Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:15 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 16:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
...του τέστην κίνηση με υγραέριο.

Δράττομαι της ευκαιρίας ενος θεματος που άνοιξε ενας φίλος με C5, για να ακοίξω ενα παρόμοιο για το "δικό" μας αυτοκίνητο. Λοιπόν, σήμερα πήγα στης Αγίας Αννης 46 στο Ρέντη, στις εγκαταστάσεις του κ. Μπίρμπου. Εδώ και πολλά χρόνια, ο Μπίρμπος κάνει μετατροπές αυτοκινήτων σε υγραεριοκίνητα. Μόλις του είπα οτι είμαι κάτοχος ενας 2λιτρου C4, μου είπε οτι έχει κάνει σε αυτο μετατροπή, και μάλιστα μου έδειξε και φωτογραφίες. (όλα τα αυτοκίνητα τα φωτογραφίζει μετά). Στο συγκεκριμένο όμως 2λιτρο, έβαλε τότε εγκτάσταση 4ης γενιάς...
Εδώ και 2 χρόνια έχουμε φτάσει αισίως στις εγκαταστάσεις 5ης γενιάς. Η διαφορά τους είναι οτι με την τέταρτη είχε μια πτώση επιδόσεων το αυτοκίνητο της τάξως το 2-3%, ενώ με την 5η γενιά έχουν ΑΥΞΗΣΗ 2-3% των επιδόσεων. Και γι αυτο μου πρότεινε μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης να μου κάνει δωρεάν μια δυναμομέτρηση ωστε να το εξακριβώσουμε. Η διαφορά τους είναι περίπου στα 200 ευρώ.

Όταν λέω πτώση ή άυξηση των επιδόσεων, εννοώ τις επιδόσεις με κίνηση με υγραέριο... Αν το γυρίσεις σε βενζίνη έχεις το παλιό καλο αυτοκίνητο που είχες και πρίν.

Οσον αφορά την διαδκασία αυτή καθε αυτή... υπάρχουν έτοιμα κίτ, που προσαρμόζονται επάνω στα μπέκ της μηχανής. Το ντεπόζιτο τοποθετείται στην ρεζέρβα, και είναι περίπου στα 50λίτρα. Τα πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα :

α) Τιμή υγραερίου, που αυτή τη στιγμή είναι στα 0,60 το λίτρο, και δεν προτίθεται να αυξηθεί μέχρι το 2019. Μου ανέφερε χαρακτηρστκά για "κλειδωμένη τιμή".
β) Το υγραέριο δεν αφήνει υπολείμματα στη μηχανή, διοτι καιγεται πλήρως. Ως εκ τούτου δεν έχουμε καταστροφή καταλήτη, και βαλβίδων. Επίσης τα λάδια τα αλλάζουμε σε πολύ μεγαλύτερα διαστήματα διοτι δεν αλλοιώνονται.
γ) Σε περίπτωση αλλαγής ή πώλησης του αυτοκινήτου, το κιτ βγαίνει και επανατοποθετείται στο επόμενο αυτοκίνητο.
δ) Επιδόσεις όμοιες ή λίγο καλύτερες σε σχέση με την χρήση βενζίνης. Συγκεκριμένα μου έδειξε μια δυναμομέτρηση με άυξηση 3 ίππων και 0.5 κιλού ροπής.
ε) Αναλαμβάνουν να το περάσουν ΚΤΕΟ, για να είναι νόμιμο το αυτοκίνητο.
στ) Διπλασιασμός της αυτονομίας που μπορει να κάνει το αυτοκίνητο, μιας και έχεις 2 ντεπόζιτα τώρα. Η αλλαγή απο βενζίνη σε υγραέριο και αντίστροφα γίνεται εν κινήσι χωρίς να σταματήσει η κινητήρας.
ζ) Υπάρχει ενα ειδικό κουμπάκι που σου δείχνει και την στάθμη του υγραερίου που έχει απομείνει στο ντεπόζιτο.
η) Το υγραέριο δεν νοθέυεται

Και μερικά "αρνητικά"...
α) Τιμή 1600-1650 ευρώ τελική μαζί με τα εργατικά για την 5η γενιά.
β) Η ολική κατανάλωση υγραερίου είναι 1-1.5 λίτρο παραπάνω σε σχέση με την κατανάλωση της βενζίνης
γ) Δεν έχεις ρεζέρβα εκτος κ αν την τοποθετήσεις στο πορτ παγκάζ
δ) Κάθε 30.000χλμ αλλαγή φίλτρου υγραερίου...
ε) Κινούμενος με υγραέριο, βλέπεις την ένδειξη της στάθμης της βενζίνης να μειώεται... όταν όμως κλείσεις και ξαναβάλεις μπρός το αυτοκίνητο θα επανέλθει στα πραγματικά της όρια.
στ) Κλείνες ραντεβού για 1 μήνα μετά. Εγώ έκλεισα για τις 19 Ιανουαρίου... τςτς :mrgreen :mrgreen

Αυτα...

περισσότερες πληροφορίες στο http://www.ygraeriokinisi.gr/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 17:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Το θέμα, είναι τι γίνεται με τα τέλη... Αν λόγω υγραερίου γλιτώνεις ένα ποσοστό, τότε αξίζει με το παραπάνω. Αλλιώς με τόσα που έχεις δώσει για την τοποθέτηση, θα κάνεις απόσβεση σε περίπου 1,5 με 2 χρόνια αν κάνεις πολλά χλμ και ακόμα περισσότερο αν κάνεις σχετικά λίγα.
γενικά πάντως μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα....

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 17:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
koshalVTS έγραψε:
Το θέμα, είναι τι γίνεται με τα τέλη... Αν λόγω υγραερίου γλιτώνεις ένα ποσοστό, τότε αξίζει με το παραπάνω. Αλλιώς με τόσα που έχεις δώσει για την τοποθέτηση, θα κάνεις απόσβεση σε περίπου 1,5 με 2 χρόνια αν κάνεις πολλά χλμ και ακόμα περισσότερο αν κάνεις σχετικά λίγα.
γενικά πάντως μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα....



Δεν έχει αποφασισθεί ακόμα τι θα γίνει με τα τέλη ή με τον Δακτύλιο... Μου είπαν οτι το προσπαθούν και για τα 2. Και ελπίζουν όταν βγεί ο πράσινος δακτύλιος να έχουν παρθεί κάποιες αποφάσεις.
Κοίτα εγώ βαζω περίπου στα 100-120 ευρώ το μήνα για βενζίνη. Πάω βόλτες... του κάνω 1000-1100χλμ το μήνα. Με τα μισά λεφτά που έχει το υγραέριο θα δίνω πες 50 ευρω το μήνα. Το χρόνο γλιτώνω εναν μισθό...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 17:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
O φίλος που έβαλε στο C5 λέει οτι έχει μείωση 200 ευρώ περίπου στα τέλη...

Εγώ κάνω περίπου 1500 με 1800 χλμ το μήνα άρα με συμφέρει με 1000!!!!!

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2009, 00:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Στο site της Υγραεριοκίνηση δελιχνει κ ένα ετοιμο project σε C4.

Δημήτρη το υγραέριο δε ξερω αν νοθεύετε αλλα το βρίσκεις σε διαφορες περιεκτικότητες. αυτο σίγουρα εχει επιπτώσεις στην αυτονομια!

Διστυχώς εδω Πάτρα δεν έχεις κ πολλές επιλογές για ανεφοδιασμό! για μένα είναι το μόνο αρνητικό, αλλιώς θα το είχα βάλει ήδη!!

Το κλείδωμα τις τιμής δεν αφορά τα 0,6€ το λίτρο!
αφορά στη διαφορά της τιμής του με τη τιμή τις βενζίνής.
''κλειδωμένη διαφορά τιμής'' το έχω ψαξει αρκετα επειδη ασχολουμε με κεντρικες ιερμάνσεις, λεβητες κτλ.... εκει βεβαια εξετάζουμε το αέριο-υγραέριο με το πετρέλαιο.

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2009, 00:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
timman έγραψε:

Το κλείδωμα τις τιμής δεν αφορά τα 0,6€ το λίτρο!
αφορά στη διαφορά της τιμής του με τη τιμή τις βενζίνής.
''κλειδωμένη διαφορά τιμής'' το έχω ψαξει αρκετα επειδη ασχολουμε με κεντρικες ιερμάνσεις, λεβητες κτλ.... εκει βεβαια εξετάζουμε το αέριο-υγραέριο με το πετρέλαιο.



μμμ... πολύ καλη πληροφορία αυτη. Ευχαριστώ Τίμο :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2009, 00:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
timman έγραψε:
Διστυχώς εδω Πάτρα δεν έχεις κ πολλές επιλογές για ανεφοδιασμό! για μένα είναι το μόνο αρνητικό, αλλιώς θα το είχα βάλει ήδη!!!


Καταρχας και να ειχε η Πατρα πολλες επιλογες πρατηριων, δε θα σε αφηνα εγω και αλλοι ποσοι που σε ξερουμε να πας να το βαλεις!!!
1. Ειχαμε μιλησει σχετικα με το θεμα και σε ενα meeting...και θυμασαι πολυ καλα τι λεγαμε!!!
2. Δε μπορει ενα πραγμα να εχει μονο θετικα πραγματα, μα μονο θετικα...σε αυτη την περιπτωση θα ειχαμε το αντιστροφο στη συγχρωνη κοινωνια μας, δηλαδη, θα κυκλοφορουσαμε με υγραεριο και μερικοι θα ψαχνοντουσαν να βαλουν βενζινη!!!
3. Οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν κανει τερααααστια αλματα σε θεματα οικονομιας και ρυπων μεχρι σημερα...και που ειστε ακομα να δειτε τι κυμα ερχετε!!! Οποτε δεν υπαρχει κανενας λογος να κανω μια αμφιβολη μετατροπη στο αμαξι μου για λογους οικονομιας και οικολογιας, γιατι αντιστροφα υπαρχουν και ενα καρο αλλοι λογοι να μη το κανω αυτο...
4. Στο θεμα της διαφορας τιμης βενζινης-υγραεριου να προσθεσω την απορια μου: γιατι δεν στρεφεστε σε συγχρονες diesel-ο-μηχανες???
Αν τα βαλουμε ολα κατω με χαρτι και μολυβι θα δειτε οτι ενα μικρος diesel κινητηρας ειναι 100φορες πιο οικονομικος απο ολα οσα σκεφτεστε τωρα!!!
πχ ο 1.3 diesel multijet της Fiat με εκπομπες CO2 122g/km και 3.3L/100Km
Απιθανο??? Κι ομως!!! Δεν ειδα ομως κανεναν απο σας του επαρχιοτες που ενδιαφερεστε για την αυτονομια σας να αγοραζετε κατι τετοιο!!! Κουφο??? Πολυ, παρα πολυ...!!!
5. Αν γινεται μια φορα νοθεια στη βενζινη, στο υγραεριο μπορει να γινει 10φορες παραπανω, απο χημικης συστασης και μονο.

Τελος να συμπληρωσω οτι ειναι προσωπικες μου αποψεις, δεν επιτιθομαι σε κανεναν, εκφερω σκεψεις και προβληματισμους που μου δημιουργουνται με αυτο το ξαφνικο κυμα που ερχετε περι "λατρειας" του υγραεριου. Και ξανα λεω, αν ηταν ολα γλυκα και ροδινα, θα κυκλοφορουσαμε ολοι μα ολοι τωρα με υγραεριο ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2009, 01:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Blanc Ange έγραψε:
timman έγραψε:
Διστυχώς εδω Πάτρα δεν έχεις κ πολλές επιλογές για ανεφοδιασμό! για μένα είναι το μόνο αρνητικό, αλλιώς θα το είχα βάλει ήδη!!!


Καταρχας και να ειχε η Πατρα πολλες επιλογες πρατηριων, δε θα σε αφηνα εγω και αλλοι ποσοι που σε ξερουμε να πας να το βαλεις!!!
1. Ειχαμε μιλησει σχετικα με το θεμα και σε ενα meeting...και θυμασαι πολυ καλα τι λεγαμε!!!
2. Δε μπορει ενα πραγμα να εχει μονο θετικα πραγματα, μα μονο θετικα...σε αυτη την περιπτωση θα ειχαμε το αντιστροφο στη συγχρωνη κοινωνια μας, δηλαδη, θα κυκλοφορουσαμε με υγραεριο και μερικοι θα ψαχνοντουσαν να βαλουν βενζινη!!!
3. Οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν κανει τερααααστια αλματα σε θεματα οικονομιας και ρυπων μεχρι σημερα...και που ειστε ακομα να δειτε τι κυμα ερχετε!!! Οποτε δεν υπαρχει κανενας λογος να κανω μια αμφιβολη μετατροπη στο αμαξι μου για λογους οικονομιας και οικολογιας, γιατι αντιστροφα υπαρχουν και ενα καρο αλλοι λογοι να μη το κανω αυτο...
4. Στο θεμα της διαφορας τιμης βενζινης-υγραεριου να προσθεσω την απορια μου: γιατι δεν στρεφεστε σε συγχρονες diesel-ο-μηχανες???
Αν τα βαλουμε ολα κατω με χαρτι και μολυβι θα δειτε οτι ενα μικρος diesel κινητηρας ειναι 100φορες πιο οικονομικος απο ολα οσα σκεφτεστε τωρα!!!
πχ ο 1.3 diesel multijet της Fiat με εκπομπες CO2 122g/km και 3.3L/100Km
Απιθανο??? Κι ομως!!! Δεν ειδα ομως κανεναν απο σας του επαρχιοτες που ενδιαφερεστε για την αυτονομια σας να αγοραζετε κατι τετοιο!!! Κουφο??? Πολυ, παρα πολυ...!!!
5. Αν γινεται μια φορα νοθεια στη βενζινη, στο υγραεριο μπορει να γινει 10φορες παραπανω, απο χημικης συστασης και μονο.

Τελος να συμπληρωσω οτι ειναι προσωπικες μου αποψεις, δεν επιτιθομαι σε κανεναν, εκφερω σκεψεις και προβληματισμους που μου δημιουργουνται με αυτο το ξαφνικο κυμα που ερχετε περι "λατρειας" του υγραεριου. Και ξανα λεω, αν ηταν ολα γλυκα και ροδινα, θα κυκλοφορουσαμε ολοι μα ολοι τωρα με υγραεριο ;)



Επ !! Νατος κ ο αντίλογος :D Ρε παιδιά γιατι τα κρατάτε μεταξύ σας στο μιτινγκ και δεν τα λέτε και σε εμάς να ξεστραβωθούμε λιγάκι ?
Κανονικά θα πρεπει να υπάρχουν και αρνητικά στοιχεία.... Οποιος θέλει να τα πεί, ας τα πει. Για να μαθαίνουμε κ οι υπόλοιποι...


Επίσης βρήκα αυτό : http://www.bmw-motorsport.gr/forums/sho ... hp?t=14190


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2009, 01:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Δημητρη επειδη ειχα κατσει και το χα ψαξει παααρα πολυ το θεμα, σου παραθετω ενα παλιο θεματακι που συζητουσαμε επισης περι υγραεριοκινησης.
Ειναι ΑΥΤΟ
...και κατι αλλο ακομα, σου παραθετω και κατι απο την παλια μου δημοσιευση που ακομα με ταλαιπωρει αυτο το θεμα ΚΑΙ γι αυτο ειμαι ακομα καχηποπτος για το υγραεριο, ενω ουσιαστικα εχει πολλα θετικα...αυτο το ΑΛΛΑ ομως???
Δικη σας βασικα η επιλογη, η δικη μου??? Οτι γινεται μοδα με ολη τη σημασια της λεξεως, δε σημαινει οτι ειναι και καλο!!! :cool

Παράθεση:
Ωστόσο τα μειονεκτήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν είναι, αφενός το γεγονός
ότι στην συνείδηση του κόσμου το υγραέριο είναι πιο επικίνδυνο από την βενζίνη,
και αφετέρου το βασικό μειονέκτημα, που είναι το μικρό πλήθος των μεικτών
πρατηρίων, κάτι που καθιστά δύσκολο τον ανεφοδιασμό.

Το ντεπόζιτο υγραερίου σε ένα διττό αμάξι είναι πιο μικρό και ελαφρύ από ότι το
ντεπόζιτο βενζίνης ή πετρελαίου, με αποτέλεσμα, ένα μέσο οικογενειακό αυτοκίνητο να ταξιδεύει 200-300 μίλια όταν έχει γεμάτο ντεπόζιτο, κάτι που συνεπάγεται
περισσότερες φορές ανεφοδιασμού. Από την άλλη όμως, αφού υπάρχει η δυνατότητα
να λειτουργεί ταυτόχρονα και με βενζίνη δεν είναι κάτι που πρέπει να μας
αποθαρρύνει από την χρήση του.



Υ.Γ: Ελπιζω να σε βοηθησα καπως να προβληματιστεις και να μαθεις καποια πραγματα περι του θεματος. Να σαι καλα Μητσαρα... :salute

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2009, 02:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Βασίλη, δεν μπορω να δεχτώ σαν αντεπιχείρημα , οτι στη συνείδηση του κόσμου το υγραέριο είναι πιο επικύνδυνο απο τη βενζίνη... Η συνείδηση του κόσμου σφάλει σε άλλα μεγαλύτερα κοσμοθεωρήματα... Επίσης όσον αφορά τα πρατήρια. Εχει 1 στον Αλιμο, 2 στον Ρέντη, και 2 στο Μοχάτο. Είναι υπέρ υπέρ αρκετά για μένα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2009, 11:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
MeddlingMageGR έγραψε:
Βασίλη, δεν μπορω να δεχτώ σαν αντεπιχείρημα , οτι στη συνείδηση του κόσμου το υγραέριο είναι πιο επικύνδυνο απο τη βενζίνη... Η συνείδηση του κόσμου σφάλει σε άλλα μεγαλύτερα κοσμοθεωρήματα...


Ναι ετσι οπως το θετουμε ειναι δικαιολογια χωρις βαση και καλα τα λες, δες το ομως αλλιως...αν οι εταιρειες απο μονες τους ειχαν εκδοσεις με υγραεριο ΚΑΙ πρατηρια περισσοτερα θα ειχαμε ΚΑΙ αυτη η "συνειδηση" του κοσμου θα ηταν διαφορετικη!!! Απλα ειναι το κλασικο προβλημα του καινουργιου, γι αυτο εμφανιζεται και σαν μειονεκτημα. Εσυ μπορεις να το δοκιμασεις, γιατι απ οτι φαινεται εχει πολλα θετικα (τονιζω το <<απ οτι φαινεται>>) αλλα θυμισου οτι ο "επαναστατης" παντα παιρνει και μεγαλα ρισκα!!!

Προσωπικη μου αποψη??? Στη θεση σου αν ειχα αυτο το λουλουδι που εχεις εσυ τωρα, δε θα το τολμουσα!!! Ισως το κανα σε ενα αμαξι 10ετιας κοντα...και παλι δεν ξερω... :s

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 13:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Τωρα διαβασα το θεμα, και πραγματικα με εβαλε σε σκεψεις. Το κακο ειναι οτι νομικα δεν κερδιζεις κατι μιας και το αυτοκινητο παραμενει βεντζινα, και δεν αλλαζουν τα τελη...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 16:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
crazywolf έγραψε:
Τωρα διαβασα το θεμα, και πραγματικα με εβαλε σε σκεψεις. Το κακο ειναι οτι νομικα δεν κερδιζεις κατι μιας και το αυτοκινητο παραμενει βεντζινα, και δεν αλλαζουν τα τελη...


Εγώ το θεωρώ απίθανο κάποια στιγμή να μην γίνει τίποτα για τα τέλη. Ηδη φημολογείται οτι απο την επόμενη χρονιά οι οδηγοί θα πληρώνουν τέλη ανάλογα με τις εκπομπές ρίπων. Αν το αυτοκίνητό σου είναι Βενζίνη - Υγραέριο, και έχεις μειωμένες επομπές, τότε γιατι να μην πληρώσεις λιγοτερα?
Πάντως όσοι κάνουν την μετατροπή, δεν την κάνουν για να γλιτώσουν τέλη... Την κάνουν γιατι μακροπρόθεσμα κερδίζουν αρκετά χρήματα απο τη διαφορά τιμής των 2 καυσίμων, και φυσικά βιοσιμώτητα του κινητήρα.
Διάβασα σε ενα άλλο φόρουμ (το λίνκ το έχω αναρτήσει πιο πάνω) οτι στη Βουλγαρία το 75% των των βενζινοκίνητων και το 100% των ταξί κινούνται με υγραέριο. Αντιγράφω απο το σιτε :

τι συμβαινει με τους κινητηρες...ολοι οι κινητηρες μετα το 90 μπορουν να δουλεψουν με γκαζι...οταν λεμε ολοι εννοουμε ΟΛΟΙ! ολοι γνωριζουμε οτι ενα λαδι μηχανης ξεπλενει τα υπολειματα καυσης της βενζινης με αποτελεσμα να χανει με τον καιρο τις λιπαντικες του ιδιοτητες...δεν εχετε ιδεα τη βρωμια μαζευει ενας βενζινοκινητηρας ακομα και σε 50.000 χλμ με αποτελεσμα το λαδακι να μαυριζει με τα πρωτα χλμ....με το γκαζι οπου εχουμε πληρης καυση και λογω των υδρατμων που παραγονται ο κινητηρας καθαριζεται απο μεσα και δεν μπαινουν βρωμιες στο λαδι με αποτελεσμα καθαρο λαδι δλδ κινητηρας προστατευμενος στο 100 τοις εκατο...οταν λεω υδρατμους να ξερετε οτι και η βενζινη απελευθερωνει υδρατμους αλλα λογω των μηδενισμενων ρυπων του γκαζιου γινεται πιο ορατο...ειχα φοτο με ανοιγμενο κινητηρα Μ50Β25 για ριμπιλντ στα 670.000 χλμ τα 500.000 με γκαζι να δειτε πως φαινοταν ο κινητηρας απο μεσα...βαλβιδες και πιστονια φαινετε η αντανακλαση του φωτογραφου και αυτο χωρις ιχνος υπερβολης...εβαζα λαδι καστρολ 0-40 φουλ συνθετικο και για 10.000 χλμ το λαδακι γινοταν λιγο πιο σκουρο ...το αλλαζα χαλαρα στα 20.000 χλμ...πριν με βενζινη στα 8000 χλμ τα πρωινα χτυπαγαν τα ωστηρια και οι βαλβιδες και αυτο σημαινε πως το λαδι επρεπε να αλλαχτει συν το οτι γινοταν μαυρο σαν κατραμι....

οπως ειπε ο φιλος κινγκ το 90 τοις εκατο των βενζινοκινητων εδω ειναι με γκαζι η μεθανιο ενω τα ταξια ειναι 100 τοις εκατο σε μεθανιο η γκαζι....μιλαμε για ταξια ρενο κλιο συμβολ,σεβρολετ αβεο,οπελ αστρα σενταν κλπ ολα 1.400 κυβικα βενζινοκινητα...οι ταξιτζηδες εδω τα λιωνουν στην κυριολεξια στα χιλιομετρα...ανεβηκα μια φορα σε ενα κλιο συμβολ και μου εκανε εντυπωση πως χτυπαγε ενα αμορτισερ...το λεω στον ταξιτζη και μου λεει " ε νορμαλ ειναι για 550.000 χλμ αυτοκινητο" και μου λεει ο ταριφας...

"το χρονο κανουμε 100.000 χλμ δεν προκειται να δεις ταξι κατω απο 300.000 χλμ ολα πολης...με ενα ρεζερβουαρ μεθανιο κανω 200-300 χλμ μεσα στη πολη και για να το φουλαρω το ρεζερβουαρ του μεθανιου θελω 10 ευρω" ειπατε τιποτα ρε παιδια? το συγκεκριμενο ρενο ηταν στο τελος της καριερας του και θα εμπενε για ριμπιλτ...συμφωνα με τον ιδιοκτητη εκεγε 1 λιτρο λαδι στα 10.000 χλμ πολυ καλα για μοτερ του μισου εκατομυριου ολα με γκαζι...το προηγουμενο αμαξι του ηταν σεβρολετ καλος σενταν με γκαζι και το εκανε 700.000 χλμ και εσπασε το μοτερ διοτι εκοψε ιμαντα χρονισμου...τι λεμε τωρα...

τωρα αυτη τη στιγμη οδηγω ενα φιατ μπραβο ανω των 200.000 χλμ ολα με βενζινη και αυτο επειδη το αμαξι δεν ειναι ιντζεξιον αλλα το επομενο θα βαλω γκαζι...βαρεθηκα να πληρωνω κερατιατικα....

εν κατακλειδι¨
το γκαζι εχει μονο μειον την μεγαλη τιμη που θελουν ελλαδα για να το βαλουν και μονο θετικα εχει....ολη η ευρωπη εκτος απο εμας εχουν γεμισει με γκαζαδικα και μεθανατζιδηκα μονο εμεις οι χουβαρνταδες ελληναραδες κοιμομαστε ορθιοι και πληρωνουμε και ξενοδοχειο...αυτα ειχα να πω παιδια οποιος καταλαβε και θελει να κανει καλο στην τσεπη του να το κανει καλο θα του βγει κακο δεν θα του βγει...τα διαφορα υβριδικ
α στυλ πριους και χοντα ειναι επιικα ΓΤΠΚ κοστιζουν μια περιουσια και καινε 2 λιτρα λιγοτερη βενζινη απο οσο θα εκαιγαν κανονικα.....

Εγώ κάνω περίπου 12.000χλμ το χρόνο.

Με τιμή βενζίνης 1 ευρώ το λίτρο, και με κατανάλωση 12 λίτρα στα 100χλμ, θέλω = 1200 ευρώ το χρόνο.
Με τιμή Υγραερίου 0,60 το λίτρο και με κατνάλωση 13.5 λίτρα στα 100χλμ θέλω = 810 ευρώ το χρόνο.

Μάνι μάνι κέρδισα 400 ευρώ το χρόνο το λιγότερο. Και σιγα μην κάνω 12.000 το χρόνο όταν το καύσιμο είναι "τσάμπα"...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2009, 22:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Λογω οτι εχω παρεδωσε με την δουλεια με Βουλγαρια και Βουλγαροι συναδελφοι εχουν αμαξια με υγραεριο εχω να πω οτι ειναι οπως τα λετε, οικονομια,μακροζωια κινητηρα,αλλα και τα κατα,δυσκολια στην εκκινηση με υγραεριο,πτωση ισχυς κινητηρα.
Το τελευταιο ψαχτω καλυτερα Δημητρη γιατι οι Βουλγαροι μιλανε για -10%.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2009, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
antonios16v έγραψε:
Λογω οτι εχω παρεδωσε με την δουλεια με Βουλγαρια και Βουλγαροι συναδελφοι εχουν αμαξια με υγραεριο εχω να πω οτι ειναι οπως τα λετε, οικονομια,μακροζωια κινητηρα,αλλα και τα κατα,δυσκολια στην εκκινηση με υγραεριο,πτωση ισχυς κινητηρα.
Το τελευταιο ψαχτω καλυτερα Δημητρη γιατι οι Βουλγαροι μιλανε για -10%.


Αυτο ίσχυει μέχρι και την 4η γενιά υγραερίου. Αυτο που έχω ακούσει εγώ είναι οτι η 5η γενιά, είναι η πρώτη γενιά που δεν στερεί επιδόσεις απο το αυτοκίνητο. Αυτό μου το είπαν και οι άνθρωποι που επισκέυτηκα την προηγούμενη εβδομάδα και δεν νομίζω να έχουν λόγο να μου πούν ψέμματα... (αφού μέχρι και την 4η λέγανε ακριβώς το αντίθετο στους πελάτες τους.. για μια μικρή πτώση επιδόσεων) Πιθανώς στη Βουλγαρία που το χρησιμοποιούν χρόνια, να έχουν εγκατεστημένο σύστημα απο την 1η ως και την 4η γενιά. Γιατι η 5η είναι μόνο 2 χρόνια τώρα.
Πάντως εντύπωση μου κάνει αυτό που είπες για τη δυσκολία στην εκκίνηση... δεδομένου οτι οι εκκινήσεις, και τα πρώτα 60 δευτερόλεπτα, γίνονται αποκλειστικά με βενζίνη, άρα δεν αλλάζει κάτι σε αυτό που ξέρουμε.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 117 [ 1748 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 117  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πως ανακαλυψατε το Greek Citroen Club
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 553
Κινέζικα Citroen
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Giorgos
Απαντήσεις: 47
C3 1.2 puretech 82 feel ή Citroen C3 1.5 diesel 100 hp
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Citroën in the USA
Δ. Συζήτηση: Βιβλιογραφία και links για ιστορικά μοντέλα.
Συγγραφέας: pikos2000gr
Απαντήσεις: 0
Citroen DS3 1.6 `13 diesel E-HDI turbo failure at 7500 miles
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: vpafi
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ