελατήρια χαμηλώματος (δηλ σκληρά) πρέπει να συνδιάζονται με αντίστοιχης σκληρότητας αμορτισέρ .-
|
|
|
|
|
dog80
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 20:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 29 Ιαν 2007, 00:55 Δημοσιεύσεις: 85 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Το δίλιτρο έχει σίγουρα άλλα αμορτισέρ και λίγο πιό χοντρές αντιστρεπτικές. Για τα ελατήρια δέν ξέρω, λογικά και αυτά πρέπει να είναι διαφορετικά.
_________________ C4 Coupe VTS 2.0
|
|
|
|
|
A.Koutsof
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 20:23 |
|
|
Elteo είσαι απόλυτα σωστός.
Αφήνοντας τα μαμά αμορτισέρ με τα ελατήρια χαμηλώματος, το καλάμι του αμορτισέρ δεν δουλεύει εκεί που είναι φτιαγμένο να δουλεύει.Και για αυτό το λόγο βάζεις αμορτισέρ που συνεργάζονται με τα ελατήρια χαμηλώματος. Ναι μεν μπορεί να σου φαίνεται ότι πατά σωστά στο δρόμο αλλά στην ουσία το μεγάλο ζόρι το τρώνε τα ελατήρια και όχι τα αμορτισέρ που θα έπρεπε..
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|