Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 16:29
...του τέστην κίνηση με υγραέριο.
Δράττομαι της ευκαιρίας ενος θεματος που άνοιξε ενας φίλος με C5, για να ακοίξω ενα παρόμοιο για το "δικό" μας αυτοκίνητο. Λοιπόν, σήμερα πήγα στης Αγίας Αννης 46 στο Ρέντη, στις εγκαταστάσεις του κ. Μπίρμπου. Εδώ και πολλά χρόνια, ο Μπίρμπος κάνει μετατροπές αυτοκινήτων σε υγραεριοκίνητα. Μόλις του είπα οτι είμαι κάτοχος ενας 2λιτρου C4, μου είπε οτι έχει κάνει σε αυτο μετατροπή, και μάλιστα μου έδειξε και φωτογραφίες. (όλα τα αυτοκίνητα τα φωτογραφίζει μετά). Στο συγκεκριμένο όμως 2λιτρο, έβαλε τότε εγκτάσταση 4ης γενιάς...
Εδώ και 2 χρόνια έχουμε φτάσει αισίως στις εγκαταστάσεις 5ης γενιάς. Η διαφορά τους είναι οτι με την τέταρτη είχε μια πτώση επιδόσεων το αυτοκίνητο της τάξως το 2-3%, ενώ με την 5η γενιά έχουν ΑΥΞΗΣΗ 2-3% των επιδόσεων. Και γι αυτο μου πρότεινε μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης να μου κάνει δωρεάν μια δυναμομέτρηση ωστε να το εξακριβώσουμε. Η διαφορά τους είναι περίπου στα 200 ευρώ.
Όταν λέω πτώση ή άυξηση των επιδόσεων, εννοώ τις επιδόσεις με κίνηση με υγραέριο... Αν το γυρίσεις σε βενζίνη έχεις το παλιό καλο αυτοκίνητο που είχες και πρίν.
Οσον αφορά την διαδκασία αυτή καθε αυτή... υπάρχουν έτοιμα κίτ, που προσαρμόζονται επάνω στα μπέκ της μηχανής. Το ντεπόζιτο τοποθετείται στην ρεζέρβα, και είναι περίπου στα 50λίτρα. Τα πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα :
α) Τιμή υγραερίου, που αυτή τη στιγμή είναι στα 0,60 το λίτρο, και δεν προτίθεται να αυξηθεί μέχρι το 2019. Μου ανέφερε χαρακτηρστκά για "κλειδωμένη τιμή".
β) Το υγραέριο δεν αφήνει υπολείμματα στη μηχανή, διοτι καιγεται πλήρως. Ως εκ τούτου δεν έχουμε καταστροφή καταλήτη, και βαλβίδων. Επίσης τα λάδια τα αλλάζουμε σε πολύ μεγαλύτερα διαστήματα διοτι δεν αλλοιώνονται.
γ) Σε περίπτωση αλλαγής ή πώλησης του αυτοκινήτου, το κιτ βγαίνει και επανατοποθετείται στο επόμενο αυτοκίνητο.
δ) Επιδόσεις όμοιες ή λίγο καλύτερες σε σχέση με την χρήση βενζίνης. Συγκεκριμένα μου έδειξε μια δυναμομέτρηση με άυξηση 3 ίππων και 0.5 κιλού ροπής.
ε) Αναλαμβάνουν να το περάσουν ΚΤΕΟ, για να είναι νόμιμο το αυτοκίνητο.
στ) Διπλασιασμός της αυτονομίας που μπορει να κάνει το αυτοκίνητο, μιας και έχεις 2 ντεπόζιτα τώρα. Η αλλαγή απο βενζίνη σε υγραέριο και αντίστροφα γίνεται εν κινήσι χωρίς να σταματήσει η κινητήρας.
ζ) Υπάρχει ενα ειδικό κουμπάκι που σου δείχνει και την στάθμη του υγραερίου που έχει απομείνει στο ντεπόζιτο.
η) Το υγραέριο δεν νοθέυεται
Και μερικά "αρνητικά"...
α) Τιμή 1600-1650 ευρώ τελική μαζί με τα εργατικά για την 5η γενιά.
β) Η ολική κατανάλωση υγραερίου είναι 1-1.5 λίτρο παραπάνω σε σχέση με την κατανάλωση της βενζίνης
γ) Δεν έχεις ρεζέρβα εκτος κ αν την τοποθετήσεις στο πορτ παγκάζ
δ) Κάθε 30.000χλμ αλλαγή φίλτρου υγραερίου...
ε) Κινούμενος με υγραέριο, βλέπεις την ένδειξη της στάθμης της βενζίνης να μειώεται... όταν όμως κλείσεις και ξαναβάλεις μπρός το αυτοκίνητο θα επανέλθει στα πραγματικά της όρια.
στ) Κλείνες ραντεβού για 1 μήνα μετά. Εγώ έκλεισα για τις 19 Ιανουαρίου... τςτς
Αυτα...
περισσότερες πληροφορίες στο http://www.ygraeriokinisi.gr/
Δράττομαι της ευκαιρίας ενος θεματος που άνοιξε ενας φίλος με C5, για να ακοίξω ενα παρόμοιο για το "δικό" μας αυτοκίνητο. Λοιπόν, σήμερα πήγα στης Αγίας Αννης 46 στο Ρέντη, στις εγκαταστάσεις του κ. Μπίρμπου. Εδώ και πολλά χρόνια, ο Μπίρμπος κάνει μετατροπές αυτοκινήτων σε υγραεριοκίνητα. Μόλις του είπα οτι είμαι κάτοχος ενας 2λιτρου C4, μου είπε οτι έχει κάνει σε αυτο μετατροπή, και μάλιστα μου έδειξε και φωτογραφίες. (όλα τα αυτοκίνητα τα φωτογραφίζει μετά). Στο συγκεκριμένο όμως 2λιτρο, έβαλε τότε εγκτάσταση 4ης γενιάς...
Εδώ και 2 χρόνια έχουμε φτάσει αισίως στις εγκαταστάσεις 5ης γενιάς. Η διαφορά τους είναι οτι με την τέταρτη είχε μια πτώση επιδόσεων το αυτοκίνητο της τάξως το 2-3%, ενώ με την 5η γενιά έχουν ΑΥΞΗΣΗ 2-3% των επιδόσεων. Και γι αυτο μου πρότεινε μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης να μου κάνει δωρεάν μια δυναμομέτρηση ωστε να το εξακριβώσουμε. Η διαφορά τους είναι περίπου στα 200 ευρώ.
Όταν λέω πτώση ή άυξηση των επιδόσεων, εννοώ τις επιδόσεις με κίνηση με υγραέριο... Αν το γυρίσεις σε βενζίνη έχεις το παλιό καλο αυτοκίνητο που είχες και πρίν.
Οσον αφορά την διαδκασία αυτή καθε αυτή... υπάρχουν έτοιμα κίτ, που προσαρμόζονται επάνω στα μπέκ της μηχανής. Το ντεπόζιτο τοποθετείται στην ρεζέρβα, και είναι περίπου στα 50λίτρα. Τα πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα :
α) Τιμή υγραερίου, που αυτή τη στιγμή είναι στα 0,60 το λίτρο, και δεν προτίθεται να αυξηθεί μέχρι το 2019. Μου ανέφερε χαρακτηρστκά για "κλειδωμένη τιμή".
β) Το υγραέριο δεν αφήνει υπολείμματα στη μηχανή, διοτι καιγεται πλήρως. Ως εκ τούτου δεν έχουμε καταστροφή καταλήτη, και βαλβίδων. Επίσης τα λάδια τα αλλάζουμε σε πολύ μεγαλύτερα διαστήματα διοτι δεν αλλοιώνονται.
γ) Σε περίπτωση αλλαγής ή πώλησης του αυτοκινήτου, το κιτ βγαίνει και επανατοποθετείται στο επόμενο αυτοκίνητο.
δ) Επιδόσεις όμοιες ή λίγο καλύτερες σε σχέση με την χρήση βενζίνης. Συγκεκριμένα μου έδειξε μια δυναμομέτρηση με άυξηση 3 ίππων και 0.5 κιλού ροπής.
ε) Αναλαμβάνουν να το περάσουν ΚΤΕΟ, για να είναι νόμιμο το αυτοκίνητο.
στ) Διπλασιασμός της αυτονομίας που μπορει να κάνει το αυτοκίνητο, μιας και έχεις 2 ντεπόζιτα τώρα. Η αλλαγή απο βενζίνη σε υγραέριο και αντίστροφα γίνεται εν κινήσι χωρίς να σταματήσει η κινητήρας.
ζ) Υπάρχει ενα ειδικό κουμπάκι που σου δείχνει και την στάθμη του υγραερίου που έχει απομείνει στο ντεπόζιτο.
η) Το υγραέριο δεν νοθέυεται
Και μερικά "αρνητικά"...
α) Τιμή 1600-1650 ευρώ τελική μαζί με τα εργατικά για την 5η γενιά.
β) Η ολική κατανάλωση υγραερίου είναι 1-1.5 λίτρο παραπάνω σε σχέση με την κατανάλωση της βενζίνης
γ) Δεν έχεις ρεζέρβα εκτος κ αν την τοποθετήσεις στο πορτ παγκάζ
δ) Κάθε 30.000χλμ αλλαγή φίλτρου υγραερίου...
ε) Κινούμενος με υγραέριο, βλέπεις την ένδειξη της στάθμης της βενζίνης να μειώεται... όταν όμως κλείσεις και ξαναβάλεις μπρός το αυτοκίνητο θα επανέλθει στα πραγματικά της όρια.
στ) Κλείνες ραντεβού για 1 μήνα μετά. Εγώ έκλεισα για τις 19 Ιανουαρίου... τςτς
Αυτα...
περισσότερες πληροφορίες στο http://www.ygraeriokinisi.gr/