Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 13:35 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Δεκ 2009, 23:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Δυστυχώς johny δεν το έχει επιχειρήσει κανένας

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Δεκ 2009, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
johnnynia69 έγραψε:
ρε παιδια βρηκαμε τελικα κανα καλο κιτακι που να το εχει βαλει καποιος στο c4 1.6 με τα 110 γιανα παρουμε μια ιδεα!!!
γιατι διαβασα και τισ 10 σελιδες και βρηκα μονο αοριστα πραγματα!!!


Bέβαια. Είναι αξιόπιστο, αντέχει τέλεια και δε δημιουργεί προβλήματα στους κατόχους του.

Λέγεται νέο Citroen C4 με κινητήρα 1.6 turbo (thp). Πουλάς το ατμοσφαιρικό και αγοράζεις ενα τέτοιο για να τελειώσει γρήγορα και ανέξοδα το πανηγύρι.
Γιατί δυστυχώς όπως έχει αποδειχθεί περίτρανα, όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής κάνει τέτοιου μεγέθους αλλαγές, είναι καλό να τον ακολουθήσεις παρά να χαράξεις το δικό σου δρόμο. Ακόμη και το φθηνότερο turbo kit ελληνικής προέλευσης θα σου κοστίσει πολύ περισσότερο από ένα εργοστασιακό C4 facelift turbo.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Δεκ 2009, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
;) :thumb Κατι τετοιο έκανα κ γω πριν 8 μηνες! Σίγουρη λύση!!!

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Ιαν 2010, 14:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Νοέμ 2009, 21:40
Δημοσιεύσεις: 41
Εικόνες: 0
Εαν εχεις ενα c4 1.6vts του 2006 δεν σε σιμφερει να το πουλισεις και να παρεις το καινουργιο. Γιατι απλα δεν θα στο παρουνε πανο απο 11000ε. Με μια light turbo μετατροπη (χωρις μπιτονια κτλ κτλ γιρ στα 150-160hp δεν χρειαζεται πολλα πραγματα) πιο φτηνα θα σου ερθει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Ιαν 2010, 19:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
salex έγραψε:
Γιατί δυστυχώς όπως έχει αποδειχθεί περίτρανα, όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής κάνει τέτοιου μεγέθους αλλαγές, είναι καλό να τον ακολουθήσεις παρά να χαράξεις το δικό σου δρόμο. Ακόμη και το φθηνότερο turbo kit ελληνικής προέλευσης θα σου κοστίσει πολύ περισσότερο από ένα εργοστασιακό C4 facelift turbo.


:agree :agree :agree
Οτι καλυτερο διαβασα.... :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Ιαν 2010, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
γιωργος c4 F.E έγραψε:
Εαν εχεις ενα c4 1.6vts του 2006 δεν σε σιμφερει να το πουλισεις και να παρεις το καινουργιο. Γιατι απλα δεν θα στο παρουνε πανο απο 11000ε. Με μια light turbo μετατροπη (χωρις μπιτονια κτλ κτλ γιρ στα 150-160hp δεν χρειαζεται πολλα πραγματα) πιο φτηνα θα σου ερθει.


Μακάρι να στο πάρουνε 11.000 ευρώ, γιατι είναι μια πολύ καλή τιμή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Ιαν 2010, 23:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Νοέμ 2009, 21:40
Δημοσιεύσεις: 41
Εικόνες: 0
MeddlingMageGR έγραψε:
γιωργος c4 F.E έγραψε:
Εαν εχεις ενα c4 1.6vts του 2006 δεν σε σιμφερει να το πουλισεις και να παρεις το καινουργιο. Γιατι απλα δεν θα στο παρουνε πανο απο 11000ε. Με μια light turbo μετατροπη (χωρις μπιτονια κτλ κτλ γιρ στα 150-160hp δεν χρειαζεται πολλα πραγματα) πιο φτηνα θα σου ερθει.


Μακάρι να στο πάρουνε 11.000 ευρώ, γιατι είναι μια πολύ καλή τιμή.

ακριβως αυτο. 11.000 το πολυ πολυ. και αν θες να το πουλισεις και γρηγορα..........ΑΣΤΟ.......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2010, 02:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
γιωργος c4 F.E έγραψε:
ακριβως αυτο. 11.000 το πολυ πολυ. και αν θες να το πουλισεις και γρηγορα..........ΑΣΤΟ.......


Γιώργο μου, θα σε στεναχωρήσω αλλά δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα.
Έπρεπε να το είχες φανταστεί όταν πλήρωσες πριν 3 χρόνια τα μαλλιά της κεφαλής σου
για ένα 1400άρι που ούτε (της προκοπής) μοτέρ δεν είχε το δύσμοιρο.

Ένας πολύ καλός μου φίλος πρόλαβε και αγόρασε πριν 8 μήνες ένα 1400άρι με full extra. Πλήρωσε την τιμή που δύο μήνες μετά
κόστιζε το facelift 1.6ΤHP. Δεν ήταν βλακεία; Τεραστίων διαστάσεων, όπως κατάλαβε γιατί μόλις πέταξε έξω από το παράθυρο γύρω στα 8.000Ε.

Περισσότερη απόλαυση θα του έδινε να τα έριχνε στη λεκάνη και να τράβαγε το καζανάκι!

Τώρα το μόνο μπιτόνι που θα σε γλυτώσει από τα προβλήματα του αυτοσχέδιου turbo kit (γιατί μόνο τέτοια θα έχεις αν το βάλεις) θα είναι ένα με βενζίνη για να του βάλεις φωτιά και να πληρωθείς την ασφάλεια κατά πυρός. Το μοτέρ αυτό δεν αντέχει ούτε 100 άλογα, όχι 140-150 διαφορετικά δεν θα είχαν σχεδιάσει τους THP.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2010, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Νοέμ 2009, 21:40
Δημοσιεύσεις: 41
Εικόνες: 0
ενας γνωστος μου απο αθηνα εχει ενα peagot 207 το 1.6 με τα 110ps. (λογικα αυτο φοραει το ιδιο μοτερ με ενα c4 του 2006.) το εχει κανει turbο εδω και 2 χρονια. δεν του εχει αλαξει πιστονια με τα μαμα δουλευει. η μετατροπη του κοστισε 4000e(μαζι με φρενα). βγαζει 150ps. και το αμαξι με νορμαλ χριση του καιει πιο λιγο αποτι πριν. ενταξει αμα το παταει σαφος και καιει πολι περισοτερο. μεχρι στιγμης δεν του εχει παθει τιποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2010, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
γιωργος c4 F.E έγραψε:
ενας γνωστος μου απο αθηνα εχει ενα peagot 207 το 1.6 με τα 110ps. (λογικα αυτο φοραει το ιδιο μοτερ με ενα c4 του 2006.) το εχει κανει turbο εδω και 2 χρονια. δεν του εχει αλαξει πιστονια με τα μαμα δουλευει. η μετατροπη του κοστισε 4000e(μαζι με φρενα). βγαζει 150ps. και το αμαξι με νορμαλ χριση του καιει πιο λιγο αποτι πριν. ενταξει αμα το παταει σαφος και καιει πολι περισοτερο. μεχρι στιγμης δεν του εχει παθει τιποτα.


Τι να του παθει αν το δουλευει με 0.4bar!!! Αληθεια ποσο το δουλευει???

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2010, 21:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Νοέμ 2009, 21:40
Δημοσιεύσεις: 41
Εικόνες: 0
Blanc Ange έγραψε:
γιωργος c4 F.E έγραψε:
ενας γνωστος μου απο αθηνα εχει ενα peagot 207 το 1.6 με τα 110ps. (λογικα αυτο φοραει το ιδιο μοτερ με ενα c4 του 2006.) το εχει κανει turbο εδω και 2 χρονια. δεν του εχει αλαξει πιστονια με τα μαμα δουλευει. η μετατροπη του κοστισε 4000e(μαζι με φρενα). βγαζει 150ps. και το αμαξι με νορμαλ χριση του καιει πιο λιγο αποτι πριν. ενταξει αμα το παταει σαφος και καιει πολι περισοτερο. μεχρι στιγμης δεν του εχει παθει τιποτα.


Τι να του παθει αν το δουλευει με 0.4bar!!! Αληθεια ποσο το δουλευει???

απο οσο ξερο 0.6bar. φοραει μικρη τουρμπινα.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε γιωργος c4 F.E για την δημοσίευση του/της: salex
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 02:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Μισό λεπτό: Ο τύπος έδωσε 4000Ε για μια τουρμπίνα, ένα ιντερκούλερ και κάτι σωληνώσεις, για να κάνει μια μετατροπή που μπορεί να του διαλύσει το μοτέρ ανά πάσα στιγμή, που του μείωσε τη μεταπωλητική αξία και τον έχει κάνει να το ξανασκέφτεται κάθε φορά που είναι να πατήσει το γκάζι.

Κόστος σε υλικά: 1300ευρώ (το πολύ)
Κόστος σε εργασία: 700 ευρώ (το πολύ) μαζι με τη ρύθμιση
Αξία ζημιάς: Ανεκτίμητη

Συγγνώμη παιδιά, σε τελική ανάλυση κι εγώ από μετατροπές ζω. Αυτό το πράγμα που έπαθε ο φίλος μας λέγεται εκμετάλλευση. Τον έκαναν ταμείο και ζει το όνειρο του τουρμπισμένου επειδή ονειρεύτηκε πως θα μπορούσε να βγάλει 150 άλογα με μια τουρμπίνα.

Τέτοια παραδείγματα έχουμε κάθε μέρα. Και τα βλέπουμε κάθε μέρα να τα πετάνε στα σκουπίδια, γιατί ποτέ δε λειτουργούν σαν κανονικά αυτοκίνητα. Μια σηκώνει πυρόμετρο, μία χάνει νερά, μία καίει τη φλάντζα. Στο μισό γκάζι κάνει διακοπές, ενώ αν το πατήσεις παρατεταμένα κινδυνεύεις να τα λιώσεις όλα.
Για αυτό όλα τα τούρμπο κιτ σε ατμοσφαιρικά Citroen/Peugeot που έχουμε δει στην Ελλάδα είναι (το λιγότερο) για πέταμα και το περισσότερο για παρηγοριά στον πεθαμένο.

Δείτε το κι αλλιώς: Αν ήταν τόσο εύκολο να πετάξεις μια τουρμπίνα κι ένα ιντερκούλερ πάνω σε ένα 1600άρι ατμοσφαιρικό μοτέρ και να λειτουργήσει χωρίς προβλήματα, η πρώτη που θα το έκανε θα ήταν η Citroen. Σιγά μη καθόταν να κάνει ολόκληρη συμφωνία με τη BMW για τα νέα μοτέρ της! Αλλά δεν είναι και για αυτό ΔΕΝ μπορεί να γίνει χωρίς προβλήματα.

Όσο πιο γρήγορα συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε (ούτε) μια τρίχα από τα @@ των κατασκευαστών αυτοκινήτων, τόσο το καλυτερο για όλους μας γιατί θα σταματήσουμε να πετάμε τα λεφτά μας σε κουραμπιέδες και μελομακάρονα - κι ας μην είναι χριστούγεννα! :)

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 11:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Νοέμ 2009, 21:40
Δημοσιεύσεις: 41
Εικόνες: 0
για μενα τα λεφτα που εδωσε ο φιλος μου μια χαρα ειναι...... μονο τα φρενα που φοραει κανουν κοντα στα 1500. το αμαξι μια χαρα δουλευει. ουτε μπερδευει ουτε θερμοκρασιεσ ανεβαζει. και βολτα που με εχει παει μια χαρα παει. πολυ καλα θα ελεγα.
ενταξει πιο αξιοπιστο απο οτι ειναι ενα μαμα τουρμο δεν ειναι.
αλλα εδω λεμε τι σε σιμφερει να κανεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 12:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Πολυ ωραιο το ποστ του salex!!!
...και Γιωργο μετρα αυτο που ειπε: Μεταπωλητικη αξια. Ηδη τα Citroen δεν φιμηζονται γι αυτο, αν τους βαζεις και σαλιγκαρακια πανω...γεια χαρα!!! :cool

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Νοέμ 2009, 21:40
Δημοσιεύσεις: 41
Εικόνες: 0
Blanc Ange έγραψε:
Πολυ ωραιο το ποστ του salex!!!
...και Γιωργο μετρα αυτο που ειπε: Μεταπωλητικη αξια. Ηδη τα Citroen δεν φιμηζονται γι αυτο, αν τους βαζεις και σαλιγκαρακια πανω...γεια χαρα!!! :cool

το ξερω οτι δεν πιανει. εαν κανεις κατι τετιο δεν θα το κανεις για να το πουλισεις. και το σαλιγκαρι οπως μπαινει ετσι βγαινει


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 11 από 16 [ 227 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΔΕΝ ΑΝΟΊΓΕΙ ΤΟ ΤΟΎΡΜΠΟ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: VAGIOSS
Απαντήσεις: 35
Λέτε να έχω τούρμπο?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: psyastral
Απαντήσεις: 9
Συντήρηση Τούρμπο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Lazaros_K
Απαντήσεις: 4
προβλημα τουρμπο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: xristos1987
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron