Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:58 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2009, 16:33 
Άβαταρ μέλους
Γεια σας φιλοι μου.....
Πριν λιγες μερες παρηγγειλα βαρελακι Simota για το C4 1.6 cc αυτοκινητο μου.....
Ειχα παραγγειλει το μικρο βαρελακι που ειναι μεχρι 1.6 cc ...αλλα....ο μαγαζατορας μπερδευτικε μαλλον και μου εστειλε το μεγαλο που ειναι απο 1.6 cc και πανω........
Το περασα......το αμαξι δουλεει μια χαρα....2 μερες το εχω....ωραιο θορυβο εχει.................ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΟΜΩΣ????.....ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΙΚΡΟ????.....ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ??


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2009, 16:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ετσι και αλιως δεν θα δεις καμια διαφορα εκτος θορηβου οποτε κρατατο

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2009, 16:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
διαφωνω διοτι στα grande punto 95hp με βαρελακι παιρνεις 3hp δυναμομετρημενα το πιστευετε η οχι....

να ζητησεις το πιο μικρο.. θα δουλευει πιο σωστα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 01:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
VeRDe έγραψε:
διαφωνω διοτι στα grande punto 95hp με βαρελακι παιρνεις 3hp δυναμομετρημενα το πιστευετε η οχι....

να ζητησεις το πιο μικρο.. θα δουλευει πιο σωστα...

Φίλε μου χωρίς παρεξήγηση αλλά επειδή εδω και 6 χρόνια σε όλα τα αυτοκίνητα μου έχω αλλάξει 5 βαρελάκια 3 BMC και 2 simota απλά σου αναφέρω ότι όποιος σου πούλησε το βαρελάκι και σου είπε για άλογα απλά δε ξέρει την τύφλα του. Δυναμομέτρη δεν υπάρχει που να δείχνει διαφορά απο βαρελάκι.Τη διαφορά των 3 αλόγων μπορείς να την δείς και με 100άρα βενζίνη σε ένα ξεμπουκωμένο αυτοκίνητο. Το βαρελάκι βοηθάει κυρίως στην απόκριση του αυτοκινήτου και ελάχιστα στη ροπή. Άλλο η ροπή και άλλο η ιπποδύναμη. Για να πάρεις άλογα απο την εισαγωγή σου ή πρέπει να βάλεις σκούπα με ροϊκη μαζί και να δείς μιά διαφορά των 2-4 αλόγων ή απλά να βάλεις ένα τετραπετάλουδο όπου θα δείς την πραγματική διαφορά αλλά θα μείνεις και άφωνος με την κατανάλωση.

Τώρα όσον αφορά τον φίλο που πήρε το μεγάλο βαρελάκι,το καλύτερο θα ήταν να βάλει το μικρό καθώς το μεγαλύτερο έχει μεγαλύτερη διάμετρο οπότε ρουφάει περισσότερο αέρα αλλά με αποτέλεσμα να καταναλώνει περισσότερο καύσιμο να κάνει περισσότερο θόρυβο και να είναι χειρότερο απο επιδόσεις καθώς θα "κρεμάει" απο τις 4.000 στροφές περίπου. Αλλίως αν το κρατήσει θα πρέπει να κάνει έναν αναπρογραμματισμό στον εγκέφαλο και καλύτερη χαρτογράφηση όπου εκεί μπορεί να δεί μια διαφορά 4-5 ίππων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 01:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
δεν διαβασα πληρως το ποστ σου. διοτι απο την πρωτη γραμμη εισαι λαθος.

οριστε το dyno:
http://www.bmcairfilters.com/VisDetailDyno.asp?ID=18

κερδισα σε 0-100 1.5 sec με βαρελακι. αυτο ξερεις τι σημαινει στο δρομο? μετρημενο με gpsperformance....

το οτι δε πηρε το δικο σου μοτερ κατι με φιλτρο δε σημαινει οτι γινεται το ιδιο με ολα. τα colt czt παιρνουν 20 αλογα με φιλτρο. το αμφισβητεις κ αυτο?

υπαρχουν κινητηρες που παιρνουν με φιλτρο και αλλοι οχι. ειναι θεμα εγκεφαλου και εργοστασιακου φιλτρου. μην εισαι απολυτος...

φιλικα.

by the way 3 αλογα με 100αρα εγω που εχω τουρμπο δεν τα βλεπω.......... ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 02:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
VeRDe έγραψε:
δεν διαβασα πληρως το ποστ σου. διοτι απο την πρωτη γραμμη εισαι λαθος.

οριστε το dyno:
http://www.bmcairfilters.com/VisDetailDyno.asp?ID=18

κερδισα σε 0-100 1.5 sec με βαρελακι. αυτο ξερεις τι σημαινει στο δρομο? μετρημενο με gpsperformance....

το οτι δε πηρε το δικο σου μοτερ κατι με φιλτρο δε σημαινει οτι γινεται το ιδιο με ολα. τα colt czt παιρνουν 20 αλογα με φιλτρο. το αμφισβητεις κ αυτο?

υπαρχουν κινητηρες που παιρνουν με φιλτρο και αλλοι οχι. ειναι θεμα εγκεφαλου και εργοστασιακου φιλτρου. μην εισαι απολυτος...

φιλικα.

by the way 3 αλογα με 100αρα εγω που εχω τουρμπο δεν τα βλεπω.......... ;)

Ποιο είναι αν επιτρέπεται το λάθος για να καταλάβω. Δεν είμαι απόλυτος σίγουρα αλλά αυτό που βάζεις το λίνκ είναι της BMC και όχι κάποιο δικό σου μετρημένο αμάξι σε δυναμόμετρο. Ναι αυτό πού λές για το colt είναι εντελώς άκυρο. Δε μπορεί ένα αμάξι με το φίλτρο να πάρει 20 άλογα. Συγγνώμη κιόλας αλλά αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.Έχω κάνει 2 πολύ σοβαρές βελτιώσεις στα προηγούμενα αμάξια μου και θεωρώ ότι δεν θα έριχνα 2000 και 3000 ευρώ για να πάρω 35 άλογα παραπάνω εγγυημένα αν μόνο με ένα φίλτρο έπαιρνα 20όπως αναφέρεις. Ξέρω με κάθε ακρίβεια πού ακρίβώς κερδίζω με το βαρελάκι μου σε όλο το φάσμα των στροφών και απο που αρχίζει και κρεμάει. Το να κάτσω και να λέω ότι πήρα τόσα άλογα και έχω την τρελή διαφορά απο ένα βαρελάκι και μόνο είναι κάτι το οποίο δεν μπορώ να το κάνω καθώς είναι καλό να ξέρουμε μέχρι που φτάνουν οι δυνατότητες του κάθε εξαρτήματος.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 02:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
1) εχω κανει μετρησεις 0-100

2) δε παυει να ειναι δυναμομετρηση. δεν ειπα οτι την εκανα εγω.

3) μην χαρακτηρίζεις κατι ακυρο χωρις να το ξερεις. εγω δε παρεξηγουμαι αλλα καποιος αλλος θα μπροσουσε να απαντησει αναλογως τωρα. τεσπα κανε μια συντομη ερευνα και θα εκπλαγεις για τα Colt τι γινεται με μια εισαγωγη αερα.... 20-25hp.

4) με 3000 ευρω 35 αλογα ατμοσφαιρικο δε παιρνεις ουτε με αιτηση στο ικα. μαλλον σου ειπαν ψεμματα. εκτος και αν βελτιωσες 2λιτρο. το Colt ειναι turbo. γιαυτο τα παιρνει τοσο ανετα. και ειναι απιστευτα πνιγμενο. δεχομαι οτι ειναι η εξαιρεση γιατι τα νουμερα ειναι εξωπραγματικα αλλα ετσι ειναι. τα C4 turbo με προγραμμα μονο πανε +45. ενα C4 1.6 με προγραμμα αντε να παει απο 110 στα 118.

για να μην ξεφυγουμε απο το θεμα, ξανα λεω ειναι θεμα αμαξιου. μερικα οντως παιρνουν μερικα οχι. τρανο παραδειγμα τα σαξοραλα παλια και τα swift sport. ετσι και στο πρωην Grande που ειχα. σε κοντρα με μαμα grande δεν ειχα επαφη με βαρελακι CDA. δεν ειπα εγω οτι ο φιλος θα παρει αλογα. γιατι δε ξερω τι γινεται σε αυτο το μοτερ.

αλλα δε γινεται να λεει καποιος "τα φιλτρα δε κανουν τιποτα".

κανουν και παρακανουν. οχι παντα και σε ολα μεν αλλα κανουν.

Φιλικα.. :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 07:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
:agree
Σωστος ο VerDe σε ολα του!!! :cool

Μια παρενθεση: Μιας και μιλαμε για εισαγωγη και αναφεραμε τα βαρελακια και την ροικη εξελιξη, μπορει να μου πει καποιος υπευθυνα τι ειναι η ροικη εξελιξη??? (απο αυτους που την αναφερουν συνεχεια)
Γιατι, οκ οταν αναφερεις κατι σημαινει οτι το ξερεις ή περιπου γνωριζεις τι πανω κατω κανει.

Με οποιο μηχανικο και να μιλησα σε αυτο το κουτσοχωρι μου, μου ειπε οτι αυτο ειναι ενα ψεμα!!! Καποτε το λεγα και γω σαν καραμελα...ροικη, ροικη, ροικη :cool
Να πω τι μου εμαθαν???Διωρθοστε με αν κανω λαθος...γι αυτο συζηταμε...

Η ροικη εξελιξη, δεν ειναι τιποτα αλλο απο τη λειανση του υλικου-διευκολυνση ροης του αερα. Πως γινεται να κερδιζουμε κατι λειενοντας ενα υλικο...μιλαω για κερδος που ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα, οπως υποστιριζουν καποιοι και σε αλογα.
Πανω στην επιστημη των υλικων την οποια σπουδαζω, θεωριτικα εχει καποιο αντικρισμα. Οταν σε ενα υλικο ειναι η επιφανεια του "σαγρε" πειτε το ή αλλιως λιγο ατυχης η λειανση του, εχουμε αυτοματα και θεωρητικα περιορισμο στη ροη του αερα και αεροδυναμικα προβληματα του υλικου, απο τη δημιουργια στροβιλων κτλ κτλ
Μια εταιρεια αυτοκινητων λογικα αυτο δε το χει προνοησει???
Γιατι παμε εμεις αργοτερα να κανουμε ροικη και να το παιξουμε μαγκες???

Φιλικα μη με παρεξηγησετε, ακομα μπερδεμενος ειμαι, γι αυτο το ρωταω και το συζηταω μαζι σας για να βγαλουμε μια ακρη. :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 11:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
αγαπες μου ο ανθρωπος εχει δηκιο και μαλιστα μεγαλο.3 αλογα σε μοτερ c4 με ενα βαρελακι?τι λετε τωρα?τι εινε τα αλογα στραγαλια?και εσυ πως καταλαβες τα 3 αλογα στο 0-100?οσον αφορα την ρωικη δεν εινε λιανση και αφερεση υλικου ημαρτον ρε πεδακια ημαρτον.η ρωικη εινε ολοκλιρη επιστημη βασισμενη στην φυσικη και για να μην σας γραψω ενα σκασμο τεχνικα που εινε ανουσια σας λεω οτι ρωικη σημενει εκτος απο αφερεση υλικου σε σηγκεκριμενα σημεια ετσι να γινει μεγαλητερος αγωγος venturi κοψιμο οδηγων βαλβιδων φαγωμα στελεχους βαλβιδας εξατμιση και αλη εισαγωγη αυτο σημενει ρωικη οχι περνω το βουρτσακι και γιαλιζω το καπακι.αν γινει μονο αυτο τοτε εχουμε τρελς θερμοκρασιες με καταστροφικα αποτελεσματα.στο θεμα μας τωρα.πες λεω πες οτι τα βαρελακια τεποζητακια και ολα αυτα δουλευουν και βαζουν τρελο αερα μεσα και μαλιστα κρηο πραγμα που δεν σημεβενει ποτε αφου βαζουν περισοτερο ζεστο και πες λοιπον οτι το κανουν και απο π.χ 1kgr/min βαζουν 1.4 kgr/min.το μοτερ σου απο που θα καταλαβει οτι μπενει περισοτερος αερας μεσα να δωσει περισοτερο μιγμα?απο το map sensor και πες λοιπον οτι ο map sensor εινε wide band και το καταλαβενει και δινει και αλο καυσιμο τι θα εχουμε?ενα πολη πλοθσιο μηγμα παντου πραγμα που σημενει οτι ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ LAMDA ΑΠΛΑ ΘΑ ΚΟΨΕΙ ΤΑ ΜΠΕΚ ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ!!!!!οποτε αν δεν εχεις προγραμμα που βλεπεις ρε αγαπη 3 αλογα αφου οτι δινεις εσυ τοσο κοβει αυτο μην ξεχνατε οτι εχετε ηλεκτρογκαζα με διο και τρεις λαμδα δεν πεζει να δωσει παραπανω οτι και αν κανεις.οποτε μην ακουτε χαζα εκτος θορηβου δεν κανει απολητος τπτ αλο.τα 3 αλογα θελουν και προγραμμα.και αυτα τα λεω πολη φιλικα γιατι βαριεμε να ακουω φιλτρο=3 αλογα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 11:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Γι αυτο σ'αγαπαω ρε φιλε...ησουν πολυ κατατοπιστικος και σε αυτο που ρωτησα και στο αλλο θεμα.

Ωραιος :cool

Μηχανικαρααααα!!!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
zxpanos έγραψε:
αγαπες μου ο ανθρωπος εχει δηκιο και μαλιστα μεγαλο.3 αλογα σε μοτερ c4 με ενα βαρελακι?τι λετε τωρα?τι εινε τα αλογα στραγαλια?και εσυ πως καταλαβες τα 3 αλογα στο 0-100?οσον αφορα την ρωικη δεν εινε λιανση και αφερεση υλικου ημαρτον ρε πεδακια ημαρτον.η ρωικη εινε ολοκλιρη επιστημη βασισμενη στην φυσικη και για να μην σας γραψω ενα σκασμο τεχνικα που εινε ανουσια σας λεω οτι ρωικη σημενει εκτος απο αφερεση υλικου σε σηγκεκριμενα σημεια ετσι να γινει μεγαλητερος αγωγος venturi κοψιμο οδηγων βαλβιδων φαγωμα στελεχους βαλβιδας εξατμιση και αλη εισαγωγη αυτο σημενει ρωικη οχι περνω το βουρτσακι και γιαλιζω το καπακι.αν γινει μονο αυτο τοτε εχουμε τρελς θερμοκρασιες με καταστροφικα αποτελεσματα.στο θεμα μας τωρα.πες λεω πες οτι τα βαρελακια τεποζητακια και ολα αυτα δουλευουν και βαζουν τρελο αερα μεσα και μαλιστα κρηο πραγμα που δεν σημεβενει ποτε αφου βαζουν περισοτερο ζεστο και πες λοιπον οτι το κανουν και απο π.χ 1kgr/min βαζουν 1.4 kgr/min.το μοτερ σου απο που θα καταλαβει οτι μπενει περισοτερος αερας μεσα να δωσει περισοτερο μιγμα?απο το map sensor και πες λοιπον οτι ο map sensor εινε wide band και το καταλαβενει και δινει και αλλο καυσιμο τι θα εχουμε?ενα πολη πλοθσιο μηγμα παντου πραγμα που σημενει οτι ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ LAMDA ΑΠΛΑ ΘΑ ΚΟΨΕΙ ΤΑ ΜΠΕΚ ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ!!!!!οποτε αν δεν εχεις προγραμμα που βλεπεις ρε αγαπη 3 αλογα αφου οτι δινεις εσυ τοσο κοβει αυτο μην ξεχνατε οτι εχετε ηλεκτρογκαζα με διο και τρεις λαμδα δεν πεζει να δωσει παραπανω οτι και αν κανεις.οποτε μην ακουτε χαζα εκτος θορηβου δεν κανει απολητος τπτ αλο.τα 3 αλογα θελουν και προγραμμα.και αυτα τα λεω πολη φιλικα γιατι βαριεμε να ακουω φιλτρο=3 αλογα

thanks για τα διευκρινιστικά φίλε... Ακριβώς αυτή η φράση είναι που ήθελα να βγεί. Τα άλογα δεν είναι στραγάλια.

Φίλε Verde δεν κάνω τη συζήτηση για να παρεξηγηθούμε αλλά για να βγάζουμε σωστά συμπεράσματα. Αν θεωρεις ότι τα 3000 ευρώ είναι λίγα για 35 άλογα εγγυημένα κάνεις λάθος.Έγινε ολόκληρη μελέτη στο αμάξι άλλαξαν εισαγωγές,εκκεντροφόροι,εξάτμιση,στήθηκε πρόγραμμα επάνω στο αμάξι και το μοτέρ ήταν 1600 με 120 άλογα μαμά. Η επόμενη μετατροπή ήταν σε 2λιτρο μοτέρ όπου εκεί η μετατροπή κόστισε 3800 και ανέβηκα άλλα 35 σχεδόν άλογα ατμοσφαιρικά και μετά έγινε μετατροπή τούρμπο. Το βαρελάκι και κάθε είδους φίλτρο δεν βγάζει άλογα. Άλλο αυτο που λέω και άλλο αυτο που ανέφερες ότι είπα "τα φίλτρα δεν κάνουν τιποτα". Αυτό που είπα είναι ότι με το φίλτρο δεν βλέπεις άλογα αλλά απόκριση στο γκάζι και ένα 5-10% σε ροπή και αυτό φυσικά όχι απο το φίλτρο μόνο.Σίγουρα αμάξι απο αμάξι και κινητήρας απο κινητήρας είναι διαφορετικοί αλλά δεν υπάρχει καμία εταιρεία αυτοκινήτων όπου θα είχε τη δυνατότητα να έχει +20-25 άλογα μόνο μέσω ενός φίλτρου και δεν θα το έκανε. Είναι ο απλός νόμος του μάρκετινγκ. Δε θέλω να παρεξηγούμαστε και ποτέ δεν έχω όρεξη μέσα σε ένα φόρουμ να παρεξηγώ λόγια απλά είναι λίγο τραβηγμένο αυτό.Προσωπικά μιλώντας τώρα για το δικό μου C4 το πήρα με το 14αρι μοτέρ για συγκεκριμένους λόγους και απο την απλή και νοχελική έκδοση των 90 αλόγων αυτή την στιγμή είναι στα 116 άλογα και έπεται συνέχεια. Όσον αφορά για το βαρελάκι μου,είναι το BMC 180 Carbon με σκούπα της BMC και το έβαλα όχι για τα άλογα αλλά για την απόκριση του γιατι με το ηλεκτρόγκαζο είναι σαν να είσαι πάντα 2 δεύτερα πίσω και για την ροπή που μου ανεβάζει σε βαθμό του 15% με το πρόγραμμα που έχω επάνω. Ναι διαφορά έχω δεί αλλά όχι απο το βαρελάκι μόνο. Μακάρι να υπήρχαν τέτοιες εύκολες μετατροπές και να μην χρειαζόταν να βάζουμε τόσα λεφτά στο αμάξι για πιο "ψαγμένες" αλλαγές αλλά δυστυχώς ακόμη δεν έχει ανακαλυφθεί κάτι τέτοιο.

Σαν παράδειγμα για την διαφορά των αλόγων σε σχέση με την εισαγωγή του αυτοκινήτου θα ήθελα να σου παρουσιάσω τη διαφορά στο Group alfa romeo/fiat/lancia όπου με το σύστημα multiair κερδίζεις 10-15 άλογα στην μαμά κατάσταση αλλά ύστερα απο ένα σύστημα που στήνεται επάνω στο κινητήρα και είναι άμεσα συνδεδεμένο με το τρόπο λειτουργίας της μηχανής.

Όσο για το +45 άλογα MONO απο πρόγραμμα σε turbo κινητήρα δικό μας εντάξει νομίζω ότι βγήκε πάνω στον ενθουσιασμό και αυτό το νούμερο βγαίνει μόνο σε κάτι STi η EVO, και στα δικά μας saxoralla με τούρμπισμα άγριο. Και αυτό μπορεί να το τεκμηριώση και κάποιος απο μέσα που έχει κάνει μετατροπές τούρμπο και γνωρίζει. +45 άλογα σε κινητήρα με 155 άλογα σήμαίνει ότι μέσα θα αρχίσουν να λιώνουν τα πάντα σε 20 ανοίγματα.

Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση... Κουβέντα να κάνουμε... :cool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 12:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
μπλεξαμε τα μπουτια μας. αδερφε μου η Alfa Romeo/Fiat/Lancia με το multiair δε κοιτανε να βγαλουν αλογα. κοιτανε την μεγιστη αποδωση με οσο το δυνατον λιγοτερη καταναλωση. οποτε δεν εχουν νοημα οι συγκρισεις. και επειδη τοε χω μελετησει το Multiair, το νοημα υπαρξης του προς το παρον ειναι μονο η καταναλωση. και οχι η αποδωση. απλα το ενα φερενι το αλλο.

τελος απλα θα σου ζητησω να μπεις στο coltclub και να ρωτησεις τα παιδια τι παιζει με το φιλτρο. εγω δε συνεχιζω τη συζητηση απο την στιγμη που καταθετω πραγματα που τα ξερει ολος ο κοσμος και η απαντηση σε αυτα ειναι "δε γινεται, δεν εχει λογικη". εχει δεν εχει λογικη ρωτησε τους να σου πουν.

τα C4 μπορει να μην παιρνουν ουτε μισο αλογο, αλλα ειναι τοοοσα πολλα αυτοκινητα που με ενα φιλτρο κερδιζουν. αλλα λιγοτερα αλλα περισσοτερα.

αυτα απο μενα. καλη σας μερα!


Τελευταία επεξεργασία από VeRDe και Τρί 15 Δεκ 2009, 12:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 12:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ok το ηδιο λαθος παλι οτι σου λεω το τεκμηριονω αν θες ακουσε οποιον θες τωρα το τα πεδια απο το colt club.....απλα ασχολιαστο

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 13:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ρε Πανο συγνωμη δηλαδη ξερουμε ολοι οι υπολοιποι καλυτερα απο τους ιδιοκτητες? εγω αυτο ειπα. ας ρωτησει τους ιδιοκτητες. ενταξει αν δε μετραει ουτε η γνωμη τους. παω πασο.

και δε μιλαω για 2-3 αλογα. λεμε για 20-25. δεν ειναι του τυπου "μου φανηκε" 20 αλογα στο δρομο ειναι κατι κολωνες διαφορα σε κοντρα!

τεσπα, δεν εχει νοημα η συζητηση. προφανως ειναι το ιδιο για ενα κινητηρα να περνανε 100kpa και το ιδιο 110kpa. το ιδιο να εχεις θερμοκρασια εισαγωγης 40οC και το ιδιο 15oC.

εχω δυναμομετρηση απο t-jet με και χωρις ελευθερο φιλτρο στο αρχειο μου. την ιδια μερα στο ιδιο δυναμομετρο! οχι απο bmc ουτε απο κανεναν αλλο. απο φιλο μου. αλλα δε την δειχνω γιατι δε ξερω και εγω τι αλλο θα ακουσω μετα.

δε θα σας αλλαξω εγω την γνωμη.

Φιλικα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 13:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
VeRDe έγραψε:
ρε Πανο συγνωμη δηλαδη ξερουμε ολοι οι υπολοιποι καλυτερα απο τους ιδιοκτητες? εγω αυτο ειπα. ας ρωτησει τους ιδιοκτητες. ενταξει αν δε μετραει ουτε η γνωμη τους. παω πασο.

και δε μιλαω για 2-3 αλογα. λεμε για 20-25. δεν ειναι του τυπου "μου φανηκε" 20 αλογα στο δρομο ειναι κατι κολωνες διαφορα σε κοντρα!

τεσπα, δεν εχει νοημα η συζητηση. προφανως ειναι το ιδιο για ενα κινητηρα να περνανε 100kpa και το ιδιο 110kpa. το ιδιο να εχεις θερμοκρασια εισαγωγης 40οC και το ιδιο 15oC.

εχω δυναμομετρηση απο t-jet με και χωρις ελευθερο φιλτρο στο αρχειο μου. την ιδια μερα στο ιδιο δυναμομετρο! οχι απο bmc ουτε απο κανεναν αλλο. απο φιλο μου. αλλα δε την δειχνω γιατι δε ξερω και εγω τι αλλο θα ακουσω μετα.

δε θα σας αλλαξω εγω την γνωμη.

Φιλικα.

20 αλογα απο φιλτρο?οκ παω πασο

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 56 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

βαρελακι στο xsara αλλα εχω προβλημα
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Καθαρισμος πεταλουδας - βαρελακι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: jojepe
Απαντήσεις: 48
Φιλτροχοάνη simota
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: PCDOCTOR
Απαντήσεις: 14
τελικα μουφα το βαρελακι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ