Συγγραφέας |
Μήνυμα |
costasc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Ιαν 2008, 08:33 |
|
|
Διαβασε το ακριβως απο απο επανω θεμα στις βελτιωσεις C4...Ειναι ψιλοδυσκολο το αμαξι...δεν το περιμενα με τετειες ιδιοτροπιες...Ακομα κ τα φωτα που στριβουν,οτι εχει σχεση με παραμετρους του αμαξιου ολα εχουν σχεση μεταξυ τους κ τα ελεγχει ο εγκεφαλος...οσο περνανε τα χρονια κ τα κανουν ολα ηλεκτρονικα το πιο δυσκολο θα γινετε να το κανεις τερατακι...κ δεν βοηθαει κ η μαμα citroen...H καλητερα ο εισαγωγεας Ελλαδος...που δεν θελει ουτε να το ξερει...
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 19:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Petran έγραψε:
δεν έχει για 1.4 :-(
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 19:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
costasc4vts έγραψε: Το εχω αναφερει παλιοτερα στο θεμα σκουπες,με τη green πεταει το αμαξι...
Εβαλα κ εγώ χταπόδι κ εξάτμιση. Μπορώ να βαλω σκούπα green? Αν ναι, που?
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Φεβ 2008, 23:20 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
antonios16v έγραψε: Εχει αποδειχθει στο 1.6 μοτερ εδω και χρονια οτι αλλαγες στην χαρτογραφηση του εγκεφαλου δεν επιφερει θετικα αποτελεσματα.
+1 και το ξαναλεω οτι αν δεν ανιχτει μοτερ να γινει πραγματικη βελτιοση μην περιμενετε και πολα και μην ακουτε για προγραμματα θαυματα.
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
Γιάννης Αγγελιδάκης
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Μαρ 2008, 00:36 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17 Δημοσιεύσεις: 2730 Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
|
τελικά ρε παιδιά ποιός είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος για το "ξύπνημα"των μοτέρ;και οικονομικός; ,για όλα βέβαια τα κυβικά 1.4,1.6,2.0
_________________ CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
μαρέσει η άστατη ζωή γεννήθηκα αλάνι, μαδυναμία σταυτοκίνητο στόπλο και στο φουστάνι
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Μαρ 2008, 00:46 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Γιάννης Αγγελιδάκης έγραψε: τελικά ρε παιδιά ποιός είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος για το "ξύπνημα"των μοτέρ;και οικονομικός; ,για όλα βέβαια τα κυβικά 1.4,1.6,2.0
Εξάτμιση end to end μαζί με όλα τα παρελκόμενα. Χταπόδι, σκούπα και αλλαγή καταλύτη (υποχρεωτικά). Εχεις καλύτερη ροπή ακόμα κ στις χαμηλές στροφές, πράγμα που σημαίνει καλύτερη επιτάχυνση με το ίδιο κόστος στα καύσιμα. Εγώ έχω κάνει αυτή την μετατροπή και δεν το έχω μετανοιώσει (ούτε κ πρόκειται)
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Μαρ 2008, 02:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
η καλυτερη λυση αμα δεν σου φτανει το 1400 ειναι το 1600
και αμα δεν σου φτάνει το 1600 το 2000 . ολλα τα αλλα ειναι πεταμενα χρήματα που θα μπορουσαν να πανε απο την αρχη στην μεγαλύτερη κατηγορία
για τι για να πας τον 1600αρι με τα 110 αλλογα στα +70 αλλογα θελεις πολλα πολλα πολλα χρηματα .
οποτε περνεις το 2000λιτρο με τα 180 και ξεμπερδευεις μια και καλη .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Niphrentil
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Μαρ 2008, 08:36 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 1762 Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
|
Παράθεση: για τι για να πας τον 1600αρι με τα 110 αλλογα στα +70 αλλογα θελεις πολλα πολλα πολλα χρηματα .
οποτε περνεις το 2000λιτρο με τα 180 και ξεμπερδευεις μια και καλη .
...Και μετά έχεις τα τέλη κυκλοφορίας γ@μ1σ14τ1κ@ κάθε χρόνο... Αν δεν πάρεις το 2λιτρο από την αρχή γιατι απλά έχεις την οικονομική άνεση να το κάνεις, δεν μαζεύεις ίσα ίσα τα λεφτά να το πάρεις και ξεμπερδεύεις (όπως υπάρχει αυτή η νοοτροπία στον νεόπλουτο νεοέλληνα) γιατι τα έξοδα του 2λιτρου είναι πολύ περισσότερα από του 1.6 (καύσιμα, τέλη, συντήρηση). Σε αυτή την περίπτωση (και αν εχεις φυσικά βλέψη να κρατήσεις το αυτοκίνητο αρκετό καιρό) ίσως είναι καλύτερα ένα βελτιωμένο 1.6 από ένα 2λιτρο (αλήθεια, τι απέγινε το 1.8;; )
_________________
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Μαρ 2008, 12:54 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
Niphrentil έγραψε: Παράθεση: για τι για να πας τον 1600αρι με τα 110 αλλογα στα +70 αλλογα θελεις πολλα πολλα πολλα χρηματα .
οποτε περνεις το 2000λιτρο με τα 180 και ξεμπερδευεις μια και καλη .
...Και μετά έχεις τα τέλη κυκλοφορίας γ@μ1σ14τ1κ@ κάθε χρόνο... Αν δεν πάρεις το 2λιτρο από την αρχή γιατι απλά έχεις την οικονομική άνεση να το κάνεις, δεν μαζεύεις ίσα ίσα τα λεφτά να το πάρεις και ξεμπερδεύεις (όπως υπάρχει αυτή η νοοτροπία στον νεόπλουτο νεοέλληνα) γιατι τα έξοδα του 2λιτρου είναι πολύ περισσότερα από του 1.6 (καύσιμα, τέλη, συντήρηση). Σε αυτή την περίπτωση (και αν εχεις φυσικά βλέψη να κρατήσεις το αυτοκίνητο αρκετό καιρό) ίσως είναι καλύτερα ένα βελτιωμένο 1.6 από ένα 2λιτρο (αλήθεια, τι απέγινε το 1.8;; )
ενα φτιαγμενο 1600αρι εχει περισότερα έξοδα απο ενα 2λιτρο μαμα .
οπως και μεγαλύτερη κατανάλωση .
σιγουρα τα 1800 ειναι η χρυση λυση οπου ουτε φορους ουτε τπτ .
αλλα στο C4 απλα δεν υπαρχει . καποια στιγμη θα ερθει ο 1,6Τ για να καλύψει το καινό μεταξύ 110 και 180 .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Μαρ 2008, 15:42 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
Petran έγραψε:
HDI δεν ειναι πετρελαιο????????
αρα η σελιδα μιλαει μονο για τα πετρελαιο κινητηρες!
_________________
|
|
|
|
|
johnies_84
|
Θέμα δημοσίευσης: Πρόγραμμα σε c4 1.6cc Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Απρ 2008, 10:46 |
|
|
Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά....
Βρήκα παιδιά που λέτε πρόγραμμα σε ένα κατάστημα στη Θεσσαλονίκη στο AUTOKINISIS για το C4 το δικό μου στα 400ευρω και κάτι το φίλτρο το έχω πάρει για το μαμά φιλτροκούτι αλλά δε το έχω βάλει ακόμη (άλλο θέμα αυτό πολυ παλούκι η εγκατάσταση ) Τέλοσπάντων εσείς τι λέτε ???Αξίζει τον κόπο??? Το αυτοκίνητο δεν έχει κλείσει ούτε χρόνο είναι και η εγγύηση στη μέση .....απλά επειδή δεν πάει για 1600αρι σε σχέση με ένα Almera 1600αρι που είχα!!!
Κάθε συμβουλή αξιοσέβαστη.....
|
|
|
|
|
acpro
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Απρ 2008, 18:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08 Δημοσιεύσεις: 1245 Τοποθεσία: Ταύρος
|
Λοιπόν επειδή και εγώ Almera είχα, περίμενε να περάσεις τις 10 12 χιλιάδες χλμ και το αυτοκίνητο θα ανοίξει. Δεν νομίζω ότι το Almera ανοίγει καλύτερα από το δικό μας!
_________________ Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|