Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 03:46 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Να αλλάξω το κιβώτιο ταχυτήτων μου?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Σεπ 2008, 11:45 
Άβαταρ μέλους
Συμφορουμίτες ζητείται βοήθεια!!!

Είμαι κάτοχος ενός c4 1.6 by Loeb και νομίζω ότι δεν πάει βήμα για τα άλογα που έχει ( όχι ότι είναι πολλά αλλά έπρεπε να πηγαίνει κάπως καλύτερα ).
Άποψή μου είναι ότι μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει το βάρος και το κιβώτιο ταχυτήτων του που είανι αίσχος ( γι' αυτούς που θέλουν κάτι παραπάνω απ'το να τους πηγαίνει στην δουλειά ). Η καλύτερη σχέση του απ'ότι έχω παρατηρήσει είναι η τρίτη αλλά σε μια κόντρα φανάρι-φανάρι δεν αρκεί.

Τί γνώμη έχετε για να του έβαζα κιβώτιο από saxo ή rallye? Μπορεί να γίνει μια τέτοια μετατροπή? Πόσο θα κόστιζε περίπου?

Υ.Γ: Δεν λέω ότι με ένα καλύτερο κιβώτιο θα πάρω 10 άλογα αλλά τουλάχιστον θα περνάει την δύναμή του πιο καλά στον δρόμο... hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Σεπ 2008, 12:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Σεπ 2008, 11:02
Δημοσιεύσεις: 82
Τοποθεσία: Σκόπελος-Αθηνα
το κιβώτιο ειναι όντως λίγο χάλια.έβαλα κόντρα φανάρι-φανάρι στην πάτρα απόστση περίπου 1 χλμ(για πλάκα να δω τι μπορεί να κάνει το αμάξι) με ένα χιουντάι ελάντρα 1600 ψιλοφτιαγμένο.παρόλο που είχε περισσότερες στροφές να δώσει αυτός σε κάθε ταχύτητα 1,2,3 είμουν μπροστά κοντά ένα αυτοκίνητο.όμως με 4 με πέρασε σαν να ήμουν σταματημένος.τώρα σκέφτομαι να το ανεβάσω λίγο.το μόνο που ξέρω ειναι οτι μπαίνει το κιβώτιο απο το c2 αλλά κατα πόσο έχει διαφορά δεν ξέρω.


Τελευταία επεξεργασία από nikos_shadow και Κυρ 14 Σεπ 2008, 13:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Σεπ 2008, 12:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
τα γαλικα παντα πονουσαν στο κιβωτιο


τωρα κατι λενε για τα new τα 6αρια αλλα θα δουμε .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Σεπ 2008, 12:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Σεπ 2008, 11:02
Δημοσιεύσεις: 82
Τοποθεσία: Σκόπελος-Αθηνα
θα δούμε για τα καινούργια αλλά με τα δικά μας τί κάνουμε?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Σεπ 2008, 14:02 
Άβαταρ μέλους
Επίσης αν γνωρίζει κάποιο μέλος για κάποιο aftermarket κιβώτιο που να κάνει για το δικό μας αυτοκίνητο ας μας δώσει τα φώτα του... :idea:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Σεπ 2008, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Ρε παιδια τι σας φταιει το κιβωτιο?Ισα ισα ειναι αρκετα κοντο.Το βαρυ αμαξωμα του C4 ειναι υπευθυνο.
Σχετικα με τον φιλο που αναφερει κοντρα με elantra (πχ με τα 115 ps) το C4 δεν εχει ελπιδα πουθενα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Σεπ 2008, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Σεπ 2008, 11:02
Δημοσιεύσεις: 82
Τοποθεσία: Σκόπελος-Αθηνα
μέχρι και την τρίτη σχέση ολα καλά με τετάρτη ζορίζεται.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Σεπ 2008, 22:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 22:54
Δημοσιεύσεις: 223
Τοποθεσία: BRAHAMI
ενταξει ρε παιδια το c4 δεν ειναι το πιο γρηγορο 1.6 υπαρχουν και πιο γρηγορα μην τα θελουμε και ολα αλλα υπαρχουν και τα πιο αργα απο τα δικα μας βλεπε golf,focus,mx5,auris και αλλα αρκετα που δεν θυμαμαι και υποτιθεται οτι εχουν και 5-10 αλογα παραπανω απο εμας.το auris ενοσ φιλου μου εφαγε 1 ολοκληρη καροτσα και υποτιθεται οτι ειναι και 125 αλογα αυτος τι πρεπει να πει?

_________________
CITROEN C4 VTRS 1.6 coupe black
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Σεπ 2008, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Σεπ 2008, 11:02
Δημοσιεύσεις: 82
Τοποθεσία: Σκόπελος-Αθηνα
στα χαρτιά το έχουμε το ελάντρα γιαυτό το λέω.βέβαια υπάρχουν πιο γρήγορα και ποιο αργά.αλίμονο αν ήταν ολα ίδια.οσο για τον φίλο που λέει οτι δεν έχει ελπίδα παίζει ρόλο και ο οδηγός.το αμάξι παρά το βάρος του έχουν καταφέρει να έχει εν καλό 0-100 αλλα επειδή έπρεπε να είχε και τελική μακρύναν πολύ την 4 και 5 με αποτέλεσμα να χαθεί η ομαλότητα του κιβωτίου.κατα την γνώμη μου έπρεπε να είναι λίγο ποιο μακρυά η 3 περίπου 10 χλμ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Σεπ 2008, 12:29 
Άβαταρ μέλους
antonios16v έγραψε:
Ρε παιδια τι σας φταιει το κιβωτιο?Ισα ισα ειναι αρκετα κοντο.Το βαρυ αμαξωμα του C4 ειναι υπευθυνο.
Σχετικα με τον φιλο που αναφερει κοντρα με elantra (πχ με τα 115 ps) το C4 δεν εχει ελπιδα πουθενα.


Το κιβώτιο του c4 δεν είναι κοντό σε όλες τις σχέσεις του. Το ότι είναι κοντό στη πρώτη και δευτέρα δεν σημαίνει, κατά την γνώμη μου, ότι είναι και καλό. Επίσης αν έχεις το ίδιο μοντέλο πρόσεξε την διαφορά που έχει η δευτέρα από την τρίτη. Αν κάνεις ένα άνοιγμα από φανάρι σε φανάρι με κάποιο πιο αργό αυτοκίνητο που να έχει καλό κιβώτιο ταχυτήτων θα δεις ότι μέχρι την δευτλερα θα πηγαίνετε σχετικά μαζί και μετα θα αρχίσεις να του κάνεις διαφορά. ( c4 1.6 vs corolla 1.3 του '92. Πολύ πιο ελαφρύ το corolla αρκετά λιγότερα άλογα όμως μέχρι την τρίτη ήμουν μόνο ένα φτερό μπροστά! Μετα άνοιξε πολύ η διαφορά αλλά...)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Σεπ 2008, 12:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Σεπ 2008, 11:02
Δημοσιεύσεις: 82
Τοποθεσία: Σκόπελος-Αθηνα
αλλά...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Σεπ 2008, 17:16 
Άβαταρ μέλους
Αλλά δεν παύει αν θέλουμε να δούμε πραγματικά τί μπορεί να αποδώσει ο κινητήρας μας με τόσο βάρος που έχει είναι να χρειαζόμαστε ίσως ένα καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων... ( με το βάρος δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα έτσι κι αλλιώς και για να πειράξεις αξιόπιστα τον κινητήρα αυτού του αυτοκινήτου νομίζω πως η αναλογία χρημάτων προς τελική απόδοση είναι αρκετά μεγάλη)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Σεπ 2008, 17:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Αλλάξτε κορονοπυνιο να γινει πιο κοντο αλλα θα χασετε απο τελικες.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Σεπ 2008, 18:27 
Άβαταρ μέλους
SoCrazy έγραψε:
Αλλάξτε κορονοπυνιο να γινει πιο κοντο αλλα θα χασετε απο τελικες.


SoCrazy μπορείς να εξηγήσεις τί είναι ακριβώς αυτό?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Οκτ 2008, 07:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
κηβωτιο απο rallye saxo απλα ξεχνατο δεν μπενει με τπτ εχει διαφορετικα καβουκια ημιαξονια και επιλογεα θα πρεπει να πεσει τρελη πατεντα.το κηβωτιο απο 307 1.4 εινε το ηδανικο μιας και που εινε σαφω ποιο κοντο σε σχεσεις μεταδοσης αλα εχει μακριτερη τελικη μεταδοση πραγμα που σημενει οτι δεν θα χασεις στην τελικη.ενα τετιο κηβοτιο κοστιζει μεταχηρο καπου στα 400-550 ευρω.βεβεα πασχουν στα διαφορικα κοινος τα περνεις στο χερι για πλακα ιδικοτερα αν εχεις 17αρες η αν εισε κανιβαλος στα ξεκινηματα.ανακατασκευασμενο τετιο κηβοτιο ηπαρχει στην peugeot και το κοστος του κενουργιο εινε περιπου στα 1000 με 1100 ευρω και αν σκεφτεις να κανεις την αλαγη παρτο καλητερα το ανακατασκευασμενο να εχεις και το κεφαλι σου υσηχο.απο c2 1.6 μπενει αλα δεν ξερω σχεσεις μεταδοσης βασικα θελει αρκετο ψαξιμο.οσον αφορα το elantra εχει καλο μοτερακι αλα εινε ενα χαλι μαυρο μου κανει εντηποση που σε περασε αφου το δικο του σαζμαν εχει 2300 και 5 στα 100χλμ!!!εινε ποιο μακρη και λεοφοριο!οσο αφορα τα κορονοπηνια που λεει και ο κωστας εινε μια λυση αλα το θεμα εινε οτι θα πρεπει να τεριαξεις απο αλου διλαδη κατεβα σαζμαν λυσε και ψαξε!εινε χρονοβορο και λιγο δαπανηρο κατι τετιο βεβεα τσεκαρε αν δινει και η quefe

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 36 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγη λεβιε ταχυτητων C4 MK2
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
aftermarket λεβιες ταχυτητων
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 3
Πρόβλημα Κιβωτίου Ταχυτήτων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 352
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron