Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 11:45 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2010, 18:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
http://www.youtube.com/watch?v=fBXS21uh6lc

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2010, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ενδιαφερον βιντεακι!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2010, 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αν και είμαι λιγάκι off topic, απο το πρώτο μήνυμα βγαίνει το συμπέρασμα οτι το αυτοκίνητο διαβάζει την ένδειξη του φλοτέρ μόνο όταν το βάζεις μπροστά και μετά απλά υπολογίζει την κατανάλωση απο τα μπέκ. Δηλαδή αν για κάποιο λόγο δεν δουλεύει σωστά αυτή η μέτρηση θα βλέπεις λάθος ένδειξη μέχρι να το ξαναβάλεις μπροστά.
Μιλάω φυσικά ανεξάρτητα απο τη μετατροπή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2010, 16:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
aiolos έγραψε:
Αν και είμαι λιγάκι off topic, απο το πρώτο μήνυμα βγαίνει το συμπέρασμα οτι το αυτοκίνητο διαβάζει την ένδειξη του φλοτέρ μόνο όταν το βάζεις μπροστά και μετά απλά υπολογίζει την κατανάλωση απο τα μπέκ. Δηλαδή αν για κάποιο λόγο δεν δουλεύει σωστά αυτή η μέτρηση θα βλέπεις λάθος ένδειξη μέχρι να το ξαναβάλεις μπροστά.
Μιλάω φυσικά ανεξάρτητα απο τη μετατροπή.


Το ντεπόζιτο της βενζίνης μετριέται όταν βάζεις μπρός το αυτοκίνητο. Απο κεί και πέρα όταν περάσεις στο υγραέριο, βλέπεις την στάθμη της βενζίνης να πέφτει ανάλογα με την απόσταση που κάνεις. Και αυτό διοτι μετράει την κατανάλωση απο τα μπέκ. Η ένδειξη αυτή είναι παραπληνητική. Οταν σβύσεις τη μηχανή και την ξαναβάλεις μπρός η ένδειξη της στάθμης της βενζίνης επανέρχεται στα κανονικά της επίπεδα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2010, 17:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Blanc Ange έγραψε:



Σε απάντηση τουτουνού, υπάρχει και αυτό

http://www.ygraeriokinisi.gr/video/video.html

δείτε και τα 2.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2010, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
MeddlingMageGR έγραψε:
aiolos έγραψε:
Αν και είμαι λιγάκι off topic, απο το πρώτο μήνυμα βγαίνει το συμπέρασμα οτι το αυτοκίνητο διαβάζει την ένδειξη του φλοτέρ μόνο όταν το βάζεις μπροστά και μετά απλά υπολογίζει την κατανάλωση απο τα μπέκ. Δηλαδή αν για κάποιο λόγο δεν δουλεύει σωστά αυτή η μέτρηση θα βλέπεις λάθος ένδειξη μέχρι να το ξαναβάλεις μπροστά.
Μιλάω φυσικά ανεξάρτητα απο τη μετατροπή.


Το ντεπόζιτο της βενζίνης μετριέται όταν βάζεις μπρός το αυτοκίνητο. Απο κεί και πέρα όταν περάσεις στο υγραέριο, βλέπεις την στάθμη της βενζίνης να πέφτει ανάλογα με την απόσταση που κάνεις. Και αυτό διοτι μετράει την κατανάλωση απο τα μπέκ. Η ένδειξη αυτή είναι παραπληνητική. Οταν σβύσεις τη μηχανή και την ξαναβάλεις μπρός η ένδειξη της στάθμης της βενζίνης επανέρχεται στα κανονικά της επίπεδα.


Ναι αυτό λεω και εγώ. Αλλά αυτό γίνεται να στη βενζίνη προφανώς. Χωρίς να έχεις κάνει καμία μετατροπή. Μετράει μια φορά στην αρχή απο το φλοτέρ και μετά υπολογίζει πόσο μένει με βάση τα μπέκ. Δε μου φαίνεται και τόσο αξιόπιστο αυτό για μακρινές διαδρομές πάντως... Το trip computer στο δικό μου τουλάχιστον έχει πάντα απόκλιση απο τους δικούς μου υπολογισμούς. Γύρω στα 0,7lt/100km.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2010, 22:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
MeddlingMageGR έγραψε:
Blanc Ange έγραψε:



Σε απάντηση τουτουνού, υπάρχει και αυτό

http://www.ygraeriokinisi.gr/video/video.html

δείτε και τα 2.


Λοιπον, για το πρωτο βιντεο:
Μου φανταζει αδυνατο να μην κανει εκρηξη ή τουλαχιστον να μην ανοιγει καμια βαλβιδα εκτονωσης!!! Αν ηταν οντως γεματο, μετα την πλαστικη παραμορφωση που υπεστει, θα επρεπε καπου να εκτονωθει ολη αυτη η ενεργεια!!! Πραγμα που βλεπουμε οτι δεν εγινε, δεν υπηρχε καμια διαρροη και καμια "εκρηξη"!!!
Συμπερασμα??? Το δοχειο ηταν αδειο (προσωπικη εκτιμηση) + οτι το βιντεο αυτο βρισκετε σε μια σελιδα που εχει συμφεροντα!

Για το δευτερο βιντεο:
Το δευτερο βιντεο ερχεται σε πληρη αντιθεση με αυτο που τυπωσα εγω παραπανω. Η αντιδραση του φλεγομενου αυτοκινητου ειναι σωστη. Το μεμπτο βρισκεται στο δικο μου βιντεο και θα εξηγησω το γιατι.
Στο δικο μου βιντεο, προφανως δεν δουλεψε η βαλβιδα εκτονωσης, της οποιας ο ρολος ειναι αυτος ακριβως που υποδηλωνει και το ονομα της. Εκτονωνει το ηδη υπαρχον υγρο που βρισκεται μεσα στο δοχειο, καθως εχει αυξηθει η θερμοκρασια του, με συνεπεια και να αυξηθει και η πιεση του!!! Γι αυτο το λογο βλεπουμε συνεχωμενες εκτονωσεις στο βιντεο σου και οχι εκρηξη.
Το δικο μου βιντεο, ειναι το κλασικο βιντεακι που αν δεν λειτουργησει ενας μηχανισμος ασφαλειας (στην περιπτωση μας η βαλβιδα εκτονωσης) τοτε θα εχουμε εκρηξη, καμια σχεση με οτι φανταζομαστε!!! Εκρηξη μεγαλου βελινεκους και πολυ βιαια!!!

Sorry αλλα προτειμω να "καβαλαω" ενα δοχειο γεματο βενζινη, παρα να εχω ενα δοχειο στην πλατη μου (ισως) κινουμενη βομβα!!! + οτι σε συνδυασμο με το ντεποζιτο της βενζινης, γινεται ενα ωραιοτατο παραμυθακι!!!

Οσο και αν εχει εξελιχθει η υγραεριο-κινηση αν προσωπικα δε δω μοντελο παραγωγης απο καποια εταιρεια να βγαινει στην αγορα, ειλικρινα δε θα τολμησω να κανω αλχημειες...ΟΥΤΕ με το αμαξι μου και ποσο μαλλον ΟΥΤΕ με τη ζωη μου!!!

Αν καποιοι προσπαθουν να πεισουν καποιους αλλους να το τοποθετησουν (ειδικα με φανατισμο) χωρις να εχουν καποιο αλλο οφελος οι ιδιοι, καλυτερα να σωπασουν!!!

Θα συνεχισω να ψαχνω το θεμα χωρις προκαταλειψεις καθως με ενδιαφερει και επιστημονικα, ειδικα στον τομεα των υλικων με τον οποιο ασχολουμαι!!! :salute

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2010, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Blanc Ange έγραψε:
MeddlingMageGR έγραψε:
Blanc Ange έγραψε:



Σε απάντηση τουτουνού, υπάρχει και αυτό

http://www.ygraeriokinisi.gr/video/video.html

δείτε και τα 2.


Λοιπον, για το πρωτο βιντεο:
Μου φανταζει αδυνατο να μην κανει εκρηξη ή τουλαχιστον να μην ανοιγει καμια βαλβιδα εκτονωσης!!! Αν ηταν οντως γεματο, μετα την πλαστικη παραμορφωση που υπεστει, θα επρεπε καπου να εκτονωθει ολη αυτη η ενεργεια!!! Πραγμα που βλεπουμε οτι δεν εγινε, δεν υπηρχε καμια διαρροη και καμια "εκρηξη"!!!
Συμπερασμα??? Το δοχειο ηταν αδειο (προσωπικη εκτιμηση) + οτι το βιντεο αυτο βρισκετε σε μια σελιδα που εχει συμφεροντα!

Για το δευτερο βιντεο:
Το δευτερο βιντεο ερχεται σε πληρη αντιθεση με αυτο που τυπωσα εγω παραπανω. Η αντιδραση του φλεγομενου αυτοκινητου ειναι σωστη. Το μεμπτο βρισκεται στο δικο μου βιντεο και θα εξηγησω το γιατι.
Στο δικο μου βιντεο, προφανως δεν δουλεψε η βαλβιδα εκτονωσης, της οποιας ο ρολος ειναι αυτος ακριβως που υποδηλωνει και το ονομα της. Εκτονωνει το ηδη υπαρχον υγρο που βρισκεται μεσα στο δοχειο, καθως εχει αυξηθει η θερμοκρασια του, με συνεπεια και να αυξηθει και η πιεση του!!! Γι αυτο το λογο βλεπουμε συνεχωμενες εκτονωσεις στο βιντεο σου και οχι εκρηξη.
Το δικο μου βιντεο, ειναι το κλασικο βιντεακι που αν δεν λειτουργησει ενας μηχανισμος ασφαλειας (στην περιπτωση μας η βαλβιδα εκτονωσης) τοτε θα εχουμε εκρηξη, καμια σχεση με οτι φανταζομαστε!!! Εκρηξη μεγαλου βελινεκους και πολυ βιαια!!!

Sorry αλλα προτειμω να "καβαλαω" ενα δοχειο γεματο βενζινη, παρα να εχω ενα δοχειο στην πλατη μου (ισως) κινουμενη βομβα!!! + οτι σε συνδυασμο με το ντεποζιτο της βενζινης, γινεται ενα ωραιοτατο παραμυθακι!!!

Οσο και αν εχει εξελιχθει η υγραεριο-κινηση αν προσωπικα δε δω μοντελο παραγωγης απο καποια εταιρεια να βγαινει στην αγορα, ειλικρινα δε θα τολμησω να κανω αλχημειες...ΟΥΤΕ με το αμαξι μου και ποσο μαλλον ΟΥΤΕ με τη ζωη μου!!!

Αν καποιοι προσπαθουν να πεισουν καποιους αλλους να το τοποθετησουν (ειδικα με φανατισμο) χωρις να εχουν καποιο αλλο οφελος οι ιδιοι, καλυτερα να σωπασουν!!!

Θα συνεχισω να ψαχνω το θεμα χωρις προκαταλειψεις καθως με ενδιαφερει και επιστημονικα, ειδικα στον τομεα των υλικων με τον οποιο ασχολουμαι!!! :salute


Bill ειδικά στο πρώτο βίντεο έχω να παρατηρήσω και εγώ κάτι. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Το όργανο που εξομοιώνει την σύγκρουση είναι κοίλο και μάλιστα με αρκετά μεγάλο ράδιο, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχουμε διάτμηση. Σε μία σύγκρουση π.χ. με μπαριέρα η οποία έχει μορφή σφήνας, άρα μπορεί να λειτουργεί ως μαχαίρι πρέσσας η παραμόρφωση δεν θα είναι μόνο πλαστική. Θα έχει και τομή με αφαίρεση υλικού δηλαδή. Αν σε αυτό προσθέσουμε την ξηρή τριβή μεταξύ δύο μεταλλικών επιφανειων, δηλαδή σπινθήρες ίσως και να έχουμε μια κατάσταση η οποία δεν συγκαταλλέγεται σε πειράματα κλειστού εργαστηρίου.

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2010, 16:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
acpro έγραψε:
Το όργανο που εξομοιώνει την σύγκρουση είναι κοίλο


:agree
Σωστο και αυτο!!!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Τελευταία επεξεργασία από Blanc και Κυρ 17 Ιαν 2010, 19:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2010, 17:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Blanc Ange έγραψε:
Λοιπον, για το πρωτο βιντεο:
Μου φανταζει αδυνατο να μην κανει εκρηξη ή τουλαχιστον να μην ανοιγει καμια βαλβιδα εκτονωσης!!! Αν ηταν οντως γεματο, μετα την πλαστικη παραμορφωση που υπεστει, θα επρεπε καπου να εκτονωθει ολη αυτη η ενεργεια!!! Πραγμα που βλεπουμε οτι δεν εγινε, δεν υπηρχε καμια διαρροη και καμια "εκρηξη"!!!
Συμπερασμα??? Το δοχειο ηταν αδειο (προσωπικη εκτιμηση) + οτι το βιντεο αυτο βρισκετε σε μια σελιδα που εχει συμφεροντα!


Blanc τα δοχεία που επιλεγονται γιαυτη τη δουλεια ειναι κατασκευασμένα απο ειδικούς χαλυβες! μεχρι και το σχήμα αλλα και ο τρόπος και το ειδος της ραφής παιζει ρόλο στην αυξηση της αντοχής! η πίεση στου υγραερίου στη φυάλη είναι περίπου 10 με 12 bar προκειμένου το υγραέριο να διατηρηθεί σε υγρη μορφή και να πιάνει λίγο όγκο. η πίεση αυτή ειναι όταν η φυάλη είναι γεμάτη και η πίεση αντοχής της ειναι περίπου 18-19 bar.

μετα το χτύπημα του 1ου βιντεο η φυάλυ παραμορφώνεται πλαστικά αλλα είναι δυσκολο η πίεση του υγραερίου να ξεπεράσει τα 18 bar. γιαυτό δεν ανοιξέ καμια βαλβίδα ή δεν έσκασε!. εκρήξη ετσι κιαλιως δε μπορεί να γίνει με τίποτα. το υγραέριο σε υγρή μορφή δεν μπορεί να πάρει ευκολά φωτιά! σαν υγρό είναι πολύ παγωμένο. η θερμοκρασία του πρέπει να ξεπεράσει το συμείο βρασμου του που αν δε κάνω λάθος είναι πάνω απο -40 Κελσίου! Αν δείς ποτέ διαρροή υγραερίου σε υγρή μορφή, θα δείς οτι η υγρασία του αέρα δημιουργεί πάγο γύρο απο το σημείο διαρρόης!

Blanc Ange έγραψε:
Στο δικο μου βιντεο, προφανως δεν δουλεψε η βαλβιδα εκτονωσης, της οποιας ο ρολος ειναι αυτος ακριβως που υποδηλωνει και το ονομα της. Εκτονωνει το ηδη υπαρχον υγρο που βρισκεται μεσα στο δοχειο, καθως εχει αυξηθει η θερμοκρασια του, με συνεπεια και να αυξηθει και η πιεση του!!! Γι αυτο το λογο βλεπουμε συνεχωμενες εκτονωσεις στο βιντεο σου και οχι εκρηξη.
Το δικο μου βιντεο, ειναι το κλασικο βιντεακι που αν δεν λειτουργησει ενας μηχανισμος ασφαλειας (στην περιπτωση μας η βαλβιδα εκτονωσης) τοτε θα εχουμε εκρηξη, καμια σχεση με οτι φανταζομαστε!!! Εκρηξη μεγαλου βελινεκους και πολυ βιαια!!!


Blanc εδω κανεις ένα μικρό λάθος! ρε συ το γράφεις και μόνος σου '' εκτονώνει το ηδη..........και να αυξηθεί η πίεση του!'' Γέν γινεται ένα υγρό ή αέριο οταν εκτονώνεται να υξάνεται η πιεση του με τίποτα. η βαλβίδα εκτονωσης αντιλαμβάνεται την αυξημένη θερμοκρασία του περιβάλλοντος (αέρας σώμα φυάλης, τόιδιο το σώμα στης βαλβίδας κλτ) από τη φωτιά που ήδη υπάρχει και εκτωνώνει περιοδίκα και βλέπεις αυτό που βλέπεις. αν δε γινόταν αυτό τοτε η φυάλη θα ζεσταινώταν και το υγραέριο υα διαστελλόταν. τότε θα αυξανόταν η πίεση του και θα γινόταν το μπαμ. οπως και γίνεται στο βιντεάκι σου! Αρα αν το όλο συστημα δεν είναι ασφαλές τότε φτέει η βλαβίδα και οχι η φυάλη! Γιαυτό και το συστημα πρέπει να ελεγχεται καθε 1-2 χρόνια!

Blanc Ange έγραψε:
acpro έγραψε:
Bill ειδικά στο πρώτο βίντεο έχω να παρατηρήσω και εγώ κάτι. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Το όργανο που εξομοιώνει την σύγκρουση είναι κοίλο και μάλιστα με αρκετά μεγάλο ράδιο, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχουμε διάτμηση. Σε μία σύγκρουση π.χ. με μπαριέρα η οποία έχει μορφή σφήνας, άρα μπορεί να λειτουργεί ως μαχαίρι πρέσσας η παραμόρφωση δεν θα είναι μόνο πλαστική. Θα έχει και τομή με αφαίρεση υλικού δηλαδή. Αν σε αυτό προσθέσουμε την ξηρή τριβή μεταξύ δύο μεταλλικών επιφανειων, δηλαδή σπινθήρες ίσως και να έχουμε μια κατάσταση η οποία δεν συγκαταλλέγεται σε πειράματα κλειστού εργαστηρίου.


Ακόμα και να πέσεις σε μπάρες και σχιστεί η φυάλη και τριφτουν μέταλλα κτλ πάλι δε πρόκειται να γίνει εκρήξη! το υγραέριο θα διαρέυει έντονα σε υγρή μορφη! η περιοχή θα πάγωσει. Πρέπει να υπάρχει ηδη αρκετή φωτιά για να πεις οτι θα κάνει μπάμ. αλλα και πάλυ δύσκολο! η πίεση είναι αρκετά μεγάλη και η ταχύτητα εκρόής απίστευτα μεγάλη! ακόμα κιαν υπάχει καποιο ιχνος φωτιάς το παγωμένο υγρο θα την εσβηνε!

ΑΑΑυτα κι απο μένα!

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε timman για την δημοσίευση του/της: acpro
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2010, 19:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
timman έγραψε:
Blanc τα δοχεία που επιλεγονται γιαυτη τη δουλεια ειναι κατασκευασμένα απο ειδικούς χαλυβες! μεχρι και το σχήμα αλλα και ο τρόπος και το ειδος της ραφής παιζει ρόλο στην αυξηση της αντοχής!

Αυτο σωστο το βρισκω!!! Αλλωστε δεν ειναι τυχαιο γιατι τα βαθυσκαφη και τα υποβρυχια τα κανουν σαν "φιαλες" γκαζιου ;)

Blanc Ange έγραψε:
Εκτονωνει το ηδη υπαρχον υγρο που βρισκεται μεσα στο δοχειο, καθως εχει αυξηθει η θερμοκρασια του, με συνεπεια και να αυξηθει και η πιεση του!!!

timman έγραψε:
Blanc εδω κανεις ένα μικρό λάθος! ρε συ το γράφεις και μόνος σου '' εκτονώνει το ηδη..........και να αυξηθεί η πίεση του!'' Γέν γινεται ένα υγρό ή αέριο οταν εκτονώνεται να υξάνεται η πιεση του με τίποτα.

Βρε το ιδιο λεμε, μη με μαλωνεις :cry
...εχει αυξηθει η θερμορκασια του, με συνεπεια να αυξηθει και η πιεση του.
Μπορει να το γραψα εγω καπως. Παντως το ιδιο λεμε!!!

timman έγραψε:
Ακόμα και να πέσεις σε μπάρες και σχιστεί η φυάλη και τριφτουν μέταλλα κτλ πάλι δε πρόκειται να γίνει εκρήξη! το υγραέριο θα διαρέυει έντονα σε υγρή μορφη! η περιοχή θα πάγωσει. Πρέπει να υπάρχει ηδη αρκετή φωτιά για να πεις οτι θα κάνει μπάμ. αλλα και πάλυ δύσκολο! η πίεση είναι αρκετά μεγάλη και η ταχύτητα εκρόής απίστευτα μεγάλη! ακόμα κιαν υπάχει καποιο ιχνος φωτιάς το παγωμένο υγρο θα την εσβηνε!

Μηχανικαρα μου εσυ...
Ναι ισως και να ταν υπερβολη αυτο που ακουστηκε περι εκρηξεως!!!
Αναθεωρω λοιπον :mrgreen

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιαν 2010, 19:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
MeddlingMageGR, το έβαλες; Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιαν 2010, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
σήμερα το πήγα.. αύριο θα είναι έτοιμο, αλλα λόγω δουλειάς θα το πάρω την Τετάρτη. Σε ενα τηλεφώνημα που έκανα μου είπαν οτι όλα πάνε καλά. Για να δούμε.....
Πάντως θα ανεβάσω φωτογραφίες και πληροφορίες για κατανάλωση και οδική συμπεριφορά asap.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιαν 2010, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
MeddlingMageGR έγραψε:
σήμερα το πήγα.. αύριο θα είναι έτοιμο, αλλα λόγω δουλειάς θα το πάρω την Τετάρτη. Σε ενα τηλεφώνημα που έκανα μου είπαν οτι όλα πάνε καλά. Για να δούμε.....
Πάντως θα ανεβάσω φωτογραφίες και πληροφορίες για κατανάλωση και οδική συμπεριφορά asap.


Καλοριζικο λεμε??? :scratch
Τεσπα, καλοριζικο Δημητρακι!!! :mrgreen
Εκτος απο φωτο και εντυπωσεις, με το πρωτο ταξιδι που θα κανεις δοκιμασε το κανονικα να δουμε τι λεει!!!
Ξερεις...και απο επιδοσεις κτλ αλλα και πανω απ ολα, τι λαλει απο καταναλωσεις!!!

Μεγιες!!! :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιαν 2010, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Η δηλαδη τωρα Δημητρη θα ειναι ονομα και πραγμα καυλογκαζο!! :mrgreen :lol

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 117 [ 1748 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 117  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αντοχη κινητηρα Citroen...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: μιχαλης μεγας
Απαντήσεις: 125
Καθισμα Citroen
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
Citroen c3 1.4 XTR αυτόματο
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
citroen picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
5μπουλονη citroen sport
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: KarlBarks
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ