Σελίδα 1 από 13

Αναβαθμιση εγκεφαλου για C4 1.4-1.6-2.0

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Νοέμ 2006, 14:26
από lefos
ανοίγω αυτό εδώ για να ασχοληθούμε και λίγο με την ηλεκτρονική βελτίωση

παιδιά στο θέμα της βελτίωσης του C4 μας έχω ψιλό στενοχωρηθεί λιγο :s γιατί δεν παίζουν και πολλά πράγματα πέραν των φίλτρων -σκούπες και τέτοια πράγματα τα οποία και πάλι δεν προσφέρουν και τόσο σε δύναμη αλλά πιο πολύ σε ήχο
έψαξα όμως και βρήκα κάτι συγκεκριμένο για το C4 μας(οχι κατι που ταιριαζει απο αλλο car) :yhoo
Αναβαθμιση εγκεφαλου αναπρογραματισμος και συγκεκριμενα από την www.DigitalTuningHellas.com με 5χρονια εγγυηση αν και ακομα δεν λειτουργει το site μπορειτε να μπειτε στο ξενο εκει θα δειτε τα παντα αναλυτικα
Αυτούς τους γνώρισα στην έκθεση στο περίπτερο της mercedes lorinser εεε πιστευω ότι δεν είναι τυχαιοι hmmm
ρωτισα το πώς γινετε η διαδικασια και μου ειπαv το εξης : ρουφαν το προγραμμα το μαματο ένα απλο copy και το στελνουν στην χωρα (που δεν θυμαμε) οπου ειναι και τα κεντρικα και από, εκει μεσα σε 1 ωρα στελνουν τα αναλογο προγραμμα για το αυτοκινητο

επίσης σαν συμβουλή μου είπε πως αν είναι να αλαξω κάποια στιγμή εξάτμιση φίλτρο να το κάνω πριν την αναβάθμιση για να κερδίσω κάτι παραπάνω από τα προβλεπόμενα

το σημαντικοτετρο σε αυτην την αναβαθμιση ειναι οτι τα κιλα ροπης ανεβαίνουν ικανοποιητικά και η κορύφωση γίνετε πιο χαμηλά στις στροφές

παραδειγμα για το C4 1.4.....!!

Technical data Original DigitalTuning
Power [HP]: 90 / 5250 - 102 / 5340 min-1
Torque [Nm]: 133 / 3250 - 150 / 3090 min-1
Speed [Km/h]: 182 - 188
Acceleration: 0-100 Km/h [s] 12.8 - 12.0
Use of fuel: [l/100 Km] 6.4 - 6.2

οπως βλεπετε και χαμηλωτερη καταναλωση λογικο μεν γιατι ανεβαινει η ροπη

κοστος 399 ευρα υπολογιστε γυρω στα 450 με τα εργατικα(ετσι μου ειπε)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Νοέμ 2006, 14:38
από `GiAnNiS`
Εισαι θεος φιλε μου! Μπραβο σου ! Οντως το σημαντικοτερο ειναι η ροπη ! Ηδη (το 1.4 εχω) το αυτοκινητο τραβαει απο πολυ χαμηλα απο τις 1500rpm-2000rpm τραβαει πολυ σε σχεση με τις υψηλες στροφες που μονο θορυβο κανει και δεν παει....Απο οτι βλεπω εχει και εγγυηση 5 χρονια πραγμα που ειναι θετικο..Ψηνομαι hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Νοέμ 2006, 15:08
από lefos
συγκεκριμενα για το δικο μου C4 2.0VTS παει 15 +θα βαλω πρωτα εξατμιση και ισως φιλτρο και μετα θα παω εκει για να το στρογγυλοποιησο στα 200 ατμοσφαιρα ..αποτι μου ειπε ο τυπος

giannis πιστευω οτι για το 1,4 αξιζει πολυ να το κανεις, το μοτερ ειναι λιγο για τα κιλα του αυτοκινητου και θελει λιγο ζωντανια

και τα 399 ευρα ειναι καλα πιστευω γιατα που δινει το προγραμμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Νοέμ 2006, 18:27
από `GiAnNiS`
Δηλαδη αυτο γινεται απο το εξωτερικο σωστα?το περνουν το στελνουν και ξανα πισω και ειναι ετοιμο? Κι ολο αυτα γινονται μεσω της OBD ή ανοιγουν εγκεφαλο? :s

Οσον αφορα διαφορα που μπορει να βγαλει μετα το αμαξι (πχ προαναφλεξη και κατι τετοια) ξερεις ποια η υποστηριξη της εταιριας?

Και το θεμα ειναι αν δεις πως τα αλογα δεν αυξανονται θεαματικα γεγονος που εντασσεται μεσα στα πλαισια των κινητηρων 1.4.Εδω το corsa 1.4 μαμα εχει γραψει 98αλογα..
Καλη τιμη ειναι πιστευω :thumbup Επισης και η καταναλωση ειναι μειωμενη ασχετα αν ποτε δεν την κατεβασα τοσο :tong: ...(ps τωρα εχω 10,5 lt/100km :shock: )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Νοέμ 2006, 18:53
από enginekiller
πολυ καλο lefos σε πολυ καλη τιμη. ψαξτο λιγο ακομα και αν ειναι κοιταμε και για καμια ομαδικη παραγγελια μεσω του club. ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Νοέμ 2006, 20:12
από Daravigos Andreas
εμένα μου φαίνονται λίγο ουτοπικά τα νούμερα. παρ'ολα αυτά οι τιμές είναι πολύ καλες. αν δε δω δυναμομέτρηση πριν και μετά(βίντεο εννοείται) δεν το πιστεύω!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Νοέμ 2006, 20:33
από KarlBarks
εχω και εγω μια απορια .




αμα το βαλεις το προγραμμα και μετα για τον Α η Β λογο θελεις να το βγαλεις και να βαλεις το αρχικο μπορεις ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 20:47
από panosc4
Kαλησπέρα, στα 1600 κυβικά γνωρίζουμε τι βελτίωση μπορούμε να πετύχουμε??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Νοέμ 2006, 12:51
από lefos
panosc4 έγραψε:
Kαλησπέρα, στα 1600 κυβικά γνωρίζουμε τι βελτίωση μπορούμε να πετύχουμε??


Η http://www.powersystem.fr/UK/fiche_pdt. ... ef=Essence δινει για το 1,6 /110hp + 14hp(δηλ 124hp) και σε ροπη +2,1κιλα ροπης

Η http://www.digitaltuning.ch/prodotti.ph ... 15&m=2&s=1 δινει για το 1,6/110hp + 14hp(δηλ 124hp) και σε ροπη
απο 147 / 4000min σε 169 / 3800min
επιταχυνση : απο 10,6 σε 10,1
και καταναλωση απο 7,1/100Κm se 6.9/100Km[/url][/b]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Νοέμ 2006, 13:08
από giannisC2vts
παιδια μπορουμε να κανουμε ομαδικη αγορα??? για το δικο μου το κανει 138ps κ περιπου ποσο εχει ενα προγραμμα απο αυτην την ετερια......[/img]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Νοέμ 2006, 11:02
από elteo
κι εγώ σε θέματα βελτίωσης κινητήρα είμαι πολύ καχύπτοτος...δεν εμπιστεύομαι εύκολα νούμερα που τον βελτιώνουν τόσο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Νοέμ 2006, 13:01
από smpokos
ελτεο απλα εμπιστευεσαι μια μεγαλη εταιρια η οποια λογικα το εχει τεσταρει. παρεπιμπτοντως εχεις ζ1000?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Νοέμ 2006, 13:27
από elteo
Ναι πριν λίγες μέρες το αγόρασα...! :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Νοέμ 2006, 13:29
από n_olympios
Σάββα, είδα την υπογραφή σου τις προάλλες αλλά ξέχασα να σου πω...

ΜΕ ΓΕΙΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!! :yhoo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Νοέμ 2006, 13:31
από elteo
thank you Νίκο! :tong: