Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C4 - C4 pallas  »  Βελτιώσεις C4


[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 24 Νοέμ 2014, 02:49 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Οκτ 2009, 18:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 468
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εχω αλλαξει τα μαμα φρενα των 283 διαμετρου με τα EBC slotted rotors και με Redstauff brake pad. Οντως εχω αρκετα καλυτερο σταματημα αλλα μιας και στο σερβις των 120,000χιλ θα αλλαξω τα υγρα φρενων με DOT 5.1 τι θα λεγατε αν αλλαξω και τα σωληνακια με υψηλης πιεσης. Ας που οι πιο εξειδικευμενοι του θεματος. Μηπως θα εχω προβλημα στο ABS? Τι μαρκα προτεινεται και ποσο θα ειναι το κοστος τους?

Ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Οκτ 2009, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6592
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Φιλε μου ακομα και σε μαμα φρενα με ενα καλο τακακι, σωληνακια υψηλης και καλα υγρα βλεπεις μεγαλη διαφορα...Πιστευω οτι τα σωληνακια και το καλο υγρο αξιζουν και με το παραπανω καθως βλεπεις μεγαλη διαφορα σε διαρκεια της αποδοσης...Τωρα για κοστος δεν εχω υποψιν μου για C4 αλλα για Xsara ή ΖΧ π.χ. υπαρχουν ετοιμα σε πακετο γυρω στα 70-80€ αλλα επισης μπορεις να φτιαξεις και custom απο ειδικευμενα μαγαζια στην Σ. Πατση...!
Επεξ...Ωπ ειμαι ακυρος! Μολις ειδα οτι εισαι απο Θεσσαλονικη...Δεν ξερω να σου πω απο που να κοιταξεις πανω αλλα να εχεις υποψιν σου οτι παιζει να σου κανουν και για Peugeot 307! :thumb

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
νυν Xsara VTS 1.6 16v
Κολλημένος Citroenακιας
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Οκτ 2009, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 468
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Ναι αυτο με το Peugeot το γνωριζω. Αλλα θα εχω κανενα προβλημα με το ABS? Αν παταω δλδ το φρενο ισως ενεργοποιειται το ABS πιο γρηγορα? ΚΑτι τετοιο μου ειχε πει ενας μηχανικος πριν καιρο αλλα δε θυμαμαι τι ακριβως εννοουσε.
Κανεις απο βορεια... να πει κανενα μαγαζι περι αυτου??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 20:29 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14814
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
ΟΟΟΟΟχι, δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Μπορω να πω οτι θα εχεις καλυτερη αποδοση στο ABS και λιγοτερο "λαστηχαρισμα" κατα το χτυπημα του και καλυτερη αποδοση. Απλα αν εχεις δισκοφρενα και πισω, καλο ειναι να αλλαξεις και τα πισινα σωληνακια με του ιδιου τυπου, για να εχεις ομοιομορφια στην αποδοση. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 20:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 13550
Τοποθεσία: ZX
Εικόνες: 4
Manos έγραψε:
ΚΑτι τετοιο μου ειχε πει ενας μηχανικος πριν καιρο αλλα δε θυμαμαι τι ακριβως εννοουσε.


Κοιτα καλο ειναι να παρεις και αλλες γνωμες μηχανικων!!! Σιγουρα ειναι καλο να βαλεις καλυτερα υγρα, τακακια και σωληνακια για τα φρενα σου...απλα και γω εχω μια μικρη υποψια σχετικα με τη λειτουργια του ABS!!!
Με τη λογικη αν το παρουμε τα φρενα σου θα ναι καπως πιο δυνατα, οποτε μπορει να προκαλουν και προωρο μπλοκαρισμα των τροχων. Το ABS ειναι με ενα τροπο ρυθμισμενο να λειτουργει...δεν ξερω, πρεπει να ρωτησεις καποιους μηχανικους...παρε ακομα καποιες αποψεις και εδω ειμαστε και μεις!!! ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4 avantage


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 21:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1067
μπα δεν εχει κανενα προβλημα Βασιληζζζζζ (Blanc Ange για οσους δε καταλαβαν) με το ABS... ασε που μακαρι ολοι να ειχαμε τοσο ισχυρα φρενα που να μπλοκαραν τους τροχους εξ αρχης και να αναλαμβανε το ABS να κανει την υπολοιπη δουλεια.. θα ειχαμε το καλυτερο φρεναρισμα που μπορουμε να επιτυχουμε.....


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε VeRDe για την δημοσίευση του/της: Blanc
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14814
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Σωστος :thumb

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ 2009, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 468
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Κατι τετοιο μου ειχε πει και ο μηχανικος για το προωρο μπλοκαρισμα.Θα ρωτησω και σε αλλους. Το μονο που θυμαμαι ειναι πως δε μπορουμε να αλλαξουμε την ρυθμιση να το πω... του ABS, που να ενεργοποιειται δλδ.

VeRDe το φρεναρισμα ειναι πιο αποτελεσματικο οταν δεν ειναι σε λειτουργεια το ABS τουλαχιστον σε μενα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ 2009, 23:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3650
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
μα το abs Λειτουργει οχι για ποιο γρήγορο φρενάρισμα αλλα για ναμ μπορεις να κανεις ελιγμο οταν φρενάρεις .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ 2009, 23:21 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14814
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:agree Σωστα :thumb
Και λειτουργει μονο αν μαγκωσει καποιος τροχος, λογω ελλειπους τριβης με το οδοστρωμα, σε σχεση με την δυναμη που βαζεις στο πενταλ του φρενου (δλδ αν φρεναρεις με μεγαλη δυναμη ετσι ωστε να μαγκωσει καποιος τροχος). Απλα για να μην χασει την κατευθυντικοτητα του το αυτοκινητο και γλιστρισει, κανει τετα-κε ή φυγει ευθεια με τους τροχους φρεναρισμενους. Αν βαλει καποιος σωληνακια υψηλης πιεσης, απλα αποκτα πιο "απολυτο" φρενο, χωρις διακυμανσεις και "λαστηχοειδη" αισθηση, και το ABS λειτουργει καλυτερα, αφου χανεται η υστερηση των υγρων στα σωληνακια κατα τον παλμο που δημιουργει το μοτερ του ABS.

Εξαλλου, τα εργοστασιακα σωληνακια, αν ζορισεις πολυ τα φρενα σε σημειο να καινε κυριολεκτικα, να βγαζουν καπνους τα τακακια, θα παρατηρησει κανεις οτι διαστελλονται, σαν μπαλονι. Γι αυτο χανεις και σε αισθηση και αποδοση οσο ζεσταινονται τα φρενα (ενας απο τους λογους δλδ, παιζει ρολο και το υγρο φρενων σε τι σημειο βραζει, και τα τακακια, και οι δισκοι....).

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 02:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1067
λοιπον αν υποθεσουμε οτι εχουμε τα τελεια φρενα που κοκαλωνουν τους τροχους απο το πρωτο δευτερολεπτο ακομη και με 200km/h τοτε το ABS αναλαμβανει να εκμεταλευτει αυτη την τρομερη δυναμη και να την περασει με τον καλυτερο δυνατο τροπο στο δρομο κανοντας τις απαραιτητες ενεργειες για να υπαρχει παντοτε η καλυτερη δυνατη προσφυση του καθε τροχου ξεχωριστα. με λιγα λογια βρισκει την χρυση τομη αναμεσα σε φρενα και προσφυση και το αυτοκινητο σταματαει εκμεταλευομενο πληρως οτι επιτρεπουν οι φυσικες δυναμεις.

φιλε Manos υπο τις ιδιες συνθηκες οποιες και αν ειναι αυτες ποτε μα ποτε δε θα φρεναρει καλυτερα ενα αυτοκινητο χωρις ABS. το πολυ να φρεναρει το ιδιο αν δε μπλοκαρουν οι τροχοι... σε ολες τις αλλες περιπτωσεις η ηλεκτρονικη διαχειρηση του ειναι πολυ ανωτερη απο καθε ανθρωπινη αντιδραση.

ειναι αποδεδειγμενο σε καθε ειδους οδοστρομα κανενας μα κανενας δε μπορει να πλησιασει τις επιδοσεις του ABS χωρις αυτο....

φιλε KarlBarks το ABS κανει και το ενα και το αλλο. δεν ειναι μονο η διατηρηση πορειας. ειναι και η καλυτερη δυνατη πεδηση ακομη και στην ευθεια.

για να το πω πιο απλα. καθε φορα που ενας τροχος εχει δυναμη στα φρενα αλλα δεν επαρκει η προσφυση για να την περασει στο δρομο το ABS αναλαμβανει να βρει την χρυση τομη.... αυτο δε μπορει να το κανει κανενας ανθρωπος με συμβατικα φρενα. οτι τεχνικη και να εφαρμοσει......

ο Bilaras εχει απολυτο δικιο. με υγρα φρενων 5.1 και σωλινακια υψηλης πρωτον εχουμε πολυ πιο καλη αισθηση στα φρενα, καλυτερη αντοχη στα συνεχομενα φρεναρισματα και τελεια αποδωση του συστηματος ABS..


Τελος πρεπει να καταλαβουμε κατι καποια στιγμη. τα φρενα δεν υπερθερμαινονται ευκολα ωστε να χασουμε σε αποδωση. μαλιστα οταν αυτο γινεται θα το καταλαβετε στο πενταλ του φρενου πιστεψτε με. θα κανει οπως το ABS και θα παραγει θορυβο λες και τριβεςι πετρες στα δισκοφρενα!

η αποδωση χανεται επειδη υπερθερμαινονται τα υγρα φρενων τα οποια διαστελουν τα σωληνακια και ετσι μειωνεται η πιεση που ασκηται στις δαγκανες. γιαυτο νιωθουμε μαλακο το πενταλ του φρενου και γιαυτο χανουμε σε φρεναρισμα.

ειναι πολυ δυσκολο αν οι δισκοπλακες ειναι σε καλη κατασταση και τα τακακια εχουν ζωη (και δεν ειναι και σκληρα απο ακινησια) να χασουμε φρενα λογω υπερθερμανσης δισκοπλακας-τακακι. ειδικα στα συγχρονα αυτοκινητα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 07:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 8079
Τοποθεσία: αθηνα
η αισθηση του φρενου θα σκλιρηνει πολη.τα 283 εινε ηπεραρκετα για την καροτσα και τις επιδοσεις του αμαξιου σου ακομα και με μαμα ηλικα.το κοστος εινε περιπου στα 120 ευρεως μαζη με ηγρα και απο μαρκες δεν εχεις και πολες επιλογες.οσο αφορα το abs εινε εντελος ακηρο δεν εχει καμια σχεση.το λαστηχαρισμα που εχει οταν πιανει θα το εχεις οπως πριν και θα πιανει ακριβως οπως πριν.τετιες λισεις δινοντε σε αμαξια που μπενουν πιστα και γενικα σε φρενα που καταπονουντε σηνεχος και επανηλιμενα σε διαδρομες.αν του πινεις το αιμα και εχεις νιωσει καπια στιγμη οτι τα φρενα σου βραζουν και το πεταλι χανει την αισθηση του βαλτα.αν οχι μην πετας λευτα τσαμπα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 08:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 22:35
Δημοσιεύσεις: 83
Τοποθεσία: ΝΙΚΑΙΑ
Καλημέρα. Κοιτώντας το ίδιο θέμα στο forum του gsr600 (suzuki) διάβασα ότι δεν βοηηθάει και τόσο πολύ όταν έχεις ABS(τουλάχιστον στις μοτό). Πιθανόν να συμβαίνει το ίδιο και για τα αυτοκίνητα. Παραθέτω και το link για ανάγνωση http://gsr600.gr/forum/index.php?topic=1081.0.

OFF TOPIC:Έχω ένα παράπονο ρε παιδιά. Γιατί δεν το έβγαζε τουρμπάτο από την αρχή;;;;;;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 08:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 8079
Τοποθεσία: αθηνα
για να τα ποθλισουμε τωρα να παρουμε αλα!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 10:30 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14814
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:agree :angry :guns

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 21 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ