Συγγραφέας |
Μήνυμα |
loeb
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: THP Tuning Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2009, 01:38 |
|
Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49 Δημοσιεύσεις: 601 Τοποθεσία: Athens
|
Blanc Ange έγραψε: Δεν ξερω να το χει κανει κανεις αυτο το πραγμα, αλλα αμα το δεις συμφωνα με τη λογικη μπορεις. Δεν ειμαι ομως το καταλληλο ατομο να σου πω και πολλα, αλλα γιατι να κανεις κατι τετοιο και να μην παρεις κατευθειαν απο C4Turbo??? Νομιζω η facelift και η "παλια" δεν εχουν κανενα τραγικο αλλαγμα σε βασεις μηχανης κτλ κτλ κτλ Δεν ξέρω αν θα το κάνω ποτέ αυτό, αλλά σκέφτομαι ότι αν μπαίνει το μοτέρ του mini cooper θα έχω περισσότερα άλογα με μικρότερο(;) κόστος. (μιλάω για μεταχειρισμένο μοτερ) Επίσης γνωρίζω ότι το C4 turbo έχει 6τάχυτο κιβώτιο και το δικό μου 5τάχυτο αλλά και το peugeot 207 rallye, gt, rc που φοράει το ίδιο μοτέρ, έχει το 5τάχυτο κιβώτιο σαν του αυτοκινήτου μου.
|
|
|
|
|
dimitrisgf13
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: THP Tuning Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 10:25 |
|
|
ναι ναι ναι!!!το προγραματακι ειναι τελειο παιδια κ το καλητερο ειναι οτι το αμαξι φτανει τα 195hp χωρις εξατμησι ουτε καν αλλο φιλτρο!!εχει πολυ πλακα οσοι δε γνωριζουν τι παιζει νομιζουν οτι η citroen εβγαλε το c4 2λιτρο!!! η διαφορα ειναι αρκετα αισθητη!!!
|
|
|
|
|
loeb
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: THP Tuning Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 14:37 |
|
Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49 Δημοσιεύσεις: 601 Τοποθεσία: Athens
|
zxpanos έγραψε: το καλη τηχη στην σηναρμολογιση το ξερεις?θα πηγενε εδω με χιλια.....για να δουλεψει αν δουλεψει που δεν θες μοτερ εγκεφαλο πλεξουδα μοτερ και καμπινας.και πες μου εσυ πως θα κανεις την πλεξουδα της καμπινας να δουλευει στο c4?με τι οργανα?με τι μοναδα αμαξωματος?και γενικα γιατι????????????εξαλου 4000 περιπου πεζουν οι μετατροπες αξιζει? Η συναρμολόγηση γιατί να είναι πρόβλημα από την στιγμή που είναι το ίδιο μοτέρ; Το πολύ πολύ να χρειαστούν και άλλες βάσεις μηχανής. Τώρα αν θα δουλέψει δεν το ξέρω, εξάλλου αυτό ρωτάω. Μπορεί και να αξίζει η μετατροπή αφού θέλω σχεδόν τα διπλά χρήματα αν δώσω το δικό μου για να πάρω το turbo.
|
|
|
|
|
naupigos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: THP Tuning Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2009, 00:21 |
|
|
Ωραια ακουγεται το 195 αλογα και η αυξημενη ροπη, υπαρχει ομως διαφορα στην καταναλωση σε διαφορες συνθηκες κινησης?
Επισης μπορουμε να εχουμε μια εκτιμηση του 0-100 με τα 195 αλογα? Με την εγγυηση τι γινεται?
|
|
|
|
|
johnnynia69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: THP Tuning Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2009, 21:21 |
|
Εγγραφή: Τρί 22 Δεκ 2009, 00:05 Δημοσιεύσεις: 23
|
γεια σας!!!!αυτη η μετατροπη γινετε μονο στο c4 turbo ?? μπορει να γινει και στο c4 το 1.6 με τα 110 αλογα??
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: THP Tuning Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2009, 22:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
johnnynia69 έγραψε: γεια σας!!!!αυτη η μετατροπη γινετε μονο στο c4 turbo ?? μπορει να γινει και στο c4 το 1.6 με τα 110 αλογα?? Ναι ειναι μονο για τους νεους turbo κινητηρες. Το ΤΗΡ εκει αναφερεται Αλλωστε ειναι πολυ δυσκολο να ανεβεις τοσα αλογα σε εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα...
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
dimitrisgf13
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: THP Tuning Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Δεκ 2009, 12:02 |
|
|
οπως ειχα πει και στιν αρχη δε παιζει προβλημα με τιν εγγυηση!ο προγραματισμος γινετε ως εξης!οι περιφιμοι γιατροι του etuners βγαζουν τον εγγεφαλο απο το αμαξι τον συνδεουν σε κατι οικονικες φισες τον ανοιγουν και με κατι εργαλεια που λεγοντε πινακια επεμβενουν στον επεξεργαστη!!!!!οποτε αν το αμαξι βγαλει καποιο προβλημα τοτε κανουν flass και το μονο που διχνει ο εγγεφαλος ειναι οτι απλα βγηκε ο πολος της μπαταριας!!!παδια το προγραματακι ειναι οτι πιο safe υπαρχει και το δικο μου αμαξακι ειναι στην εγγυηση και εγω το ιδιο ανγχος ειχα!!οσο αναφορα τα 0 100 δε ξερω δε το εχω μετρησει!!γιατι απλα δε γουσταρω να το σκιζο 1η 2α παντως αττικι οδο πριν λιγες μερες ενα corsa opc δε μπορουσε να το πιστεπψει!!!
|
|
|
|
|
dimitrisgf13
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: THP Tuning Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Δεκ 2009, 12:09 |
|
|
α!!!!!!!ξεχασα να αναφερθω στην καταναλωση!!!!μενει οπως εχει αν το δουλεψεις χαλαρα καει οτι εκεγε και πριν οσο το turbizis ομως λογικο δε ειναι να καπσει κατι παραπανο απο καπου δε πρεπει να φανε τα 45 επιπλεον αλογακια!!!!! ε?
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: THP Tuning Δημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Μαρ 2010, 01:07 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=204το κάνανε πάλι το θαύμα τους οι e-tuners ! 270 άλογα 35κιλά ροπής αξιόπιστα ! τα πάντα ελέγχονται από τον μανίσιο εγκέφαλο χωρίς παρατράγουδα κ με πάρα πολύ καλή κατανάλωση! μήπως λέω μήπως ήρθε η ώρα να αξιοποιήσετε τα 6άρια σασμάν σας?
_________________
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: THP Tuning Δημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Μαρ 2010, 07:26 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Respect στη Mitsu!!! Ερωτηση: Η τουρμπινα αυτη της Mitsubishi ειναι αυτη που ονομαζουν τυπου twin scroll turbo?
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Τελευταία επεξεργασία από Blanc και Πέμ 04 Μαρ 2010, 07:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
vasilismf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: THP Tuning by etuners Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μάιος 2014, 12:37 |
|
|
έχει δοκιμάσει κανείς αναβάθμιση thp με αυτόματο κιβώτιο mcp πάνω; έχω ακούσει ότι το mcp αντέχει μέχρι 270nm ροπής και ίσως δεν μπορεί να πάρει κάποιο προγραμματακι πάνω, έχετε ακούσει τίποτα;
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: THP Tuning by etuners Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μάιος 2014, 17:46 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
vasilismf έγραψε: έχει δοκιμάσει κανείς αναβάθμιση thp με αυτόματο κιβώτιο mcp πάνω; έχω ακούσει ότι το mcp αντέχει μέχρι 270nm ροπής και ίσως δεν μπορεί να πάρει κάποιο προγραμματακι πάνω, έχετε ακούσει τίποτα; Είσαι σίγουρος για τα 270Nm? Το λέω γιατί, το C4 ehdi mcp (ΑΝ μιλάμε για το ίδιο κιβώτιο) έχει τόση ροπή (270nm), ενώ νομίζω ότι overboost πάει 320Nm. Συγγνώμη αν είπα μπαρούφα, απλά αν πρόκειται για το ίδιο κιβώτιο, σίγουρα οι προδιαγραφές του είναι για παραπάνω (πάντα τα όρια αντοχής είναι παραπάνω από την λειτουργία του συστήματος).
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|