Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 16:44 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Απρ 2010, 16:01 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλους.
Ειμαι κάτοχος ενός C4 1.6 Ατμοσφαιρικού (2/2008) by loeb.
Φέτος αποφάσισα να του δώσω λίγο παραπάνω σε "δύναμη".
Το αμάξι συνοπτικά στα 2 αυτά χρόνια έχει 37000χιλ. Μια φορά έχει διακοσαρίσει όχι σε ιδιαίτερη κατηφόρα (201 χιλ/ώρα).Στις αρχές έπιανε σχετικά άνετα τα 196-198.Εδώ και λίγο καιρό παει 194-195.
Ας περάσουμε τώρα στο θέμα της μετατροπής.
Μπήκαν εκκεντοφόροι και γρανάζια από rallye πρόγραμμα (κονσέρβα!!!) και φίτρο μέσα στο μαμά φιλτροκούτι BMC.Σημειώνω οτι ο κωδικός του εγκεφάλου συμφωνα με την εταιρία είναι από αυτούς που θεωρητικά αποδίδουν 118ps.
Φτανουμε στην ώρα της δυναμομέτρησης....
Η απόλυτη απογοήτευση..... 110ps στον στροφαλο 95 στον τροχό και 152kgr/m ροπής....
εργοστασιακές τιμές δηλαδή....
Τι δεν πήγε καλά λοιπόν? Τι θα έπρεπε να περιμένω???
Μερικές επισυμάνσεις.
1)η αλλαγή εκκεντροφόρων έγινε κ ήμουν μπροστα.
2)το φίλτρο έχει αλλαχθει σίγουρα!!!
3)είδα να βάζει πρόγραμμα!!!!(τι εκανε στην πρεγματικότητα δεν ξέρω!!!
Το αμάξι έχει ζωντανέψει χαμηλά(η δευτέρα κυριολεκτικά σκοτώνει) αλλά ψηλα.....
Κ να σημειώσω οτι τώρα τελική με το ζόρι 188!!!!
Να το βάψω μπλέ κ να το πεταξω στη θάλασσα???!!!
οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη
Σας ευχαριστώ
:need_pics


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Απρ 2010, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
dimitrispatra έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Ειμαι κάτοχος ενός C4 1.6 Ατμοσφαιρικού (2/2008) by loeb.
Φέτος αποφάσισα να του δώσω λίγο παραπάνω σε "δύναμη".
Το αμάξι συνοπτικά στα 2 αυτά χρόνια έχει 37000χιλ. Μια φορά έχει διακοσαρίσει όχι σε ιδιαίτερη κατηφόρα (201 χιλ/ώρα).Στις αρχές έπιανε σχετικά άνετα τα 196-198.Εδώ και λίγο καιρό παει 194-195.
Ας περάσουμε τώρα στο θέμα της μετατροπής.
Μπήκαν εκκεντοφόροι και γρανάζια από rallye πρόγραμμα (κονσέρβα!!!) και φίτρο μέσα στο μαμά φιλτροκούτι BMC.Σημειώνω οτι ο κωδικός του εγκεφάλου συμφωνα με την εταιρία είναι από αυτούς που θεωρητικά αποδίδουν 118ps.
Φτανουμε στην ώρα της δυναμομέτρησης....
Η απόλυτη απογοήτευση..... 110ps στον στροφαλο 95 στον τροχό και 152kgr/m ροπής....
εργοστασιακές τιμές δηλαδή....
Τι δεν πήγε καλά λοιπόν? Τι θα έπρεπε να περιμένω???
Μερικές επισυμάνσεις.
1)η αλλαγή εκκεντροφόρων έγινε κ ήμουν μπροστα.
2)το φίλτρο έχει αλλαχθει σίγουρα!!!
3)είδα να βάζει πρόγραμμα!!!!(τι εκανε στην πρεγματικότητα δεν ξέρω!!!
Το αμάξι έχει ζωντανέψει χαμηλά(η δευτέρα κυριολεκτικά σκοτώνει) αλλά ψηλα.....
Κ να σημειώσω οτι τώρα τελική με το ζόρι 188!!!!
Να το βάψω μπλέ κ να το πεταξω στη θάλασσα???!!!
οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη
Σας ευχαριστώ
:need_pics


Τα έχουμε γράψει, και τα έχουμε ξαναπεί τόσες κ τόσες φορές !!!!

Μην πειράζεται ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα, διοτι :

α) Δινετε πολλά λεφτά, και δεν κάνετε τίποτα το σημαντικό. Μια τρύπα στο νερό.
β) Πεφτει η αξία του αυτοκινήτου κατακόρυφα. Κανεις δεν αγοράζει πια φτιαγμένα αυτοκίνητα... Που ξερει τι έχει κάνει ο άλλος, και για ποιον λόγο το πουλάει. Και άντε μετά να τον πείσεις οτι δεν έχει τίποτα...

Σοφός κανόνας

Θές γρήγορο αυτοκίνητο? πούλα αυτό που έχεις και πάρε ενα γρήγορο αυτοκίνητο.

Υπάρχει το green bonus ανταλλαγής 2500, επιπρόσθετο της αξίας του αυτοκινήτου. Πάρε ενα τουρμπτο, στην τελευταία περίπτωση πάρε ενα 2λιτρο με 12.000. Εγω αγόρασα το 2λιτρο μου, με 5.000 παραπάνω. Πούλησα το 1.4, και πήρα αυτό που βλέπεις στην υπογραφή μου. Εχασα? Δε νομίζω... ΤΣΑΜΠΑ το πήρα. Και είναι 180 ατμόσφαιρα, κι φτάνεις τα 200 σε 35 δευτερόλεπτα, και βλέπεις οτι δίνει ακόμα...

Πόσο σου κόστισε αυτη η μετατροπή? Δεν θα ήταν καλύτερα να κρατήσεις τα λεφτάκια σου, και να τα σπρώξεις κάπου αλλού?


φιλε περαστικά σου, και καλωσήρθες στην παρέα μας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Απρ 2010, 16:39 
Άβαταρ μέλους
δεν κοστισε κ "πολλα"....
ολα μαζί 550 σκεψου όμως οτι τους εκκεντροφόρους τους πήρα πολύ φθηνα από εξωτερικό.
300 το πρόγραμμα
70 το φιλτρο
100 ο φιλαράκος λυσε δέσε εκκεντρο φόρους
72 ευρώ εκκεντροφόροι - γρανάζια.
Αυτό το δώσε κάτι παραπάνω κ πάρε κάτι καλύτερο δεν είναι επί του παρόντος αν σκεφτείς οτι το δικό μου το πέρνουν πίσω γύρω στο 10ρικο + 2500 το bonus που λές. 12500. το τούρμπο είναι στα 18500 η φθηνή έκδοση. Δεν έχω 6000 αυτή τη στιγμή...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Απρ 2010, 16:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
εγω φιλε δημητρη εχω ενα c4 2.0 vts. :cool θα πω αυτο που εχω καταλαβεi απο φιλους που εχουν πειραξει τα αυτοκινητα τους. γιατι σκεφτομαι και γω να το κανω μια μικρη βελτιωσουλα. :razz η γνωμη μου ειναι λοιπον. :read το προγραμμα δεν κανει τιποτα αλλο εκτος απο το να αφαιρει τελικη ταχυτητα και να δεινει την υποδυναμη στην 1η 2η 3η και λιγο στην 4η. δεν σου δεινει αλογα ουσιαστικα σου κατανεμει αλλου την υποδυναμη. τωρα σχετικα με το φιλτρο το εσωτερικο που εβαλες η βελτιωση ειναι ελαχιστη εως και μεδαμενη. θα εβλεπες λιγο περισσορερη διαφορα με μια σκουπιτσα αν και βεβαια εγω δεν μπορω να φανταστω ποσω χωμα μπορει να φιλτραρει μια φιλτροχοανη. τωρα για τους εκεντροφορους εχου ακουσει οτι κανουν δουλεια αλλα δεν ξερω γιατι δεν βγηκε η διαφορα στο δυναμομετρο. η ταπινη μου γνωνη αν θες ουσιαστηκα αλογα αν διαθετεις και τα χρηματα βεβαια να πας σε ενα τουρμπο κιτ. γιατι τα ατμοσφερηκα αλογα δεν τα παιρνεις ευκολα και πρεπει να εχεις αρκετα κυβικα. :thumb

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Απρ 2010, 16:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
δεν είναι πολλα 6000 για να πάρεις ενα καταπληκτικό, οικονομικο και γρηγορο αυτοκινητο... Σε βαθος 3ετιας-4ετιας, θα σου εβγανε σχετικα φτηνα. Κανα 150αρι το μηνα. Αρκει να στο αγοραζαν τοσο.... γιατι δυσκολο το βλεπω.
Εμ παση περιπτωση, 550 ευρω δεν ειναι πολλα, αλλα δεν ειναι κ για πεταμα. Το μεγαλο σου μειων αυτη τη στιγμη δεν ειναι οτι πεταξες 550 ευρω, οσο οτι εριξες την αξια του αυτοκινήτου. Πείραξε περιφεριακα, βαλε φιλτρο, βαλε εξατμιση... αλλα μην πειραζεις τη μηχανη!!! Σου γυριζει μπουμερανγκ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Απρ 2010, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
και αν θες γρηγορο αμαξι μην παιρνεις citroen. εχουν βγει τωρα κατι 1400 αρια και κατι 1600 που γ....ε και δερνουνε. και με βλεπεις εμενα με το 2 λιτρο 3 νταλικες πισω και να αναρωτιεμαι γιατι τα εχω τα 2000 κυβικα. τελος παντων το θεμα βελτιωση δεν με πολυενδιαφερει ουτος η αλλος δεν τρεχω.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Απρ 2010, 19:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
:welc Πατρινε!
Καλως σε βρηκαμε...στο θεμα μας τωρα...
Ολα καλα λοιπον με τη βελτιωση σου, αλλα το προγραμμα να θυμασαι παιζει καταλητικο χαρακτηρα στη βελτιωση! Ειναι μια ατμοσφαιρικη βελτιωση, συνηθησμενη και αν το προγραμμα ΓΙΟΚ τοτε δε θα μπορουν να δουλεψουν και οι εκκεντροφοροι νορμαλ, δηλαδη 100% αποδοση, γι αυτο που φτιαχτηκαν δλδ!
Επισης, εξαρτατε ποσο "αγριους" εκκεντροφορους εβαλες...
Εν μερη θα συμφωνησω σε πολλα πραγματα με τα παιδια...και με τον MeddlingMageGR και με τον dimitrisc4vts, ΑΛΛΑ εχε πισω στο νου σου αυτο που σου ειπαν, οτι με το turbo, βαζεις απλα ενα προγραμματακι 500€ περιπου και εχεις 45 περιπου αλογα + ;)
Η ατμοσφαιρα ειναι δυσκολη, οχι ακατορθωτη, αλλα δυσκολη και φυσικα καθολου οικονομικη! Μειωνεις την μεταπωληση, μειωνεις την αξιοπιστια, μειωνεις και τα λεφτα στην τσεπη σου...αλλα αν εισαι λατρης της ατμοσφαιρας, το παλευεις και φυσικα καποια στιγμη ανταμοιβεσαι, παιρνοντας ομως σαν δεδομενο οτι τα παραπανω δε σε ενδιαφερουν!

Υ.Γ1: Η δικη μου ταπεινη αποψη ειναι να μεινεις ετσι οπως εισαι τωρα, να λυσεις το "προβληματακι" με τους εκκεντροφορους και να μεινεις ως εχει...

Υ.Γ2: Δημητρη (dimitrisc4vts) το αυτοκινητο σου δεν ειναι αργο...απλα ειναι βαρη και ισως εχει και καποιες διαφορετικες ρυθμισεις απο το 206RC! Ξεχασατε πως πηγαινε το τιμημενο 206RC???
Ναι οκ θα συμφωνησω οτι δε σας φαινονται αμεσα τα 180 αλογα, τα 180 αλογα ομως υπαρχουν και εχουν διαφορετικο χαρακτηρα στη C4! ;)
Εμενα δε μου πολυφαινονται και λιγα τα 235+Km/h τελικη!

Τεσπα για να μην κουραζω, αν θες κατι παραπανο βρες ενα διλιτρο φιλε μου, εχει ακριβως την ιδια μεταπωληση με το δικο σου 1.6!!! Ψαχνεις και βρισκεις ενα 2λιτρο λουλουδι και τελειωνει η υποθεση, μιας και οπως μας ειπες 6.000€+ για το τουρμπο ειναι πολλα!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Απρ 2010, 20:36 
Άβαταρ μέλους
Κυριε σας ευχαριστώ όλους για τις απαντησεις σας.
Βασικά δεν έχετε καταλάβει κάτι!!!!
Ούτε RX8 θέλω να το κάνω το κακόμοιρο το αμαξάκι ούτε 207RC.
Ηθελα απλά να πηγαίνει κάπως καλύτερα και βασικά αυτό που με απασχολεί είναι οι προσπεράσεις σε ταξίδι.
Το θέμα προέκυψε καθαρά από το τι έδειξε το δυναμόμετρο και εκεί είναι το ερώτημα μου.
Γιατί;;;
Καθαρά από τεχνικής πλευράς τι μπορεί να φταίει;;;
ακόμα κ με το μαμα προγραμμα θα έπρεπε να δώ διαφορά με την αλλαγή των εκκεντροφόρων στο δυναμόμετρο.
εδώ μιλάμε για μείωση αν πιστέψουμε την Citroen!!!!
Οι εκκεντροφόροι που έβαλα είναι οι μαμά από το ραλύ οι ίδιοι που φοράει κ στο σαξο.
Ετσι μου έρχετε να πατησω ένα σβήσιμο στο πρόγραμμα να δω τι θα γίνει!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Απρ 2010, 20:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Οκ τοτε...απλα ψαχνεις να κανεις μια μικρη βελτιωσουλα και τελικα δε σου βγηκε! Πρεπει να κοιταξεις φιλε μου το προγραμμα και ειλικρινα δεν ξερω αν παιρνεις κατι το τοοοσο σημαντικο απο τους εκκεντροφορους ενος Saxo/Rally.
Καλυτερα να πηγαινες σε κατι aftermarket και σε εναν καλο προγραμματιστη!
Ο εγκεφαλος εχει ορισμενες ανοχες, αλλα οχι και απειρες, γι αυτο το λογο θες ενα καλο προγραμματακι, μια ολοσωμη εξατμισουλα, εναν προσεγμενο καταλυτη και μια καλη εισαγωγη (θα σου προτεινα ενα βαρελακι), εγω πχ αυτα θα κανα!
Τωρα γι αυτο που ειπες για το αμαξι σου νομιζω οτι ειναι υπερτιμημενο, εβγαζε πραγματικα 118 αλογα στο στροφαλο συμφωνα με τη Citroen?
Αν ναι, τα 95 αλογα στον τροχο ειναι λιγα! (ετσι θεωρω εγω)
Δες λιγο αυτο και το συζηταμε το θεματακι παλι...
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=898
Πηγη: http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=C-L

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Απρ 2010, 08:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
καταρχάς άρχισες λάθος.το πρόβλημα στα αμάξια μας έχω το ίδιο δεν εινε η δύναμή δεν λείπει καθόλου αλά το σύστημα αντιρύπανσης.αν πριν βάλεις εκκεντροφόρους πρόγραμμα έφτιαχνες μια πάρα πολύ καλή εξάτμιση από μπρος μέχρι πίσω θα έβλεπες διαφορά.οι εκκεντροφόροι από rally εινε λάθος να μπαίνουν σε αυτό το μοτέρ.εινε αρκετά μικρότεροι σε διάμετρο στα κομβία βάσης του εκκεντροφόρου και σαν αποτέλεσμα εινε να χάνει πίεση λαδιού,δηλαδή εινε ποιο κάτω από οτι πρέπει και έτσι δεν γεμίζουν τα ωστηρια σου σωστά με αποτέλεσμα να χάνεις χρόνους στις πολες στροφές.πρόγραμμα αξιόλογο εινε δύσκολο να βρεις αν θες περισσότερες πληροφορίες ρώτα τον ΚΩΣΤΑ που εχει ταλαιπωρηθεί απίστευτα.γνώμη μου εινε βγαλτα ολα και δοκίμασε πρώτα εξάτμιση μετά βλέποντας και κάνοντας

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Απρ 2010, 09:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 10:23
Δημοσιεύσεις: 48
Καλημερα.γνωμη μου ειναι,οτι ολα τα πειραγμενα αργα η γρηγορα θα σου παρουσιασουν προβλημα,που σε πολες περιπτωσεισ ειναι και αρκετα δαπανηρο.ειναι κανονας απαραβατος οταν αλλαζεις τις τεχνικες προδιαγραφες του αυτοκινητου σου εχεις προβλημα.Εγω εχω το c4 1400 με τα 90 αλογακια,και μπορω να σου πω οτι δεν εχω παραπονο.βαρας μια 130-140 ευκολα τα διατηρεις μπαινεις και στις στροφες με αυτα αμα θελεις πλαισιο,αναρτηση και διασταση ελαστικων τα πανε μια χαρα,εισαι ανετος χαλαρος και δεν καις και ενα σκασμο βενζινη(ειναι να μην την σκεφτεσαι την ρημαδα).Τις προαλες οδηγησα ενα τογιοτα αουρις με 101 ιππους και απογοητευτικα.το αμαξι δεν εχει καθολου ροπη και εχεις την αισθηση οτι οδηγας 1100.και με εξαρι κιβωτιο.Καλα με 6η για να φτασεις απο τα 120 στα 160 θελεις 5 λεπτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Απρ 2010, 09:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
zxpanos έγραψε:
το πρόβλημα στα αμάξια μας έχω το ίδιο δεν εινε η δύναμή δεν λείπει καθόλου αλά το σύστημα αντιρύπανσης.αν πριν βάλεις εκκεντροφόρους πρόγραμμα έφτιαχνες μια πάρα πολύ καλή εξάτμιση από μπρος μέχρι πίσω θα έβλεπες διαφορά.


+1 στον Πάνο.

Πριν από μερικά χρόνια έτυχε να αφιερώσουμε πολύ χρόνο και εκατοντάδες ώρες (χωρίς υπερβολή) ρυθμίσεων για να πάρουμε τις μέγιστες επιδόσεις από αυτόν ακριβώς τον κινητήρα.
1.6 TU με 110 άλογα.

Οι διαφορές του σε σχέση με του ραλλί, συνοπτικά είναι:
1) Ηπιότεροι εκκεντροφόροι με σκοπό να έχει καλύτερη ροπή στις μεσαίες
2) Μικρότερη σε όγκο πολλαπλή εισαγωγής, με σκοπό καλύτερη ροπή στις χαμηλομεσαίες
3) Καταλύτης πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής και μικρή εξάτμιση (για να περνάει προδιαγραφές ρύπων)
4) Εντελώς διαφορετικό σύστημα ψεκασμού από ό,τι είχαν τα Saxo VTS και 106 Rallye. Έχει σταθερή πίεση βενζίνης
στη μπεκιέρα, χωρίς γραμμή επιστροφής. Ο ρυθμιστής πίεσης βρίσκεται στην αντλία πίσω και τα μπεκ του είναι κατά πολύ
μικρότερα από ό,τι των Saxo VTS.
5) Το καπάκι έχει μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής, οπότε είναι ένα βήμα παραπέρα στην βελτίωση σε σχέση με τα προγενέστερα.
Αυτό πρακτικά είναι και το μόνο καλύτερο σημείο σε όλο το μηχανολογικό σύνολο.
6) Τα ελατήρια βαλβίδων είναι μαλακότερα από ότι των Saxo VTS, με αποτέλεσμα να βαλβιδίζει ψηλά και να μη βγάζει δύναμη πάνω από
τις 7000rpm ακόμη κι αν στροφάρει.
7) Οι εγκέφαλοι που τοποθετούνται σε αυτό το μοτέρ, που είναι ο Bosch ME7.4.4 και ME7.4.5 δεν έχουν μεγάλη διαφορά στη ρυθμισιμότητά τους.


Οι παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα που βγάλαμε μετά από όλο αυτό το χρόνο, με διαφορετικούς συνδυασμούς ανταλλακτικών και σχεδόν όλες τις λύσεις πάνω στις δοκιμές ήταν οτι:
1) Για βελτίωση στο συγκεκριμένο κινητήρα ξεκινάς από το χταπόδι και την εξάτμιση.
Ένα εργοστασιακό χταπόδι VTS/Rallye 16V με τροποποιημένο δίχαλο για να περνά από το κάρτερ είναι πάρα πολύ καλή λύση.
Η υπόλοιπη εξάτμιση πρέπει να είναι τουλάχιστον 50άρα για να υπάρχει αισθητή βελτίωση.

2) Για να δει κανείς αισθητή διαφορά με τους εκκεντροφόρους του VTS/Rallye, που βλέπει συνήθως 5-6 άλογα κι όχι περισσότερο,
πρέπει να έχει ήδη κάποια περιφερειακά αναβαθμισμένα. Διαφορετικά οι εκκεντροφόροι από μόνοι τους, πάνω σε ένα εργοστασιακό
αυτοκίνητο έχουν μηδαμινή διαφορά.

3) Αν βάλει κανείς ραλλοχταπόδι, εξάτμιση, σκούπα και αγριότερους εκκεντροφόρους (και ελατήρια βαλβίδων) ώστε να ξεπεράσει τους 135 ίππους τότε ψηλά τελειώνουν τα μπεκ και χρειάζονται από C2 VTS!

4) Οι εκκεντροφόροι του Rallye/VTS λειτουργούν εξαιτερικά όταν χρονίζονται στα μαμά σημάδια τους ή με ελάχιστη βραδυπορία (1-2 μοίρες).

Μετά από όλες τις δοκιμές και τα ανταλλακτικά που χρειάστηκαν, φτάσαμε σε ένα αυτοκίνητο που από 110 έβγαλε σχεδόν 150 ίππους στο στρόφαλο με 16 κιλά ροπής (μετρημένο στο ΜΑΗΑ στα Σπάτα). Όχι και τόσο εύκολα όσο περιμέναμε αρχικά.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, δεν δικαιολογείται να χάσεις από την τελική σου ταχύτητα γιατί αυτό δηλώνει ότι έχεις χάσει ισχύ.

Το συνηθισμένο αποτέλεσμα για τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που βελτιώνονται με εκκεντροφόρους,εξατμίσεις και λοιπά περιφερειακά
είναι ότι στεγνώνουν. Στεγνώνουν επειδή γίνονται ροικότερα στην ίδια υποπίεση, χωρίς να το γνωρίζει ο εγκέφαλος.
Γιατί ο εγκέφαλος δεν βλέπει ροή αέρα, υποπίεση+θερμοκρασία βλέπει και υπολογίζει πόσος αέρας πέρασε μέσω υπολογισμών και της καταστατικής εξίσωσης των αερίων.

Δουλειά του προγραμματιστή είναι να ρυθμίσει τον εγκέφαλο έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και να αποδώσει τα μέγιστα
με ασφάλεια για τον κινητήρα.

Για να συνοψίσουμε, Δημήτρη, δοκίμασε να κάνεις το εξής:
Με το πρόγραμμα, όπως είσαι τώρα, μέτρησε χρόνο που χρειάζεσαι για να πιάσεις τελική.
Βγάλε το πρόγραμμα και επαναλαβε το τεστ. Αν δεις ότι συμβαίνει το ίδιο, τότε κάποια ματσολιά έχει γίνει στο μηχανολογικό
κομμάτι και το πρόγραμμα ίσως να μη φταίει σε τίποτα. Κακό χρονισμα είναι μια πιθανή αιτία.
Αν πάλι δεις ότι η τελική σου βελτιώνεται, τότε θα ξέρεις ποιός φταίει.

Όλα αυτά με την αρχική επιφύλαξη ότι μάλλον βρίσκεσαι σε λάθος δρόμο βελτίωσης εξαρχής. Αλλά οι εκκεντροφόροι ραλλί δεν πείραξαν κανένα ποτέ...

_________________
http://www.etuners.gr


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε salex για την δημοσίευση του/της: BlackOz
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Απρ 2010, 03:36 
Άβαταρ μέλους
πολύ καλές οι συμβουλες σας και σας ευχαριστω ολους.
θα δοκιμάσω την τελευταία λύση να βγαλω το πρόγραμμα δηλαδή κ να μετρήσω αν κ μου φαινεται λίγο δύσκολο μπασε βγάλε πρόγραμμα,
Να πώ κ τη μαύρη αλήθεια σκέφτομαι πολύ σοβαρά να τα πετάξω όλα από πάνω κ να γυρίσω στο μαμά!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Απρ 2010, 10:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
zxpanos έγραψε:
καταρχάς άρχισες λάθος.το πρόβλημα στα αμάξια μας έχω το ίδιο δεν εινε η δύναμή δεν λείπει καθόλου αλά το σύστημα αντιρύπανσης.αν πριν βάλεις εκκεντροφόρους πρόγραμμα έφτιαχνες μια πάρα πολύ καλή εξάτμιση από μπρος μέχρι πίσω θα έβλεπες διαφορά.οι εκκεντροφόροι από rally εινε λάθος να μπαίνουν σε αυτό το μοτέρ.εινε αρκετά μικρότεροι σε διάμετρο στα κομβία βάσης του εκκεντροφόρου και σαν αποτέλεσμα εινε να χάνει πίεση λαδιού,δηλαδή εινε ποιο κάτω από οτι πρέπει και έτσι δεν γεμίζουν τα ωστηρια σου σωστά με αποτέλεσμα να χάνεις χρόνους στις πολες στροφές.πρόγραμμα αξιόλογο εινε δύσκολο να βρεις αν θες περισσότερες πληροφορίες ρώτα τον ΚΩΣΤΑ που εχει ταλαιπωρηθεί απίστευτα.γνώμη μου εινε βγαλτα ολα και δοκίμασε πρώτα εξάτμιση μετά βλέποντας και κάνοντας

:agree 0000000000.......sory alla den exei ellhnika o ypologisths.....ola osa eginan apo thn arxh einai lauos....den exoyme tpt koino me ta saxoralla....opote den mas kanoyn ta pragmata toys.....bgalta ola k jekina apo thn arxh me olvsomh ejatmhsh,programma..... :razz :thumb sory k pali.... :cool den ftaiei to amaji....oi asxetoi mhxanikoi ftaine :thumb
salex έγραψε:
Ηπιότεροι εκκεντροφόροι με σκοπό να έχει καλύτερη ροπή στις μεσαίες
:agree
salex έγραψε:
Μικρότερη σε όγκο πολλαπλή εισαγωγής, με σκοπό καλύτερη ροπή στις χαμηλομεσαίες
:agree
salex έγραψε:
Καταλύτης πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής και μικρή εξάτμιση (για να περνάει προδιαγραφές ρύπων)
:suspi Bale EYRO4 katv k pali bgazeis karta....
salex έγραψε:
Το καπάκι έχει μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής, οπότε είναι ένα βήμα παραπέρα στην βελτίωση σε σχέση με τα προγενέστερα.
Αυτό πρακτικά είναι και το μόνο καλύτερο σημείο σε όλο το μηχανολογικό σύνολο.
:agree 000 :razz
salex έγραψε:
Οι εγκέφαλοι που τοποθετούνται σε αυτό το μοτέρ, που είναι ο Bosch ME7.4.4 και ME7.4.5 δεν έχουν μεγάλη διαφορά στη ρυθμισιμότητά τους.
sory alla ua huela ton 7.4.4...antiueta o 7.4.5. einai h katara mas... :cry
salex έγραψε:
Οι εκκεντροφόροι του Rallye/VTS λειτουργούν εξαιτερικά όταν χρονίζονται στα μαμά σημάδια τους ή με ελάχιστη βραδυπορία (1-2 μοίρες).
pali sory alla yparxoyn ena karo aftermarket poy doyleyoyn poly kalhtera apo aytoys...sto xronismo eisai svstow pantvs..... :razz
salex έγραψε:
Μετά από όλες τις δοκιμές και τα ανταλλακτικά που χρειάστηκαν, φτάσαμε σε ένα αυτοκίνητο που από 110 έβγαλε σχεδόν 150 ίππους στο στρόφαλο με 16 κιλά ροπής (μετρημένο στο ΜΑΗΑ στα Σπάτα). Όχι και τόσο εύκολα όσο περιμέναμε αρχικά.
:suspi eida konta 17 kila roph apo 138 aloga....telika mhpvs einai ola uema ekkentroforvn?????????
salex έγραψε:
Σε κάθε περίπτωση πάντως, δεν δικαιολογείται να χάσεις από την τελική σου ταχύτητα γιατί αυτό δηλώνει ότι έχεις χάσει ισχύ.
:agree 00000 Dhmhtrh den isxyei se kamia periptvsh oti eipes.... :surprised
salex έγραψε:
Το συνηθισμένο αποτέλεσμα για τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που βελτιώνονται με εκκεντροφόρους,εξατμίσεις και λοιπά περιφερειακά
είναι ότι στεγνώνουν. Στεγνώνουν επειδή γίνονται ροικότερα στην ίδια υποπίεση, χωρίς να το γνωρίζει ο εγκέφαλος.
Γιατί ο εγκέφαλος δεν βλέπει ροή αέρα, υποπίεση+θερμοκρασία βλέπει και υπολογίζει πόσος αέρας πέρασε μέσω υπολογισμών και της καταστατικής εξίσωσης των αερίων.
Δουλειά του προγραμματιστή είναι να ρυθμίσει τον εγκέφαλο έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και να αποδώσει τα μέγιστα
με ασφάλεια για τον κινητήρα.
:agree 000000000000 telika arxizv na allazv apoch gia polla atoma..... :cool

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οχι όπως τα περίμενα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Απρ 2010, 16:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
και εμείς σε αγαπάμε μάνα μου το ξέρεις!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 28 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Κάν' το όπως η Μπρούνι
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Diesel όπως λέμε… Citroën!
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 26
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ