Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Τα ρεστα μου :lol :lol :lol

Ρε ξεκολλατε...οτι ηταν να πειτε το ειπατε...εκει θα κολλησουμε??? Ο αλλος που διαβαζει κρινει και κανει...σωστα αγαπες μου??? (που λεει και ο Πανος) :cool

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
zxpanos έγραψε:
20 αλογα απο φιλτρο?οκ παω πασο

ναι! ενα αυτοκινητο στον κοσμο το κανει. αλλα γινεται τι να κανουμε... δεν ειπα οτι θα παρει το C4 20. ουτε 3. αλλα αυτο δε σημαινει οτι ουτε ολα τα αλλα αυτοκινητα του κοσμου δε παιρνουν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 23:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
άλα ντάλα τις παρασκευής το γάλα :lol
ότι να ναι !
η βελτίωσης εισαγωγής αέρα δεν είναι άντε παίρνουμε ένα φίλτρο βαρελάκι χοάνη το βάζουμε πάνω κ πήραμε 3 -4 10 20 30 άλογα !
ειδικά στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες πρέπει να γίνει μια πολύ προσεχτική δουλειά σε όλο το σύστημα εισαγωγής για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
όλοι λέτε μικρό μεγάλο μεσαίο βαρελάκι,αλήθεια τι εμβαδόν έχει το μαμά φιλτροκούτι κ τι εμβαδόν έχει το μεγάλο βαρελάκι?υπάρχει περίπτωση το μεγαλύτερο βαρελάκι να έχει περισσότερο εμβαδόν από το μαμά φιλτροκούτι?
οι περισσότεροι θα δίνατε άνετα 200-300€ για ένα βαρελάκι κ δεν δίνεται 60-70€ για μια σωλήνα τις προκοπής που στο κάτω κάτω αυτή είναι που κάνει την περισσότερη δουλειά κ εξασφαλίζει την γρήγορη ροή του αέρα κ το βεντούρι!
αλλά είπαμε βαρελάκι 200-300€ κ βάζουμε στον εργοστασιακό σωλήνα ο οποίος παρεμπιπτόντως είναι σχεδιασμένος να δουλεύει με το μαμά φιλτροκούτι!


bay the way 3 άλογα δεν είναι βελτίωση δεν είναι καν διαφορά
ένα αμάξι μαμά μπορεί να βγάλει αυτή την διαφορά στο δυναμόμετρο από πάτημα σε πάτημα !

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 23:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
καταρχην αναφερεσαι σε αοριστες περιπτωσεις. ειπε κανεις οτι ειναι "βαλαμε το φιλτρο και φυγαμε"?

κανεις ενα λαθακι. 3 αλογα σε ενα 14αρι 90 η 95 αλογων ειναι το χαος.

ασε που δεν ειναι ο αριθμος 3 αλογα. ειναι σε ποσο πιο μεγαλο φασμα στροφων βγαινει. και μην συγκρινεις την ροικοτητα του φιλτροκουτιου με το βαρελακι. και ας εχει 8πλασιο μεγεθος.

αν ενα 14αρι 95αλογων σου βγαλει διαφορα 3 αλογων απο πατημα σε πατημα τοτε εχει προβλημα το δυναμομετρο.....

δεν ειναι τουρμπο. δεν ειναι 200 αλογα.

οσο για το φαινομενο βεντουρι δεν υπαρχει μαμα εισαγωγη που μπορει να το πετυχει. οποτε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2009, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
VeRDe έγραψε:
καταρχην αναφερεσαι σε αοριστες περιπτωσεις. ειπε κανεις οτι ειναι "βαλαμε το φιλτρο και φυγαμε"?.


δεν είδα πουθενά να προτείνεται κάποιο σύστημα σωληνώσεων που να βοηθάει την γρήγορη εισαγωγή κ ομαλή εισαγωγή του αέρα! :read
απλά μιλάτε μόνο για το βαρελάκι!
VeRDe έγραψε:
αν ενα 14αρι 95αλογων σου βγαλει διαφορα 3 αλογων απο πατημα σε πατημα τοτε εχει προβλημα το δυναμομετρο.....

είσαι σίγουρος γιαυτό που λες?έβαλες δηλαδή εσύ 14άρι αμάξι πάνω σε dyno κ την πρώτη φορά σου έδειξε 95 άλογα κ την δεύτερη πάλι 95 ?μάλλον κάποιος σε δούλευε τότε!


κ επιτέλους πότε θα το χωνέψετε ότι από το φίλτρο ζητάμε καλύτερη απόκριση/αμεσότητα κ καλύτερες καμπύλες .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2009, 00:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
Σερραίος έγραψε:
δεν είδα πουθενά να προτείνεται κάποιο σύστημα σωληνώσεων που να βοηθάει την γρήγορη εισαγωγή κ ομαλή εισαγωγή του αέρα! :read
απλά μιλάτε μόνο για το βαρελάκι!

κ επιτέλους πότε θα το χωνέψετε ότι από το φίλτρο ζητάμε καλύτερη απόκριση/αμεσότητα κ καλύτερες καμπύλες .

θα μελετησουμε μεσω φορουμ πως θα στησει μια εισαγωγη αερα? πλακα κανεις...............................

και ποιος ειπε οτι δε ζηταμε καλυτερες καμπυλες και αποκριση? αυτο αναιρει οτι παρουσιαζουν καποιοι κινητηρες και αυξηση της μεγιστης ιπποδυναμης?

πες το στην blitz που με την εισαγωγη της προσφερει 20+ αλογα στα Colt CZT.

εδω παει το αλλα ντι αλλα της παρασκευης το γαλα! την διαβασες την πιο πανω συζητηση? :scratch

καλο θα ηταν επισης να μην γενικοποιεις και γενικολογεις με λεξεις οπως "χωνεψετε" κτλ για πολλους λογους που ελπιζω να μπορεις να καταλαβεις.

Σερραίος έγραψε:
είσαι σίγουρος γιαυτό που λες?έβαλες δηλαδή εσύ 14άρι αμάξι πάνω σε dyno κ την πρώτη φορά σου έδειξε 95 άλογα κ την δεύτερη πάλι 95 ?μάλλον κάποιος σε δούλευε τότε!
εσυ εβαλες?

οταν βαλεις λοιπον και σου βγαλει διαφορετικο αποτελεσμα σε ενα ταπεινο 14αρι πες μου ποιο δυναμομτερο ηταν για να το αποφυγω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2009, 14:52 
Άβαταρ μέλους
Κυριοι ευχαριστω, πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα που υποθηκαν( εγω εκανα την αρχικη ερωτηση ). Εχω ενα 1.6 C4 με 116 (συμφωνα με τα περιοδικα) αλογακια......εβαλα το Βαρελακι SIMOTA μαζι με τον δικο του σωλινα παροχης αερα,πληρες πακετο, αλλα ο μαγαζατορας μου εστειλε το μεγαλο που ειναι απο 1.6 και πανω, ειμαι ακριβως στο οριο...........Πως θα καταλαβω αν ειναι μεγαλο για το αυτοκινητο μου τελικα ...τι θα πρεπει να παρατηρησω.... προς το παρον ολα λειτουργουν αψογα.....το μονο που βλεπω ειναι μεγαλη καταναλωση το οπιο θα γινοταν ετσι και αλλιως και με το μικρο.....

( Υ.Γ...τα δυο φιλτρα διαφερουν στο μηκος μονο...15εκ το μικρο 18,5εκ το μεγαλο...μικρη διαφορα..νομιζω)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2009, 16:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
απλα ιδως μπουκωνει ψηλα επειδη ειναι μεγαλυτερο... μονο αυτο αλλαζει..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2009, 18:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Καλησπέρα, επειδή είδα ότι υποστηρίζεις τόσο έντονα αυτό με το Colt στο ακόλουθο λίνκ παρουσιάζει το είσημο site της Blitz για εισαγωγή για το συγκεκριμένο μοντέλο.http://www.blitz-uk.co.uk/ProductItem-198.aspx
Θεωρείς δηλαδή ότι με 199.95 αγγλικές λίρες βάζεις αυτό το απλό φιλτράκι και κερδίζεις 20 άλογα. Εγώ έψαξα όλο το site της Blitz και δεν έχει πουθενά αυτά τα νούμερα με ένα απλό φίλτρο. Παρόλα αυτά λέω και χτυπάω το κεφάλι μου αν ένα αμάξι βγάζει τόσο άνετα 20 άλογα παραπάνω με μία τόσο φτηνή και απλή μετατροπή.Και σε αυτό που λές ότι κάποια αμάξια με την αλλαγή εισαγωγής μπορούν να έχουν και αυξηση ιπποδύναμης ναι συμφωνώ αλλά όχι στα κοινά αμάξια μας. Σε κινητήρες μεγάλων κιβυκών και κυρίως V6 και άνω εκεί μπορείς να δείς οργιαστικές διαφορές στις τιμές αλλά σε τέτοιους κινητήρες άντε ένα 5% να πάρεις απο απλή αλλαγή του μαμά συστήματος με ένα After market.

Όσον αφορά το ταπεινό 14αρι στο δυναμόμετρο πρίν κάθε είδους μετατροπή το δικό μου έδειξε 89.8 ίππους στο τροχό και ύστερα απο 6 μήνες και αρκετές μετατροπές και χρήματα έχω φτάσει στα 116,6 άλογα. Με μελετημένες μετατροπές και φυσικά όχι τα εργοστασιακά υλικά.

Τέλος για τον φίλο που ξεκίνησε το θέμα για το βαρελάκι δεν θα δείς καμία διαφορά με το ένα και με το άλλο σε θέμα δύναμης του αυτοκινήτου αλλά σε απόκριση μεγαλύτερη διαφορά θα δείς με το μικρό το βαρελάκι. Με το μεγάλο θα σου κρεμάει αρκετά μετά τις 4500στροφές και θα χάσεις απο τελική αρκετά.Το μικρό αν τοποθετηθεί στο σωστό σημείο θα έχεις μία σπιρτάδα στο αμάξι σαν διαφορά και ίσως σε ρολαριστά ανοίγματα καλύτερη απόκριση. Όλα αυτά βέβαια σε βαθμό που είναι οριακά να δείς διαφορά. Δεν έχει σχέση το μήκος τους αλλά η διάμετρος τους. Η κατανάλωση σου οφείλεται στο ότι τώρα το ακούς το αμάξι και ενστικτωδώς πατάς το γκάζι λίγο παραπάνω. Αλήθεια την τοποθέτηση πώς την έκανες και σε ποιο σημείο το έβαλες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2009, 20:55 
Άβαταρ μέλους
Φιλε μου το μικρο με το μεγαλο διαφερουν μονο στο μηκος, 15εκ το ενα 18.6εκ το αλλο.....η διαμετρος ειναι ιδια 13 εκ.....
Εβαλα ενα κολαρο γωνια στην πεταλουδα και 20 ποντους πιο κατω περιπου συνδεσα το βαρελακι πανω σε μια μικρη βαση που ειχε το πακετο.....μετα εβαλα το σπιραλ της simota που ειχε επισης το πακετο και το τραβηξα μπροστα, πισω απο το αριστερο φαναρι για να παιρνει κρυο αερα απο εξω......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2009, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
Φιλε μου chris-C4coupe το site δε λεει τιποτα. τους κατοχους εκανες τον κοπο να τους ρωτησεις σε καποιο φορουμ? ειτε στο δικο τους ειτε σε γνωστο κοντροsite. αν θες στα στελνω τα Link μεσω πμ γιατι δημοσια οπως καταλαβαινεις δε κανει..

για να κλεισει το θεμα ημουν-ειμαι και θα ειμαι πολυ πιο δυσπιστος για καθε μορφη κερδους απο περιφερειακα. απλα καποια πραγματα δεν ειναι τοσο απολυτα. ολοι ξερουμε με μια σκουπα ποσα επαιρναν τα Rallye. εν ολιγης ΝΑΙ πολλα αυτοκινητα δεν κερδιζουν τιποτα. μερικα ομως κερδιζουν τι να κανουμε..

αν δεν ημουν σιγουρος για το παραδειγμα των Colt δε θα το ελεγα..

λες να θελω να εκτεθω ετσι?? δε μιλαμε για 3 η 8 αλογα. μιλαμε για 20+!

Φιλικα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Δεκ 2009, 04:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 23 Νοέμ 2009, 20:42
Δημοσιεύσεις: 59
βασικα εισαστε και οι διο υπερβολικοι!!!! μα πολυ υπερβολικοι και δεν καταλαβενει ο ενας τον αλλο!
και βεβαια υπαρχουν αυτοκινητα που περνουν 20 αλογα με φιλτρο και 100 απο προγραμμα!!!(για φτιαξε σωστο προγραμμα σε ταξακι ν6 τουρμπο και 8α δεις πως τα ριχνεις σε evo!!!!!-) -μονο προγραμα-
και ενοιτε οτι υπαρχουν φτινοι τροποι να παρεις αλογα αρκει να το 8ες σου φερνω νιτρακι με μια πεντακοσαρα και βλεπεις για χαβαλε 50+ αλογακια και μη μου πεις 8α το σπασω.... τροπο μ ειπες να σ βρω....και υπαρχουν κ αλλοι!!
στην εισαγωγη μια μεγαλι διαμετρος και οσο κοντιτερη γινετε σιμενει καλιτρη πλιροση στις ψηλες το αντι8ετο χαμιλες +γεομετρια κεφαλις(διαμετρος βαλβιδων κτλ) οποτε να εβαλες βαρελι ι αλο παπαρι και να σου εδοσε χαμιλα και να εκοψε ψιλα μαλον παει κοντρα στην φυσικη! μαλον εχεις καλιτερο gain στις χαμιλες αποτι στις ψιλες και σ φενεται ετσι!!
και το μα8ανε οι μαστορες κ σ λενε παμε και για διναμομετριση να δουμε ποσα πιραμε απο ενα βαρελι κ μια εξατμιση κ ενα αροματικο αμπιπουρ!!!! πλακα κανουμε.... θα μετρισεις την διαφορα του μισου ηπου που κερδισες απο το ταδε μλιμλικι που εβαλες και αυριο π με αλες συν8ικες 8α χανεις δυο παλι το διναμομετρο +0.5 8α βγαζει γιατι ειναι χαζομαρες
μην πιστευεται νουμερα!.. στην τελικη ροπη + αλογα = διναμη κινητιρα = Βhp και οχι british horse power αλλα brake horse power (μετριση ολικου φορτιου)και δεν μιλαμε ουτε για αλογα υποτε για ροπη αλλα για την γενικη διναμη του κινητηρα μας π την μετραμε σε kW(αλλα ειναι δισκολο να την κανουμε ολι την ωρα!-πρεπει να βγαλουμε εξω το μοτερ) οποτε βγαλαμε την διναμομετριση την κλασικη που λεγετε μετριση ισχιως υπομερικο φορτιο (ποσο μερικο ομως???!!!!) και την πιασανε οι μαστορες γιατι τους βολεβε κ κοροιδεβανε κ τον κοσμο
οποτε κατα την γνομη μ μια τετια μετριση δεν με ικανοποιει σε καμια περιπτοση και ειναι πολυ χοντρικη για να μετρισω τετιες διαφορες κ βελιτοσεις!!! και σε καμια περιπτοση δεν ειναι αξιοπιστες(ξερετι τι παραμετρους βαζουν κατα την διναμομετριση?? τι τριβες, τι απολιες συνυπολογιζουν??
VeRDe παντος κ εσυ εισαι υπερβολικος... οπως ειπα κ κ οπως ειπαν κ τα πεδια π εχουν μεγαλο δικιο σ αυτο οτι οι μαστορες κ οι ετεριες κοροιδευουν για να σε πλισιασουν κ να σ φανε τα λευτα μην περνεις της μετριτης αυτα π λενε ακομα κ οι ιδιοκτιτες γιατι αν δν πενεψης το σπιτι σ......
οντως τα τουρμπακια περνου πιο ευκολα αλλα μιν τρελενεσαι.... 1.5sec με το φιλτρο μονο ειναι πραγματι υπερβολικο το δικεολογω μονο αν δουλευε πριν κατι στραβα...
και τωρα π τα λεμε 40 αλογα παραπανω σε αυτοκινιτο με 150 δεν ειναι κ υπερβολη, σιγα μην σπασει εκτος αν εχεις σκοπο να κανει μισο εκατομιριο χλμ η αν το μοτερακι ειναι οριακα φτιαγενο απο την μανα τ -δισκολο! η αν ειναι φιατ!!χαχαχα!!
σερεος δεν ειναι μονο το εμβαδο αλλα κ το φιλτρο και οι γονιες και το σχιμα κτλ αλλα αυτο π λες ειναι η τζαμα λιση π κανει το 80%+ των 300 ευρο!!
αν εχετε ηλεκτρογκαζα βαλτε την πλακετα π διορ8ονει την αμεσοτητα του γκαζιου η αλλαξτε προγραμμα για να το διορ8οσετε κ μην το ψαχνετε με φιλτρα...
και μην κοροιδευεται τις μαμα εισαγογες υπαρχουν εισαγογες κ διμιουργουν αυτουπερπληροση , καπιες με κλαπετα για να αλλαζουν την διαμετρο και το μηκος του αγογου!!!! οχι δεν ειναι καινουρια...
και chris μην συγκρινεις μαμα me aftermarket υλικα γιατι συνι8ως υστερουν τα δευτερα σε πιοτητα εκτως αν μιλαμε για highend η συγκεκριμενες περιπτωσεις...

φιλε Gnikolaos με το μικρο και το μεγαλο 8α εχεις μικρες διαφορες, 8α ελεγα καλιτερα μεγαλο (ιδικα αν το πλιροσες οσο το μικρο!)γιατι μιλαμε για 16ν αμαξι π στροφαρει αρκετα και 8α εχεις και πιο ορεο ηχο... εκτως αν εχεις την δινατοτητα να δοκιμαεις κ να κρινεις ο ιδιος! πραγματι η καταναλωση ειναι σχεδον παντα 8εμα ψυχολογιας και πατας παραπανο γκαζι, κανονικα πρεπει να δεις μαλον μιοση στην καταναλοση αν οχι τπτ!

σορρυ για το μακροσιρτο μ ποστ που 8α βαρε8ιται οι περισοτεροι να το διαβασεται αλλα ηθελα να τα πω!!!!
η μονη συγγριση ειναι ο δρομος και το χρονομετρο τα αλλα ειναι για να λεμε κατι οταν βαριομαστε!
και το θεμα ειναι να ακουτε τα σωστα π λεει ο αλλος γιατι αν δεν τα ακουσετε θα νομιζεται οτι τα λεει ολα λα8ος! μονο ετσι 8α συνενοηθιτε σωστα!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Δεκ 2009, 07:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
φιλε μου δεν ειναι ειμαι υπερβολικος. τυχαινει το Punto που ειχα να ειναι σε αυτα που με ενα φιλτρο απο αργοκινητες χελωνες γινοταν σκετο χελωνες...

δε σου λεω οτι σκοτωνε, αλλα επειδη εχω GPSperformance και κανω μετρησεις, στο ιδιο σημειο ειχα 1-1.5sec σταθερα κατω στα 0-100...

απο 12 που κανει με τα 1000ζορια μαμα, ειχα πεσει στο 11 και ειχα δει μεχρι και 10.5... υπαρχει λογος να πω ψεμματα?

λογικο δεν ειναι? οταν πριν το φιλτροκουτι ηταν πανω ακριβως απο τον κινητηρα και διπλα απο την πολλαπλη μονο και μονο απο θερμοκρασιες ειχα κερδη. +του οτι τραβαγα αερα απο καλυτερο σημειο... η εισαγωγη με BMC CDA μετα απο 3 πατηματα ηταν κρυα!! με μαμα εισαγωγη θα ειχε βρασει ο τοπος...

γιαυτο ειπα "οχι ολα". δεν ειπα εγω οτι θα γινει αυτο σε ολα.. σε μερικα γινεται, σε μερικα οχι... αναφερω εα παραδειγμα που ολοι το ξερουμε. σαξοραλα..... δε με ενδιαφερει τι και πως αλλα διαφωνει κανεις οτι με ενα φιλτρο σκοτωνανε?

απο την αλλη δεν ειπα εγω οτι θα σκοτωνει με ενα φιλτρο καθε αμαξι.... μερικα χανουν κιολας... οπως ο 1.6 16v της Renault...

ειμαι ο τελευταιος που θα βαλω κατι αν δε το εχω ψαξει πολυ. εχω πεταξει κ εγω ασκοπα λεφτα αλλα πλεον ειμαι σε θεση να κρινω τι αξιζει και τι οχι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιαν 2010, 18:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
Με τρελενει η αναμπουμπουλα....κ οπου γαμος κ χαρα.....δεν θα πω τπτ για φιλτρα κ μαρκες......θα γραψω μια πραγματικη ιστορια απο τον νο1 εισαγωγεα Καρδιτσας που πηγα βολτα να περασω την ωρα μου......Μετα τα τυπικα κ την ερωτηση αν εχει οτιδηποτε για C4 ερχετε η απαντηση.....εχω μια τρομερη νεα σκουπα.....(ψιλιαζομε....).....ειναι λιγο ακριβουτσικη,αλλα ειναι ταδε.....(ιδρωνω...)....Δλδ ποσα?????..εεεε να 370 ευρω απανταει,αλλα δινει ανετα 15 αλογα.......κ ανετα κ αυθορμητα ερχετε η απαντηση...μπορουμε να βαλουμε τα 10 στο C4 κ τα αλλα 5 στο Ξαρα της γυναικας????????????η συνεχεια απλουστερη.....με δουλευεις????με ρωταει......γιατι εσυ τι με κανεις του απανταω......Καλη χρονια παιδια.......... :nos

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Φεβ 2010, 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 23 Νοέμ 2009, 20:42
Δημοσιεύσεις: 59
costasc4vts
xaxaxaxaxa κλασικη περιπτωση κλασικοτατη θα ελεγα!!!!!
το τρομερο ειναι οταν τα ακους αυτα απο μαστορα γιατι ο αλλος εμπορας ειναι και θαλει να πουλισει κ θα σ πει οτι σοτο θελει........
αλλα πιστευω οτι οπως λεει ο VeRDe καποια αμαξια περνουν πολλα!!!
τωρα το 1.5 ' μουφαινεται πολυ πιστευω οτι κατι αλλο εμπλεκοταν και εδειξε αυτα τα νουμερα!!!
αν ελεγες 0.5' με 1' μαξιμουμ να πω οκ
και οτι δεν εχω δει απο κοντα παντα ειμαι πολυ επιφιλακτικος!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 56 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Φίλτρο, Σκούπα, Βαρελάκι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 45
βαρελακι στο xsara αλλα εχω προβλημα
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ Ή ΒΑΡΕΛΑΚΙ??
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: kostas21pgr
Απαντήσεις: 19
ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΜΕ ΚΛΙΜΑ
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Φιλτροχοάνη simota
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: PCDOCTOR
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ