Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 06:47 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Σεπ 2010, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
dimitrisc4vts έγραψε:
παντως και εγω ξερω οτι οι μεταβλητου χρονισμου κινητηρες δεν δεχοντε υπερσυμπιεστη.


Όχι Δημήτρη, μη! Το σκοτώνεις.

Ο μεταβλητός χρονισμός στους εκκεντροφόρους βελτιώνει την ογκομετρική απόδοση.
Σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ τα άλογα που βγαίνουν εξαρτώνται από το πόσος πολύς αέρας περνάει μέσα του.
Το πόσο καλά ρέει αέρας μέσα από τον κινητήρα λέγεται ογκομετρική απόδοση.
Χρησιμοποιώντας συστήματα μεταβλητού χρονισμού μπορούμε να έχουμε καλύτερη ογκομετρική απόδοση. Δεν έχει καμία σχέση με το τουρμπο.

Έτσι ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ (=ένα μοτέρ που λειτουργεί σε απόλυτη πίεση 1bar περίπου, όσο έχει η ατμόσφαιρα) 2 λίτρων
παράγει περίπου 140-150 ίππους με ήπιους εκκεντροφόρους.
Με το μεταβλητό χρονισμό και μερικές ακόμα μηχανολογικές τροποποιήσεις στο καπάκι ο κινητήρας φτάνει στα 177 άλογα στις 7000 στροφές/λεπτό.

Αν μπει τουρμπίνα επιπρόσθετα αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας θα λειτουργεί σε υψηλότερη πίεση. Έτσι εκεί που είχαμε απόλυτη πίεση 1bar,
τώρα θα έχουμε 2bar - αν η τουρμπίνα σηκώνει 1bar.
Επειδή ο αέρας συμπιέζεται αυτό σημαίνει ότι στη διπλάσια απόλυτη πίεση θα έχουμε σχεδόν διπλάσια μάζα αέρα μέσα στους κυλίνδρους.

Έτσι το μοτέρ από εκεί που ήταν 2λιτρο, ξαφνικά γίνεται σχεδόν 4λιτρο.

Αν υποθέσουμε ότι η ογκομετρική απόδοση είναι 90%, τότε στα 2bar απόλυτης πίεσης θα έχουμε περίπου 300 άλογα στις 7000 στροφές / λεπτό.

Το παράδειγμα που έφερα είναι πολύ γενικό και η ακριβής ισχύς εξαρτάται και από την τουρμπίνα.
Ωστόσο, επειδή οι σημερινοί κινητήρες είναι πολύ εξελιγμένοι, λίγο εως πολύ παράγουν τα ίδια
άλογα.

Ο μεταβλητός χρονισμός βοηθά πάρα πολύ τον κινητήρα στην απόδοση και στην οικονομία. Για αυτό όλα τα νέα τουρμπάτα έχουν μεταβλητό
χρονισμό, ενίοτε και στους δύο εκκεντροφόρους,
π.χ. THP150 / THP175 (EP6-DT / EP6-DTS) -> μεταβλητός χρονισμός εκκεντροφόρου εισαγωγής
THP200 (EP6-DTX) -> μεταβλητός χρονισμός και στους δύο εκκεντροφόρους


Τώρα για το turbo kit, εξακολουθώ να είμαι δύσπιστος. Δεν έχω δει κανένα να δουλεύει σωστά για τον 2λιτρο κινητήρα
και για αυτό είμαι πολύ επιφυλακτικός.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Σεπ 2010, 07:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
γενικα οτι εχω δει εγω δεν δουλευει σωστα,το να βαλεις μια τουρμπινα σωλινωσεις και μια φλατζα να κατεβασεις την σημπιεση δεν ειναι κατι το τρομερο σε 2 μερες εχεις τελιωσει και αρκετα φθηνα,το θεμα ερχετε στο γεγονος οτι δεν δουλευουν τα ηλεκτρικα του μετα εγκεφαλος κτλ αν θες σωστα κατι τετιο τοτε καλητερα παρε αλο αμαξι,το κοστος παει απιστευτα ψιλα.ο μεταβλητος χρονισμος στα μοτερ ειναι ποληκαλη φαση ιδικοτερα αν σηνδιαζετε και με εισαγωγη μεταβλιτη και αναλογα τον κατασκευαστη ρυθμιζετε στο να εχει η απολητη αποδοση(alfa romeo 1.4 103 1.6 120) η στο να ειναι εντελως φηλικο και οικονομικο(psa 1.4 90 1.6 120) ειναι κατι που χρησημοποιητε απο πολη πολη παλια και πλεον τα συστηματακια αυτα ειναι copy paste για ολους αφου αν δεις τα εξαρτηματα ειναι σχεδον ηδια(εκτος απο τα datsun της honda)εχω δει και καγκουρα σηναδελφο ονοματα δεν λεμε να καταργει τετοιο συστημα για να βαλει αγριους εκκεντροφορους!!!!!!!!!!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Σεπ 2010, 09:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Μπορεις να καταργησεις τον μεταβλητο χρονισμο? :eek

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Σεπ 2010, 09:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ναι

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Σεπ 2010, 10:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
Πανο :agree 10000000.....το εχω ακουσει κ εγω......πρεπει να εισαι "Μεγαλη μηχανηκαρα" για να κανεις τετοια καγκουρια..... :thumb

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Σεπ 2010, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Μια και πιάσαμε αυτή τη συζήτηση (αν και λίγο off topic) για τα ηλεκτρουδραυλικά συστήματα (multiair της Fiat) τι γνώμη έχετε; Εγώ το βρίσκω μεγάλη εξέλιξη. Κάτι σαν τη μετάβαση απο το μηχανικό σύστημα (καρμπυρατέρ) στο απόλυτα ελεγχόμενο injection. Η μόνη που επιφύλαξη είναι η μακροχρόνια αξιοπιστία.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 19:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Mην μου την πεσετε!! (Μανθο για σενα χτυπαει η κουδουνα :D ),απλα απορια την εχω,γιατι κατι διαβαζα ψιλοσχετικο τις προαλλες. Αν καποιος βρει πχ τροπετο απο το νεο c4 τουρμπο,γινεται να μπει στο παλιο το δικο μας πρωτης γενιας,η καμμια σχεση? πχ απο το να βαλει καποιος τουρμπο κιτ οπως το ξερουμε,το αλλο ειναι πιο "ασφαλης διαδικασια η μια απο τα ιδια" ? μην αναφερθουμε στο αν συνφερει η οχι,θεωρητικη ειναι η ερωτηση,ας υποθεσουμε οτι και τα 2 μας τα χαριζαν.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 19:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Θεωρητικά μπαίνει Χάρη,και θα προτιμούσα ολόκληρο τρομπέτο,παρά μετατροπή στο ήδη υπάρχον.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
μπραβο,για ολοκληρο λεω!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 25 Νοέμ 2011, 14:37
Δημοσιεύσεις: 79
Εικόνες: 0
Εγω με την σειρα μου θα ηθελα να ρωτησω το εξης:αν περναμε το 2,0L μοτερ απο 206 rc θαμπορουσαμε να το βαλουμε πανω στο c4 1,4?τι θα χρειαστουμε επιπλεον???
Ρωταω απο 206 γιατι απο c4 ειναι πανακριβα το μοτερ ενω απο 206 βρισκεις σε πολυ προσιτεσ τιμες.

_________________
C4 1.4 vtr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Μαρ 2012, 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
Haris_c4_1.4 έγραψε:
Mην μου την πεσετε!! (Μανθο για σενα χτυπαει η κουδουνα :D ),απλα απορια την εχω,γιατι κατι διαβαζα ψιλοσχετικο τις προαλλες. Αν καποιος βρει πχ τροπετο απο το νεο c4 τουρμπο,γινεται να μπει στο παλιο το δικο μας πρωτης γενιας,η καμμια σχεση? πχ απο το να βαλει καποιος τουρμπο κιτ οπως το ξερουμε,το αλλο ειναι πιο "ασφαλης διαδικασια η μια απο τα ιδια" ? μην αναφερθουμε στο αν συνφερει η οχι,θεωρητικη ειναι η ερωτηση,ας υποθεσουμε οτι και τα 2 μας τα χαριζαν.



γίνεται αλλά δεν αξίζει με τίποτα!

ένα παλικάρι έκανε την εν λόγο αλλαγή σε 207 ,ο αδερφός του είχε το τουρμπάτο 207 κ αυτός είχε το 1.4 207 .κάποια στιγμή το τουρμπάτο τράκαρε κ αποφάσισε να βάλει τον τούρμπο κινητήρα πάνω στο δικό του , 1 -1.5 χρόνο κ 7.500€ μετά κ ακόμα δεν έχει αμάξι :(

τότε όλοι του λέγανε να μην μπλέξει !να κάνει απλά ανταλλάξει το δικό του με το τουρμπάτο κ να πληρώσει την διαφορά αλλά αυτός επέμενε ! κ νόμιζε ότι θα του βγει τσάμπα μιας κ είχε ολόκληρο τον κινητήρα+ πλεξούδες από το άλλο το αμάξι όμως τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολόγιζε ξόδεψε 7.500€+ κ έχει ένα αμάξι μετατροπή που δεν πρόκειται να πουληθεί ποτέ .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2012, 03:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Ε ρε μπλεξιμο! ναι με αυτην την λογικη το λεω,πχ να μπορουσες να ειχες ετοιμο κινητηρα κομπλε,οχι στην τυχη απο ξενο.Ομως τωρα πια τα τουρμπο κτλ,απο την στιγμη που αγοραζεις μεταχειρισμενο φθηνα,ειναι βλακεια να χωνεις 7-8.000,κριμα δλδ.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2012, 15:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
κοιτα να δεις και εγω σκεφτομουν να βγαλω τον 2λιτρο και να βαλω τον thp με τα 200 αλογα απο το νεο c4. μην μου πειτε γιατι να μην παρω το νεο c4 γιατι δεν μου αρεσει.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2012, 17:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
κ εμενα ρε γαμωτο το καινουριο δεν μ αρεσει εμφανισιακα!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Μαρ 2012, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
ippokratiszar έγραψε:
Εγω με την σειρα μου θα ηθελα να ρωτησω το εξης:αν περναμε το 2,0L μοτερ απο 206 rc θαμπορουσαμε να το βαλουμε πανω στο c4 1,4?τι θα χρειαστουμε επιπλεον???
Ρωταω απο 206 γιατι απο c4 ειναι πανακριβα το μοτερ ενω απο 206 βρισκεις σε πολυ προσιτεσ τιμες.

Αφου το ιδιο μοτερ ειναι. :hmm

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 15 από 16 [ 227 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΔΕΝ ΑΝΟΊΓΕΙ ΤΟ ΤΟΎΡΜΠΟ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: VAGIOSS
Απαντήσεις: 35
Συντήρηση Τούρμπο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Lazaros_K
Απαντήσεις: 4
Λέτε να έχω τούρμπο?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: psyastral
Απαντήσεις: 9
προβλημα τουρμπο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: xristos1987
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια