Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 03 Μαρ 2017, 18:37
Δημοσιεύσεις: 13
έχουμε καμμιά πρόταση για τa aftermarket;
βρήκα σετ της REMSA με 85 (60 δισκόπλακες και 25 τακάκια) και 30 μαστορικά


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
1η επιλογή, Brembo δίσκο - Ferodo (μπορείς εκτός από το Premier, να κινηθείς και στο Performance) τακάκι.
2η επιλογή, Bosch δίσκος - Ferodo (παραπάνω το Premier, όχι τόσο το Performance) τακάκι.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Εμένα για μπροστά μου πρότειναν δισκόπλακες zimmerman(κοστίζουν περίπου 80€) με τακάκια textar.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
nikosc4 έγραψε:
έχουμε καμμιά πρόταση για τa aftermarket;
βρήκα σετ της REMSA με 85 (60 δισκόπλακες και 25 τακάκια) και 30 μαστορικά


Στο C5 φοράω. Τίμια και ταπεινά. Επειδή είμαι μαλωμένος με το φρένο χρόνια δεν μπορώ να σου πω πολλά για βαριά φρεναρίσματα. Οταν, θελω να σταματήσω κατεβάζω ταχύτητες και μετά φρενάρω
Επίσης ο Πανσεραικός παίζει καλό ποδόσφαιρο

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μάιος 2017, 10:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Απρ 2014, 19:20
Δημοσιεύσεις: 132
Σύντομα θα αλλάξω τα πίσω τακάκια του c4 I 1.4 Ποια να προτιμήσω μεταξύ bosch, remsa, pagid, ferodo, valeo γιατί δεν έχω αποψη.
Στην κάθε μάρκα γράφει για τι σύστημα φρενων είναι lukas, trw, girling. Τι είναι αυτό και τι πρέπει να προτιμήσω;

Σκέφτομαι να κάνω μόνος μου την εργασία μιας και πιάνουν τα χέρια σε άλλες δουλειές πλην για την ώρα με αυτές του αυτοκινήτου που δεν εχω μπει στο εγχείρημα ούτε λάδια να αλλάξω!!!
Στα μπροστά τακάκια-δίσκους είχα βοηθήθει απο έναν φίλο μηχανικό όπου πήρα μια πρόγευση της εργασίας.
είδα κάτι βιντεο και στην ουσία είναι μόνο δύο βίδες της δαγκάνας, καθάρισμα τα σίδερα πέρασμα με πάστα και βίδωμα.
Αυτό που με προβληματίζει είναι με τι τρόπο θα πιέσω το έμβολο πίσω μιας και διαβασα ότι θέλει πίεση και γύρισμα ταυτόχρονα αφού δεν έχω το κατάλληλο εξάρτημα. Στα μπροστά φρένα του αυτοκινήτου οπως και στου ποδηλάτου τα κάναμε με ένα μακρύ κατσαβίδι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μάιος 2017, 10:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
τα πισω δεν παιζουν μεγαλο ρολο στο φρεναρισμα οποτε πας σε κατι φτηνο και κρατας τα λεφτα για τα μπροστα...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μάιος 2017, 11:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Απρ 2014, 19:20
Δημοσιεύσεις: 132
Εξαλλου οτι παρω απο αυτά ένα 20αρικο εχει πάνω-κάτω. E τοτε θα παω σε ενα ferodo ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μάιος 2017, 11:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
barracuda έγραψε:
τα πισω δεν παιζουν μεγαλο ρολο στο φρεναρισμα οποτε πας σε κατι φτηνο και κρατας τα λεφτα για τα μπροστα...

Μπορώ να διαφωνήσω;
Νομίζω η κάθε ρόδα ξεχωριστά, συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο φρενάρισμα. Ακόμα και οι πίσω!

Αποσυνδέστε τα πίσω φρένα και βγάλτε το, εθνική! Σταματάει από τα 140; Θα σταματήσει! Πότε;

Πίσω, θα έβαζα Ferodo και πάλι. Πας σε ένα ανταλλακτικάδικο, δίνεις αριθμό πλαισίου και του λες τι θέλεις. Στα φέρνει, τα περνάς και τέλος! :thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μάιος 2017, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ο Μπάρακ εννοεί αδερφούλη οτι δεν φρενάρει το ίδιο με μπροστά.
Ένα 70-30 ας πούμε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μάιος 2017, 11:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Απρ 2014, 19:20
Δημοσιεύσεις: 132
Αυτό με το φρενάρισμα γίνεται απολύτως κατανοητό με την λειτουργία των φρένων του ποδηλάτου μιας και είναι και αυτά υδραυλικά και έχεις δύο μανέτες και οχι ένα πενταλ οπως του αυτοκίνητου που είναι ρυθμισμένη η δύναμη πεδησης του μπροστά και του πίσω άξονα.. Το 70-30 ισχύει και στο ποδήλατο. Αμα θέλω να μειώσω ταχύτητα πατάω το πίσω, άμα θέλω να σταματήσω πατάω το μπροστά φρένο. Το αποτέλεσμα ομως που σου δίνει ο συνδυασμός και των δύο φρένων δεν συγκρίνεται χρησιμοποιώντας μια απο τις δύο προαναφερθείσες. Εφερα παράδειγμα το ποδήλατο που είναι αγνη η οδήγηση μακρια απο κάθε ειδους ηλεκτρονικό σύστημα.

Βαγγέλη τον έχω τον κωδικό εξαρτήματος αυτό με προβληματίζει έιναι το "τα περνας"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μάιος 2017, 11:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Tzakos έγραψε:
Ο Μπάρακ εννοεί αδερφούλη οτι δεν φρενάρει το ίδιο με μπροστά.
Ένα 70-30 ας πούμε.

Οκ, το'πιασα τώρα! Με συγχωρείτε! :thumb

Απλώς θέλω να πω, πως πέρα από το ελαστικό, την στιγμή της κρίσης, μακριά από μας, εκείνο το 30% των πίσω φρένων, δεν είναι αμελητέο ποσοστό στο φρενάρισμα! Την κάνει τη δουλειά του!

Ένα συνεργείο, της γειτονιάς, σου παίρνει 10-20 ευρώ και τα περνάει. Δεν είναι μεγάλη διαδικασία. Από το να κάνεις κανένα λάθος, ως άπειρος σε αυτά, καλύτερα να δώσεις ένα 20άρικο να το κάνει άνθρωπος που το'χει ξανακάνει! :thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μάιος 2017, 12:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
bakevang έγραψε:
εκείνο το 30% των πίσω φρένων, δεν είναι αμελητέο ποσοστό στο φρενάρισμα!

σε αυτο το αυτοκινητο οτι και τακακι να βαλεις πισω το ιδιο θα σταματαει...κατα τα αλλα κουβεντα να γινεται...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μάιος 2017, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
kristosfm έγραψε:
Σύντομα θα αλλάξω τα πίσω τακάκια του c4 I 1.4 Ποια να προτιμήσω μεταξύ bosch, remsa, pagid, ferodo, valeo γιατί δεν έχω αποψη.
Στην κάθε μάρκα γράφει για τι σύστημα φρενων είναι lukas, trw, girling. Τι είναι αυτό και τι πρέπει να προτιμήσω;

Σκέφτομαι να κάνω μόνος μου την εργασία μιας και πιάνουν τα χέρια σε άλλες δουλειές πλην για την ώρα με αυτές του αυτοκινήτου που δεν εχω μπει στο εγχείρημα ούτε λάδια να αλλάξω!!!
Στα μπροστά τακάκια-δίσκους είχα βοηθήθει απο έναν φίλο μηχανικό όπου πήρα μια πρόγευση της εργασίας.
είδα κάτι βιντεο και στην ουσία είναι μόνο δύο βίδες της δαγκάνας, καθάρισμα τα σίδερα πέρασμα με πάστα και βίδωμα.
Αυτό που με προβληματίζει είναι με τι τρόπο θα πιέσω το έμβολο πίσω μιας και διαβασα ότι θέλει πίεση και γύρισμα ταυτόχρονα αφού δεν έχω το κατάλληλο εξάρτημα. Στα μπροστά φρένα του αυτοκινήτου οπως και στου ποδηλάτου τα κάναμε με ένα μακρύ κατσαβίδι.
εγώ στην θέση σου θα κοιτούσα και για τα τακάκια-δίσκους της ebc, ειδικά για τα τακάκια ebc greenstuff έχω να σου πώ ότι έχουν πολύ καλή πάστα, είναι αθόρυβα και με πιο άμεσο δάγκωμα στο φρένο :)

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Μάιος 2017, 11:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιουν 2015, 10:55
Δημοσιεύσεις: 249
Εάν δεν έχετε το εργαλείο για να μπουν τα έμβολα μέσα μην το τολμήσετε καν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Μάιος 2017, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Απρ 2014, 19:20
Δημοσιεύσεις: 132
C4LA1.4 Manos έγραψε:
Εάν δεν έχετε το εργαλείο για να μπουν τα έμβολα μέσα μην το τολμήσετε καν.



Ισχύει αυτο, λέω να μην το τολμήσω αν και υπάρχει στο ebay εξάρτημα που έχει 3μιση ευρώ (κύβος με 4 διαφορετικους αντάπτορες) αλλά και κασετίνα ολοκληρη οικονομική η οποία θα μου χρειαστεί μια φορά και δεν ξέρω μετά απο πόσα χρόνια θα χρειαστεί ξανά.. :D


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 51 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα στα φρένα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: trapezitis
Απαντήσεις: 8
Θόρυβος στα φρένα ( δεν είναι τακάκια)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Makaros1253
Απαντήσεις: 3
δισκοπλακες;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: stelios
Απαντήσεις: 16
ΦΡΕΝΑ C4 VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Update του μαμά Προγράμματος
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ