Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 26 Οκτ 2020, 23:53 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ερώτηση για καλό χταπόδι και σκούπα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 22:16 
Άβαταρ μέλους
ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΘΕΛΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ...ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ...ΕΧΩ ΤΟ ΣΙΤΡΟΕΝ C4 VTRS 1.4 90 ΑΛΟΓΑ..ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ 3.5 ΠΟΝΤΟΥΣ...ΗΧΟΣΗΣΤΗΜΑ...ΖΑΝΤΑ ΑΚΤΙΝΩΤΗ 17ΑΡΑ..ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΕΛΙΚΟ... ΘΕΛΩ Ν ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΣΚΟΥΠΑ....ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ???ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.................
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 06:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
να υπολογιζεις καπου στο χηλιαρικο για μια εξατμιση απο εμπρος μεχρι και πισω να ξερεις ομως οτι θα εχεις και προβληματακια με τους λ,και απο αλογα μην φανταστεις κατι τρελο ισα ισα....καλητερα να βρεις ενα μοτερακι 1.6 να βαλεις.καλο εινε επισεις να μην γραφεις με κεφαλεα γιατι εινε σαν να φωναζεις!!!!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.................
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 09:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
1000ε για κέρδος 5-7 άλογα????? Σαν απόδοση από κατάθεση στην Εθνική τράπεζα ακούγετε!!!!!!!!!!!!!!!
Λες και αν είχες 95 -100hp θα υπήρχε διαφορά. Μην πετάς ΑΣΚΟΠΑ χρήματα ή πάρε το 1.6 ή πηγαινέ τα στην Εθνική!!!!

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.................
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 09:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Ιουν 2009, 19:24
Δημοσιεύσεις: 213
Τοποθεσία: Patra
θες 1000 για εξατμιση,300 γα σκουπα,180 για booster,γενικα θες 1500 για να δεις 2 αλογα και αν..,το αμαξι ειναι 1.4 και ατμοσφαιρα δεν παιρνει ευκολα αλογα.
οντως δεν αξιζει,ουτε 5 αλογα δεν θα παρεις,λιγο καλυτερη αποκριση θα εχεις και τπτ παραπανω,ασε που αν δεν ειναι σωστα τα πραγματα μπορει και να πηγαινει χειροτερα,οποτε πολλα τα λ7 για το τπτ..
ασε που ειναι βαρυ απο μονο του γι αυτο το μοτερ,αν του εχεις βαλει ηχοσυστημα,ζαντες και αλλα τετοια πραγματα λογο βαρους εχεις χασει!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.................
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 09:17 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:agree :agree :agree :agree Πολυ σωστα ολα αυτα. Δεν αξιζει καποια τετοια κινηση. Χιλιες φορες να το κανεις τουρμπο και εκει ισως τα λεφτα σου πιασουν καλυτερο τοπο. :thumb :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.................
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 11:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2844
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
billaras έγραψε:
:agree :agree :agree :agree Πολυ σωστα ολα αυτα. Δεν αξιζει καποια τετοια κινηση. Χιλιες φορες να το κανεις τουρμπο και εκει ισως τα λεφτα σου πιασουν καλυτερο τοπο. :thumb :thumb


Οχι ρε, μην του λες τέτοια.... Χιλιες φορές ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ το τουρμπο ή κανα 2λιτρο παρά να το φτιάξει. Ασε μην του πάρει καμια φωτιά όπως του άλλου με το C2.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.................
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 15:10 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι ρε ενταξει, καταλαβες πως το εννοουσα ομως. Δλδ καλυτερα να δωσει καποια λεφτα που η αποδοση που θα εχει θα ειναι "χειροπιαστη" και εμφανης ανα πασα στιγμη, παρα να δωσε 1500++ ευρω για να παρει 5-7 αλογα, μενω με τον αλλο τροπο θα παρει +50% της ισχυος με τα τριπλασια απο αυτα. :thumb :mrgreen :thumb :thumb :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.................
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14109
Εικόνες: 3
Αγαπητε μου φιλε εχεις ενα πολυ ισορροπημενο αυτοκινητο και αρκετα καλο σαν συνολο.
Η μηχανη σου δεν βαζει φωτια στον δρομο, αλλα ειναι ακρως ικανοποιητικη!!!
Για μενα αν θες το κατι παραπανω παρε το 1.6Τ με τα 150 αλογα, αλλιως μπορεις να μεινει και με το 14αρι μοτερ σου και να του βαλεις μια σκουπιτσα μαζι με ενα τελικο και απλα να το ακους πιο ομορφα!!!
Δεν αξιζει κατι αλλο να κανεις σε αυτο το μοτερ, αρκει να το ευχαριστεις που σου δινει απροβληματιστα χιλιομετρα και να το ΑΚΟΥΣ μετα απο αυτες τις αλλαγες...

Η αποφαση δικη σου φυσικα...καλη δυναμη :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για καλό χταπόδι και σκούπα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 18:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
αρχικα να πω οτι αν δεν ειναι τουρμπο καμια βελτιωση δεν αξιζει σε σχεση με το κοστος της... ακομα και 1.800 κυβικα να ηταν...

τωρα οσον αφορα αυτα που ειπες το κοστος ειναι 1000+ευρω για την εξατμιση 200 ευρω σκουπα 600 με 800 προγραμμα για να παρεις 5-8 αλογα στην καλυτερη των καλυτερων. για περισσοτερα πας σε εκκεντροφορους και το κοστος ξεφευγει σε αλλα επιπεδα.. ολα αυτα αν και εφοσον εχεις καλο μηχανικο να στα κανει που να εμπιστευεσαι πληρως..

με αυτα τα λεφτα βαζεις τροπετο Vts και σου μενουν κιολας.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για καλό χταπόδι και σκούπα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2063
Εικόνες: 3
VeRDe έγραψε:
με αυτα τα λεφτα βαζεις τροπετο Vts και σου μενουν κιολας.....

Verde μου βαζεις ιδεες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για καλό χταπόδι και σκούπα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 00:28 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
GeoC4Madness έγραψε:
VeRDe έγραψε:
με αυτα τα λεφτα βαζεις τροπετο Vts και σου μενουν κιολας.....

Verde μου βαζεις ιδεες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol


Καλα, εσενα οι ιδεες οπως σου μπαινουν...........βγαινουν......... :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen :lol :lol :lol :lol

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για καλό χταπόδι και σκούπα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιούλ 2009, 23:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2063
Εικόνες: 3
Χα χα!!! :idea: :idea: :idea: Billara τωρα που ξερω το σπιτι σου ο 1.8 του xantia με τουρμπακι χαλαρα παει στα 150hp κ πιστευω να μπαινει στο c4..
Αν καμια φορα γυρισεις το διακοπτη κ δε παιρνει μπροστα....δε θα φταιει η μιζα,ουτε η μπαταρια!!!!!!!!!!!! :surprised

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για καλό χταπόδι και σκούπα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιούλ 2009, 00:00 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
GeoC4Madness έγραψε:
Χα χα!!! :idea: :idea: :idea: Billara τωρα που ξερω το σπιτι σου ο 1.8 του xantia με τουρμπακι χαλαρα παει στα 150hp κ πιστευω να μπαινει στο c4..
Αν καμια φορα γυρισεις το διακοπτη κ δε παιρνει μπροστα....δε θα φταιει η μιζα,ουτε η μπαταρια!!!!!!!!!!!! :surprised


Μην φοβασαι, εχω αντιμετωπισει πολυυυυυυυυ πιο δυσκολες περιπτωσεις, απο αυτες που μου ανεφερες, τις αντιμετωπισα επι τοπου :thumb :mrgreen :razz :razz , και ξαναξεκινησα για τον προορισμο μου ακαθικτος............. :shift :shift ............απλα με μια μικρη καθυστερηση. Αρα ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ, παλιο-μα'ι'μου Citroen :thumb :thumb :mrgreen :mrgreen :lol :lol :lol :lol

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ερώτηση σχετικά με LPG σε C4 VTS 1.6 2006 Μοντέλο
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 27
Κανένα καλό μηχανικό ρε ΠΑΙΔΙΑ ..!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: Aris Ds3
Απαντήσεις: 14
σκουπα για c2
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: gianniCc2vts
Απαντήσεις: 27
ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ C4 DIESEL
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
ερωτηση για το πισω μπεκ του υαλοκαθαριστηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: PCDOCTOR
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ