Σελίδα 2 από 2

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2009, 01:38
από loeb
Blanc Ange έγραψε:
Δεν ξερω να το χει κανει κανεις αυτο το πραγμα, αλλα αμα το δεις συμφωνα με τη λογικη μπορεις. Δεν ειμαι ομως το καταλληλο ατομο να σου πω και πολλα, αλλα γιατι να κανεις κατι τετοιο και να μην παρεις κατευθειαν απο C4Turbo??? Νομιζω η facelift και η "παλια" δεν εχουν κανενα τραγικο αλλαγμα σε βασεις μηχανης κτλ κτλ κτλ :scratch


Δεν ξέρω αν θα το κάνω ποτέ αυτό, αλλά σκέφτομαι ότι αν μπαίνει το μοτέρ του mini cooper θα έχω περισσότερα άλογα με μικρότερο(;) κόστος. (μιλάω για μεταχειρισμένο μοτερ)

Επίσης γνωρίζω ότι το C4 turbo έχει 6τάχυτο κιβώτιο και το δικό μου 5τάχυτο αλλά και το peugeot 207 rallye, gt, rc που φοράει το ίδιο μοτέρ, έχει το 5τάχυτο κιβώτιο σαν του αυτοκινήτου μου.

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 10:25
από dimitrisgf13
ναι ναι ναι!!!το προγραματακι ειναι τελειο παιδια κ το καλητερο ειναι οτι το αμαξι φτανει τα 195hp χωρις εξατμησι ουτε καν αλλο φιλτρο!!εχει πολυ πλακα οσοι δε γνωριζουν τι παιζει νομιζουν οτι η citroen εβγαλε το c4 2λιτρο!!! η διαφορα ειναι αρκετα αισθητη!!!

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 11:14
από zxpanos
το καλη τηχη στην σηναρμολογιση το ξερεις?θα πηγενε εδω με χιλια.....για να δουλεψει αν δουλεψει που δεν θες μοτερ εγκεφαλο πλεξουδα μοτερ και καμπινας.και πες μου εσυ πως θα κανεις την πλεξουδα της καμπινας να δουλευει στο c4?με τι οργανα?με τι μοναδα αμαξωματος?και γενικα γιατι????????????εξαλου 4000 περιπου πεζουν οι μετατροπες αξιζει?

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 14:37
από loeb
zxpanos έγραψε:
το καλη τηχη στην σηναρμολογιση το ξερεις?θα πηγενε εδω με χιλια.....για να δουλεψει αν δουλεψει που δεν θες μοτερ εγκεφαλο πλεξουδα μοτερ και καμπινας.και πες μου εσυ πως θα κανεις την πλεξουδα της καμπινας να δουλευει στο c4?με τι οργανα?με τι μοναδα αμαξωματος?και γενικα γιατι????????????εξαλου 4000 περιπου πεζουν οι μετατροπες αξιζει?


Η συναρμολόγηση γιατί να είναι πρόβλημα από την στιγμή που είναι το ίδιο μοτέρ; Το πολύ πολύ να χρειαστούν και άλλες βάσεις μηχανής.

Τώρα αν θα δουλέψει δεν το ξέρω, εξάλλου αυτό ρωτάω.

Μπορεί και να αξίζει η μετατροπή αφού θέλω σχεδόν τα διπλά χρήματα αν δώσω το δικό μου για να πάρω το turbo.

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2009, 00:21
από naupigos
Ωραια ακουγεται το 195 αλογα και η αυξημενη ροπη, υπαρχει ομως διαφορα στην καταναλωση σε διαφορες συνθηκες κινησης?

Επισης μπορουμε να εχουμε μια εκτιμηση του 0-100 με τα 195 αλογα? Με την εγγυηση τι γινεται?

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2009, 21:21
από johnnynia69
γεια σας!!!!αυτη η μετατροπη γινετε μονο στο c4 turbo ??
μπορει να γινει και στο c4 το 1.6 με τα 110 αλογα??

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2009, 22:19
από Blanc
johnnynia69 έγραψε:
γεια σας!!!!αυτη η μετατροπη γινετε μονο στο c4 turbo ??
μπορει να γινει και στο c4 το 1.6 με τα 110 αλογα??


Ναι ειναι μονο για τους νεους turbo κινητηρες. Το ΤΗΡ εκει αναφερεται ;)
Αλλωστε ειναι πολυ δυσκολο να ανεβεις τοσα αλογα σε εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα...

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Δεκ 2009, 12:02
από dimitrisgf13
οπως ειχα πει και στιν αρχη δε παιζει προβλημα με τιν εγγυηση!ο προγραματισμος γινετε ως εξης!οι περιφιμοι γιατροι του etuners βγαζουν τον εγγεφαλο απο το αμαξι τον συνδεουν σε κατι οικονικες φισες τον ανοιγουν και με κατι εργαλεια που λεγοντε πινακια επεμβενουν στον επεξεργαστη!!!!!οποτε αν το αμαξι βγαλει καποιο προβλημα τοτε κανουν flass και το μονο που διχνει ο εγγεφαλος ειναι οτι απλα βγηκε ο πολος της μπαταριας!!!παδια το προγραματακι ειναι οτι πιο safe υπαρχει και το δικο μου αμαξακι ειναι στην εγγυηση και εγω το ιδιο ανγχος ειχα!!οσο αναφορα τα 0 100 δε ξερω δε το εχω μετρησει!!γιατι απλα δε γουσταρω να το σκιζο 1η 2α παντως αττικι οδο πριν λιγες μερες ενα corsa opc δε μπορουσε να το πιστεπψει!!!

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Δεκ 2009, 12:09
από dimitrisgf13
α!!!!!!!ξεχασα να αναφερθω στην καταναλωση!!!!μενει οπως εχει αν το δουλεψεις χαλαρα καει οτι εκεγε και πριν οσο το turbizis ομως λογικο δε ειναι να καπσει κατι παραπανο απο καπου δε πρεπει να φανε τα 45 επιπλεον αλογακια!!!!! ε?

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιαν 2010, 18:38
από costasc4vts
Να μην ξαναγραφω τα ιδια....κ στον 1.6 με τα 110 κ με τα 120 κ στον THP υπαρχει πλεον 1ο κομλπε σταδιο που περιγραφω αλλου....κ σωστος ο φιλος....με το προγραμμα εχεις(συμφωνα με δικες μου μετρησεις κ μετρησεις αλλων) περιπου -0.2 καταναλωση στα καμενα(πανω απο 4000 στροφες)...το γιατι ευκολονοητο.....με εκκεντοφορους ξαναχαλαει παλι λιγο η καταναλωση....κ μιλαμε για αμαξια που δουλευουν κοφτες,εμενα 6.700 κ τα εκκεντροφορατα Λαρισσαικα πανω απο 7200.......αυτα κ εδω......

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Μαρ 2010, 01:07
από Σερραίος
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=204
το κάνανε πάλι το θαύμα τους οι e-tuners ! :angry :nos
270 άλογα 35κιλά ροπής αξιόπιστα !
τα πάντα ελέγχονται από τον μανίσιο εγκέφαλο χωρίς παρατράγουδα κ με πάρα πολύ καλή κατανάλωση!
μήπως λέω μήπως ήρθε η ώρα να αξιοποιήσετε τα 6άρια σασμάν σας?

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Μαρ 2010, 07:26
από Blanc
Respect στη Mitsu!!!
Εικόνα
Ερωτηση:
Η τουρμπινα αυτη της Mitsubishi ειναι αυτη που ονομαζουν τυπου twin scroll turbo?

Re: THP Tuning

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Μαρ 2010, 07:29
από zxpanos
ναι αλα θα αντεχει?επισεις η ροπη πηγε 2000 στροφες πανω πραγμα που σιμενει οτι ισως εγινε πραγματικο τυρμπο και οχι γκαιη!μαλον κλωτσαει κιωλας!!!

Re: THP Tuning by etuners

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μάιος 2014, 12:37
από vasilismf
έχει δοκιμάσει κανείς αναβάθμιση thp με αυτόματο κιβώτιο mcp πάνω; έχω ακούσει ότι το mcp αντέχει μέχρι 270nm ροπής και ίσως δεν μπορεί να πάρει κάποιο προγραμματακι πάνω, έχετε ακούσει τίποτα;

Re: Απ: THP Tuning by etuners

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μάιος 2014, 17:46
από Lohias^
vasilismf έγραψε:
έχει δοκιμάσει κανείς αναβάθμιση thp με αυτόματο κιβώτιο mcp πάνω; έχω ακούσει ότι το mcp αντέχει μέχρι 270nm ροπής και ίσως δεν μπορεί να πάρει κάποιο προγραμματακι πάνω, έχετε ακούσει τίποτα;

Είσαι σίγουρος για τα 270Nm? Το λέω γιατί, το C4 ehdi mcp (ΑΝ μιλάμε για το ίδιο κιβώτιο) έχει τόση ροπή (270nm), ενώ νομίζω ότι overboost πάει 320Nm. Συγγνώμη αν είπα μπαρούφα, απλά αν πρόκειται για το ίδιο κιβώτιο, σίγουρα οι προδιαγραφές του είναι για παραπάνω (πάντα τα όρια αντοχής είναι παραπάνω από την λειτουργία του συστήματος).