Σελίδα 1 από 4

Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Δεκ 2008, 17:57
από antonisk7
Εχω το 1,6 χωρίς esp που έχει 266 mm δισκόπλακες (πλάτος 22 mm). Στις 75.000 κμ είχαν φαγωθεί αρκετά και αποφάσισα να τις αλλαξω με ίδιας διάστασης τρυπητές-χαρακτές της OMP , επίσης έβαλα τα racing τακάκια από κεβλαρ της ίδια εταιρείας που ταιριαζαν με τη συγκεκριμενη δισκόπλακα. Σύνολο τελική μου κόστισε 310 ευρώ από http://www.corsaclub.gr που είναι και ο αντιπρόσωπος. Το φρενάρισμα προοδευτικά γίνεται φανταστικό ( στην αρχή δέλουν λίγο στρώσιμο να έρθει σε επαφή η δισκόπλακα με το τακάκι για περίπου 150-200 κμ πόλης). Δεν κουράζονται όσο τα μαμά, και γενικά σε πείθουν να φρενάρεις πιο συχνά για να νίωθεις το γάντζωμα στο δρόμο.. Πιστεύω ότι αξίζουν τη μικρή διαφορά τιμής με τα μαμά σε σχέση με αυτό που δίνουν. :lol

Εικόνα

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Δεκ 2008, 18:44
από zxpanos
μπραβο καλη επιλογη αλα μην ξεχνας οτι με κατι παραπανο ακομα εβαζες τα 288!!!!καλο θα ηταν να δοκιμασεις και μεταλικα σωληνακια εκει θα δεις μεγαλη διαφορα

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Δεκ 2008, 18:46
από antonisk7
ναι το σκέφτηκα αλλά για να πας σε 288 ήθελε άλλη δαγκάνα και βάση άκρου , χρήματα τα οποία δεν ήθελα να δώσω... για τα σωληνάκια και υγρά είναι κατι που το σκέφτομαι και κάποοια στιγμή λέω να το κάνω.

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2009, 01:07
από MeddlingMageGR
Αυτά που έβαλες κάνουν και για το 1.4 ? Ούτε εγώ έχω ESP.

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2009, 01:29
από tigreos
Μια ερώτηση το ESP τι σχέση έχει με την δισκόπλακα????

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2009, 10:38
από zxpanos
οσα εχουν το συστηματακι εχουν τις 288.παντος σαν μεταχηρο υπαρχουν πολες και εχουν αρχισει και πεφτουν και οι τιμες

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Ιαν 2009, 01:34
από MeddlingMageGR
Δηλαδή ή αλλαγή προτίνεται? Αξίζει τα λεφτά της? Το φρενάρισμα γίνεται καλύτερα και αποδοτικότερα ? Πλησιάζω τα 40.000χλμ και θα μου αλλάξουν για πρώτη φορά τακάκια. Γιατί όχι και δισκόπλακες :-P

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Ιαν 2009, 09:05
από zxpanos
κιολας τακακια?και εγω τοσα εχω και δεν θελουν αλαγη και εγω φημιζομε για την καλη χρηση που κανω!!!βαλε 288 μην κανεις τπτ αλο δεν αξιζει!!!!

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Ιαν 2009, 14:59
από MeddlingMageGR
zxpanos έγραψε:
κιολας τακακια?και εγω τοσα εχω και δεν θελουν αλαγη και εγω φημιζομε για την καλη χρηση που κανω!!!βαλε 288 μην κανεις τπτ αλο δεν αξιζει!!!!



Μου το είπαν στο προηγούμενη σερβις οτι στα 40κ 8α μου τα αλλάξουνε. Μόλις βρήκα κ άλλον έναν λόγο για τον οποιο θα ήθελα μια τέτοια αλλαγή. ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ !!! Σταματάω στα φανάρια και γίνομαι ρεζίλη. Τα πισινά όταν κάνω όπισθεν και δεξιά ή αριστερά κάνουν σαν τρελά. Μήπως ετσι λυθείτο πρόβλημα?

Ερωτήσεις :
α) Αλλάζω και τα 4 ή μόνο τα μπροστά?
β) Προς τί είναι καλύτερα οι δισκόπλακες με τις τρύπες σε σύγκριση μ αυτές χωρίς τρύπες ?

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 20:30
από antonisk7
Ναι η βελτίωση είναι θεαματική, και αξίζει. Οι τρύπες και τα χαράγματα είναι για καλύτερη ψύξη και για να απομακρύνουν το φιλμ σκόνης που δημιουργούν τα τακάκια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η επιφάνεια του τακακιού να μένει διαρκώς καθαρή και να έχει καλύτερη πρόσφυση επάνω στην δισκόπλακα.

Στις 45000 αλλαξα πρώτη φορά τακάκια και οι δισκόπλακες δεν ήθελαν. Καλό είναι να άλλάξεις τα μπροστινά (τα πίσω δεν θέλουν απαραίτητα ταυτόχρονα εκτός αν έχουν φθαρεί) γιατι λόγω ότι τα τακάκια σου είναι φθαρμένα ταλαιπωρείς τις δισκόπλακες χωρίς λόγο. Στην επόμενη αλλαγή τακακιών 70-80 ,000 άλλαξε και δισκόπλακες, τωρα μάλλον είναι αρκετά νωρίς.

Τα 288 που αναφέρει ο Zxpanos θέλουν αλλαγή και σε δαγκάνα και του μπράτσου.

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2009, 20:23
από MeddlingMageGR
antonisk7 έγραψε:

Τα 288 που αναφέρει ο Zxpanos θέλουν αλλαγή και σε δαγκάνα και του μπράτσου.


Θα υπάρχει διαφορά στην τιμή? Αν ναι πόσο περίπου?

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 20:07
από antonisk7
η διαφορά 266 με 288 στη δισκόπλακα και τα τακάκια είναι γύρω στα 30-35 Ε , δεν είναι σημαντική, το κόστος όμως της δαγκάνας και του άκρου μάλλον είναι μεγάλο αλλα δεν γνωρίζω πόσο.

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Ιαν 2009, 21:10
από MeddlingMageGR
Και άλλη μια N00bικη ερώτηση. Αλλάζουν μόνο τα μπροστά στην τιμή αυτή ή και τα πίσω?
Αν οχι τα πίσω αλλάζουν? Υπενθυμίζω οτι έχω πρόβλημα που σφυρίζουν όταν κάνω όπισθεν και στρίβω το τιμόνι.

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Ιαν 2009, 22:57
από antonisk7
η τιμή είναι για μονο τα εμπρός..
για πίσω πρεπει να ρωτήσεις , αλλα δεν νομίζω ότι θα είναι πολλά καθώς έιναι μικροί δίσκοι μη αεριζόμενοι.

Re: Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 18:03
από Nio
Εγώ έβαλα εμπρός (έχω esp) 283mm Βrembo με ferodo τακάκια ...170 ευρώ όλα χωρίς εργατικά (μου τα βάλε φίλος δωρεάν)