Συγγραφέας |
Μήνυμα |
S. Loeb
|
Θέμα δημοσίευσης: Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Απρ 2009, 20:42 |
|
|
Παίδες σε μια συζήτηση με ένα φίλο και αφού καταλήξαμε στο ότι δεν μπορούμε να διαθέσουμε παραπάνω από 2000€ σκεφτήκαμε αυτη τη λύση:
Εκεντροφόρους από saxo 1.6vts Μεταλική εισαγωγή από c2 1.6vts Ελαφρομένο βολάν Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου Εξάτμιση από χταπόδι και πίσω
Με όλα αυτά ελπίζουμε να πάρει γύρω στα 15-20 άλογα και να γίνει λίγο πιο σβέλτο...
Πείτε κι εσείς την γνώμη σας αν θέλετε ή αν ξέρετε κάτι παραπάνω δώστε μας τα φώτα σας...
Υ.Γ: Το αυτοκίνητό μου είναι το c4 1.6 vts και φοράει σκούπα και τελικό...
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4 Δημοσιεύτηκε: Παρ 24 Απρ 2009, 23:12 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
S.Loeb, διάβασα και ένα άλλο κείμενο για το αυτοκίνητο σου, που λές για τα προβλήματα που έχεις με το κιβώτιο ταχυτήτων. Και συμφωνώ. Και τυχαία διάβασα και αυτό εδώ για τις αλλαγές που θές να κάνεις. Και καταλαβαίνω οτι έχεις θέμα με το 1.6. Θές να βάλεις απο εκκεντροφόρους, και μεταλλική εισαγωγή, και ελαφρομένο βολάν... και και καί... μέχρι της Παναγιάς τα μάτια. Ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι ενα φτιαγμένο αυτοκίνητο έχει μικρότερη μεταπωλητική αξία απο ενα μαμίσιο. Εντελώς φιλικά.... και στο λέω τώρα που δεν έχεις αλλάξει πολλά... δεν το πουλάς να πάρεις κανα 2λιτρο ? Τσάμπα τα δίνουν. 14.000 αρχική τιμή, και με παζάρια πάς ακόμα πιο κάτω. Και 10 να το πάρουν το δικό σου είναι πολύ καλή καλή προσφορά. Δώσε τα 2.000 που έχεις, και άλλα 2000 το πολύ σε δόσεις. Και θα έχεις αυτοκινητάρα. Με όλες τις αλλαγές που θες να κάνεις, θα καίς περισσότερη βενζίνη απο το 2λιτρο (εφόσον αλλαζεις εκκεντροφόρους), και δουλειά δεν θα κάνεις. Αντε και πήρες 20 ίππους παραπάνω.... με τι κατανάλωση? Και με τι κόστος? και στο τέλος να που πώ την αλήθεια θα το βαρεθείς στα γρήγορα. Το 2λιτρο σε ταξίδι με εθνική 100χλμ και άλλα 100 ανηφόρες - κατηφόρες σε βουνά, μου έκαψε 9.0 λίτρα. Λίγο πριν τον προορισμό μου είχα 8.9, αλλα το ζόρισα λιγο στο τέλος. Το μόνο αρνητικό είναι τα διπλάσια λεφτά στο σήμα κυκλοφορίας... απο 220 πάς 440. Ε και? 20 ευρώ αποταμίευση το μήνα κάνεις και τα βγάζεις. Η ασφάλεια είναι σχεδόν η ίδια. 240 πλήρωνα για το 1.4, 280 πληρώνω για το 2λιτρο (μιας και άλλαξα αυτοκίνητο πριν 1 μήνα ακριβώς). Αποψή μου είναι να μην κάνεις ταρζανιές. Αν γουστάρεις γρήγορο αμάξι, πούλα αυτο που έχεις και πάρε ενα γρήγορο. Μην το πολυζαλίζεις το θέμα γιατι στο τέλος ζημιωμένος θα βγεις. Και τα λεφτά σου θα χαλάσεις τσάμπα, και σημαντική βελτίωση δεν θα δείς, και δεν θα στο πέρνει κανεις μετά, και θα καίς βενζίνη χωρίς λόγο γιατι το μοτέρ είναι μικρό και θα ζορίζεται, και μπορει να σου βγάλει κάνα πρόβλημα μηχανολογικό. Σκέψου το συμφέρον σου.
|
|
|
|
|
S. Loeb
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Απρ 2009, 19:17 |
|
|
MeddlingMageGR έγραψε: S.Loeb, διάβασα και ένα άλλο κείμενο για το αυτοκίνητο σου, που λές για τα προβλήματα που έχεις με το κιβώτιο ταχυτήτων. Και συμφωνώ. Και τυχαία διάβασα και αυτό εδώ για τις αλλαγές που θές να κάνεις. Και καταλαβαίνω οτι έχεις θέμα με το 1.6. Θές να βάλεις απο εκκεντροφόρους, και μεταλλική εισαγωγή, και ελαφρομένο βολάν... και και καί... μέχρι της Παναγιάς τα μάτια. Ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι ενα φτιαγμένο αυτοκίνητο έχει μικρότερη μεταπωλητική αξία απο ενα μαμίσιο. Εντελώς φιλικά.... και στο λέω τώρα που δεν έχεις αλλάξει πολλά... δεν το πουλάς να πάρεις κανα 2λιτρο ? Τσάμπα τα δίνουν. 14.000 αρχική τιμή, και με παζάρια πάς ακόμα πιο κάτω. Και 10 να το πάρουν το δικό σου είναι πολύ καλή καλή προσφορά. Δώσε τα 2.000 που έχεις, και άλλα 2000 το πολύ σε δόσεις. Και θα έχεις αυτοκινητάρα. Με όλες τις αλλαγές που θες να κάνεις, θα καίς περισσότερη βενζίνη απο το 2λιτρο (εφόσον αλλαζεις εκκεντροφόρους), και δουλειά δεν θα κάνεις. Αντε και πήρες 20 ίππους παραπάνω.... με τι κατανάλωση? Και με τι κόστος? και στο τέλος να που πώ την αλήθεια θα το βαρεθείς στα γρήγορα. Το 2λιτρο σε ταξίδι με εθνική 100χλμ και άλλα 100 ανηφόρες - κατηφόρες σε βουνά, μου έκαψε 9.0 λίτρα. Λίγο πριν τον προορισμό μου είχα 8.9, αλλα το ζόρισα λιγο στο τέλος. Το μόνο αρνητικό είναι τα διπλάσια λεφτά στο σήμα κυκλοφορίας... απο 220 πάς 440. Ε και? 20 ευρώ αποταμίευση το μήνα κάνεις και τα βγάζεις. Η ασφάλεια είναι σχεδόν η ίδια. 240 πλήρωνα για το 1.4, 280 πληρώνω για το 2λιτρο (μιας και άλλαξα αυτοκίνητο πριν 1 μήνα ακριβώς). Αποψή μου είναι να μην κάνεις ταρζανιές. Αν γουστάρεις γρήγορο αμάξι, πούλα αυτο που έχεις και πάρε ενα γρήγορο. Μην το πολυζαλίζεις το θέμα γιατι στο τέλος ζημιωμένος θα βγεις. Και τα λεφτά σου θα χαλάσεις τσάμπα, και σημαντική βελτίωση δεν θα δείς, και δεν θα στο πέρνει κανεις μετά, και θα καίς βενζίνη χωρίς λόγο γιατι το μοτέρ είναι μικρό και θα ζορίζεται, και μπορει να σου βγάλει κάνα πρόβλημα μηχανολογικό. Σκέψου το συμφέρον σου. Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου αλλά αν το 2λιτρο έχει 14000-15000 το δικό μου πόσο θα πρεπει να το πουλήσω? Έχω βάλει ήδη πωλητήριο αλλά τελικά όπως βλέπω δεν συμφέρει να πουλήσεις το αυτοκίνητό σου σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα ( μοντέλο του 2007 ) γιατί χάνεις πολλά λεφτα... Πάντως και το 2λιτρο από ότι έχω ακούσει δεν συμφέρει για τα λεφτά του ( σε κάποιο άλλο topic διάβασα ότι δεν ειναι 180 άλογα αλλά 162 ) άρα μάλλον φτιάχνεις ότι μπορείς μ' αυτό που έχεις και με πολύ μεγάλη προσοχή κατά την γνώμη μου... -- Σάβ Απρ 25, 2009 7:21 pm --poison έγραψε: αλλη μια λυση βεβαια ειναι να περιμενουμε λιγο μπας και βρουμε κανενα μοτερακι απο αυτα τα καινουρια τα τουρμπατα που ειναι και θαυματουργα,οσο βεβαια ειναι εφικτο στο να ταιριαξει στην καροτσα μας αλλα λογικα πρεπει να ταιριαζει κουτι,αν καποιος το εχει ψαξει η το γνωριζει ας μας πει και σε μας. Ρώτησα στη citroen εγώ για να αγοράσω το καινούργιο μοτέρ το τούρμπο και μου είπαν ότι δεν μπορεί να μπει τόσο εύκολα στο αμάξι μας γιατι το καινούργιο έχει εντελώς διαφορετικό σασμάν και διαφορετικές βάσεις στο κινητήρα και μου είπαν καλύτερα να το πουλήσω και να πάρω άλλο γιατί αυτή η μετατροπή θα μου κοστίσει πάρα πολύ...
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Απρ 2009, 08:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Στο άλλο τόπικ που διάβασες, ο φίλος το είχε πειράξει και του έβγαζε τόσο λίγο. Γι αυτό θα πάει να του κάνει κ άλλη δυναμομέτρηση. Το 2λιτρο είναι ήδη 4 χρόνια στην αγορά, λες αν η Citroen μας έλεγε ψέμματα τόσα χρόνια τώρα δεν θα το είχε πάρει κανείς χαμπάρι? Μόνο 1 θα είχε κάνει δυναμομέτρηση σε όλον τον κόσμο? Το VTS δεν έχει 15.000. Δες εδω http://www.car.gr/classifieds/cars/view/144387 και εδώ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/144387 Μπορείς να πετύχεις και καλύτερες τιμές απο τα 14.000. Ειδικά το 2ο του Πετρίδη το έχω δει κ απο κοντά. Τουλάχιστον 9 μήνες το έχει στο μαγαζί του, και θέλει να το ξεφωρτωθεί. "πιτες" θα σου κάνει για να το πάρεις. Τα 1.6 φευγουν με κλειστά τα μάτια, γιατι τέτοια αυτοκίνητα θέλει ο κόσμος. Εδώ είναι τα 1.6VTS πόσο πωλούνται http://tinyurl.com/c99h5n Αν είναι καινούργιο και με λίγα χλμ, και θές να πάρεις ενα VTS 3ετίας με 50-60.000χλμ τότε η ψαλίδα μικραίνει. Μη σου πώ οτι θα είστε σχεδόν τα ίδια. Οπως σου είπα, το δικό μου το 1.4 με 37.000 χλμ μου το αγόρασαν 9.000 ευρω (μην κρίνεις όμως απο μένα, γιατι μάλλον έπεσα στην περίπτωση. Ολοι οι άλλοι μου το επερναν για 7000-7500). Και με 14000 αγόρασα το άλλο. Και εγώ σε 3 χρόνια έχασα 6.500 ευρώ. Εσενα που είναι πιο καινούργιο θα πετύχεις καλύτερη ανταλλαγή. Πολύ λίγοι αγοράζουν 2λιτρα τώρα γιατι σκέφτονται τα.... 440 ευρώ στο σήμα τελών κυκλοφορίας. Σιγά τα λεφτά. 220 είναι παραπάνω ΤΟ ΧΡΟΝΟ. Εγω σου ξαναλέω : Μην το πειράξεις γιατι θα το χάσεις το παιχνίδι. Δώστο τώρα που είναι νωρίς και κάτι πιάνει. Μίλα με αυτούς τους 2 για ανταλλαγή. Αν το δώσεις 10-11.000 σε χαλάει? Με τα λεφτά που θα το έφτιαχνες αγοράζεις το VTS. -- Κυρ Απρ 26, 2009 8:56 am --S. Loeb έγραψε: άρα μάλλον φτιάχνεις ότι μπορείς μ' αυτό που έχεις και με πολύ μεγάλη προσοχή κατά την γνώμη μου... Λάθος. Δεν φτιάχνεις τίποτα. Θα καίς μωρέ 11-12 λίτρα στα 100χλμ για να πάρεις άντε το πολύ 20 ίππους παραπάνω? Και μετά απο 1 μήνα να το βαρεθείς? Ο,τι κάνεις έχει αντίκτυπο στην τσέπη σου κ στην κατανάλωση. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.
|
|
|
|
|
loeb
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Απρ 2009, 11:23 |
|
Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49 Δημοσιεύσεις: 601 Τοποθεσία: Athens
|
Υπάρχει και άλλη μία λύση. Να βάλει το δύλιτρο μοτέρ πάνω που δεν θέλει άλλο κιβώτιο και όλα όσα θα χρειαζόταν το τούρμο.
|
|
|
|
|
S. Loeb
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Απρ 2009, 11:29 |
|
|
Ευχαριστώ πολυ φιλε για την βοηθεια σου... Θα το ψάξω λίγο να δω και μακάρι να κάτσει κάτι καλό... Αλλά αυτή την εποχή που έχουν πέσει τοσο πολύ οι τιμές των αυτοκινήτων συμφέρει πολύ να αγοράσεις αυτοκίνητο αλλά κθόλου δεν συμφέρει να το πουλίσεις γιατί οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν γίνει εξεφτελιστηκές... -- Κυρ Απρ 26, 2009 11:31 am --loeb έγραψε: Υπάρχει και άλλη μία λύση. Να βάλει το δύλιτρο μοτέρ πάνω που δεν θέλει άλλο κιβώτιο και όλα όσα θα χρειαζόταν το τούρμο. Δεν βρίσκω με τίποτα μεταχειρισμένο μοτέρ από 2λιτρο... Ψάχνω εδώ και κάνα χρόνο αλλά τίποτα... Και αν βρω ποιός θα μου το περάσει? Δεν έχω και μεγάλη εμπιστοσύνη στα συνεργεία...
|
|
|
|
|
loeb
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Απρ 2009, 11:59 |
|
Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49 Δημοσιεύσεις: 601 Τοποθεσία: Athens
|
S. Loeb έγραψε: Δεν βρίσκω με τίποτα μεταχειρισμένο μοτέρ από 2λιτρο... Ψάχνω εδώ και κάνα χρόνο αλλά τίποτα... Και αν βρω ποιός θα μου το περάσει? Δεν έχω και μεγάλη εμπιστοσύνη στα συνεργεία... Δεν γνωρίζω πόσο εύκολο είναι να βρεθεί μοτέρ από δύλιτρο αλλά αν πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, όσο άσχετοι και να είναι δεν νομίζω να μην καταφέρουν να βάλουν το 2λιτρο μοτέρ. Τόσα τρακαρισμένα έχουν φτιάξει.
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Απρ 2009, 12:35 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
μτχ διλιτρο ολοκληρο αμαξι ποσο να εχει περιπου ?
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Απρ 2009, 13:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
KarlBarks έγραψε: μτχ διλιτρο ολοκληρο αμαξι ποσο να εχει περιπου ? ρε συ Karl αυτό δε λέμε τόση ώρα? Κοίταξε τα παραπάνω πόστ μου.
|
|
|
|
|
steloukos23
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Απρ 2009, 23:29 |
|
|
zx lover εχεις δικιο! το ιδιο περιστατικο εμφανιστηκε και στην ξανθη! ενημερωθηκα απο μηχανικο της αντιπροσωπειας! το κοστος ηταν απαγορευτικο!
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2009, 22:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Σε βρίσκω λίγο υπερβολικό στο οτι το 2λιτρο "δεν πάει". Μια χαρά πάει και παει και πολύ καλά. Το οτι δεν είναι τούρμπο ή το οτι έχει ηλεκτρόγκαζο, δεν κάνει το αυτοκίνητο σαλιγκάρι.. !!! Οκ είπαμε δεν βγάζει φωτιά στο δρόμο, αλλα το οτι είναι δυνατό είναι. Εχεις δοκιμάσει να ανοίξεις 3η μέχρι τον κόφτη ? Το 2λιτρο C4 δεν είναι αγωνιστικό αυτοκίνητο. Ούτε η αρχική του σχεδίαση ήταν τέτοια. Αν κάποιος θέλει πολύ γκάζι, πέρνει ενα Astra OPC, ή ενα Octavia RS, ή ενα Seat Cupra ή δεν ξερω γω τι άλλο. Το ZX με τα 167 άλογα και τα 1000-1150 κιλά (που ήταν και Turbo), σαφώς και θα πηγαίνουν καλύτερα απο το C4 που έχει 177 άλογα με 1330 κιλά. Και κάτι άλλο όσον αφορά την μεικτή ασφάλεια... Μ@λ@κία μου που δεν έβαλα μεικτή, γιατι το κόστος συγκριτικά με την μη-μεικτή είναι... τιποτα. 280 ευρώ πληρωνω (220-230 στο 1.4 που είχα) ενώ στην μεικτή θα πήγαινε 80 παραπάνω δλδ 360 το εξάμηνο, με συμμετοχή κάπου στα 250 ευρώ αρχικά. Δλδ ότι κ αν πάθει, τα πρώτα 250 ευρώ τα βάζω εγώ και τα υπόλοιπα η ασφάλεια. 250 είναι ΤΙΠΟΤΑ παιδιά. Με τις τιμές που έχουν τα ανταλλακτικά και τα συνεργεία, δεν συμφέρει καθόλου. Το φανάρι αν σπάσει θέλει ενα κάρο λεφτά + τα εργατικά. Με μια γρατζουνια μεγάλη (πχ απο την μπροστά πόρτα μέχρι πίσω) δεν θα πάω πια σε εξωτερικό φανοποιώ, θα πάω στη Citroen. Για να μην γίνει τοπική βαφή, και να το βάψουν κανονικά όπως πρέπει. Τώρα όμως πρέπει να περιμένω το άλλο 6μηνο. Στερνή μου γνώση να σ'είχα πρώτα....
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|