Σελίδα 116 από 117

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2018, 20:23
από scientist
Πράκτορας έγραψε:
Εισαι στο οριο του να βαλεις ή οχι αεριο, λογω χλμ. Ωσονουπω θα χρειαστεις καταλυτη (160Κ-200Κ) ισως κ λαμδα (μπορει κ πολλαπλη εξαγωγης) οποτε τυχουσα εγκατασταση αεριου θα φερει τετοιου ειδους αναλωσιμα για αλλαγη συντομοτερα.

Απο την αλλη, θα πεσουν τα καυσιμα σου στα 100-120€ απο τα 200€ στο μηνα, αφηνοντας σου ενα καλο περιθωριο οικονομιας.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Δηλαδή μέχρι τα 200Κ αναμένεται το 307 να βαρέσει διάλυση;
Το λέω γιατί πχ καταλύτη άλλα αυτοκίνητα θέλουν μετά τα 300Κ, πολλαπλή επίσης δεν ξέρω αν θέλουν

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2018, 23:03
από Πράκτορας
Κοιτα, εξαρταται απο πολλα. Εχεις ενα αυτοκινητο 14, 15 ετων. Ο καταλυτης θα ειναι ηδη καπως γερασμενος παρα τα σχετικα λιγα χλμ του. Η πολλαπλη ραγιζει στα nfu αρκετες φορες. Επισης κ η αντλια βενζινης αν δεν εχει αλλαχθει προσφατα, μπορει να εχει κουραστει κ θελει συχνο γυρισμα απο αεριο σε βενζινη για να ψυχεται κ να λιπαινεται.

Ισως κ τπτ απο τα παραπανω να μη συμβει, ισως κ ολα. Ακομη κ χωρθς να βαλεις αεριο.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 08:44
από scientist
Πράκτορας έγραψε:
Κοιτα, εξαρταται απο πολλα. Εχεις ενα αυτοκινητο 14, 15 ετων. Ο καταλυτης θα ειναι ηδη καπως γερασμενος παρα τα σχετικα λιγα χλμ του. Η πολλαπλη ραγιζει στα nfu αρκετες φορες. Επισης κ η αντλια βενζινης αν δεν εχει αλλαχθει προσφατα, μπορει να εχει κουραστει κ θελει συχνο γυρισμα απο αεριο σε βενζινη για να ψυχεται κ να λιπαινεται.

Ισως κ τπτ απο τα παραπανω να μη συμβει, ισως κ ολα. Ακομη κ χωρθς να βαλεις αεριο.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Καλά για την ηλικία το γνωρίζω και θεωρώ λογικά να βγάλει κάποια θέματα κυρίως λόγο ηλικίας. Ο λάμδα ας πούμε μπορεί να έχει βγει ήδη off μιας και την προηγούμενη εβδομάδα 3 ημέρες είχε αναμμένο check engine με σφάλμα Antipollution Fault, έσβησε μόνο του και δεν το πήγα να το δω, σήμερα το πρωί όμως άναψε πάλι, οπότε θα πάω.
Λόγο χιλιομέτρων δεν θεωρώ ότι πρέπει να βγάλει, είναι όπως λές λίγα και αυθεντικά το είχε ο κολλητός μου από καινούργιο και το πήρα εγώ πριν 2 χρόνια.

Αναφορικά με το αέριο τώρα είδα τις σημειώσεις μου και από αρχή του χρόνου έχω δώσει 1.840€ σε βενζίνη (βάζω μόνο VPOWER απλή όχι 100άρα, όπως έβαζε και ο φίλος που το είχε). Αυτό σημαίνει κατά μέσο όρο 230€ το μήνα βενζίνη. Από χιλιόμετρα κάνω περίπου 2000 το μήνα (συνήθως λίγο λιγότερα), κατά μέσο όρο ή περίπου 22 με 24 το έτος.

Η αντλία βενζίνης κάποια στιγμή γύρω στα 100Κ είχε αλλαχθεί. Ξέρω ο Γάλλος έχει θέμα με τις αντλίες του - στο Xsara είχα αλλάξει 2 ή 3 - στο Xantia ευτυχώς καμία μέχρι τα 200Κ που το έδωσα.
Τα συστήματα αερίου δεν γυρνάνε αυτόματα κάποια στιγμή και ψεκάζουν και βενζίνη; Ρωτάω μην βαράτε δεν έχω ιδέα πως δουλεύει, μπορεί να είπα μπαρούφα.

Γενικά επειδή κάνω χιλιόμετρα και δεν σκέφτομαι να αλλάξω σύντομα αυτοκίνητο θέλω να βάλω κάτι αξιόπιστο σε αέριο και ας είναι ακριβότερο στην αγορά. Στόχος είναι η οικονομία στο καύσιμο όχι να διαλύσω το αυτοκίνητο.

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 09:04
από Haris_c4_1.4
Εγω στο c3 1.4 2003 εβαλα αεριο με 270.000. Ειχα ενδειξη για καταλυτη οτι χριζει αλλαγης παρα πολυ καιρο, το ειχα αφησει ομως. Η αληθεια ειναι πως μετα την εγκατασταση στο πρωτο 6μηνο εμεινα απο καταλυτη, και μετα χαλασε κ η πεταλουδα η εργοστασιακη. Αυτα στο ξεκινημα, πλεον κοντευω 390.000 απροβληματιστα. Λογικα το αεριο επιδεινωσε αυτα τα 2,αλλα δεν το βλεπω ως αποτρεπτικο. Με 200 ευρω αλλαζεις κ τα δυο,εγω πεταλουδα με 65 ειχα βρει μεταχειρισμενη κ ως σημερα μια χαρα. Να φροντιζεις να εχεις παντα βενζινη για να μην σου καψει την τρομπα,την εχω πατησει σ αυτο στην αρχη, δλδ ενα 20αρικο να στο πω χοντρικα εχε μεσα γενικοτερα.
Εμενα η πολλαπλη ειχε ραγισει πριν την εγκατασταση,κ την ειχα αλλαξει.

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 09:23
από Πράκτορας
Αργυρη προσωπικα θα εβαζα αεριο στο 307 συμφωνα με το πλανο που εχεις. Οπως ειπα, μπορει να φερει αλλαγες νωριτερα σε διαφορα αλλα θα βγεις κερδισμενος.
Οι εμπειροι χρηστες αεριου θα σου πουν πως δεν μετραει τοσο το πανακριβο συστημα οσο η σωστη εγκατασταση κ ρυθμισεις.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 17:10
από scientist
Πράκτορα και Haris_c4_1.4 σας ευχαριστώ και τους δύο για τις συμβουλές.
Προφανώς και θέλω να προχωρήσω για οικονομία καυσίμου μιας και το επόμενο διάστημα μόνο μείωση δεν αναμένω στα χιλιόμετρα που κάνω, το αντίθετο.
Το αυτοκίνητο έτσι και αλλιώς είναι σχετικά παλιό, το συντηρώ με τον καλύτερο τρόπο και θέλω να συνεχίσω έτσι και στο μέλλον, είμαι της σχολής προσέχουμε για να έχουμε. Προφανώς ένας λάμδα ή ακόμα και η φθορά του καταλύτη νωρίτερα δεν είναι αποτρεπτικά. Αυτό που με προβληματίζει είναι σοβαρότερες βλάβες όπως πχ βαλβίδες ή και χειρότερα, για αυτό και ρώτησα εδώ.

Όπως και να έχει ευχαριστώ και πάλι

Γιώργος (όχι Αργύρης δεν ξέρω με ποιον με μπέρδεψες :) )

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 17:26
από bakevang
Αν ρυθμιστεί σωστά, ειδικά στο NFU, τις βαλβίδες θα τις έχεις μια ζωή!

Ακόμα και στο ευαίσθητο Suzuki μου, έκαψε βαλβίδα μετά τις 100.000 χλμ.

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 18:02
από Haris_c4_1.4
Τιποτα Γιωργο, να εισαι καλα! Κ για μενα προχωρησε το αφοβα. Δεν θα σου βγαλει το μοτερ αυτο τετοιου ειδους προβληματα, καποια περιφεριακα αναλωσιμα ναι, αλλα οπως ειπες κ εσυ σωστα, δεν ειναι αποτρεπτικο αυτο,την αποσβεση θα την κανεις κ αφου τα χιλιομετρα σου ανα μηνα ανεβαινουν,θα την κανεις πολυ πιο γρηγορα ακομη κ αν χρειαστει ενας καταλυτης, λαμδα κτλ.

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2018, 18:11
από Πράκτορας
Φιλε Γιωργο, γραψε λαθος στο Αργυρης.

Αυτο που λιγοι γνωριζουν ειναι πως το nfu με ελαχιστες παραλλαγές εβγαινε με υγραεριο ή φ. αεριο απο το εργοστάσιο. Για αυτο κ με μια σωστη εγκατασταση θα εχεις ελαχιστα θεματακια, κυριως γρηγοροτερης γηρανσης καποιων μερων, οπως της εξάτμισης, λογω αυξημενων θερμοκρασιών καυσης του αεριου.

Ολα τα παραπανω δεν τα αναφερω ουτε καν εμπειρικα, απλα ως σημεια προσοχης σαν απλος αναγνωστης θεματων αεριου σε psa.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ 2018, 08:41
από scientist
Πράκτορας έγραψε:
Φιλε Γιωργο, γραψε λαθος στο Αργυρης.

Αυτο που λιγοι γνωριζουν ειναι πως το nfu με ελαχιστες παραλλαγές εβγαινε με υγραεριο ή φ. αεριο απο το εργοστάσιο. Για αυτο κ με μια σωστη εγκατασταση θα εχεις ελαχιστα θεματακια, κυριως γρηγοροτερης γηρανσης καποιων μερων, οπως της εξάτμισης, λογω αυξημενων θερμοκρασιών καυσης του αεριου.

Ολα τα παραπανω δεν τα αναφερω ουτε καν εμπειρικα, απλα ως σημεια προσοχης σαν απλος αναγνωστης θεματων αεριου σε psa.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Οπότε το θέμα είναι να βρω σωστό εγκαταστάτη, τόσο για να μου προτείνει το κατάλληλο σύστημα, όσο βέβαια και για να το τοποθετήσει και να το ρυθμίσει κατάλληλα.
Εδώ θα χρειαστώ βοήθεια από όποιον γνωρίζει και έχει εμπειρία με το θέμα.

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ 2018, 16:21
από dimitris74
Προσωπικά έβαλα brc στο συνεργείο που κάνω και σερβις.
το συνηθισμένο πρόβλημα ειναι αν σου προκύψει κατι είτε στο αέριο η στην Βενζίνη μα σε στέλνει ο ενας στον αλλο.
γιαυτο πηγα στον μάστορα και το έβαλα εκεί.
90000 χιλιόμετρα σε σκαρτα τρια χρόνια δεν εχει βγάλει κάτι περα απο τα κλασικά πολλαπλασιαστη ασφαλειοθηκη που θα έβγαζε ουτως η αλλως

Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ 2018, 16:44
από scientist
dimitris74 έγραψε:
Προσωπικά έβαλα brc στο συνεργείο που κάνω και σερβις.
το συνηθισμένο πρόβλημα ειναι αν σου προκύψει κατι είτε στο αέριο η στην Βενζίνη μα σε στέλνει ο ενας στον αλλο.
γιαυτο πηγα στον μάστορα και το έβαλα εκεί.
90000 χιλιόμετρα σε σκαρτα τρια χρόνια δεν εχει βγάλει κάτι περα απο τα κλασικά πολλαπλασιαστη ασφαλειοθηκη που θα έβγαζε ουτως η αλλως

Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Είσαι τυχερός!
Εμένα ο δικός μου ξέρω έχει κάνει και σχετική εκπαίδευση για αέριο, αλλά δεν το υποστηρίζει, δεν βάζει.

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ 2018, 23:48
από xantiamanolis
γιωργο τα πραγματα ειναι απλα...
εχεις ενα αμαξι που σε καποιο χρονικο διαστημα σε βενζινα θα παραδψσει πνευμα καταλυτης αισθητηρας λ και πολλαπλη εξαγωγης αυτο το ποτε θα ερθει δεν το ξερει κανεις......μπορει και πολυ αργοτερα
αν βαλεις αεριο επειδη το αεριο ειναι πατεντα και προσθηκη στο μοτερ καποια πραγματα θα τα αλλαξεις νωριτερα
αν τωρα σου βγει να αλλαξεις λ τον αλλαζεις και στην βενζινα εκει που θα τον ξαναλλαζες μετα απο 200.000 με το αεριο θα τον αλλαξεις στις 150,000
το ιδιο κατ εμε ισχυει και για τα αλλα εξαρτηματα που εχουν αμεση σχεση με το αεριο πχ πολ/πλη εξαγωγης καταλυτης
ομως σκεψου αυτο που πρεπει να δεις μια καταναλωση αεριου στα ιδια χλμτρα σε λιτρα καπου στο 15% αλλα με τιμη 40% χαμηοτερη
το κερδος σου να ξερεις οτι θα ειναι καπου στο 35% εως 40% βαρια στην τσεπη σου αναλογα με την τεχνολογια του κινητηρα (διαχειρηση καυσιμου) και αυτο γιατι η ισοτιμια αεριου και βενζινας ειναι καπου στην μεση
για να εχεις τα μισα καυσιμα που διαφημηζουν ολοι θα πρεπει να εχεις τιμη αεριου 60 λεπτα αι βενζινα 1,60
προσωπικα θα το εκανα και οτι γινει....

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 09:14
από scientist
xantiamanolis έγραψε:
γιωργο τα πραγματα ειναι απλα...
εχεις ενα αμαξι που σε καποιο χρονικο διαστημα σε βενζινα θα παραδψσει πνευμα καταλυτης αισθητηρας λ και πολλαπλη εξαγωγης αυτο το ποτε θα ερθει δεν το ξερει κανεις......μπορει και πολυ αργοτερα
αν βαλεις αεριο επειδη το αεριο ειναι πατεντα και προσθηκη στο μοτερ καποια πραγματα θα τα αλλαξεις νωριτερα
αν τωρα σου βγει να αλλαξεις λ τον αλλαζεις και στην βενζινα εκει που θα τον ξαναλλαζες μετα απο 200.000 με το αεριο θα τον αλλαξεις στις 150,000
το ιδιο κατ εμε ισχυει και για τα αλλα εξαρτηματα που εχουν αμεση σχεση με το αεριο πχ πολ/πλη εξαγωγης καταλυτης
ομως σκεψου αυτο που πρεπει να δεις μια καταναλωση αεριου στα ιδια χλμτρα σε λιτρα καπου στο 15% αλλα με τιμη 40% χαμηοτερη
το κερδος σου να ξερεις οτι θα ειναι καπου στο 35% εως 40% βαρια στην τσεπη σου αναλογα με την τεχνολογια του κινητηρα (διαχειρηση καυσιμου) και αυτο γιατι η ισοτιμια αεριου και βενζινας ειναι καπου στην μεση
για να εχεις τα μισα καυσιμα που διαφημηζουν ολοι θα πρεπει να εχεις τιμη αεριου 60 λεπτα αι βενζινα 1,60
προσωπικα θα το εκανα και οτι γινει....


Αυτό που περιγράφεις αναφορικά με τα εξαρτήματα της εξάτμισης που θα μας αφήσουν νωρίτερα κάπως δεν είναι θεωρώ αποτρεπτικός παράγοντας μιας και το κόστος τους θα έχει καλυφθεί από την εξοικονόμιση του καυσίμου.

Τώρα αν καταλαβαίνω καλά λες πως θα έχω κατανάλωση σε αέριο έως και 15% περισσότερο, οπότε υπολογίζω τη διαφορά με τις τρέχουσες τιμές που πχ η VPOWER που έβαλα προχθές είχε 1,628 και το αέριο 0,78-0,79 ή κάτι τέτοιο. Είναι μισή τιμή, μείον τη διαφορά στην κατανάλωση οπότε ναι μιλάμε για περίπου 40% - 45% κάτω.

Στην παρούσα φάση που δίνω κατά μέσο όρο 230€ το μήνα, θα κερδίσω χοντρά - χοντρά 90€ με 100€ το μήνα, που μεταφράζεται σε πρώτη φάση απόσβεση του κιτ σε ας πούμε 9-10 μήνες, κάτι που το βλέπω θετικά. Ειδικά αν τελικά αυξηθούν τα χιλιόμετρα που κάνω από άνοιξη μεριά και μετά, γιατί το 307 εκτελεί χρέη "¨ημιφορτηγού" με κάτι μελίσσια που έχω πάρει - ευτυχώς λίγα τώρα, αλλά αν τα αυξήσω καλή τύχη, θέλω τρέιλερ και περισσότερα χιλιόμετρα στη γύρα.

Γενικά και εγώ τείνω πως πρέπει να βάλω, αλλά ρώτησα εδώ γιατί έχω ακούσει πολλά και διάφορα, βαράνε βαλβίδες, θα θέλει το μοτέρ ρεκτιφιέ και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο που με φόβησαν. Δεν θέλω να του βγάλω τα μάτια, αν είναι να μαζευτώ να πάρω ένα οικονομικό diesel με 2-3 χιλιάρικα, που όμως πάλι δεν εμπιστεύομαι γιατί μια τρόμπα να βγάλει θα κλάψω.

Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 09:50
από Πράκτορας
Ασχετο αλλα η μελισσοκομια ειναι εξαιρετικη ενασχοληση (χομπυ ή επαγγελμα) κ τρεφω μεγαλο σεβασμο στους ανθρωπους της.



Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk