Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:30 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
vil έγραψε:
με τον τροπο που το χει κανει, δεν νομιζω!!!
Δεν ξέρω τι έχει κάνει και τι δεν έχει κάνει, αλλά για λόγους ασφαλείας ποτέ μα ποτέ δεν απενεργοποιείς την αντλία βενζίνης. Καλύτερα να πληρώνεις 1 αντλία ανά 3 χρόνια παρά να πληρώσεις με τη ζωή σου μια βλακεία που σκέφτηκες να κάνεις για λόγους "οικονομίας".

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 19:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
δηλαδή εσύ έχεις κάνει συμφωνία με την αντλία να μην έχει καεί την ώρα που θα την χρειαστείς γι λόγους ασφαλείας!!!!!
κάλο είναι να μην κρίνουμε χωρίς να σκεφτόμαστε και χωρις να γνωριζουμε!!! Οπως το έκανε ο Μανώλης ειναι Safe το κυκλωματακι γιατί χρησιμοποιεί μόνο normal close επαφές οι οποίες ότι και να στραβώσει σε αυτό θα βάλει την αντλία εντός, ακόμη και αν είναι γυρισμένο σε αέριο!!!
Αν όπως λες σκέφτεσαι την ασφάλεια την δική σου, της οικογένειας σου και των υπολοίπων, μην κάνεις την μετατροπή σε αέριο και πλήρωνε τις βενζίνες σαν κύριος, και όχι να το παίζεις κύριος αλλάζοντας αντλίες κάθε 3 ή δεν ξέρω και γω πόσα χρόνια!!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
vil έγραψε:
δηλαδή εσύ έχεις κάνει συμφωνία με την αντλία να μην έχει καεί την ώρα που θα την χρειαστείς γι λόγους ασφαλείας!!!!!
κάλο είναι να μην κρίνουμε χωρίς να σκεφτόμαστε και χωρις να γνωριζουμε!!! Οπως το έκανε ο Μανώλης ειναι Safe το κυκλωματακι γιατί χρησιμοποιεί μόνο normal close επαφές οι οποίες ότι και να στραβώσει σε αυτό θα βάλει την αντλία εντός, ακόμη και αν είναι γυρισμένο σε αέριο!!!
Αν όπως λες σκέφτεσαι την ασφάλεια την δική σου, της οικογένειας σου και των υπολοίπων, μην κάνεις την μετατροπή σε αέριο και πλήρωνε τις βενζίνες σαν κύριος, και όχι να το παίζεις κύριος αλλάζοντας αντλίες κάθε 3 ή δεν ξέρω και γω πόσα χρόνια!!!!!!
Εγώ όταν έκανα την μετατροπή σε υγραέριο, ο εγκαταστάτης ο Μπίρμπος μου είπε ότι η απενεργοποίηση της αντλίας απαγορεύεται δια ροπάλου. Μάλιστα ήμουν παθών όταν σε μια εκδρομή με το Citroen Club στα Καλάβρυτα (όπου δε φτάσαμε ποτέ λόγω χιονιού) ξαφνικά το σύστημα υγραερίου μου, βγήκε off. Και την υπόλοιπη διαδρομή την έβγαλα με βενζίνη.
Όταν το πήγα στον Μπίρμπο μου είπε ότι είχε φύγει ένα σωληνάκι μέσα στη δεξαμενή υγραερίου και είχε κοπεί η παροχή. Ούτε εγώ ξέρω τί θα είχε συμβεί αν επί της εθνικής οδού δεν είχα καμία παροχή καυσίμου.

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 20:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
vil έγραψε:
Οπως το έκανε ο Μανώλης ειναι Safe το κυκλωματακι γιατί χρησιμοποιεί μόνο normal close επαφές οι οποίες ότι και να στραβώσει σε αυτό θα βάλει την αντλία εντός, ακόμη και αν είναι γυρισμένο σε αέριο!!!
!

Vil εάν σε πετάξει δηλαδή από το αέριο θα συνεχίσει άμεσα να δουλεύει σε βενίζη όπως γίνεται κλασσικά με τα δικά μας που δεν έχουμε τε΄τοιο σύστημα ή θα πρέπει ο Μανώλης να το ενεργοποιήσει? :hmm

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Bro ,πιστεύω οτι για 6 λεπτά ο Μανώλης δεν έχει πίεση.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 20:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
αν όπως λες σου έφυγε το σωληνάκι μέσα στη δεξαμενή, :scratch πράγμα που πρώτη φορά ακούω, είναι σίγουρο ότι έμεινες από παροχή καυσίμου, γιατί πολύ απλά δεν κατάλαβε τίποτα το σύστημα υγραερίου για να γυρίσει και να ανοίξει την ηλεκτροβαλβιδα στην παροχή της βενζίνας αυτόματα. Άρα γύρισες εσύ σε βενζίνα το αυτοκίνητο και όχι μόνο του.
με λίγα λόγια οπού και να βρισκόσουν θα είχες μεινει από παροχή καυσίμου.
το παραδειγμα σου απλά είναι άτοπο σε σχέση με αυτό που συζητάμε.


ναι Γιώργο

φουσκωμένο το κρατάει bro μέχρι την ηλεκτροβαλβιδα που είναι πριν την μπεκιερα!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Είναι φούλ ιντζέκτσιον η ξανθιά?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
ναι 1,6 8V 1999

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
vil έγραψε:
αν όπως λες σου έφυγε το σωληνάκι μέσα στη δεξαμενή, :scratch πράγμα που πρώτη φορά ακούω, είναι σίγουρο ότι έμεινες από παροχή καυσίμου, γιατί πολύ απλά δεν κατάλαβε τίποτα το σύστημα υγραερίου για να γυρίσει και να ανοίξει την ηλεκτροβαλβιδα στην παροχή της βενζίνας αυτόματα. Άρα γύρισες εσύ σε βενζίνα το αυτοκίνητο και όχι μόνο του.
με λίγα λόγια οπού και να βρισκόσουν θα είχες μεινει από παροχή καυσίμου.
το παραδειγμα σου απλά είναι άτοπο σε σχέση με αυτό που συζητάμε.


ναι Γιώργο

φουσκωμένο το κρατάει bro μέχρι την ηλεκτροβαλβιδα που είναι πριν την μπεκιερα!!!!


Τα συστήματα υγρού ψεκασμού χωρίς πνεύμονα, είχαν την αντλία βενζίνης μέσα στη δεξαμενή υγραερίου. Εν κίνηση λοιπόν, ακούω 3 μπίπ και το λαμπάκι γίνεται κόκκινο, όπως ακριβώς συμβαίνει όταν ξεμένω από υγραέριο. Τε αυτοκίνητο δε σταμάτησε την πορεία του ούτε έκοψε ταχύτητα. Απλώς γύρισε σε βενζίνη.
Και κάτι άλλο που θυμήθηκα τώρα, το σύστημα γύριζε αυτόματα από υγραέριο σε βενζίνη, αν για 60 δευτερόλεπτα δεν πατούσες καθόλου γκάζι. Θεωρούσε ότι έγινε πρόσκρουση και είχε κοπεί η παροχή. Με την αντλία βενζίνης ενεργή ήταν μια έξτρα προστασία σε περίπτωση ατυχήματος. Πέραν της βαλβίδας εκτόνωσης.

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 21:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Τα συστήματα υγρού ψεκασμού χωρίς πνεύμονα, είχαν την αντλία βενζίνης μέσα στη δεξαμενή υγραερίου.
αν δεν έχεις γράψει κάτι λάθος, τότε με δουλεύεις!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 00:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Δηλαδή αν και δεν έχει ρεύμα συνεχώς η αντλία παρ'όλα αυτά εάν βγει εκτός το αέριο πέφτει αυτόματα σε λειτουργία σε βενζίνη- προφανώς γιατί έχει ήδη πίεση στην μπεκιέρα-
Άρα δεν σβήνει ποτέ το όχημα και συνεχίζει κανονικά με βενζίνη.
Εάν τα κατάλαβα σωστά δεν έχει κίνδυνο να μείνεις σε μια ας πουμε προσπέραση κτλπ
Ετσι Vil?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μανθο η αντλια ψεκαζει με 3,5 βαρ αν θυμαμε καλα και εχω εναν ρυθμιστη στα 2,5 βαρ βενζινας εργοστασιακο.....
γυριζει το αμαξι αεριο μετα απο 2 λεπτα κοβετε η παροχη της αντλιας βενζινας οποτε παραμενει η βενζινα μεσα στην μπεκιερα με πιεση 2,5 βαρ με την προυποθεση οτι δεν χανεις βενζινα απο την ιδια την αντλια.αρα η πιεση μεσα στην μπεκιερα παραμενει εφοσν δεν την χανεις στα 2,5 βαρ
οταν λοιπον εμενα μου τελειωσει το αεριο αυτοματα κοβονται τα 12 βολτ απο το πηνιο του πνευμονα και ξεοπλιζει ο ρελλες και απο ανοιχτη επαφη που παραμενει διεγερμενη μεσω των 12 βολτ αυτοματα κλενει και γεφυρωνει την τροφοδοσια στην αντλια που εγω την εχω περασει απο εκει παντα μεσω ασφαλειας
το ιδιο θα γινει και αν πατησω εγω να απενργοποιησω το υγραεριο
ναι θα υπαρξει ενα κοψιμο διοτι στις 2500 στροφες με 6 μς περιπου μισο γκαζι μεχρι να ξεκινησει η αντλια ο χρονος αδρανειας να στειλει ξανα καυσιμο στην μπεκιερα εχεις ενα στιγμαιο κομπιασμα
το μειον που δεν ειδε κανεις ειναι οτι αν θες παραλληλο ψεκασμο δεν τον εχεις και επιπλεον αν πατησεις βαθεια το γκαζι περι τις 6000 στροφες σε πορεια με ταχυτητα σε ανηφορα η προπσεραση με 2ρα και σε γυρισει βενζινα εκει σε κρεμαει διοτι ο πνευμωνας παραμενει οπλισμενος αλλα οχι η σντλια βενζινας...
το αποτελεσμα απλα τσεκαρεις που σε κρεμαει και δεν το κυνηγας εκει ψηλα η βαζεις μεγαλυτερα μπεκ αν το συστημα ολο δουλευει καλα η ανεβαζεις λιγο την πιεση απ[ο τον πνευμονα....
με τον τροπο αυτο δεν κουραζω την αντλια και ειμε οκ
ιδιες πιθανοτητες και περισσοτερες εχει να με κρεμασει μια κουρασμενη αντλια βενζινας καλοκαιρι ειτε σε προσπεραση ειτε σε πορεια γενικα ειτσε σε απλη εκκινηση οποτε ολα ειναι σχετικα
το κολπο ειναι απο που θα παρεις σημα να κοψεις την αντλια....
και σε αντιθεση σε αυτα που σου ειπε ο μπιρμπος που δεν τα αμφιβαλλω υπαρχουν συστηματα που βγαζουν καλωδιο με +12 βολτ και αν θες κοβεις το ρευμα στην αντλια και οταν για οποιονδηποτε λογο ζητησεις εμπλουτισμο αυτη δουλευει
θες και αλλο τροπο με bypass σε σωληνα βενζινας δεν κοβεις την αντλια την λειτουργια αλλα γυριζεις την κυκλοφορια βενζινας με ξτρα ρυθμιστες κλπ κλπ αλλα δεν το κανει κανεις διοτι κανεις πολλα κοψιματα σε σωληνα βενζινας με οτι συνεπαγετε αυτο

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 308
xantiamanolis έγραψε:
το ιδιο θα γινει και αν πατησω εγω να απενργοποιησω το υγραεριο
ναι θα υπαρξει ενα κοψιμο διοτι στις 2500 στροφες με 6 μς περιπου μισο γκαζι μεχρι να ξεκινησει η αντλια ο χρονος αδρανειας να στειλει ξανα καυσιμο στην μπεκιερα εχεις ενα στιγμαιο κομπιασμα


Αυτό το στιγμιαίο κόμπιασμα, το ακαριαίο στέγνωμα, θεωρείς ότι δημιουργεί σε διάρκεια χρόνου κάποιο, έστω και ελάχιστο, πρόβλημα; Γιατί κι εγώ εν κινήσει το γυρνάω πολλές φορές για λίγο στη βενζίνη


Sent from my iPad using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιαν 2018, 18:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μην μπερδευεις τα πραγματα.....
στην ρυθμιση που εχω κανει στο αεριο οταν η αντλια της βενζινας δουλευει μονιμα (κανω by pass ολο το κυκλωμα με μια 10Α ασφαλεια με ασφαλειοθηκη) δεν εχω το παραμικρο κομπιασμα....
ειπα κομπιασμα εχω λογω που ζητα ο κινητηρας καυσιμο και επειδη η αντλια δε πρεσσαρει εκεινη την στιγμη θελει κατι 10κατα του δευτερολεπτου να γεμισει την σωληνα απο μπροστα μεχρι πισω με καυσιμο....
προβλημα δεν δημιουργει αυτο το κομπιασμα απλα πιστευω οτι συχνες αλλαγες αεριου βενζινας καλο ειναι να μην γινονται απο το πληκτρο.....βαβαια σε μεγαλο ταξιδι για συνεχομενα 200 χλμτρα 20 χλμρα πριν φτασω το γυριζω παντα βενζινα για λογους ψυξης....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιαν 2018, 21:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μανώλη,κατάλαβα το σκεπτικό σου.
Για μένα είναι λάθος και δεν θα το έκανα ποτέ,αλλά άλλο εγώ.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει όμως,είναι το τι κερδίζεις.
Αν θέλεις εξήγησέ το μου να το καταλάβω.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 111 από 117 [ 1748 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 117  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen c4 grande picasso vs citroen c8
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: S@RAMARA
Απαντήσεις: 3
Βοήθεια για αγορά citroen ds-3 1.6 160hp
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: manos91
Απαντήσεις: 43
πρόβλημα πισω αναρτησης citroen xantia activa
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: grekpek
Απαντήσεις: 14
Πωλείται Citroën C5 Tourer 1.6HDI 2010 (link).
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
NEΑ CITROËN DS3 CABRIO
Δ. Συζήτηση: Νέα μοντέλα
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια