Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 17:08 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 15:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
Πράκτορας έγραψε:
Ασχετο αλλα η μελισσοκομια ειναι εξαιρετικη ενασχοληση (χομπυ ή επαγγελμα) κ τρεφω μεγαλο σεβασμο στους ανθρωπους της.



Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Φέτος ξεκίνησα αγαπητέ πράκτορα μετά από ένα σεμινάριο που έκανα. Μέχρι στιγμής ενθουσιασμένος και θέλω όσο μπορώ - τόσο οικονομικά, όσο και χρονικά - να το επεκτείνω.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 06:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
scientist έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
γιωργο τα πραγματα ειναι απλα...
εχεις ενα αμαξι που σε καποιο χρονικο διαστημα σε βενζινα θα παραδψσει πνευμα καταλυτης αισθητηρας λ και πολλαπλη εξαγωγης αυτο το ποτε θα ερθει δεν το ξερει κανεις......μπορει και πολυ αργοτερα
αν βαλεις αεριο επειδη το αεριο ειναι πατεντα και προσθηκη στο μοτερ καποια πραγματα θα τα αλλαξεις νωριτερα
αν τωρα σου βγει να αλλαξεις λ τον αλλαζεις και στην βενζινα εκει που θα τον ξαναλλαζες μετα απο 200.000 με το αεριο θα τον αλλαξεις στις 150,000
το ιδιο κατ εμε ισχυει και για τα αλλα εξαρτηματα που εχουν αμεση σχεση με το αεριο πχ πολ/πλη εξαγωγης καταλυτης
ομως σκεψου αυτο που πρεπει να δεις μια καταναλωση αεριου στα ιδια χλμτρα σε λιτρα καπου στο 15% αλλα με τιμη 40% χαμηοτερη
το κερδος σου να ξερεις οτι θα ειναι καπου στο 35% εως 40% βαρια στην τσεπη σου αναλογα με την τεχνολογια του κινητηρα (διαχειρηση καυσιμου) και αυτο γιατι η ισοτιμια αεριου και βενζινας ειναι καπου στην μεση
για να εχεις τα μισα καυσιμα που διαφημηζουν ολοι θα πρεπει να εχεις τιμη αεριου 60 λεπτα αι βενζινα 1,60
προσωπικα θα το εκανα και οτι γινει....


Αυτό που περιγράφεις αναφορικά με τα εξαρτήματα της εξάτμισης που θα μας αφήσουν νωρίτερα κάπως δεν είναι θεωρώ αποτρεπτικός παράγοντας μιας και το κόστος τους θα έχει καλυφθεί από την εξοικονόμιση του καυσίμου.

Τώρα αν καταλαβαίνω καλά λες πως θα έχω κατανάλωση σε αέριο έως και 15% περισσότερο, οπότε υπολογίζω τη διαφορά με τις τρέχουσες τιμές που πχ η VPOWER που έβαλα προχθές είχε 1,628 και το αέριο 0,78-0,79 ή κάτι τέτοιο. Είναι μισή τιμή, μείον τη διαφορά στην κατανάλωση οπότε ναι μιλάμε για περίπου 40% - 45% κάτω.

Στην παρούσα φάση που δίνω κατά μέσο όρο 230€ το μήνα, θα κερδίσω χοντρά - χοντρά 90€ με 100€ το μήνα, που μεταφράζεται σε πρώτη φάση απόσβεση του κιτ σε ας πούμε 9-10 μήνες, κάτι που το βλέπω θετικά. Ειδικά αν τελικά αυξηθούν τα χιλιόμετρα που κάνω από άνοιξη μεριά και μετά, γιατί το 307 εκτελεί χρέη "¨ημιφορτηγού" με κάτι μελίσσια που έχω πάρει - ευτυχώς λίγα τώρα, αλλά αν τα αυξήσω καλή τύχη, θέλω τρέιλερ και περισσότερα χιλιόμετρα στη γύρα.

Γενικά και εγώ τείνω πως πρέπει να βάλω, αλλά ρώτησα εδώ γιατί έχω ακούσει πολλά και διάφορα, βαράνε βαλβίδες, θα θέλει το μοτέρ ρεκτιφιέ και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο που με φόβησαν. Δεν θέλω να του βγάλω τα μάτια, αν είναι να μαζευτώ να πάρω ένα οικονομικό diesel με 2-3 χιλιάρικα, που όμως πάλι δεν εμπιστεύομαι γιατί μια τρόμπα να βγάλει θα κλάψω.

βαζεις την ακριβη βενζινα...για βαλε την κανονικη και δες την διαφορα σου.....
στην θεση σου θα το ειχα κανει χθες και με τα χλμτρα που κανεις και που προκειτε να κανεις...
στη αθηνα εγω προσωπικα δεν εχω αποψη 100% να σου πω ....του ορεστη που εχω δει στο αμαξι του ειδα μια εγκατασταση τακτοποιημενη και μαζεμενη....μιλα με το μανθο...αξιζει το μκοπο να φτιαξεις το αμαξι σου εκτος αθηνας αμα ξερεις οτι ο μαστορας ειναι πολυ καλος...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 17:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
xantiamanolis έγραψε:
scientist έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
γιωργο τα πραγματα ειναι απλα...
εχεις ενα αμαξι που σε καποιο χρονικο διαστημα σε βενζινα θα παραδψσει πνευμα καταλυτης αισθητηρας λ και πολλαπλη εξαγωγης αυτο το ποτε θα ερθει δεν το ξερει κανεις......μπορει και πολυ αργοτερα
αν βαλεις αεριο επειδη το αεριο ειναι πατεντα και προσθηκη στο μοτερ καποια πραγματα θα τα αλλαξεις νωριτερα
αν τωρα σου βγει να αλλαξεις λ τον αλλαζεις και στην βενζινα εκει που θα τον ξαναλλαζες μετα απο 200.000 με το αεριο θα τον αλλαξεις στις 150,000
το ιδιο κατ εμε ισχυει και για τα αλλα εξαρτηματα που εχουν αμεση σχεση με το αεριο πχ πολ/πλη εξαγωγης καταλυτης
ομως σκεψου αυτο που πρεπει να δεις μια καταναλωση αεριου στα ιδια χλμτρα σε λιτρα καπου στο 15% αλλα με τιμη 40% χαμηοτερη
το κερδος σου να ξερεις οτι θα ειναι καπου στο 35% εως 40% βαρια στην τσεπη σου αναλογα με την τεχνολογια του κινητηρα (διαχειρηση καυσιμου) και αυτο γιατι η ισοτιμια αεριου και βενζινας ειναι καπου στην μεση
για να εχεις τα μισα καυσιμα που διαφημηζουν ολοι θα πρεπει να εχεις τιμη αεριου 60 λεπτα αι βενζινα 1,60
προσωπικα θα το εκανα και οτι γινει....


Αυτό που περιγράφεις αναφορικά με τα εξαρτήματα της εξάτμισης που θα μας αφήσουν νωρίτερα κάπως δεν είναι θεωρώ αποτρεπτικός παράγοντας μιας και το κόστος τους θα έχει καλυφθεί από την εξοικονόμιση του καυσίμου.

Τώρα αν καταλαβαίνω καλά λες πως θα έχω κατανάλωση σε αέριο έως και 15% περισσότερο, οπότε υπολογίζω τη διαφορά με τις τρέχουσες τιμές που πχ η VPOWER που έβαλα προχθές είχε 1,628 και το αέριο 0,78-0,79 ή κάτι τέτοιο. Είναι μισή τιμή, μείον τη διαφορά στην κατανάλωση οπότε ναι μιλάμε για περίπου 40% - 45% κάτω.

Στην παρούσα φάση που δίνω κατά μέσο όρο 230€ το μήνα, θα κερδίσω χοντρά - χοντρά 90€ με 100€ το μήνα, που μεταφράζεται σε πρώτη φάση απόσβεση του κιτ σε ας πούμε 9-10 μήνες, κάτι που το βλέπω θετικά. Ειδικά αν τελικά αυξηθούν τα χιλιόμετρα που κάνω από άνοιξη μεριά και μετά, γιατί το 307 εκτελεί χρέη "¨ημιφορτηγού" με κάτι μελίσσια που έχω πάρει - ευτυχώς λίγα τώρα, αλλά αν τα αυξήσω καλή τύχη, θέλω τρέιλερ και περισσότερα χιλιόμετρα στη γύρα.

Γενικά και εγώ τείνω πως πρέπει να βάλω, αλλά ρώτησα εδώ γιατί έχω ακούσει πολλά και διάφορα, βαράνε βαλβίδες, θα θέλει το μοτέρ ρεκτιφιέ και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο που με φόβησαν. Δεν θέλω να του βγάλω τα μάτια, αν είναι να μαζευτώ να πάρω ένα οικονομικό diesel με 2-3 χιλιάρικα, που όμως πάλι δεν εμπιστεύομαι γιατί μια τρόμπα να βγάλει θα κλάψω.

βαζεις την ακριβη βενζινα...για βαλε την κανονικη και δες την διαφορα σου.....
στην θεση σου θα το ειχα κανει χθες και με τα χλμτρα που κανεις και που προκειτε να κανεις...
στη αθηνα εγω προσωπικα δεν εχω αποψη 100% να σου πω ....του ορεστη που εχω δει στο αμαξι του ειδα μια εγκατασταση τακτοποιημενη και μαζεμενη....μιλα με το μανθο...αξιζει το μκοπο να φτιαξεις το αμαξι σου εκτος αθηνας αμα ξερεις οτι ο μαστορας ειναι πολυ καλος...


Θα σου πω γιατί βάζω VPOWER. Όταν το πήρα από τον κολλητό, μου είχε πει βάζε VPOWER κτλ κτλ και τα άκουσα βερεσέ που λένε. Για μήνες έβαζα από γνωστό βενζινάδικο. Επειδή το μεγαλύτερο ποσοστό χιλιομέτρων είναι για τη δουλειά και είναι κυρίως σε ανοιχτό δρόμο, όλα μια χαρά. Όταν σε μια άδεια που πήρα κινήθηκα για μέρες εντός Αθήνας με σταμάτα, ξεκίνα, στενάκια κτλ παρατήρησα να βαράει πυράκια για πλάκα. Έβαλα VPOWER, όχι τη racing, θα άλλαζα αυτοκίνητο αντί να βάζω racing, πάλι βαράει, αλλά όχι συνέχεια και όλη την ώρα.

Την εγκατάσταση σκέφτομαι να την κάνω προς το τέλος του έτους, αρχές του επόμενου, σε αυτό το διάστημα. Είναι βέβαιο θα ρωτήσω και τον Μάνθο, είναι γνώστης και τον εμπιστεύομαι γενικά στα όσα λέει.

Σχετικά τώρα με τα όσα λέγαμε, πήγα σήμερα στο μηχανικό μου, βάλαμε το διαγνωστικό και γιατί ανάβει το check engine;
Γηρασμένος καταλύτης! Μου είπε για την ώρα να μην ασχοληθώ, ανάβει περιστασιακά, όχι μόνιμα, τα καυσαέρια του είναι μια χαρά,
Η τιμούλα πάντως του αυθεντικού καταλύτη είναι απλά απαγορευτική, πάει 750+ ευρώ κόστος ανταλλακτικου, κόντευα να λιποθυμήσω όταν το άκουσα :)

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Εχει αφτερ στα 250-300, ισως κ φθηνότερα.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
scientist έγραψε:
Σχετικά τώρα με τα όσα λέγαμε, πήγα σήμερα στο μηχανικό μου, βάλαμε το διαγνωστικό και γιατί ανάβει το check engine;
Γηρασμένος καταλύτης! Μου είπε για την ώρα να μην ασχοληθώ, ανάβει περιστασιακά, όχι μόνιμα, τα καυσαέρια του είναι μια χαρά,
Η τιμούλα πάντως του αυθεντικού καταλύτη είναι απλά απαγορευτική, πάει 750+ ευρώ κόστος ανταλλακτικου, κόντευα να λιποθυμήσω όταν το άκουσα :)


Μην πολυασχολείσαι,
- Το μήνυμα "γερασμένος καταλύτης" είναι η μετάφραση οτι η απόδοσή του έπεσε κάτω από ένα σημείο. Το σημείο αυτό μπορεί να είναι και πχ το 95% και ο δικός σου να δουλεύει στο 93%. Εφόσον τα καυσαέρια είναι εντάξει, απλά δεν ασχολείσαι.
- Το check engine μαζί με την ένδειξη depollution system faulty μπορεί να εμφανιστούν από πολλά μικρά ή μεγάλα πράγματα, παροδικά ή μόνιμα. Στη δική μου περίπτωση, βρήκα την υγειά μου όταν άλλαξα από μόνος μου αισθητήρα λ.

Και λέω από μόνος μου, καθώς υγραεριτζής + ηλεκτρολόγος Α + ηλεκτρολόγος Β έλεγαν οτι δε χρειάζεται. Τη στιγμή που γινόταν η παραγγελία για σετ συμπλέκτη, ρώτησα πόσο έχει ο 1ος αισθητήρας λ (η C5 έχει 2), που είπαν "για σένα Delphi στα 70ε" και το παρήγγειλα. Περάστηκε μαζί με το συμπλέκτη κ έχουν στρώσει τα πάντα.

Αλλά εδώ εντοπίζω το μεγαλύτερο πρόβλημα με εγκατάσταση υγραερίου, το οτι προσθέτεις και άλλες παραμέτρους και θα βρεις δυσκολότερα άκρη όταν κάποια στιγμή εμφανιστεί κάποιο θέμα. Αν τώρα συνυπολογίσεις πως το αυτοκίνητο θα τα έχει τα χιλιομετράκια και τα χρονάκια του, τρέχα γύρευε!

Όταν δλδ στη C5 των 9 ετών και 264.000χλμ ανάβει depollution system faulty, μπορεί να είναι πρακτικά οτιδήποτε.
Πολλαπλασιαστής; Έχει 120.000χλμ πάνω, μπορεί να είναι πολλαπλασιαστής.
Καταλύτης; Έχει 264.000χλμ πάνω, μπορεί και να είναι καταλύτης.
Αισθητήρας για οτιδήποτε; Βλέπε παραπάνω.
Βαλβίδες; To ίδιο...

Και το πρόβλημα είναι πως πολύ δύσκολα θα βρεις μάστορα (συνήθως ηλεκτρολόγο) που
- Θα είναι γνώστης
- Θα καθίσει και θα ασχοληθεί σοβαρά αφιερώνοντας χρόνο
- Δε θα σε γδάρει κ θα είναι σωστός απέναντί σου.
Απλά διαλέγεις 2 από τα 3!

Εντάξει, η οικονομία που προσφέρει το υγραέριο είναι απίστευτη αν γράφεις πολλά χιλιόμετρα. Εντάξει, μετά από 220.000 χιλιόμετρα με LPG έχω κάνει απόσβεση την εγκατάσταση του υγραερίου και 2 φορές όλο το αυτοκίνητο. Αλλά μετά την μετατροπή εισέρχεσαι σε ένα νέο κόσμο σπασίματος @@ :rtfm

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ 2018, 00:00 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Η τελευταία φράση σου είναι όλη η αλήθεια.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Σεπ 2018, 12:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
Καταλαβαίνω τι λες, ο κάθε ένας θέλει απλά να κάνει τη ζωή του εύκολη και μόλις δει επάνω το LPG θα σου πει... τράβα στο μάστορα του LPG αυτό φταίει και ο άλλος αντίστοιχα... τράβα στο μήχανικό σου, αυτό φταίει και εσύ με το αυτοκίνητο σου βρίσκεσται στη μέση να ψάχνετε για λύση.

Αν βρω κανένα μάστορα που ασχολείται και με τα δυο θα είναι ιδανική περίπτωση θεωρώ.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2018, 17:00 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα, έχω ένα C4 1361cc, 88 ίππων μοντέλο 2007 με κινητήρα kfu.
Τα χλμ. μου είναι 132000 και από εδώ και πέρα θα διανύω περίπου 18000-20000 χλμ ανά έτος.
Μέχρι τώρα δεν είχα επιλέξει την μετατροπή σε αέριο λόγω λίγων χλμ. ανά έτος, αλλά κυρίως λόγω του φόβου, μήπως κάτι δεν πάει "καλά" με την μετατροπή και τα ενδεχόμενα προβλήματα- βλάβες που μπορεί να προκύψουν.
1. Το συγκεκριμένο μοντέλο σηκώνει την μετατροπή, το έχει κάνει κάποιος και με τι σύστημα;
2. Στην Λειβαδιά υπάρχει κάποιος δοκιμασμένος και γνώστης μηχανικός;


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 117 από 117 [ 1748 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 113, 114, 115, 116, 117



Συναφή θέματα

Citroen c5 iii ανάμειξη νερού και λαδιού
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ exclusive απο την citroen ΕΛΛΑΣ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: pasmania
Απαντήσεις: 0
ΑΣΦΑΛΕΙΟΘΚΗ - ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ CITROEN C4 2006
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 23
citroen xsara '99 1.4 ΘΟΡΥΒΟΣ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 13
Citroen C4 1.6i (2013) (FACELIFT AIRDREAM AUTO E-HDI)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ