Συγγραφέας |
Μήνυμα |
lefos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Νοέμ 2006, 12:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44 Δημοσιεύσεις: 214 Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
|
LGAT έγραψε: εμενα παντως παιδια μου φενετε καπως υπερβολικο το ολο concept χωρις να θελω να προσβαλω αυτον που αρχικα το ειπε σαν ιδεα.......δε ξερω ισως επειδη εχω μια ιδεα απο πειραγματα λογο οτι ειμαι πρωην κατοχος Saxo VTS εχω να πω οτι εχουμε ενα αρκετα βαρη αμαξι που χρειαζετε μια πιο δραστικη λυση οσον αφορα το πειραγμα του.....για ροπες καταναλωσεις κτλ.....ασε που για μενα ειναι καπως τσιμπημενη η τιμη του προγραμματος......δε ξερω απλα την γνωμη μου ειπα κ για να μην πολυλογο εγω ΔΕΝ θα το εκανα αυτο διοτι πιστευω ΔΕΝ θα εχει καποια σημαντικη διαφορα με μολις 14 αλογα παραπανω.... θελουμε κατι πιο δυνατο κατι που να αξιζει οχι 350 euro αλλα κατι με περισσοτερα αλογα ροπες κ φυσικα παραπανω λεφτα που θα τα αξιζει......
φιλε LGAT δεν προσβαλεις κανεναν
το θεμα της ηλεκτρονικης βελτιωσης το ξεκινησα για να πουμε ολοιμας της αποψεις εντυπωσεις γνωμες μας και οτι αλλο θελουμε.......δεν ειμαι και 100 τις 100 σιγουρος οτι αμα κανει καπιος αναβαθμιση θα μετατραπει το αυτοκινητο του σε super car ........
δε βαζω δηλ και το χερι μου στην φωτια οτι (πηγεντε καντε την αναβαθμιση ειναι οτι καλυτερο για το αυτοκινητο ΚΛΠ...ΚΛΠ....κλπ)
τωρα οσο για τα 350-450ευρα με τα 15 αλογα τα 2-3κιλα ροπης και η χαμηλωτερη καταναλωση(και επισης η κορυφωση της ροπης ειναι πιο χαμηλα) πιστευω οτι ειναι λιγα τα λεφτα γιαυτα που δινει το προγραμμα
σιγουρα στο να κανει καποιοσ αναβαθμιση εγγεφαλου ψιλοκολαει αλλα γιαυτο και του ζητας του τυπου αν πεζει εγγυση και τη καλυπτη η εγγυηση......και επισης αν το εχει δοκιμη
ουτως η αλλος οτι και να κανεις σε αυτα τα αυτοκινητα πρεπει να περασεις και προγραμμα στον εγγεφαλο για να πεξει καλα και σωστα, αυτο δεν μπορει να το αποφυγει κανενας...(εχω ακουσει οτι ακομα και η διασταση ελαστικων ειναι περασμενη μεσα στον εγγεφαλο)
εγω προσωπικα πιο πολυ θα φοβομουν αν μουλεγε καποιος οτι μοονο με προγραμμα θα μου ανεβαζε 30 με 40 αλογα το θεωρω αφυσικο και επικινδυνο το νουμερο αυτο
τωρα αν καποιος θελει τοσα αλογα παραπανω πρεπει να αλαξει κιαλα πραγματακια οπως εκεντροφορους καταλυτη εξατμιση μπρος εως πισω φιλτρο και οοολα αυτα με προγραμμα παντα..!!
επισης θελω να πω πως πιο πολυ σημασια να δινετε στην ροπη και οχι στα αλογα η ροπη ευθυνετε για την ζωηραδα του αυτοκινητου..
π,χ για το δικο μου C4 2.0 παιδια ειλικρινα το αυττοκινητο μου κοιματε στα χαμηλα και δεν υπερβαλω καθολου αφου η κορυφωση της ροπης γινετε στις 4,750rpm αυτο που με ενδιαφερει ειναι να πεσει η κορυφωση στις 3,750rpm τουλαχιστον .......(αποτι γνωριζω το ιδιο προβλημα περιπου εχει και το C4 1.4) τα 2 προγραματα που εχω βρει το κανουν αυτο ..ετσι λενε τουλαχιστον
ακομα δεν το εχω κανει γιατι εχω εξοδα σπιτι γαμου ..
_________________ C4 VTS 2.0
|
|
|
|
|
elteo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Νοέμ 2006, 18:23 |
|
|
georgep800 έγραψε: Εκτός και αν ισχύουν οι βάσιμες υποψίες ότι πρόκειται για εξελιγμένο bot...
με την απορία θα μείνετε...
Κarlbarks
δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σου έχω σφηνωθεί στο μυαλό ως μαλθακός οικογενειάρχης...ρε είμαι ΝΕΟΛΑΙΑ!
Νικόλα,
2 κεφάλια...λίγα έβαλες...
σόρι για την οφτόπα...το μαμήσαμε αλλά έτσι είναι οι συζητήσεις.
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 01:12 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
elteo έγραψε: Νικόλα,2 κεφάλια...λίγα έβαλες...
Μετάλλαξη?
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
elteo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 08:31 |
|
|
παίδες εάν δεν υπάρξει πειραματόζωο από το κλαμπ που να δείξει ότι όντως αξίζει αυτή η βελτίωση μην περιμένετε να το εμπιστευθούν τα παιδιά εδώ μέσα.
κυκλοφορούν πολλοί φιδέμποροι ...έχει κάει η γούνα πολλών...
|
|
|
|
|
AleZ750
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 08:40 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04 Δημοσιεύσεις: 2781 Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
|
elteo έγραψε: παίδες εάν δεν υπάρξει πειραματόζωο από το κλαμπ που να δείξει ότι όντως αξίζει αυτή η βελτίωση μην περιμένετε να το εμπιστευθούν τα παιδιά εδώ μέσα. κυκλοφορούν πολλοί φιδέμποροι ...έχει κάει η γούνα πολλών...
Αυτό ξαναπεστω, αλλά ποίος θέλει να κάνει το αμάξι του πειραματόζωο; εγώ προσωπικά έχω αλλάξει πάνω από 10 φορές πρόγραμμα αλλά η πρώτη ηταν ας το πούμε ένα πείραμα, δεν με άρεσε πήγα πάλη στον ίδιο και το ξανακάναμε από την αρχή, πρέπει να εμπιστευτείς κάποιον για να στο κάνει άλλωστε λένε και το άλλο, άλλος έχει το όνομα άλλος τη χάρη, υπάρχουν πολλοί που έχουν μόνο όνομα και δεν ξέρουν τι είναι το αβανς και είναι άλλοι που ούτε η μάνα τους δεν του θυμάται και κάνουν δουλειά διαμάντι
_________________ Επιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς
|
|
|
|
|
lefos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 09:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44 Δημοσιεύσεις: 214 Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
|
οντως ετσι ειναι παιδια...........και να σας πω και κατι που εμαθα...
μιλησα με τον τυπο απο την www.powersystem.fr/UK
αυτος βαζει παραλληλους εγγεφαλους (μεγεθος οσο ενα πακετο τσιγαρα)
ειπαμε για διαφορα πραγματα μεσο τηλεφωνου και μου εξηγησε πως
για το 1,4-1,6-2,0 η ροπη ανεβενει κατα μεση τιμη 2 κιλα ροπης και τα αλογα για το 1,4 εως 10 για το 1,6 και 2,0 εως 15 η καταναλωση μειωνετε και εδω (οπως και η αναβαθμιση) κα επισης το αυτοκινητο θα ζωηρεψει αφου η κορυφωση της ροπης παει πιο χαμηλα κατεβενει περιπου 2,000 με 2,500
το ρωτισα πως γινετε η τοποθετηση και μου παντησε πως περνει σηματα απο τα καλωδια γδερνοντας λιγο ενα σημειο του καλωδιου και τα κολαει με καλαι και με προσοχη
εχει βαλει σε 2,0 και μου ειπε οτι παει κοματια
επισης με διαβεβαιωσε πως οταν βαλει καπιος παραληλο εγγεφαλο μετα οτι και να αλαξει ειτε φιλτρο ελευθερας ειτε αλλο εκεντοφορο,ειτε καταλυτη-εξατμισεις κ.λ.π ...κ.λ.π
ο παραλληλος εγγεφαλος το καταλαβενει και δεν χρειαζετε να ξανακανεις προγραμμα
σαυτο μαλιστα ηταν πολυ καθετος
στην αναβαθμιση -επαναχαρτογραφηση του εγγεφαλου δεν ειπαρχη αυτη η δυνατοτητα
και να μην ξεχαζω .......το προγραμμα ειναι απο γαλικη εταιρια και επισης οταν τοποθετηθει δεν ειναι ανιχνευσιμο απο τον LEXIA εκτος και αν το δει καπιος με το ματι(αυτο το γραφει και στο site)
δεν ξερω ρε παιδια πιο ειναι το καλυτερο για το Cμας ο ενας μεγααλη εταιρια και κοροιδευει αυτους που βαζουν κονσερβες και ο αλλος μικρη εταιρια μονο αυτος ειναι στο μαγαζι και κοροιδευει τα προγραματα και οτι ειναι επικινδυνα
το τελευταιο και καλυτερο ...
το κοστος για ολα τα κυβικα ειναι 500ευρα και εγγυηση 5χρονια να σημειωσω πως τον ρωτισα τη καλυπτη η εγγυηση και μου ειπε τα παντα ολα αν παμε για ομαδικη παραγγελια θα μας κανει καλυτερη τιμη αλλα θα ξερω περισοτερα αν παω απο εκει να κλεισω ενα ραντεβου μαζι του για να τα συζητησουμε
_________________ C4 VTS 2.0
Τελευταία επεξεργασία από lefos και Τετ 22 Νοέμ 2006, 13:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
giannisC2vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 11:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21 Δημοσιεύσεις: 1014 Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
|
παιδια εγω ενδιαφερομαι για το προγραμμα αλλα με ομαδικη αγορα απο το club δηλαδη τωρα να μιλησουμε κ λιγο σοβαρα 500 ευρω ειναι πολλα αλλα οτι σου δινει 5χρονια εγγυησει ειναι πολυ καλα για την καλη λειτουργια του κινητηρα....πχ αμα γινει προσφορα κανα 300αρη αντε μεχρι 350 εγω τα δινω...γιατι εμενα που μπηκα στο σιτε λεει για 138 αλογα μονο με το προγραμμα...εχω κ πανω τελικο κ σκουπα θα κανω κ σωληνα κ θα βαλω εκκεντροφορους απο σαχο παιζει να φτασει κανα 150 αλογα στανταρ ετσι νομιζω γνωμη μου παντα
_________________ http://www.karagiannis-bros.com http://www.flickr.com/ioannikp Nikon D7000 kit 18-105 Samyang 8mm f3.5 fisheye Tamrac Aero 3380
|
|
|
|
|
lefos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 13:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44 Δημοσιεύσεις: 214 Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
|
elteo έγραψε: Δεν είναι στραγάλια τα άλογα...χαλάρωσε φίλε μου.
μη το λες.!!!!
κιομος αν αλαξεις καταλυτη εκεντροφορους και ολο το συστημα της εξατμισης μαζι με προγραμμα τα +30 ταχεις σιγουρα
το λεω αυτο γιατι το εχω δει live σε peugeut και σε saxo
150 αλογα ατμοσφαιρα, στο πεζουλα συγκεκριμενα εχει φτασσει το εργαλειο 160~ χωρις προγραμα κιωμος χωρις, και θελει να το ανεβασει κιαλο αλλα εχει φαει ητα γιατι δεν μπορει να πεξει το προγραμμα στο αυτοκινητο του δημειουργει προβληματα αν τα καταφερει ομως τελικα θα εχει 170~ ατμοσφαιρικα αλογακια
_________________ C4 VTS 2.0
|
|
|
|
|
AleZ750
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 14:33 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04 Δημοσιεύσεις: 2781 Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
|
lefos έγραψε: elteo έγραψε: Δεν είναι στραγάλια τα άλογα...χαλάρωσε φίλε μου. μη το λες.!!!! κιομος αν αλαξεις καταλυτη εκεντροφορους και ολο το συστημα της εξατμισης μαζι με προγραμμα τα +30 ταχεις σιγουρα το λεω αυτο γιατι το εχω δει live σε peugeut και σε saxo 150 αλογα ατμοσφαιρα, στο πεζουλα συγκεκριμενα εχει φτασσει το εργαλειο 160~ χωρις προγραμα κιωμος χωρις, και θελει να το ανεβασει κιαλο αλλα εχει φαει ητα γιατι δεν μπορει να πεξει το προγραμμα στο αυτοκινητο του δημειουργει προβληματα αν τα καταφερει ομως τελικα θα εχει 170~ ατμοσφαιρικα αλογακια Λοιπόν θα σε ρωτήσω ένα πράμα εγώ που τα έχω κάνει όλα αυτά πρόγραμμα (εγκέφαλο ολόκληρο) εκκεντροφόρους, ροικι, πεταλούδα, εξαγωγή, βολάν και στρόφαλο ελαφρωμένο πόσα άλογα λες σε SAXO VTS 1.6 elteo έγραψε: Δεν είναι στραγάλια τα άλογα...χαλάρωσε φίλε μου. +1Και από εμένα giannisC2vts έγραψε: παιδια εγω ενδιαφερομαι για το προγραμμα αλλα με ομαδικη αγορα απο το club δηλαδη τωρα να μιλησουμε κ λιγο σοβαρα 500 ευρω ειναι πολλα αλλα οτι σου δινει 5χρονια εγγυησει ειναι πολυ καλα για την καλη λειτουργια του κινητηρα....πχ αμα γινει προσφορα κανα 300αρη αντε μεχρι 350 εγω τα δινω...γιατι εμενα που μπηκα στο σιτε λεει για 138 αλογα μονο με το προγραμμα...εχω κ πανω τελικο κ σκουπα θα κανω κ σωληνα κ θα βαλω εκκεντροφορους απο σαχο παιζει να φτασει κανα 150 αλογα στανταρ ετσι νομιζω γνωμη μου παντα
Το c2 έχει το εξής μειονέκτημα πλεονέκτημα, οι βαλβίδες είναι αρκετά μεγάλες είναι περίπου αν θυμάμαι καλά 1.5 mm με 2mm μεγαλύτερες, και έτσι αν βάλεις εκκεντροφόρους από saxo θα έχεις περισσότερο εισερχόμενο αέρα αλλά με μικρότερη πίεση άρα μην περιμένεις πολλά πράματα. Οι βαλβίδες από τα καινούρια μοτέρ είναι λίγο μεγαλύτερες και αυτό είναι καλό για όσους έχουν σκοπό να τουρμπισουν.
_________________ Επιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς
|
|
|
|
|
AleZ750
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 15:53 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04 Δημοσιεύσεις: 2781 Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
|
Στον μηχανικό που το πάω το πάνε σχεδόν όλοι όσοι τρέχουν σε αγώνες, http://img373.imageshack.us/img373/7405/dsc00044zc8.jpg
http://img373.imageshack.us/img373/1407/dsc00043ti9.jpg
http://img299.imageshack.us/img299/6835/dsc00174oo4.jpg
είναι από τους καλύτερους στα γαλλικά και δεν είναι σύμπτωση ότι όλοι όσοι θέλουν να στήσουν αγωνιστικό μέχρι και από Κρήτη του στέλνουν αμάξια, και τα περισσότερα είναι από Αθήνα μέσα στο συνεργείο και Αλεξανδρούπολη. Και έχει κάνει από τα ποιο αξιόπιστα αμάξια και ταυτόχρονα γρήγορα και το βλέπω από χρόνους σε πίστες και χρήση σε δρόμο
Όσο για το θέμα με το S2000 το έχω ζήσει με Leon 3 φιλαράκια μου με Leon πήγαν να κάνουν δυναμομετρηση, και μετά πήγαν έβαλαν πρόγραμμα revo, και ξαναπήγαν για δυναμομετρηση το ένα το Leon έδειξε 0.4 άλογα επάνω ούτε καν 1 άλογο, τώρα είναι στα δικαστήρια με την αντιπροσωπεία
_________________ Επιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|