Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 05 Δεκ 2019, 18:49 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Φεβ 2010, 23:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
δεν εμπλεκοταν τιποτα.. απλα τυχαινε να ειναι πολυ κακη η εισαγωγη εργοστασιακα και ταυτοχρονα επελεξα ενα φιλτρο το οποιο τυχαινει να ειναι η καλυτερη λυση για τον συγκεκριμενο κινητηρα...

αλλωστε οπως ειπα, ειδα 1 sec κατω και με τα χιλια ζορια ειχα καταφερει κατω απο το 11sec μερικες μετρησεις... βεβαια με την ιδια προσπαθεια θα μπορουσα να εχω 11.5 μαμα.. οποτε δε μπορεις να πεις οτι ειναι θεμα φιλτρου..

θεωρω οτι με κατεβασε 0.5 με 1sec γεματο..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 00:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15045
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Το θεμα αυτο δε το ειχα παρακαλουθησει.. Γιαννη δε σε αμφισβητω αλλα αυτα δε γινονται... :lol μονο με δυναμομετρηση δικη σου θα πειθομουν και φυσικα βολτα πριν και μετα.. ωστοσο τα δεδομενα αλλαζουν αν το μοτερ δεν ειναι ατμοσφαιρικο..αν δλδ εννοεις οτι το czT παιρνει αρκετα αλογα μονο απο φιλτρο μεσες ακρες ισχυει αλλα σιγουρα δεν ειναι 20, 5 ισως.. Τωρα το τι λενε οι κατοχοι ειναι πραγματικα αδιαφορο αν σκεφτεις οτι οι περισσοτεροι θελουν τη βγαλουν μακρυτερη.. :lol
Οτι το μετρησες 1sec πιο γρηγορο μπορει να ειναι απο καλυτερη βανζινη μεχρι καλυτερες αλλαγες.. 4 0-100 να κανεις 4 διαφορετικες μετρησεις θα παρεις.. Σε τουρμπατο αν εχει εξω 40C και το εχεις πατησει και πριν εκει να δεις διαφορες στο αποτελεσμα.. θα το εχεις διαπιστωσει με το GP..

Απλα παντως να σκεφτεστε οτι αν ενα φιλτρακι ηταν η λυση θα τα εβαζαν πανω απο το εργοστασιο.. ;)

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 216.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 01:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ναι Νονε θα σου εβαζαν ελευθερο φιλτρο απο το εργοστασιο, να το καθαριζεις ανα 7000χλμ, να φιλτραρει 30% χειρότερα, να σου ανεβαζει καταναλωσεις και να κανει και θορυβο...

η μαμα εταιρια ειναι κατι που επικαλούνται πολλοι. πχ "αν ηταν τοσο καλο το ταδε θα το εβαζε και η εταιρια"! αλλα ειναι προφανες οτι η μαμα εταιρια κοιταει 1002 πραγματα και οχι απαραιτητα την απόδοση... αν ηταν ετσι θα στο εβγαζε και με εξατμιση που θα σήκωνε την γειτονιά στο ποδι..

τεσπα..

κανε την ερευνα σου και μετα απεδειξε μου πως κατι απο αυτα που λεω ειναι "υπεραισιοδοξο"..

το να κατσω και να αναλυσω που βασιζονται ολα αυτα, χωρις να το εχεις ψαξει επι του/των συγκεκριμενου/νων αυτοκινητου/των, το θεωρω ανώφελο..

στοιχειοθετησε μου γιατι δε μπορει να συμβαινει για να απαντησω.. το "κανενα αυτοκινητο δε παιρνει 20 αλογα επειδη ετσι λενε ολοι" δεν αρκει..

το συγκεκριμενο παιρνει.. ολοι οταν το πρωτο-ακουσαμε μειναμε κοκκαλο αλλα συμβαινει.. ειναι τουρμπο και τα παντα εξαρτονται απο την πιεση.. αν για 100 διαφορετικους λογους μια τουρμπινα απο ενα φιλτρο σηκωσει 0.1-0.2bar παραπανω πιεση βγαζεις 15-40hp χαλαρα και καμποσα κιλα ροπης παραπανω (αναλογως την τουρμπινα, μπορει να βγαλει και πολλα αλογα παραπανω με τετοια αυξηση πιεσης).. ουτε προγραμμα ουτε τιποτα..

αν θες δυναμομετρησεις μπες στο κλαμπ τους.. δε θα δυσκολευτεις να βρεις...

το δικο μου GP απο 0.35 σε 0.67 βγαζει +15hp και απο 0.65 σε 0.85 (με λιγακι μεγαλυτερη τουρμπινα) βγαζει +35hp. δηλαδη απο 135->~148 και απο 148 σε 185hp.. με προγραμμα βεβαια αλλα σου λεω ενδεικτικά τι εστι παραπανω πιεση..

οποτε σκεψου αν σηκωσει ενα Colt με την ΠΟΛΥ μεγαλυτερη τουρμπινα του και ακριβως 100cc μεγαλυτερo κυβισμο (1368 t-jet έναντι 1468cc ralliart) 0.05-0.1 bar ποσα αλογα θα βγαλει.. οταν βγαζει στο μικροτερου κυβισμου και κατα πολυ μικροτερης τουρμπινας αυτοκινητο μου +35hp με 0.2bar αυξηση...

οι πιεσεις που αναφερω ειναι στις μεγαλες rpm!

τωρα οσον αφορα τα 0-100 πολλα παιζουν ρολο. απο ατμοσφαιρικη πιεση μεχρι υγρασια στο ατμοσφαιρικο.. στο τουρμπο θερμοκρασια εισαγωγης.. αλλα εγω τις μετρησεις μου τις ειχα κανει στο ιδιο σημειο με περιπου ιδιες συνθηκες και το αμαξι σε κρυα κατασταση (εννοω δε το ειχα σκισει πιο πριν)..

αν λοιπον δε θες να διαφωνησουμε στα sec, μπορω να σου πω πως σε "κοντρα" ημουν 2 αμαξακια μπροστα απο μαμα κατασταση.. και το σημαντικο δεν ηταν αυτο γιατι δεν ηταν αυτοκινητο για κοντρες.. το σημαντικο ηταν πως σε ολο το φασμα των στροφων ειχα αποκτησει αισθητη σπιρταδα που μεταφραζεται σε καμποση ροπουλα.. αλλωστε οπως ειπα στο (πρωην) δικο μου (95hp starjet) κινητηρα η BMC εχει κανει δυναμομετρηση..

Εικόνα
και για να σου αποδειξω οτι ειναι θεμα κινητηρα δες αυτο:

Grande Punto 1.4 95hp -> 99hp = +4hp
Honda S2000 2.0 239hp -> 242hp = +3hp
Ford Fiesta ST 145hp-> 155hp = +10hp
BMW M3 E36 261hp-> 279 = +18hp

καταλαβαινεις λοιπον οτι ειναι θεμα κινητηρα και ρυθμισης.. το S2000 παιρνει λιγοτερα απο το ταπεινο 1.4 GP.. και το ιδιου κυβισμου ST με το S2000 παιρνει κατι λιγοτερο απο 10hp οταν το honda παιρνει μονο 3hp...

ειναι προφανες οτι αυτα τα αυτοκινητα τυχαινει να επωφελούνται των φιλτρων αυτων.. υπαρχουν πολλα περισσοτερα που δεν αποκομιζουν κανενα κερδος.. αυτο δε σημαινει οτι ολες οι περιπτωσεις ειναι ιδιες...

η BMC σου παρουσιαζει τις περιπτωσεις που τη συμφερει.. δε λεει ψεμματα.. απλα δε θα σου δειξει και τη δυναμομετρηση καποιου μοντελου που πιθανων να εχασε με το φιλτρο..

τελικα με αυτα και με αυτα βλεπω οτι το ανελυσα... πωπω τι εκθεση εγραψα παλι.. και εγω ο ιδιος θα βαριομουν να με διαβασω.. ειναι να μην με τσιγκλισεις.... :lol


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 02:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15045
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
VeRDe έγραψε:
ναι Νονε θα σου εβαζαν ελευθερο φιλτρο απο το εργοστασιο, να το καθαριζεις ανα 7000χλμ, να φιλτραρει 30% χειρότερα, να σου ανεβαζει καταναλωσεις και να κανει και θορυβο...
Καταναλωσεις με φιλτρο πρωτη φορα ακουω..η διαφορα ειναι ανεπεσθητη, το φιλαρακι με το peugeot φορεσε bmc και αλλος φιλος απο τη σχολη με σκουπατο saxo vts 1.4 εχουν την ιδια καταναλωση..κατα τα αλλα σωστος δε το σκεφτηκα ετσι
η μαμα εταιρια ειναι κατι που επικαλούνται πολλοι. πχ "αν ηταν τοσο καλο το ταδε θα το εβαζε και η εταιρια"! αλλα ειναι προφανες οτι η μαμα εταιρια κοιταει 1002 πραγματα και οχι απαραιτητα την απόδοση... αν ηταν ετσι θα στο εβγαζε και με εξατμιση που θα σήκωνε την γειτονιά στο ποδι..

τεσπα..

κανε την ερευνα σου και μετα απεδειξε μου πως κατι απο αυτα που λεω ειναι "υπεραισιοδοξο"..
αν δε μου δειξεις δυναμομετρηση με το GP το ΔΙΚΟ ΣΟΥ το 95αρι με το πριν και το μετα απλα δε μπορουμε να μιλαμε, εδω το zx και μετα απο πλακωματα κατεβασματα και ταξιδι το νιωθω επειδη ξεμπουκωνει οτι εχει +10 αλογα για να σου δωσω να καταλαβεις οτι ειναι ευκολο να παραπλανηθει κανεις απο ασημαντα πραγματα

το να κατσω και να αναλυσω που βασιζονται ολα αυτα, χωρις να το εχεις ψαξει επι του/των συγκεκριμενου/νων αυτοκινητου/των, το θεωρω ανώφελο..
Να μου αποδειξεις τι?? θα αλλαξεις τη θερμοδυναμικη εσυ.. δλδ με προγραμμα βαρελακι και ημιελευθερο θα πας στα 110 αλογα εσυ απο τα 95?? και αφου δεν ειμαι ψαγμενος οπως λες εξηγα.. :lol

στοιχειοθετησε μου γιατι δε μπορει να συμβαινει για να απαντησω.. το "κανενα αυτοκινητο δε παιρνει 20 αλογα επειδη ετσι λενε ολοι" δεν αρκει..
ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΚΥΒΙΚΑ-ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΕ ΠΑΙΡΝΕΙ 20 ΑΛΟΓΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΦΙΛΤΡΟ ΑΝ ΘΕΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ,Ενω ακομα και turbo θες σιγουρα και προγραμμα

το συγκεκριμενο παιρνει.. ολοι οταν το πρωτο-ακουσαμε μειναμε κοκκαλο αλλα συμβαινει.. ειναι τουρμπο και τα παντα εξαρτονται απο την πιεση.. αν για 100 διαφορετικους λογους μια τουρμπινα απο ενα φιλτρο σηκωσει 0.1-0.2bar παραπανω πιεση βγαζεις 15-40hp χαλαρα και καμποσα κιλα ροπης παραπανω (αναλογως την τουρμπινα, μπορει να βγαλει και πολλα αλογα παραπανω με τετοια αυξηση πιεσης).. ουτε προγραμμα ουτε τιποτα..
Προγραμμα θες κατα τα αλλα σωστος
αν θες δυναμομετρησεις μπες στο κλαμπ τους.. δε θα δυσκολευτεις να βρεις...
Βαλτα να τα δουνε ολοι οχι μονο εγω..και μη μου βαλεις δυναμομετρησεις της bmc κτλ..μονο αν ειναι οι δικες τους

το δικο μου GP απο 0.35 σε 0.67 βγαζει +15hp και απο 0.65 σε 0.85 (με λιγακι μεγαλυτερη τουρμπινα) βγαζει +35hp. δηλαδη απο 135->~148 και απο 148 σε 185hp.. με προγραμμα βεβαια αλλα σου λεω ενδεικτικά τι εστι παραπανω πιεση..
Μη μου λες για turbo το εχω και πει μονος μου οτι πολλα αλλαζουν και σαφως παιρνεις αλογα πιο ευκολα

οποτε σκεψου αν σηκωσει ενα Colt με την ΠΟΛΥ μεγαλυτερη τουρμπινα του και ακριβως 100cc μεγαλυτερo κυβισμο (1368 t-jet έναντι 1468cc ralliart) 0.05-0.1 bar ποσα αλογα θα βγαλει.. οταν βγαζει στο μικροτερου κυβισμου και κατα πολυ μικροτερης τουρμπινας αυτοκινητο μου +35hp με 0.2bar αυξηση...

οι πιεσεις που αναφερω ειναι στις μεγαλες rpm!

τωρα οσον αφορα τα 0-100 πολλα παιζουν ρολο. απο ατμοσφαιρικη πιεση μεχρι υγρασια στο ατμοσφαιρικο.. στο τουρμπο θερμοκρασια εισαγωγης.. αλλα εγω τις μετρησεις μου τις ειχα κανει στο ιδιο σημειο με περιπου ιδιες συνθηκες και το αμαξι σε κρυα κατασταση (εννοω δε το ειχα σκισει πιο πριν)..

αν λοιπον δε θες να διαφωνησουμε στα sec, μπορω να σου πω πως σε "κοντρα" ημουν 2 αμαξακια μπροστα απο μαμα κατασταση.. και το σημαντικο δεν ηταν αυτο γιατι δεν ηταν αυτοκινητο για κοντρες.. το σημαντικο ηταν πως σε ολο το φασμα των στροφων ειχα αποκτησει αισθητη σπιρταδα που μεταφραζεται σε καμποση ροπουλα.. αλλωστε οπως ειπα στο (πρωην) δικο μου (95hp starjet) κινητηρα η BMC εχει κανει δυναμομετρηση..
Να φανταστω οτι μιλας για κοντρα με το ιδιο αμαξι..Καταλαβε οτι κοντρα σε κοντρα διαφερει γιατι δε συγκρινεις με κατι σταθερο που δεν αλλαζει αλλα με καποιον που ισως δε βρεθηκε σε καλη μερα απο αποψη αλλαγων εκκινησης..Βαλε τη δυναμομετρηση πριν και μετα..Τη σπιρταδα τη καταλαβαινεις, τη ροπη θα τη καταλαβεις μονο αν εχεις σημαντικη διαφορα π.χ. πηρες ενα χιλιογραμμομετρο αντε και λιγο λιγοτερο.. παρακατω δε καταλαβαινεις και πολλα και τοσο αποκλειεται να πηρες τοση με ενα φιλτρο..Ξαναλεω οτι ειναι η ιδεα σου περισσοτερο.. το φιλαρακι με το saxo το λεει και μονος του οτι κερδισε ηχο το ιδιο ελεγε στην αρχη με εσενα....ασε που το πατας για να το ακους και νομιζεις οτι παει πιο γρηγορα.. :lol

Εικόνα
και για να σου αποδειξω οτι ειναι θεμα κινητηρα δες αυτο:

Grande Punto 1.4 95hp -> 99hp = +4hp
Honda S2000 2.0 239hp -> 242hp = +3hp
Ford Fiesta ST 145hp-> 155hp = +10hp
BMW M3 E36 261hp-> 279 = +18hp
Τωρα μου βαζεις τι δηλωνει η bmc..ξεκαθαρα τα αμφισβητω..
καταλαβαινεις λοιπον οτι ειναι θεμα κινητηρα και ρυθμισης.. το S2000 παιρνει λιγοτερα απο το ταπεινο 1.4 GP.. και το ιδιου κυβισμου ST με το S2000 παιρνει κατι λιγοτερο απο 10hp οταν το honda παιρνει μονο 3hp...

ειναι προφανες οτι αυτα τα αυτοκινητα τυχαινει να επωφελούνται των φιλτρων αυτων.. υπαρχουν πολλα περισσοτερα που δεν αποκομιζουν κανενα κερδος.. αυτο δε σημαινει οτι ολες οι περιπτωσεις ειναι ιδιες...

η BMC σου παρουσιαζει τις περιπτωσεις που τη συμφερει.. δε λεει ψεμματα.. απλα δε θα σου δειξει και τη δυναμομετρηση καποιου μοντελου που πιθανων να εχασε με το φιλτρο..

τελικα με αυτα και με αυτα βλεπω οτι το ανελυσα... πωπω τι εκθεση εγραψα παλι.. και εγω ο ιδιος θα βαριομουν να με διαβασω.. ειναι να μην με τσιγκλισεις.... :lol
Σε βλεπω να γραφεις κι αλλη.. :lol αν και θα προτιμουσα να τα λεγαμε απο κοντα πανω στο θεμα γιατι ειμαι λιγο ανοιχτομυαλος μη νομιζεις..μη σε κουραζω κιολας.. :thumb

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 216.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 13:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
1) μεγαλυτερη ποσοτητα αερα= αναλογως μεγαλυτερη ποσοτητα βενζινης για να ειναι σωστο το μειγμα (A/F).. οποτε μεγαλυτερη καταναλωση και μεγαλυτερη αποδοση.. τωρα αν το βλεπει ο φιλος σου η οχι ειναι αναλογο του ποσο μεγαλυτερη εισαγωγη αερα εχουμε στον κυλινδρο και ποση απο αυτη μπορει να διαχειριστεί σωστα ο εγκέφαλος..

2) δυστυχως (και λεω δυστυχως γιατι θα ημουν πολυ ευτυχισμένος) δεν ειμαι απο αυτους που "αισθανονται" διαφορα.. εδω οταν εβαλα στο GP προγραμμα και πηρα 7kg ροπης +15hp ψηλα δεν ενιωθα ιδιαιτερη διαφορα.. οποτε για να ενιωσα αυτο το κατι παραπανω στο GP starjet που ειχα φαντασου ποσο ορατη διαφορα υπηρξε... (για να μην παρεξηγηθω αλλο να παιρνεις +15hp στα 135hp και αλλο +3-4 στα 95hp)..

3) δε θες παντα προγραμμα. θυμησου τι εκαναν στα παλαια κοπης τουρμπο (πχ Punto GT).. μηχανικα αυξανανε την πιεση και βγαζανε +15hp χωρις τιποτα αλλο..

4) δεν ειπα οτι θα παρεις 15hp σε ενα 1.4αρι.. το μεγιστο ειναι 4hp και αναλογως τον κινητηρα. στο συγκεκριμενο τυχαινει να γινεται.. σε εναν αλλο μπορει να χανεις κιολας.. ειναι θεμα πως ειναι ρυθμισμενη η εργοστασιακη εισαγωγη και κατα ποσον ο εγκεφαλος "αυτο-παραμετροποιηται"...

5) μα αυτα που λεω εχουν βαση θερμοδυναμικη.. εκει ειναι το θεμα.. ;)

6) καταρχας εξαρχης δεν ειπα εγω οτι παιρνει κανενα ατμορφαιρικο +20hp απο φιλτρο... μιλησα για Colt CZT TURBO.. η M3 δεν ειναι ατμοσφαιρα. αλλα η συζητηση ηταν για Turbo και γαιυτο την ανεφερα.. αλλα μεχρι 10hp σε μεγαλους κυβισμους ατμοσφαιρα μπορει να δεις... εξαλλου ολοι θυμομαστε τα Rallye-Vts +8-10hp απο σκουπα.. τωρα να αλλαξω την ιστορια δε μπορω.. η δε το ξερεις οτι γινοταν αυτο.. θες και εδω δυναμομετρηση?

7) μιλαω για κοντρα με το αμαξι φιλων μου οπου μπορουσα να δω διαφορες πριν και μετα.. οταν λοιπον την μια εχανα 4 αμαξια και την αλλαη 2 σημαινει οτι ειχα παρει 2 αμαξια.. και οταν αυτο συμβαινει μονιμα παύει να ειναι τυχαιο..

8) να κατσω να ψαξω να βρω δυναμομετρησεις για σενα η για οποιονδηποτε για να πεισθει για κατι που θεωρω δεδομενο και αποδεδειγμενο? δε νομιζω.. εχω καλυτερες δουλειες να κανω ρε συ Νονε!! ;) λες να μου προσφερει κατι το να σε πεισω εσενα η τον οποιοδηποτε για αυτο? συζητηση να γινεται.. οταν δε θα εχει νοημα να απανταω (γενικα μιλαω) θα σταματησω να το κανω.. :thumb

μωρε το ξερω οτι εισαι ανοιχτομυαλος και δε στα λεω για να στην πω.. εξαλλου αν ηξερα οτι εισαι κολλημενο μυαλο δε θα εμπαινα στη διαδικασια να απανταω.. απλα υιοθετείς αποψεις απολυτες..

τι πιο απλο να αντιληφθεις οτι αν ενας ECU μπορεσει να παρει μεγαλη extra ποσοτητα αερα (επειδη πιθανων να ηταν απολυτα πνιγμενη η εισαγωγη για καταναλωση) και εχει την δυνατοτητα να τον διαχειριστεί (δηλαδη να δωσει την καταλληλη ποσοτητα βενζινης ωστε να εχει το A/F που εχει ρυθμιστει) σημαινει οτι θα παραγει περισσοτερη ροπη και ιπποδυναμη αναλογη του μεγεθους της προσθετης εισροης αερα/βενζινης στον κύλινδρο...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 14:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15045
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ρε συ γιαννη 8-10 αλογα απο σκουπα σε rally?? ρε μαν δλδ στο δρομο να βγουμε να ρωταμε ιδιοκτητες θα το καταρριψουν ολοι.. Δλδ με σκουπα-προγραμμα- ημιελευθερο καταλυτη- και τελικο πανε στα 140+αλογα??? :eek :eek :surprised για να παρεις 140 αλογα σε σαξοραλλο θες ολοκληρη εξατμιση απο το χταποδι στα σιγουρα..

Η διαφορα στη καταναλωση δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο νομιζεις αν φορας επαναλαμβανω μονο μια εισαγωγουλα.- Προφανως περισσοτερος αερας περισσοτερο καυσιμο ετσι χοντρικα αλλα δεν ειναι και τοση η διαφορα με μια εισαγωγη.. Στο t jet εχεις παρει 7 κιλα ροπη και δε το καταλαβαινες αλλα καταλαβαινες τα 3 αλογα στο 95αρι?? καταλαβεις οτι και μονο του να το δεις αυτο γραμμενο δε το πιστευεις και ευκολα..

Οταν θες να αποδειξεις κατι εχεις επιχειρηματα.. αρα για μενα και για το καθενα βαλε τη δυναμομετρηση τη δικη σου αν εχεις κανει απο το 95αρι με το πριν και το μετα και του coltclub με τις δυναμομετρησεις των παιδιων που λες γιατι παω στοιχημα οτι και αυτοι των εταιριων παρουσιαζουν.. Προσπαθω απο χθες να μπω στο club τους αλλα δε μου βγαζει τη σελιδα.. :sad

Τεσπα θα τα πουμε απο κοντα.. :thumb

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 216.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 15:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ρε συ Νονε ειναι γνωστο τι γινοταν με τα σαξοραλα.. πρεπει εγω να ψαξω κ γιαυτο? αν το αμφισβητεις ψαξτο.. εγω οταν επρεπε την ερευνα μου την ειχα κανει...

επισης για την καταναλωση εγω δεν ειπα οτι ειναι τεραστια ή μικρη. εγω ειπα οτι αυξανεται.. τωρα το ποσο μπορει να ειναι απο 0.05L εως 1L αναλογως το αυτοκινητο.. δηλαδη στα Colt που ανεφερα η διαφορα ειναι μεγαλη κοντα στο 1.5L/100χλμ...

και τελος δεν μιλησα για τα 7kg ροπης.. αυτα δεν ειναι απλα αισθητα.. ειναι εντυπωσιακά.. μιλησα ψηλά στις 4500-5000 (ψηλα για το τουρμπο μου που 5500 ψοφαει) που παραγω 15hp.. εκει η διαφορα δεν ειναι τοσο αισθητη.. στο starjet ομως η διαφορα ηταν αισθητη σε ολο το φασμα των στροφων.. γιατι για εναν ταφο 95hp τα +4hp ειναι μεγαλη υποθεση..

αν δε το βρισκεις οριστε: http://www.coltclub.gr/

απο το 4ΤΡΟΧΟΙ φορουμ που παρακολουθεις απ'οτι ξερω αποσπασματα:

1) "Πρόσεξε μόνο να μην φορούσε την εισαγωγή της Blitz (με την οποία πάει 180 άλογα το άτιμο!)."

2) "Το σίγουρο είναι ότι ο εγκέφαλος του Colt έχει μεγάλες ανοχές προσαρμογής/διόρθωσης και αυτό εκμεταλλεύεται η εισαγωγή της Blitz. Ο αισθητήρας διαβάζει τελείως άλλη τιμή από αυτήν που είναι στις αποδεκτές του, το μοτέρ εμπλουτίζει το μίγμα για να μπορέσει να κάνει σωστή καύση κι έτσι βγαίνουν +20-30 άλογα με το καλημέρα."

τα υπολοιπα απο κοντα... :salute


Τελευταία επεξεργασία από VeRDe και Τρί 02 Φεβ 2010, 15:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 15:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15045
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
VeRDe έγραψε:
ρε συ Νονε ειναι γνωστο τι γινοταν με τα σαξοραλα.. πρεπει εγω να ψαξω κ γιαυτο? αν το αμφισβητεις ψαξτο.. εγω οταν επρεπε την ερευνα μου την ειχα κανει...
Τι να ψαξεις ρε συ που το εχω λιωσει το θεμα επειδη ξερεις οτι σκεφτομουν-σκεφτομαι να το παρω αυτο το αμαξι.. 8 αλογα απο σκουπα σε 1.6vts?? Το αμφισβητω καθετα οριζοντια και παραλληλα και το εχω ψαξει και δε γινεται..Πηγαινε σε οποιο μαστορα psa πες του το αυτο και δες τι θα σου πει.. Τη "φαση" αυτη τη δικη σου την εχω περασει κι εγω..
επισης για την καταναλωση εγω δεν ειπα οτι ειναι τεραστια ή μικρη. εγω ειπα οτι αυξανεται.. τωρα το ποσο μπορει να ειναι απο 0.05L εως 1L αναλογως το αυτοκινητο.. δηλαδη στα Colt που ανεφερα η διαφορα ειναι μεγαλη κοντα στο 1.5L/100χλμ...
Αν θεωρεις εσυ το 0,05 του λιτρου διαφορα δε συνεννοουμαστε..προφανως και μιλησες για σημαντικη διαφορα..

και τελος δεν μιλησα για τα 7kg ροπης.. αυτα δεν ειναι απλα αισθητα.. ειναι εντυπωσιακά.. μιλησα ψηλά στις 4500-5000 (ψηλα για το τουρμπο μου που 5500 ψοφαει) που παραγω 15hp.. εκει η διαφορα δεν ειναι τοσο αισθητη.. στο starjet ομως η διαφορα ηταν αισθητη σε ολο το φασμα των στροφων.. γιατι για εναν ταφο 95hp τα +4hp ειναι μεγαλη υποθεση..
"πηρα 7kg ροπης +15hp ψηλα δεν ενιωθα ιδιαιτερη διαφορα" μαλλον δε το διατυπωσες σωστα και δε το καταλαβα..

αν δε το βρισκεις οριστε: http://www.coltclub.gr/
Το ξερω το site απλα δε μου ανοιγει.. :mad εν πασει περιπτωση γιατι δε τα βαζεις και γιατι δε βαζεις και τη διλη σου δυναμομετρηση δε το καταλαβαινω..

τα υπολοιπα απο κοντα... :salute
:thumb :thumb :thumb

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 216.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
δες πιο πανω τι παρεθεσα.

ποια δικη μου δυναμομτρηση? Colt εχω?



ΥΓ εγω ειπα: ναι Νονε θα σου εβαζαν ελευθερο φιλτρο απο το εργοστασιο, να το καθαριζεις ανα 7000χλμ, να φιλτραρει 30% χειρότερα, να σου ανεβαζει καταναλωσεις και να κανει και θορυβο...

που βλεπεις να λεω για τραγικες διαφορες? απλα οταν ολοι προσπαθουν να ριξουν τις καταναλωσεις ενα ελευθερο φιλτρο δε βοηθαει (περα απο ολα τα αλλα μειονεκτήματα).

ΥΓ2 μπες εδω τοτε: http://www.coltpower.gr/

""Παράθεση από: Dareios στις 16 Οκτ 2007, 22:08:30
Κανεις δεν πιστευε οτι με μια φιλτροχοανη υπαρχει αυξη ισχυος κινητηρα 15+ ΗΡ

15ps είναι η χαμηλότερη ιπποδύναμη που μπορεί να αποδώσει η Blitz . Συνήθως είναι από 18 κ πάνω ! ""


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

καλα το οτι κατεβασε 1sec απλα και μονο το φιλτρο ειναι οτι πιο αστειο εχω ακουσει ποτε...
Το οτι η citroen sport προσπαθουσε, με μετρησεις, επανασχεδιασμους εισαγωγης, δοκιμες σε σηραγγες και ενα καρο μηχανικους να κατεβασει την επιταχυνση του C2R2 κατα 2 sec, για εναν ολοκληρο χρονο, κι εσυ τα καταφερες κατα το ημιση να κατεβασεις την επιταχυνση του εργοστασιακου χρονου απλα και μονο βαζοντας ενα φιλτρο?
Μην πετατε κοτσανες! Εγω που εχω βαλει στο αμαξι οτι κι αν περναει απο το νου σου δεν εχω δει καμοια διαφορα και εχω χαλασει ενα καρο λεφτα για φιλτρα βαρελια σκουπες σφουγγαριστρες. το μονο που εχω δει ειναι περισσοτερη καταναλωση και καλυτερη αποκριση στο γκαζι. ΤΙΠΟΤΕ αλλο.

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 16:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Απρ 2007, 10:31
Δημοσιεύσεις: 3504
Τοποθεσία: Αθήνα - Λόφος Σκουζέ - Κάρυστος
....και θόρυβο ξέχασες να πεις!


σορρυ που επεμβαίνω γιατι γενικα δεν εχω ιδεα απο μηχανικα αλλα αυτο που καταλαβαίνω εγω με το λιγοστο μυαλο που εχω ειναι οτι όλα αυτά τα βαρελάκια, φίλτρα, σκουπες κλπ ειναι ότι βοηθάει να μπαίνει περισσότερος αερας ετσι? αρα αυτο δεν σημαίνει ότι αποκτάς περισσότερα άλογα, απλα εχεις καλύτερη εισαγωγή αερα και αυτο δίνει περισσότερη "ώθηση" ας πουμε στο αυτοκινητο...αυτο καταλαβαινω εγω...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 16:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
Petran έγραψε:
:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

καλα το οτι κατεβασε 1sec απλα και μονο το φιλτρο ειναι οτι πιο αστειο εχω ακουσει ποτε...
Το οτι η citroen sport προσπαθουσε, με μετρησεις, επανασχεδιασμους εισαγωγης, δοκιμες σε σηραγγες και ενα καρο μηχανικους να κατεβασει την επιταχυνση του C2R2 κατα 2 sec, για εναν ολοκληρο χρονο, κι εσυ τα καταφερες κατα το ημιση να κατεβασεις την επιταχυνση του εργοστασιακου χρονου απλα και μονο βαζοντας ενα φιλτρο?
Μην πετατε κοτσανες! Εγω που εχω βαλει στο αμαξι οτι κι αν περναει απο το νου σου δεν εχω δει καμοια διαφορα και εχω χαλασει ενα καρο λεφτα για φιλτρα βαρελια σκουπες σφουγγαριστρες. το μονο που εχω δει ειναι περισσοτερη καταναλωση και καλυτερη αποκριση στο γκαζι. ΤΙΠΟΤΕ αλλο.

μπορει να ειμαι αστειος. :suspi

το ιδιο αστειος με την Peugeot Sport και την σφουγκαριστρα της στον TU5 σου εδινε 6-9 αλογακια.. μπορει βεβαια αυτοι να μην ειναι υποψιασμενοι οπως η Citroen Sport...

τωρα οταν το C2, σου κατεβαζει 0-100 9.5, για να πας στο 7.5 θες να δυναμώσει απο 125hp στα 180hp!

αν εχεις δε ενα R2 που εχει 0-100 7sec για να πας στα 5sec θες περιπου 150hp ακομη!

εδω για να πας απο τα 7.3sec στα 7sec ειναι στο ιδιο αυτοκινητο ακριβως 10hp.***

για να κατεβει το starjet απο τα 12sec στα 11 θελει 3-4 μουραλαρακια! επισης για να κατεβει ενα atos απο τα 17.5 στα 16.5 πιθανων να θελει μονο μια κλωτσια μπας και φυγει η βρωμα η να το βρεις σε καλη μερα..

*** στο Atos με +10hp κατεβαζει 4-7sec!! :lol :lol :lol

πολυ σωστη συγκριση εκανες μπραβο!!

το ιδιο ειναι να πας απο τα 12sec στα 11sec η απο τα 16 στα 15 και το ιδιο να πας απο τα 9.5 ή 8.5 στα 7.5??

να γελασουμε τωρα η μετα εμεις?

Sofia έγραψε:
....και θόρυβο ξέχασες να πεις!


σορρυ που επεμβαίνω γιατι γενικα δεν εχω ιδεα απο μηχανικα αλλα αυτο που καταλαβαίνω εγω με το λιγοστο μυαλο που εχω ειναι οτι όλα αυτά τα βαρελάκια, φίλτρα, σκουπες κλπ ειναι ότι βοηθάει να μπαίνει περισσότερος αερας ετσι? αρα αυτο δεν σημαίνει ότι αποκτάς περισσότερα άλογα, απλα εχεις καλύτερη εισαγωγή αερα και αυτο δίνει περισσότερη "ώθηση" ας πουμε στο αυτοκινητο...αυτο καταλαβαινω εγω...
περισσοτερος αερας = περισσοτερη βενζινη (απο την μοναδα ECU) ωστε να βγει σωστο το μειγμα..

περισσοτερη βενζινη πολυ απλοικα = απόδοση...

υπαρχουν ECU που δεν μπορουν να αναταποκριθουν στην πιο πανω διαδικασια, αλλοι που ανταποκρινονται μεχρι ενος σημειου και αλλοι που του δινουν και καταλαβαινει... :salute


Τελευταία επεξεργασία από VeRDe και Τρί 02 Φεβ 2010, 17:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 17:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
επειδή μάλλον είμαι εγώ ο περίεργος και δε θελω να δημιουργώ όλη την ώρα εντάσεις, παραιτούμαι και απο αυτη τη συζήτηση..

καλη συνεχεια boys (and girls) :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
καλα, ειπα εγω ρε φιλε οτι προσπαθουσε μονο με την εισαγωγη?

ΕΣΥ γελα οποτε θελεις, τους αλλους ασε τους να κρινουν μονοι τους με ποιον θα γελασουν. ;)

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
το "εμεις" τροπος του λεγειν.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 56 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

τελικα μουφα το βαρελακι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΜΕ ΚΛΙΜΑ
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Φιλτροχοάνη simota
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: PCDOCTOR
Απαντήσεις: 14
Καθαρισμος πεταλουδας - βαρελακι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: jojepe
Απαντήσεις: 48
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron