Σελίδα 1 από 4

Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Οκτ 2009, 18:24
από Manos
Εχω αλλαξει τα μαμα φρενα των 283 διαμετρου με τα EBC slotted rotors και με Redstauff brake pad. Οντως εχω αρκετα καλυτερο σταματημα αλλα μιας και στο σερβις των 120,000χιλ θα αλλαξω τα υγρα φρενων με DOT 5.1 τι θα λεγατε αν αλλαξω και τα σωληνακια με υψηλης πιεσης. Ας που οι πιο εξειδικευμενοι του θεματος. Μηπως θα εχω προβλημα στο ABS? Τι μαρκα προτεινεται και ποσο θα ειναι το κοστος τους?

Ευχαριστω

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Οκτ 2009, 21:32
από zx lover
Φιλε μου ακομα και σε μαμα φρενα με ενα καλο τακακι, σωληνακια υψηλης και καλα υγρα βλεπεις μεγαλη διαφορα...Πιστευω οτι τα σωληνακια και το καλο υγρο αξιζουν και με το παραπανω καθως βλεπεις μεγαλη διαφορα σε διαρκεια της αποδοσης...Τωρα για κοστος δεν εχω υποψιν μου για C4 αλλα για Xsara ή ΖΧ π.χ. υπαρχουν ετοιμα σε πακετο γυρω στα 70-80€ αλλα επισης μπορεις να φτιαξεις και custom απο ειδικευμενα μαγαζια στην Σ. Πατση...!
Επεξ...Ωπ ειμαι ακυρος! Μολις ειδα οτι εισαι απο Θεσσαλονικη...Δεν ξερω να σου πω απο που να κοιταξεις πανω αλλα να εχεις υποψιν σου οτι παιζει να σου κανουν και για Peugeot 307! :thumb

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Οκτ 2009, 10:31
από Manos
Ναι αυτο με το Peugeot το γνωριζω. Αλλα θα εχω κανενα προβλημα με το ABS? Αν παταω δλδ το φρενο ισως ενεργοποιειται το ABS πιο γρηγορα? ΚΑτι τετοιο μου ειχε πει ενας μηχανικος πριν καιρο αλλα δε θυμαμαι τι ακριβως εννοουσε.
Κανεις απο βορεια... να πει κανενα μαγαζι περι αυτου??

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 20:29
από billaras
ΟΟΟΟΟχι, δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Μπορω να πω οτι θα εχεις καλυτερη αποδοση στο ABS και λιγοτερο "λαστηχαρισμα" κατα το χτυπημα του και καλυτερη αποδοση. Απλα αν εχεις δισκοφρενα και πισω, καλο ειναι να αλλαξεις και τα πισινα σωληνακια με του ιδιου τυπου, για να εχεις ομοιομορφια στην αποδοση. :thumb

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 20:57
από Blanc
Manos έγραψε:
ΚΑτι τετοιο μου ειχε πει ενας μηχανικος πριν καιρο αλλα δε θυμαμαι τι ακριβως εννοουσε.


Κοιτα καλο ειναι να παρεις και αλλες γνωμες μηχανικων!!! Σιγουρα ειναι καλο να βαλεις καλυτερα υγρα, τακακια και σωληνακια για τα φρενα σου...απλα και γω εχω μια μικρη υποψια σχετικα με τη λειτουργια του ABS!!!
Με τη λογικη αν το παρουμε τα φρενα σου θα ναι καπως πιο δυνατα, οποτε μπορει να προκαλουν και προωρο μπλοκαρισμα των τροχων. Το ABS ειναι με ενα τροπο ρυθμισμενο να λειτουργει...δεν ξερω, πρεπει να ρωτησεις καποιους μηχανικους...παρε ακομα καποιες αποψεις και εδω ειμαστε και μεις!!! ;)

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 21:56
από VeRDe
μπα δεν εχει κανενα προβλημα Βασιληζζζζζ (Blanc Ange για οσους δε καταλαβαν) με το ABS... ασε που μακαρι ολοι να ειχαμε τοσο ισχυρα φρενα που να μπλοκαραν τους τροχους εξ αρχης και να αναλαμβανε το ABS να κανει την υπολοιπη δουλεια.. θα ειχαμε το καλυτερο φρεναρισμα που μπορουμε να επιτυχουμε.....

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 22:35
από billaras
Σωστος :thumb

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ 2009, 18:55
από Manos
Κατι τετοιο μου ειχε πει και ο μηχανικος για το προωρο μπλοκαρισμα.Θα ρωτησω και σε αλλους. Το μονο που θυμαμαι ειναι πως δε μπορουμε να αλλαξουμε την ρυθμιση να το πω... του ABS, που να ενεργοποιειται δλδ.

VeRDe το φρεναρισμα ειναι πιο αποτελεσματικο οταν δεν ειναι σε λειτουργεια το ABS τουλαχιστον σε μενα.

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ 2009, 23:11
από KarlBarks
μα το abs Λειτουργει οχι για ποιο γρήγορο φρενάρισμα αλλα για ναμ μπορεις να κανεις ελιγμο οταν φρενάρεις .

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ 2009, 23:21
από billaras
:agree Σωστα :thumb
Και λειτουργει μονο αν μαγκωσει καποιος τροχος, λογω ελλειπους τριβης με το οδοστρωμα, σε σχεση με την δυναμη που βαζεις στο πενταλ του φρενου (δλδ αν φρεναρεις με μεγαλη δυναμη ετσι ωστε να μαγκωσει καποιος τροχος). Απλα για να μην χασει την κατευθυντικοτητα του το αυτοκινητο και γλιστρισει, κανει τετα-κε ή φυγει ευθεια με τους τροχους φρεναρισμενους. Αν βαλει καποιος σωληνακια υψηλης πιεσης, απλα αποκτα πιο "απολυτο" φρενο, χωρις διακυμανσεις και "λαστηχοειδη" αισθηση, και το ABS λειτουργει καλυτερα, αφου χανεται η υστερηση των υγρων στα σωληνακια κατα τον παλμο που δημιουργει το μοτερ του ABS.

Εξαλλου, τα εργοστασιακα σωληνακια, αν ζορισεις πολυ τα φρενα σε σημειο να καινε κυριολεκτικα, να βγαζουν καπνους τα τακακια, θα παρατηρησει κανεις οτι διαστελλονται, σαν μπαλονι. Γι αυτο χανεις και σε αισθηση και αποδοση οσο ζεσταινονται τα φρενα (ενας απο τους λογους δλδ, παιζει ρολο και το υγρο φρενων σε τι σημειο βραζει, και τα τακακια, και οι δισκοι....).

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 02:53
από VeRDe
λοιπον αν υποθεσουμε οτι εχουμε τα τελεια φρενα που κοκαλωνουν τους τροχους απο το πρωτο δευτερολεπτο ακομη και με 200km/h τοτε το ABS αναλαμβανει να εκμεταλευτει αυτη την τρομερη δυναμη και να την περασει με τον καλυτερο δυνατο τροπο στο δρομο κανοντας τις απαραιτητες ενεργειες για να υπαρχει παντοτε η καλυτερη δυνατη προσφυση του καθε τροχου ξεχωριστα. με λιγα λογια βρισκει την χρυση τομη αναμεσα σε φρενα και προσφυση και το αυτοκινητο σταματαει εκμεταλευομενο πληρως οτι επιτρεπουν οι φυσικες δυναμεις.

φιλε Manos υπο τις ιδιες συνθηκες οποιες και αν ειναι αυτες ποτε μα ποτε δε θα φρεναρει καλυτερα ενα αυτοκινητο χωρις ABS. το πολυ να φρεναρει το ιδιο αν δε μπλοκαρουν οι τροχοι... σε ολες τις αλλες περιπτωσεις η ηλεκτρονικη διαχειρηση του ειναι πολυ ανωτερη απο καθε ανθρωπινη αντιδραση.

ειναι αποδεδειγμενο σε καθε ειδους οδοστρομα κανενας μα κανενας δε μπορει να πλησιασει τις επιδοσεις του ABS χωρις αυτο....

φιλε KarlBarks το ABS κανει και το ενα και το αλλο. δεν ειναι μονο η διατηρηση πορειας. ειναι και η καλυτερη δυνατη πεδηση ακομη και στην ευθεια.

για να το πω πιο απλα. καθε φορα που ενας τροχος εχει δυναμη στα φρενα αλλα δεν επαρκει η προσφυση για να την περασει στο δρομο το ABS αναλαμβανει να βρει την χρυση τομη.... αυτο δε μπορει να το κανει κανενας ανθρωπος με συμβατικα φρενα. οτι τεχνικη και να εφαρμοσει......

ο Bilaras εχει απολυτο δικιο. με υγρα φρενων 5.1 και σωλινακια υψηλης πρωτον εχουμε πολυ πιο καλη αισθηση στα φρενα, καλυτερη αντοχη στα συνεχομενα φρεναρισματα και τελεια αποδωση του συστηματος ABS..


Τελος πρεπει να καταλαβουμε κατι καποια στιγμη. τα φρενα δεν υπερθερμαινονται ευκολα ωστε να χασουμε σε αποδωση. μαλιστα οταν αυτο γινεται θα το καταλαβετε στο πενταλ του φρενου πιστεψτε με. θα κανει οπως το ABS και θα παραγει θορυβο λες και τριβεςι πετρες στα δισκοφρενα!

η αποδωση χανεται επειδη υπερθερμαινονται τα υγρα φρενων τα οποια διαστελουν τα σωληνακια και ετσι μειωνεται η πιεση που ασκηται στις δαγκανες. γιαυτο νιωθουμε μαλακο το πενταλ του φρενου και γιαυτο χανουμε σε φρεναρισμα.

ειναι πολυ δυσκολο αν οι δισκοπλακες ειναι σε καλη κατασταση και τα τακακια εχουν ζωη (και δεν ειναι και σκληρα απο ακινησια) να χασουμε φρενα λογω υπερθερμανσης δισκοπλακας-τακακι. ειδικα στα συγχρονα αυτοκινητα.

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 07:16
από zxpanos
η αισθηση του φρενου θα σκλιρηνει πολη.τα 283 εινε ηπεραρκετα για την καροτσα και τις επιδοσεις του αμαξιου σου ακομα και με μαμα ηλικα.το κοστος εινε περιπου στα 120 ευρεως μαζη με ηγρα και απο μαρκες δεν εχεις και πολες επιλογες.οσο αφορα το abs εινε εντελος ακηρο δεν εχει καμια σχεση.το λαστηχαρισμα που εχει οταν πιανει θα το εχεις οπως πριν και θα πιανει ακριβως οπως πριν.τετιες λισεις δινοντε σε αμαξια που μπενουν πιστα και γενικα σε φρενα που καταπονουντε σηνεχος και επανηλιμενα σε διαδρομες.αν του πινεις το αιμα και εχεις νιωσει καπια στιγμη οτι τα φρενα σου βραζουν και το πεταλι χανει την αισθηση του βαλτα.αν οχι μην πετας λευτα τσαμπα

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 08:01
από akistab
Καλημέρα. Κοιτώντας το ίδιο θέμα στο forum του gsr600 (suzuki) διάβασα ότι δεν βοηηθάει και τόσο πολύ όταν έχεις ABS(τουλάχιστον στις μοτό). Πιθανόν να συμβαίνει το ίδιο και για τα αυτοκίνητα. Παραθέτω και το link για ανάγνωση http://gsr600.gr/forum/index.php?topic=1081.0.

OFF TOPIC:Έχω ένα παράπονο ρε παιδιά. Γιατί δεν το έβγαζε τουρμπάτο από την αρχή;;;;;;

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 08:19
από zxpanos
για να τα ποθλισουμε τωρα να παρουμε αλα!

Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 10:30
από billaras
:agree :angry :guns