Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:31 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ζηλεύουν που το πετρέλαιο πηγαίνει τελικές χειμώνα / καλοκαίρι ΜΕ οικονομία και αυτοί χαμηλώνουν τη μουσική μην ακουστεί κάνα μπαμ από τον ΤΗΡ και δουν κομμάτια από βαλβίδες να πετάγονται από την εξάτμιση. :D :D :D

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
dasimo έγραψε:
barracuda έγραψε:
ειναι μερικοι πετρελεαδες εδω μεσα που ανεβαινουν την ριτσωνα με 5η (ελεω οικονομιας :D )και ακουγονται σαν πλυντηριο ιζολα του 80..αυτοι χαλαν την πιατσα..


Ζηλεύεις την ροπή μας !


Sent from my iPad using Tapatalk

και οχι μονο..... μεχρι και την καπνολαδίλα στην egr!!!! :laugh

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
bakevang έγραψε:
Ζηλεύουν που το πετρέλαιο πηγαίνει τελικές χειμώνα / καλοκαίρι ΜΕ οικονομία και αυτοί χαμηλώνουν τη μουσική μην ακουστεί κάνα μπαμ από τον ΤΗΡ και δουν κομμάτια από βαλβίδες να πετάγονται από την εξάτμιση. :D :D :D


πολυ vw club διαβαζεις...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
bakevang έγραψε:
Ζηλεύουν που το πετρέλαιο πηγαίνει τελικές χειμώνα / καλοκαίρι ΜΕ οικονομία και αυτοί χαμηλώνουν τη μουσική μην ακουστεί κάνα μπαμ από τον ΤΗΡ και δουν κομμάτια από βαλβίδες να πετάγονται από την εξάτμιση. :D :D :D


Τι λεει????????? το χεις τερματίσει...... λες και το πετρέλαιο δεν εχει τούρμπο και δεν σπάει και δεν μαζεύεις τις βαλβίδες από το καρτερ.....

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 21:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
bakevang έγραψε:
Ζηλεύουν που το πετρέλαιο πηγαίνει τελικές χειμώνα / καλοκαίρι ΜΕ οικονομία και αυτοί χαμηλώνουν τη μουσική μην ακουστεί κάνα μπαμ από τον ΤΗΡ και δουν κομμάτια από βαλβίδες να πετάγονται από την εξάτμιση. :D :D :D



:laugh :laugh :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 23:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Δε ξέρω αν θα κάνει μπαμ, ξέρω όμως ότι μετά από τα χθεσινά ανοίγματα δεν το έχω ξαναζορίσει - κυρία κανονική, μέχρι 3000 στροφές στην πόλη. :P :P :P Θα το δοκιμάσω Σ/Κ που έχω ταξίδι για να δω πως συμπεριφέρεται σε διάφορες συνθήκες, αλλά γενικά αποφεύγω τα περιττά ζόρια, όπως και πριν.

Πέρα όμως από την πλάκα, προσωπικά καταλαβαίνω απόλυτα αυτόν που δίνει βάση πρωτίστως στην οικονομία. Απλά, εδώ και κάνα χρόνο έχω περιορίσει αρκετά τα χιλιόμετρα στην πόλη (κυρίως γιατί η πρωινή μου δουλειά είναι πολύ κοντά, και έχω παράλληλα απεμπλακεί από τις πολλές βραδινές μουσικές δουλειές στην άλλη άκρη του λεκανοπεδίου ή/και επαρχία), και συνεπώς τα τρέχοντα έξοδα βενζίνης/συντήρησης μου επιτρέπουν τέτοιου είδους "πολυτέλειες". Υπολογίζω κάπου 10Κ χλμ το χρόνο, εκ των οποίων τα 4Κ θα είναι ταξίδια σε γιορτές και άδειες.

Ειδάλλως, σιγά μην έδινα το 1/4 του μισθού ή παραπάνω σε υδρογονάνθρακες - είπαμε!

Πάνω από όλα βέβαια, όπως πλειστάκις είπα, η περιέργεια για τα αποτελέσματα, και η σιγουριά μου ότι δε θέλω να αλλάξω προς το παρόν αμάξι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 23:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Έτσι όπως μας τα λες, το δικό σου, δεν θα κάνει μπαμ, γιατί δεν οδηγείς ούτε όπως οδηγεί ο vil ούτε όπως οδηγεί o barracuda με 13 λίτρα μέση κατανάλωση. Βέβαια, δεν οδηγείς, ούτε σαν εμένα, 160-180 σταθερά για 400 χιλιόμετρα...

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιούλ 2016, 05:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
με 6 αλλαγες λαδιων στα 35.000 λιγο δυσκολο να σπασει...κατι αλλα που σκανε χωρις μπουζι η που ειναι μετατροπη σε camping gaz να φοβασαι.. :D

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιούλ 2016, 12:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
bakevang έγραψε:
Έτσι όπως μας τα λες, το δικό σου, δεν θα κάνει μπαμ, γιατί δεν οδηγείς ούτε όπως οδηγεί ο vil ούτε όπως οδηγεί o barracuda με 13 λίτρα μέση κατανάλωση. Βέβαια, δεν οδηγείς, ούτε σαν εμένα, 160-180 σταθερά για 400 χιλιόμετρα...

Βαγγελακο ξέρεις πόσο σε εκτιμώ ....δεν θέλω ανακρίβειες.
καταρχην αλλο οταν παω με το ΑΧ και αλλο οταν παω με το THP. Το THP δεν τσουλαει ποτε χωρις να ζεσταθει καλα, οπως δεν σταματαει μετα απο πολύωρη λειτουργία χωρις την απαραίτητη "χαλάρωση". Δεν μπαίνει ποτέ στο φάσμα του πορτοκαλί-κόκκινου, γιατί πολύ απλά δεν χρειάζεται για την χρήση που το έχω. το 1-2-3 δεν πάει ποτέ πάνω από 3000-3500 γιατί δεν έχει ουσία-γούστο μια που και κοντό saxακι-rallακι μπορεί να σε παίξει. με το 4-5-6 απλα το ευχαριστιέμαι γιατί δεν σε αφήνει απο δύναμη πουθενά είτε είναι φορτωμένο είτε έχω klima ON είτε έχεις τροχόσπιτο κοτσαρισμένο :D (που λέει ο λόγος), κάτι σαν το 2.0 16V xantia που κάποτε (93-96) είχε ο πατέρας και είχα προλάβει και γω σαν νέος οδηγός, αλλά σε πολύ ποιο σβέλτο. Το "Λιβαδι" το είδε μια φορα στις αρχές που το πήρα και δεν ρισκάρω τίποτα για να το ξαναδεί, όπως και μια δυο φορές την παράκαμψη από Φιλίππειο για Παπανικολάου. Όπως καταλαβαίνεις το THP θα το σέβομαι πάντα, χωρίς ταρζανιές(μια και όταν κινείτε κατά 90% θα είναι όλη η οικογένεια μέσα ή θα έχω πάει να πάρω τον ψηλό που δεν χωράει άνετα στο ΑΧ :D :D ), και χωρίς τις καταναλώσεις που λες, μιας που το trip (που όπως ξέρεις πολύ καλά τα "φουσκώνει" λίγο) δείχνει μόλις 8,1, το οποίο μπορεί να γίνει άνετα 7,0 ή και πιο κάτω αν προσπαθήσω.
οπότε αν στο παραδειγμα σου αναφέρεσαι στο ΤHP είναι ανακριβείς !!!!! :rop
Τώρα όσων αφορά το ΑΧ δεν έχει trip οπότε πάλι έχεις πέσει όξω :laugh :laugh :laugh
με το ΑΧ φίλε δεν κρατάω λογαριασμό....κρατώ μόνο τα γούστα που με ενδιαφέρουν...και το παίδεμα που θα φάω για να το φτιάξω και να το ξαναφτιάξω και ξανά απ την αρχή.....
πάντως δεν ήρθες μια φορά μαζί μου βόλτα..... πως βγάζεις τέτοια συμπεράσματα για μένα δεν ξέρω :? :?

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιούλ 2016, 13:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Βασίλη, ξέρεις πως σε έχω για 2ο δάσκαλο! Αυτό σημαίνει, ότι σε εκτιμώ πάρα πολύ!

Λοιπόν, εδώ παραπάνω θέλω να θίξω την ευαισθησία του ΤΗΡ έναντι των e-hdi και BlueHDI μιας και μίλησαν οι πετρελαιάδες! Τίποτα, άλλο!

Ξέρω ότι το ΤΗΡ το πας "κυρία" και το έχεις πιπίλα! Δεν χρειάζονταν να μου το πεις!

Τώρα, αν οδηγούσες το ΤΗΡ, όπως το πάνε άλλοι, συνέχεια τελικές / κόφτες ή να τολμήσω να πω όπως πας το ΑΧ που έχει αθάνατο μοτέρ, χειμώνα - καλοκαίρι, τότε ειλικρινά πες μου, δεν νομίζεις ότι θα είχες θέμα;

Κανόνισε στην επόμενη συνάντηση που θα είμαι, να πάρουμε το ΑΧ, μαζί και να σε δω πως το στρίβεις! :thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιούλ 2016, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
εγω που το παω ταπα το ds (τελικη με 40 βαθμους πανω απο 15 λεπτα κτλπ)δεν εχει παθει τιποτα..αλλωστε γιαυτο το πηρα... :D τωρα οταν εχω μεσα την οικογενεια και με 6η χαλαρα 6 λιτρα καιω,δεν τα λες και πολλα..

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιούλ 2016, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δεν έχω τι να πω.......... :(

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2016, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Επανέρχομαι, όπως είχα "υποσχεθεί" με τις εντυπώσεις μου αλλά και κάποιες σκέψεις ύστερα από το πρώτο ταξίδι με τη νέα χαρτογράφηση.

Ξεκινώντας από το σημείο που θα περίμενε κανείς, η αύξηση της δύναμης είναι αρκετά αισθητή - τόσο που σχεδόν με προβληματίζει για την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου (αν ποτέ δεν πρόκειται να βιώσει παρατεταμένο σκίσιμο το έρμο) :P Πέραν των εντυπώσεων που δημιουργούν οι πιο "επιθετικές" ρυθμίσεις, σε διάφορες καταστάσεις (από ανοίγματα σε εθνική έως προσπεράσεις στο βουνό - ιδίως στη δεύτερη περίπτωση σχεδόν με σόκαρε), τα χιλιόμετρα μαζεύονται αισθητά πιο γρήγορα, ακόμη και με τον κλιματισμό σε λειτουργία. Γενικότερα, ο κινητήρας φαίνεται πολύ πιο πρόθυμος και εύστροφος, και οι επιδόσεις (χωρίς φυσικά να έχω οποιαδήποτε μέτρηση να παραθέσω) φαίνονται αρκετά βελτιωμένες, ιδίως με το γκάζι στο πάτωμα.

Παράλληλα όμως, αν θέλω να είμαι αντικειμενικός, σκέφτομαι το εξής: όπως είναι "μαμά" στημένο το αμάξι, μπορείς να περιμένεις τα εξής: α) πολύ καλή συμπεριφορά όταν πας με γραμμές, β) κάποια προθυμία να παίξεις με το πίσω μέρος με μεταφορά βάρους όταν μάθεις να "ξεγελάς" το ESP, αλλά γ) υποστροφή με τέρμα γκάζι στη στροφή - καλό και άγιο το τιμόνι και το μπροστινό μέρος, αλλά παραμένει ένα μικρομεσαίο turbo hatch.

Δε θέλει πολύ φαντασία λοιπόν να αντιληφθεί κανείς ότι ενώ το remap ανέβασε το αμάξι μισή ή ακόμη και μία κατηγορία πάνω στο επίπεδο των επιδόσεων, το υπόλοιπο αυτοκίνητο παραμένει απλά ένα καλά στημένο hatch, και όχι μία "μηχανή" που μπορεί να στρίψει με το γκάζι στο πάτωμα, με πλήρη έλεγχο των 28, 29, 30 ή όσων τέλος πάντων kg ροπής.

Θα ήθελα σίγουρα να δώσω τα εύσημα στους eTuners για την αποτελεσματικότητα του προγράμματος, και όσο δεν έχω κάποιο πρόβλημα, ομολογώ ότι χαίρομαι το αυτοκίνητο αρκετά περισσότερο (μπορεί απλά από ματαιοδοξία, ή έστω μέχρι να συνηθίσω). Από κει και πέρα, μέχρι τουλάχιστον να βρεθώ σε κάποια ορεινή διαδρομή χωρίς κίνηση ώστε να επιβεβαιώσω ή όχι τις σκέψεις μου στην πράξη, θεωρώ ότι υπάρχει λόγος που τα εργοστασιακά αυτοκίνητα των 190-200 ίππων είναι στημένα αλλιώς, και δε φτάνει ένα σηματάκι VTS με remap. :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Δεκ 2016, 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Λοιπόν, επανέρχομαι σε αυτό το "ξεχασμένο" σχετικά θέμα, λόγω μίας πρόσθετης διαπίστωσης. Θυμάμαι λοιπόν ότι σε ορισμένες περιπτώσεις remap σε THP είχε αναφερθεί ότι η τελική ταχύτητα παραμένει ίδια, και είχε συζητηθεί το ενδεχόμενο να υπάρχει κάποιος κόφτης τελικής, τουλάχιστον στα C5.

Στο C4 πάντως δε φαίνεται να ισχύει κάτι τέτοιο, μιας και πολύ άνετα ξεπέρασα την "προηγούμενη" τελική ταχύτητα, και είχα και άλλες 1000 στροφές - επέλεξα όμως να φρενάρω παρά να σκάσω σε ένα προπορευόμενο Auris που άρχισε να αχνοφαίνεται (προφανώς και απείχε χιλιόμετρα όταν άρχισα να ανοίγω). Σε κάθε περίπτωση, η άποψη μου είναι ότι, ακόμη και σε αυτές τις ταχύτητες (~220), το πλαίσιο της C4 δε φαίνεται να διαμαρτύρεται (αστάθεια, τριγμοί, βουητά).

Βέβαια, επειδή η δεύτερη μου δουλειά είναι μουσικός, μπορεί και να έχω κουφαθεί. :P

Κατά τ'άλλα, προφανώς και έχει μεγάλο ρίσκο το να κινείσαι με υψηλές ταχύτητες, και δε σκοπεύω να το επαναλάβω άμεσα (επίσης, αποφεύγω να ταλαιπωρώ τον κινητήρα). Έπρεπε όμως να το ξεκαπνίσω και λίγο, γιατί εδώ και μήνες απλά σερνόμουν στην πόλη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Δεκ 2016, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
η δεύτερη μου δουλειά είναι μουσικός,

Τι παίζεις?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 6 [ 87 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

ECU Remapping C4 1.5 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: yaroglanzo
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ