Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:51 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Νοέμ 2006, 12:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
LGAT έγραψε:
εμενα παντως παιδια μου φενετε καπως υπερβολικο το ολο concept χωρις να θελω να προσβαλω αυτον που αρχικα το ειπε σαν ιδεα.......δε ξερω ισως επειδη εχω μια ιδεα απο πειραγματα λογο οτι ειμαι πρωην κατοχος Saxo VTS εχω να πω οτι εχουμε ενα αρκετα βαρη αμαξι που χρειαζετε μια πιο δραστικη λυση οσον αφορα το πειραγμα του.....για ροπες καταναλωσεις κτλ.....ασε που για μενα ειναι καπως τσιμπημενη η τιμη του προγραμματος......δε ξερω απλα την γνωμη μου ειπα κ για να μην πολυλογο εγω ΔΕΝ θα το εκανα αυτο διοτι πιστευω ΔΕΝ θα εχει καποια σημαντικη διαφορα με μολις 14 αλογα παραπανω.... hmmm
θελουμε κατι πιο δυνατο κατι που να αξιζει οχι 350 euro αλλα κατι με περισσοτερα αλογα ροπες κ φυσικα παραπανω λεφτα που θα τα αξιζει...... ;)


φιλε LGAT δεν προσβαλεις κανεναν ;)
το θεμα της ηλεκτρονικης βελτιωσης το ξεκινησα για να πουμε ολοιμας της αποψεις εντυπωσεις γνωμες μας και οτι αλλο θελουμε.......δεν ειμαι και 100 τις 100 σιγουρος οτι αμα κανει καπιος αναβαθμιση θα μετατραπει το αυτοκινητο του σε super car ........
δε βαζω δηλ και το χερι μου στην φωτια οτι (πηγεντε καντε την αναβαθμιση ειναι οτι καλυτερο για το αυτοκινητο ΚΛΠ...ΚΛΠ....κλπ)
τωρα οσο για τα 350-450ευρα με τα 15 αλογα τα 2-3κιλα ροπης και η χαμηλωτερη καταναλωση(και επισης η κορυφωση της ροπης ειναι πιο χαμηλα) πιστευω οτι ειναι λιγα τα λεφτα γιαυτα που δινει το προγραμμα
σιγουρα στο να κανει καποιοσ αναβαθμιση εγγεφαλου ψιλοκολαει αλλα γιαυτο και του ζητας του τυπου αν πεζει εγγυση και τη καλυπτη η εγγυηση......και επισης αν το εχει δοκιμη
ουτως η αλλος οτι και να κανεις σε αυτα τα αυτοκινητα πρεπει να περασεις και προγραμμα στον εγγεφαλο για να πεξει καλα και σωστα, αυτο δεν μπορει να το αποφυγει κανενας...(εχω ακουσει οτι ακομα και η διασταση ελαστικων ειναι περασμενη μεσα στον εγγεφαλο)

εγω προσωπικα πιο πολυ θα φοβομουν αν μουλεγε καποιος οτι μοονο με προγραμμα θα μου ανεβαζε 30 με 40 αλογα το θεωρω αφυσικο και επικινδυνο το νουμερο αυτο
τωρα αν καποιος θελει τοσα αλογα παραπανω πρεπει να αλαξει κιαλα πραγματακια οπως εκεντροφορους καταλυτη εξατμιση μπρος εως πισω φιλτρο και οοολα αυτα με προγραμμα παντα..!!

επισης θελω να πω πως πιο πολυ σημασια να δινετε στην ροπη και οχι στα αλογα η ροπη ευθυνετε για την ζωηραδα του αυτοκινητου..
π,χ για το δικο μου C4 2.0 παιδια ειλικρινα το αυττοκινητο μου κοιματε στα χαμηλα και δεν υπερβαλω καθολου αφου η κορυφωση της ροπης γινετε στις 4,750rpm αυτο που με ενδιαφερει ειναι να πεσει η κορυφωση στις 3,750rpm τουλαχιστον .......(αποτι γνωριζω το ιδιο προβλημα περιπου εχει και το C4 1.4) τα 2 προγραματα που εχω βρει το κανουν αυτο ..ετσι λενε τουλαχιστον
ακομα δεν το εχω κανει γιατι εχω εξοδα σπιτι γαμου .. :spank:

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Νοέμ 2006, 18:23 
Άβαταρ μέλους
georgep800 έγραψε:
Εκτός και αν ισχύουν οι βάσιμες υποψίες ότι πρόκειται για εξελιγμένο bot... hmmm
:tong:


με την απορία θα μείνετε...

Κarlbarks

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σου έχω σφηνωθεί στο μυαλό ως μαλθακός οικογενειάρχης...ρε είμαι ΝΕΟΛΑΙΑ! :yhoo

Νικόλα,

2 κεφάλια...λίγα έβαλες... :ysteric

σόρι για την οφτόπα...το μαμήσαμε αλλά έτσι είναι οι συζητήσεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 01:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
elteo έγραψε:
Νικόλα,

2 κεφάλια...λίγα έβαλες... :ysteric


:shock: Μετάλλαξη?

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 01:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Το πρόγραμμα που αναφέρεται στα προηγούμενα ποστ είναι αρκετά καλή τιμή σε σχέση με αυτά που δίνει, τώρα αν τα δίνει είναι αλλουνού παπα ευαγγέλιο, το μόνο που μπορείς να κάνεις γι’αυτό είναι να μετρήσεις το αμάξι σου ακριβώς πριν το πρόγραμμα και αμέσως μετά με όχι μεγάλη διαφορά ώρας λόγο θερμοκρασίας και βαρομετρικης πίεσης και άλλον παραγόντων που επηρεάζουν την μέτρηση

Και πιστεύω με συνδυασμό με ένα φίλτρο ελευθέρας και μεταλλικό καταλύτη και τελικό ένα καλό θα δεις παραπάνω από 125 άλογα 1,6 16v

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 08:31 
Άβαταρ μέλους
παίδες εάν δεν υπάρξει πειραματόζωο από το κλαμπ που να δείξει ότι όντως αξίζει αυτή η βελτίωση μην περιμένετε να το εμπιστευθούν τα παιδιά εδώ μέσα.

κυκλοφορούν πολλοί φιδέμποροι ...έχει κάει η γούνα πολλών... :lup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 08:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
elteo έγραψε:
παίδες εάν δεν υπάρξει πειραματόζωο από το κλαμπ που να δείξει ότι όντως αξίζει αυτή η βελτίωση μην περιμένετε να το εμπιστευθούν τα παιδιά εδώ μέσα.

κυκλοφορούν πολλοί φιδέμποροι ...έχει κάει η γούνα πολλών... :lup


Αυτό ξαναπεστω, αλλά ποίος θέλει να κάνει το αμάξι του πειραματόζωο; εγώ προσωπικά έχω αλλάξει πάνω από 10 φορές πρόγραμμα αλλά η πρώτη ηταν ας το πούμε ένα πείραμα, δεν με άρεσε πήγα πάλη στον ίδιο και το ξανακάναμε από την αρχή, πρέπει να εμπιστευτείς κάποιον για να στο κάνει άλλωστε λένε και το άλλο, άλλος έχει το όνομα άλλος τη χάρη, υπάρχουν πολλοί που έχουν μόνο όνομα και δεν ξέρουν τι είναι το αβανς και είναι άλλοι που ούτε η μάνα τους δεν του θυμάται και κάνουν δουλειά διαμάντι

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 09:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
οντως ετσι ειναι παιδια...........και να σας πω και κατι που εμαθα...
μιλησα με τον τυπο απο την www.powersystem.fr/UK Εικόνα
αυτος βαζει παραλληλους εγγεφαλους (μεγεθος οσο ενα πακετο τσιγαρα)
ειπαμε για διαφορα πραγματα μεσο τηλεφωνου και μου εξηγησε πως
για το 1,4-1,6-2,0 η ροπη ανεβενει κατα μεση τιμη 2 κιλα ροπης και τα αλογα για το 1,4 εως 10 για το 1,6 και 2,0 εως 15 η καταναλωση μειωνετε και εδω (οπως και η αναβαθμιση) κα επισης το αυτοκινητο θα ζωηρεψει αφου η κορυφωση της ροπης παει πιο χαμηλα κατεβενει περιπου 2,000 με 2,500
το ρωτισα πως γινετε η τοποθετηση και μου παντησε πως περνει σηματα απο τα καλωδια γδερνοντας λιγο ενα σημειο του καλωδιου και τα κολαει με καλαι και με προσοχη hmmm

εχει βαλει σε 2,0 και μου ειπε οτι παει κοματια hmmm
επισης με διαβεβαιωσε πως οταν βαλει καπιος παραληλο εγγεφαλο μετα οτι και να αλαξει ειτε φιλτρο ελευθερας ειτε αλλο εκεντοφορο,ειτε καταλυτη-εξατμισεις κ.λ.π ...κ.λ.π
ο παραλληλος εγγεφαλος το καταλαβενει και δεν χρειαζετε να ξανακανεις προγραμμα hmmm
σαυτο μαλιστα ηταν πολυ καθετος
στην αναβαθμιση -επαναχαρτογραφηση του εγγεφαλου δεν ειπαρχη αυτη η δυνατοτητα
και να μην ξεχαζω .......το προγραμμα ειναι απο γαλικη εταιρια και επισης οταν τοποθετηθει δεν ειναι ανιχνευσιμο απο τον LEXIA εκτος και αν το δει καπιος με το ματι(αυτο το γραφει και στο site)

δεν ξερω ρε παιδια πιο ειναι το καλυτερο για το Cμας ο ενας μεγααλη εταιρια και κοροιδευει αυτους που βαζουν κονσερβες και ο αλλος μικρη εταιρια μονο αυτος ειναι στο μαγαζι και κοροιδευει τα προγραματα και οτι ειναι επικινδυνα

το τελευταιο και καλυτερο ...
το κοστος για ολα τα κυβικα ειναι 500ευρα και εγγυηση 5χρονια να σημειωσω πως τον ρωτισα τη καλυπτη η εγγυηση και μου ειπε τα παντα ολα αν παμε για ομαδικη παραγγελια θα μας κανει καλυτερη τιμη αλλα θα ξερω περισοτερα αν παω απο εκει να κλεισω ενα ραντεβου μαζι του για να τα συζητησουμε

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από lefos και Τετ 22 Νοέμ 2006, 13:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 11:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
παιδια εγω ενδιαφερομαι για το προγραμμα αλλα με ομαδικη αγορα απο το club δηλαδη τωρα να μιλησουμε κ λιγο σοβαρα 500 ευρω ειναι πολλα αλλα οτι σου δινει 5χρονια εγγυησει ειναι πολυ καλα για την καλη λειτουργια του κινητηρα....πχ αμα γινει προσφορα κανα 300αρη αντε μεχρι 350 εγω τα δινω...γιατι εμενα που μπηκα στο σιτε λεει για 138 αλογα μονο με το προγραμμα...εχω κ πανω τελικο κ σκουπα θα κανω κ σωληνα κ θα βαλω εκκεντροφορους απο σαχο παιζει να φτασει κανα 150 αλογα στανταρ ετσι νομιζω γνωμη μου παντα

_________________
http://www.karagiannis-bros.com
http://www.flickr.com/ioannikp
Nikon D7000 kit 18-105
Samyang 8mm f3.5 fisheye
Tamrac Aero 3380


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 12:17 
Άβαταρ μέλους
Δεν είναι στραγάλια τα άλογα...χαλάρωσε φίλε μου. :-? :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 13:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
elteo έγραψε:
Δεν είναι στραγάλια τα άλογα...χαλάρωσε φίλε μου. :-? :iconcool


μη το λες.!!!!
κιομος αν αλαξεις καταλυτη εκεντροφορους και ολο το συστημα της εξατμισης μαζι με προγραμμα τα +30 ταχεις σιγουρα
το λεω αυτο γιατι το εχω δει live σε peugeut και σε saxo
150 αλογα ατμοσφαιρα, στο πεζουλα συγκεκριμενα εχει φτασσει το εργαλειο 160~ χωρις προγραμα κιωμος χωρις, και θελει να το ανεβασει κιαλο αλλα εχει φαει ητα γιατι δεν μπορει να πεξει το προγραμμα στο αυτοκινητο του δημειουργει προβληματα αν τα καταφερει ομως τελικα θα εχει 170~ ατμοσφαιρικα αλογακια

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
lefos έγραψε:
elteo έγραψε:
Δεν είναι στραγάλια τα άλογα...χαλάρωσε φίλε μου. :-? :iconcool


μη το λες.!!!!
κιομος αν αλαξεις καταλυτη εκεντροφορους και ολο το συστημα της εξατμισης μαζι με προγραμμα τα +30 ταχεις σιγουρα
το λεω αυτο γιατι το εχω δει live σε peugeut και σε saxo
150 αλογα ατμοσφαιρα, στο πεζουλα συγκεκριμενα εχει φτασσει το εργαλειο 160~ χωρις προγραμα κιωμος χωρις, και θελει να το ανεβασει κιαλο αλλα εχει φαει ητα γιατι δεν μπορει να πεξει το προγραμμα στο αυτοκινητο του δημειουργει προβληματα αν τα καταφερει ομως τελικα θα εχει 170~ ατμοσφαιρικα αλογακια


Λοιπόν θα σε ρωτήσω ένα πράμα εγώ που τα έχω κάνει όλα αυτά πρόγραμμα (εγκέφαλο ολόκληρο) εκκεντροφόρους, ροικι, πεταλούδα, εξαγωγή, βολάν και στρόφαλο ελαφρωμένο πόσα άλογα λες σε SAXO VTS 1.6

elteo έγραψε:
Δεν είναι στραγάλια τα άλογα...χαλάρωσε φίλε μου. :-? :iconcool


+1Και από εμένα


giannisC2vts έγραψε:
παιδια εγω ενδιαφερομαι για το προγραμμα αλλα με ομαδικη αγορα απο το club δηλαδη τωρα να μιλησουμε κ λιγο σοβαρα 500 ευρω ειναι πολλα αλλα οτι σου δινει 5χρονια εγγυησει ειναι πολυ καλα για την καλη λειτουργια του κινητηρα....πχ αμα γινει προσφορα κανα 300αρη αντε μεχρι 350 εγω τα δινω...γιατι εμενα που μπηκα στο σιτε λεει για 138 αλογα μονο με το προγραμμα...εχω κ πανω τελικο κ σκουπα θα κανω κ σωληνα κ θα βαλω εκκεντροφορους απο σαχο παιζει να φτασει κανα 150 αλογα στανταρ ετσι νομιζω γνωμη μου παντα


Το c2 έχει το εξής μειονέκτημα πλεονέκτημα, οι βαλβίδες είναι αρκετά μεγάλες είναι περίπου αν θυμάμαι καλά 1.5 mm με 2mm μεγαλύτερες, και έτσι αν βάλεις εκκεντροφόρους από saxo θα έχεις περισσότερο εισερχόμενο αέρα αλλά με μικρότερη πίεση άρα μην περιμένεις πολλά πράματα. Οι βαλβίδες από τα καινούρια μοτέρ είναι λίγο μεγαλύτερες και αυτό είναι καλό για όσους έχουν σκοπό να τουρμπισουν.

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
φιλε αλεξανδρος δεν ξερω μπορει και να πειρες μονο 15 αλλα εξαρτατε σε ποιον πηγες

εγω μιλαω για μαστορα ο οποιος εχει κανει τρελα πραγματα........
αλλα τα σκας και μαλιστα πολυ χοντρα.....ο τυπος ειναι τρελαμενος με την βελτιωση........και δεν το λεω μονο εγω το λενε οσοι πανε εκει και φευγουν με ενα χαμογελο μεχρι ταυτια
τελος παντον θελω να πω λιγοι ειναι αυτοι που πραγματικα ασχολουντε με την βελτιωση.....ολοι πανε με βαση το βιβλιο και οχι με το νου

οπως και με την περιπτωση δεν ξερω αν την γνωριζετε αλλα απο εγγυρη πηγη εμαθα πως τα επισημο γνωστο προγραμμα που βγαινει για τα S200
δεν πεζει κιομος τα βαζουν οι τυποι που τα προμιθευονται

ενα αλλο παραδειγμα , στα γαλλικα αυτοκινητα μπορεις να βαλεις φιλτρο ελευθερας JR ή KN ή GREEN ..............αν πας ομως σε εναν μαστορα ψαγμενο θα σου πει πως αυτο που πεζει καλυτερα στα γαλλικα αυτοκινητα ειναι το GREEN
δεν λεω πως τα αλλα ειναι αχρηστα ...φυσικα και ειναι δοκιμασμενα για το αυτοκινητο και πιστοποιημενα οτι πεζει καλα,αλλα σαν το GREEN δεν ειναι

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 15:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Στον μηχανικό που το πάω το πάνε σχεδόν όλοι όσοι τρέχουν σε αγώνες, http://img373.imageshack.us/img373/7405/dsc00044zc8.jpg
http://img373.imageshack.us/img373/1407/dsc00043ti9.jpg
http://img299.imageshack.us/img299/6835/dsc00174oo4.jpg
είναι από τους καλύτερους στα γαλλικά και δεν είναι σύμπτωση ότι όλοι όσοι θέλουν να στήσουν αγωνιστικό μέχρι και από Κρήτη του στέλνουν αμάξια, και τα περισσότερα είναι από Αθήνα μέσα στο συνεργείο και Αλεξανδρούπολη. Και έχει κάνει από τα ποιο αξιόπιστα αμάξια και ταυτόχρονα γρήγορα και το βλέπω από χρόνους σε πίστες και χρήση σε δρόμο

Όσο για το θέμα με το S2000 το έχω ζήσει με Leon 3 φιλαράκια μου με Leon πήγαν να κάνουν δυναμομετρηση, και μετά πήγαν έβαλαν πρόγραμμα revo, και ξαναπήγαν για δυναμομετρηση το ένα το Leon έδειξε 0.4 άλογα επάνω ούτε καν 1 άλογο, τώρα είναι στα δικαστήρια με την αντιπροσωπεία

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
δεν διαφωνω για το μαστορι που το πας το εργαλειο αποτι λες ειναι ψαγμενος πολυ.....και τελικα ποσα αλογα ανεβασε?

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Ειλικρινά δεν ξέρω αλλά υπολογίζω περίπου στα 155 άλογα
Αλλά μην φανταστείς μεγάλες διαφορές γιατί είμαι πολύ ποιο βαρύς από μαμά είμαι περίπου χωρίς εμένα 1100 κιλά με εμένα υπολόγιζε 130 κιλά παραπάνω

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 13 [ 185 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αναβάθμιση Χαρτών C5 2009
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Αναβάθμιση χαρτών Connect Nav
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: mutunas
Απαντήσεις: 11
Αναβάθμιση C4 B7 1,6HDI 90HP έκδοσης TREND
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: vaggelis1976
Απαντήσεις: 53
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ C5 2012
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C5
Συγγραφέας: spp
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ