Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ARKAN
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 13:09 |
|
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 19:06 Δημοσιεύσεις: 49 Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
|
Πολύ καλά όλα αυτά.Όμως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ο σημαντικότερος παραγοντας, ο οικονομικός.Κατά πόσο είναι εφικτό για το μεγαλύτερο ποσοστό από εμάς να αλλάζουμε αυτοκίνητο ανά δύο έτη , κερδίζοντας μεν σε απόδοση και αξιοπιστία,χάνοντας δε χιλιάδες σε ευρω?Εγώ προσωπικά επιλέγω να βελτιώσω το αυτοκίνητό μου γνωρίζοντας βέβαια ότι θα χάσει την μεταπωλητική του αξία,η οποία όμως έτσι κι αλλιώς μέσα σε δύο χρόνια,δυστυχώς, έχει ξεφτιλιστεί. Προσωπικά, όταν θα αποφασίσω να βελτιώσω τον κινητήρα, θα το κάνω ψάχνοντας πάρα πολύ καλά τους οίκους βελτιώσεων ώστε να έχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα συνδυάζοντάς το με την καλύτερη δυνατή λειτουργία.Βέβαια εννοείται πως αυτά θα συνοδεύονται με γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας!!
_________________ C4 by loeb No 0114
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 14:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
ARKAN έγραψε: Πολύ καλά όλα αυτά.Όμως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ο σημαντικότερος παραγοντας, ο οικονομικός. O οικονομικός παράγοντας ΔΕΝ είναι ο πιο σημαντικός. Τα λεφτά τα βρίσκεις... Νέοι είμαστε και θα δουλέψουμε. Ο σημαντικότερος παράγοντας είναι το ΡΙΣΚΟ που πέρνεις για να κάνεις μια τέτοια μετατροπή. Το κατα πόσο δλδ ρισκάρεις να χάσεις το αυτοκινητάκι σου, στον βωμό των "ορεξεων" και της "τρέλας" που κουβαλάει ο καθένας μέσα του για την ταχύτητα.
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 19:02 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Θα σας μεταφέρω πολύ πρόσφατη εμπειρία μου από turbo kit σε κινητήρα 1600 κυβικών με 110 άλογα, ίδιο με αυτόν που φορούσαν τα ατμοσφαιρικά C4.
Ο ιδιοκτήτης έδωσε κοντά στα 3000Ε για να το φτιάξει, με εργοστασιακά σωθικά αλλά χαμηλωμένη συμπίεση. Το αυτοκίνητο "υποτίθεται" ότι απέδωσε 170 άλογα στα 0.7bar.
Το κράτησε για περίπου 20.000χλμ και μετά (περιέργως) αποφάσισε να το πουλήσει και να δώσει και το αυτοκίνητό του ως μεταχειρισμένο.
Εγώ τον γνώρισα τυχαία, ψάχνοντας για μια μεγάλη τουρμπίνα μιας και πουλούσε τη δική του σε αγγελία.
Τί είδα; Ένα μάτσο σωλήνες που τρόμαξα και μόνο που τους αντίκρυσα (κι ας ήταν βράδυ), μια ξεκατινιασμένη τουρμπίνα -που κάποιος ηλίθιος δεν είχε συνδέσει ρακόρ παροχής νερού- και μια σφαγμένη πολλαπλή από 207 για να ταιριάξει στο καπάκι του μοτέρ του. Ρακόρ από δυο-τρία είδη σωλήνων κολλημένα με χαλκοκόλληση. downpipe που θύμιζε καμινάδα σόμπας.
Η τουρμπίνα ήταν σε τόσο κακή κατάσταση που ο άξονας είχε κοκκινήσει ολόκληρος και φαίνοταν ότι είχε περάσει πολύ δύσκολες ημέρες. Όταν τον ρώτησα γιατί δεν συνέδεσαν την παροχή νερού, μου είπε ότι δεν το έκανε γιατί θα έπρεπε να αλλάξει ψυγείο. "Ναι,του λέω. Αλλά η Garrett έχει κάποιο λόγο που βάζει και νερό μέσα στο cartridge της τουρμπίνας. Εσύ με λάδι μόνο πώς την έψυχες αφού δεν είναι ελαιοψυκτη, μόνο ελαιολίπαντη;". Δεν ήξερε τί να μου απαντήσει, μάλλον καταλάβατε πως έληξε η συζήτησή μας.
Σημειωτέον αυτοί οι κινητήρες σηκώνουν θερμοκρασία λαδιού από μόνοι τους αν τους οδηγήσεις στα Μέγαρα ή στις Σέρρες με γρήγορους ρυθμούς μέσα στην πίστα. Πόσο μάλλον αν έχεις κι ένα σαλιγκάρι να ζεσταίνει το λάδι ακόμη περισσότερο.
Για αυτό γράφω ότι οι μετατροπές σε Turbo εχουν πολύ μεγαλύτερο βάθος από ό,τι η τοποθέτηση μιας τουρμπίνας κι ενος ιντερκούλερ. Το παιχνίδι δεν τελειώνει εκεί: Απο την παροχή και τη σωστή πίεση λαδιού για να μη χαλάσει η τουρμπίνα ή το μοτέρ, μέχρι την αντοχή πιστονιών και μπιελών, όλα μετράνε. Δεν έχουν ίδια επί μέρους εξαρτήματα με τα ατμοσφαιρικά, είναι σχεδιασμένα με πολύ βαρύτερες προδιαγραφές!
Για να σας δώσω άλλο ένα -τελευταίο- παράδειγμα, ο κινητήρας 1.6Τ της Opel που βρίσκεται στο Corsa opc και στο Astra GTC. Είναι περίπτωση τούρμπο κιτ αλά ελληνικά, για αυτό και σπάει ακόμη και σε εργοστασιακή μορφή. Έμβολα σαν από ατμοσφαιρικό, διωστήρες από ατμοσφαιρικό, λίγο μεγαλύτερα μπεκ από του ατμοσφαιρικού και μια τουρμπίνα. Κατανάλωση: Χάλια. Επιδόσεις: Αμφισβητούμενες. Επιδόσεις ως βελτιωμένο: Συνήθως εκρηκτικές (με τα πυροτεχνήματα να αρχίζουν στο πιστόνι του 4ου κυλίνδρου). Η κατάρα των βελτιωτών και των αντιπροσωπειών που βαρέθηκαν να περνάνε εγγυήσεις ακόμα και για εργοστασιακά αυτοκίνητα. Δεν μιλάμε για ένα ή δύο αυτοκίνητα στα 100, μιλάμε για 30% επί των συνολικών πωλήσεων.
Αυτό το μοτέρ υπήρξε η καταστροφή της Opel στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη. Γιατί; Γιατί δεν έκατσαν να σκεφτούν το μέγεθος της βλακείας που έκαναν όταν σχεδιασαν τόσο πρόχειρα το μοτέρ. Το σχεδίασαν στο χέρι από κομμάτια που προυπήρχαν - τα πήραν όλα επίσης στο χέρι μόλις κυκλοφόρησαν λιγάκι.
Για αυτό επιμένω σε αυτό που γράφω: Μακρυά από turbo kit πάνω σε ατμοσφαιρικά. Οι πιο επιτυχημένες μετατροπές τέτοιου είδους γίνονται με κομπρέσσορα, γιατί είναι πολύ απλούστερες και δεν επιβαρύνουν τόσο πολύ τον κινητήρα. Είναι επίσης αρκετά ακριβότερες, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε κι όλα δικά μας!
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιαν 2010, 17:59 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
+1 ρε παιδιά έχω ακούσει κ ακούω ακόμα για αμάξια μετατροπή τούρμπο τα οποία λένε ότι δεν βγάζουν κανένα μα κανένα πρόβλημα ,απροβλημάτιστη λειτουργία κλπ κλπ! από την άλλη όμως έχω δει αμάξια μετατροπή τούρμπο μόνο απροβλημάτιστη λειτουργία δεν είχαν ,έχω δει αμάξι το οποίο κάηκε ολοσχερώς,αμάξι που μετά την μετατροπή δεν μπορούσαν να το ρυθμίσουν κ έκανε κοψίσματα ,σφυρήλατο τούρμπο που έκαιγε 2λίτρα λάδι στα 1.000χλμ ,αμάξι που έλιωνε τις βαλβίδες για πλάκα ,σπασμένα πιστόνια ,κολάρα(μαμά) από ψυγείο νερού να σπάνε στα ξαφνικά,αμάξι το οποίο κυκλοφορεί δύο βδομάδες μετά την μετατροπή κ μετά από δύο καλές βόλτες να χάνει λάδι από τα σωληνάκια τις τουρμπίνας ,αμάξι που μετά από 5 μήνες κ 8.000€ να ακούγεται σαν τρακτέρ !κ να μην μιλήσουμε για την κατανάλωση !
_________________
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4 Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Φεβ 2010, 23:30 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
ΦΙΛΕ ΓΕΙΑ! ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ C4 VTS KAI EIMAI KATA ΤΟΥ ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ C4 VTS ΕΒΑΛΕ TURBO KIT ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10.000 ΧΛΜ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ 30.ΟΟΟ ΧΛΜ ΘΑ ΘΕΣ ΔΙΣΚΟ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑΝ ΔΙΠΛΟ. ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ OFF ΑΦΟΥ ΘΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ <<ENGINE SYSTEM MANAGEMENT FOULTY>> META ΘΕΣ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΣΦΥΡΙΛΑΤΑ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ. ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ Κ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΗΔΕΝ. ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ Κ ΕΙΣΑΙ ΤΟΡ.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
costasc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Απρ 2010, 19:20 |
|
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02 Δημοσιεύσεις: 482 Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ Εικόνες: 0
|
Παιδακια τα εχουμε πει κ ξαναπει...οτι πλήρωνεις περνεις στη βελτιωση κ δεν υπαρχει καμια εξαιρεση....θες πανω απο 8500 ευρωπουλα για αξιοπιστη τουρμπατη η κομπρεσερατη εφαρμογη.....ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ....χωρις πολλα πολλα....οτιδηποτε αλλο κατω απο αυτα τα λεφτα θα επιφερει προβληματα που περιγραφετε παραπανω....κοροιδευομαστε????θα βαλεις κομπρεσορα η σαλιγκαρο κ δεν θα αλλαξεις πιστονια,εμβολα,μπιελες,βαλβιδες,βασεις,μπουζονια,φλατζες κτλ,κτλ,κτλ??????αγραφο δεν θα βαλεις???σωληνωσεις?ιντερκουλερ?ψυγειο λαδιου?εργασια θα στη χαρισουν????αγορα μονο ενας καινουριος σαλιγκαρος,η ενας αξιολογος κομπρεσορας εισαι στα 2000....με 3000 θα κανεις κομπλε κιτ?????Ειλικρινα δεν θελω να το τραβηξω αλλο,καλα εχω ηρεμησει....απλα θα πω....αν θες σωστη δουλεια κ καλη βαση να ξεκινησεις,θα τα σταξεις χοντρα....οτιδηποτε αλλο απλα θα το πληρωνεις ασταματητα μεχρι να τεντωσεις.... Υ.Γ.dimitrisc4vts θυμισε μου να τα ακουσεις οταν ξαναπαμε για καφε...ουτε διπλοι δισκοι(δεν ξερω που στο καλο ακουσες τετοια π@π@ρι@ παλι),ουτε αισθητηρες αναβουν,αν τα σταξεις χοντρα κ γινει σωστη δουλεια..... ...σου ειπα οτι ειναι 3 σελιδες μονο τα υλικα για κομπρεσορα....οπως σου ειπα οτι 2500 ειχε μονο ο κομπρεσορας,οπως σου ειπα οτι αλλα 1000 ο αγραφος εγκεφαλος....9700 τελικη τιμη στα 190-200 αλογα....τωρα φτιαξτε κομπρεσορατο με 3500 ευρωπουλα.... dimisdon πολυ καλη κινηση...κ μεχρι εκει για ατμοσφαιρα....κυριος...
_________________ 400.000 + χλμ - 350.000 + tuned
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τουρμπο κιτ για C4 Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιουν 2010, 10:50 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
@SterIs επειδή ήμουν κάτοχος c4 1.4 θα σε συμβούλευα να μην το "πειράξεις" καθόλου.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|