xantiamanolis έγραψε:
γιωργο τα πραγματα ειναι απλα...
εχεις ενα αμαξι που σε καποιο χρονικο διαστημα σε βενζινα θα παραδψσει πνευμα καταλυτης αισθητηρας λ και πολλαπλη εξαγωγης αυτο το ποτε θα ερθει δεν το ξερει κανεις......μπορει και πολυ αργοτερα
αν βαλεις αεριο επειδη το αεριο ειναι πατεντα και προσθηκη στο μοτερ καποια πραγματα θα τα αλλαξεις νωριτερα
αν τωρα σου βγει να αλλαξεις λ τον αλλαζεις και στην βενζινα εκει που θα τον ξαναλλαζες μετα απο 200.000 με το αεριο θα τον αλλαξεις στις 150,000
το ιδιο κατ εμε ισχυει και για τα αλλα εξαρτηματα που εχουν αμεση σχεση με το αεριο πχ πολ/πλη εξαγωγης καταλυτης
ομως σκεψου αυτο που πρεπει να δεις μια καταναλωση αεριου στα ιδια χλμτρα σε λιτρα καπου στο 15% αλλα με τιμη 40% χαμηοτερη
το κερδος σου να ξερεις οτι θα ειναι καπου στο 35% εως 40% βαρια στην τσεπη σου αναλογα με την τεχνολογια του κινητηρα (διαχειρηση καυσιμου) και αυτο γιατι η ισοτιμια αεριου και βενζινας ειναι καπου στην μεση
για να εχεις τα μισα καυσιμα που διαφημηζουν ολοι θα πρεπει να εχεις τιμη αεριου 60 λεπτα αι βενζινα 1,60
προσωπικα θα το εκανα και οτι γινει....
Αυτό που περιγράφεις αναφορικά με τα εξαρτήματα της εξάτμισης που θα μας αφήσουν νωρίτερα κάπως δεν είναι θεωρώ αποτρεπτικός παράγοντας μιας και το κόστος τους θα έχει καλυφθεί από την εξοικονόμιση του καυσίμου.
Τώρα αν καταλαβαίνω καλά λες πως θα έχω κατανάλωση σε αέριο έως και 15% περισσότερο, οπότε υπολογίζω τη διαφορά με τις τρέχουσες τιμές που πχ η VPOWER που έβαλα προχθές είχε 1,628 και το αέριο 0,78-0,79 ή κάτι τέτοιο. Είναι μισή τιμή, μείον τη διαφορά στην κατανάλωση οπότε ναι μιλάμε για περίπου 40% - 45% κάτω.
Στην παρούσα φάση που δίνω κατά μέσο όρο 230€ το μήνα, θα κερδίσω χοντρά - χοντρά 90€ με 100€ το μήνα, που μεταφράζεται σε πρώτη φάση απόσβεση του κιτ σε ας πούμε 9-10 μήνες, κάτι που το βλέπω θετικά. Ειδικά αν τελικά αυξηθούν τα χιλιόμετρα που κάνω από άνοιξη μεριά και μετά, γιατί το 307 εκτελεί χρέη "¨ημιφορτηγού" με κάτι μελίσσια που έχω πάρει - ευτυχώς λίγα τώρα, αλλά αν τα αυξήσω καλή τύχη, θέλω τρέιλερ και περισσότερα χιλιόμετρα στη γύρα.
Γενικά και εγώ τείνω πως πρέπει να βάλω, αλλά ρώτησα εδώ γιατί έχω ακούσει πολλά και διάφορα, βαράνε βαλβίδες, θα θέλει το μοτέρ ρεκτιφιέ και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο που με φόβησαν. Δεν θέλω να του βγάλω τα μάτια, αν είναι να μαζευτώ να πάρω ένα οικονομικό diesel με 2-3 χιλιάρικα, που όμως πάλι δεν εμπιστεύομαι γιατί μια τρόμπα να βγάλει θα κλάψω.