Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 07:33 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Οκτ 2015, 16:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Αναθερμαίνω το θέμα γιατί άρχισα να σκέφτομαι (μάλλον;) σοβαρά το ενδεχόμενο remap. Δε με καίει πραγματικά η παραπάνω δύναμη, ούτε είμαι (προφανώς) του φαναριού, αλλά λέω "καν'το τώρα, γιατί σιγά σιγά αρχίζεις να προσεγγίζεις ηλικίες που το επόμενο σου αμάξι θα έχει πολλές πόρτες". :P

Επίσης, παρότι απροβλημάτιστος έως τώρα, βλέπω ότι αν θέλει το THP θα σε ταράξει σε βλάβες όσο γλυκά κι αν του φέρεσαι, άρα ας το 'φχαριστηθούμε τουλάχιστον.

Μέσες άκρες, λοιπόν, χαζεύοντας το σχετικό θέμα που αφορά στο DS3 και άλλα fora, νομίζω ότι οι συνηθέστερες επιλογές για THP είναι:

α) eTuners (ανάθεμα στο website που φαίνεται ότι συνειδητά δε βοηθά στην επικοινωνία!)
β) Overload (πολύ VAG ίσως;)
γ) Chiptronic (Αυστριακή ήπια κονσέρβα;)

Να διευκρινίσω ότι μιλάμε για ήπιες ρυθμίσεις και καταστάσεις (όχι λόγω οκτανίων - άλλωστε σπάνια βάζω 95άρα).

Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι οι ακόλουθες:

1) Υπάρχει κάποιος λόγος να αποφύγω το όλο εγχείρημα, δεδομένου ότι δεν ενδιαφέρομαι για περαιτέρω βελτιώσεις και "φασαρίες";
2) Υπάρχει κάποια άλλη πρόταση για το ποιος να αναλάβει το remap; Πολύ ευχαρίστως να ακούσω, είτε δημοσίως, είτε με pm.
3) Τι θα επιλέγατε στη θέση μου (ok, πολύ υποκειμενικό αυτό, αλλά για αυτό υπάρχουν τα fora - δε γράφουμε τεχνικό εγχειρίδιο άλλωστε!).

Ευχαριστώ προκαταβολικά για ιδέες/προτάσεις. :shift


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Οκτ 2015, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Ξέρω και έχω ρωτήσει eTuners και Chiptronic για το ίδιο θέμα στη C5. Ίδιες τιμές, σχεδόν παραπλήσιο αποτέλεσμα, στους eTuners είναι extra οι δυναμομετρήσεις (πριν/μετά), Chiptronic είναι λίγο πιο "κονσερβέ" το πράγμα, στους eTuners θα ασχοληθούν -έχω την αίσθηση- λίγο περισσότερο με το αυτοκίνητο και τις ρυθμίσεις. Επίσης έχουν βγάλει και δύο εργαλειάκια που είναι αρκετά χρήσιμα, ενώ έχουν και το forum για support. Επίσης οι eTuners έχουν και το Stage1+ που είναι για 100αρα, και το οποίο προσφέρει 5-10 αλογάκια ακόμα υποθέτω το ίδιο safe *αν χρησιμοποιείς 100αρα και μόνο*.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Οκτ 2015, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Κύριε Καλόγραφτε,εάν θέλετε ακούτε την πρότασή μου.

Τουρμπίνα απο RC,εξάτμιση όπως είσαι,ένα πρόγραμμα πολύ λάιτ,τέλεια απόκριση γκαζιου και είσαι στα 185-190 άλογα,πολύ μα πολύ safe.Του θανατά safe..

Αν ανεβαίνεις Θεσσαλονίκη,έχουμε άνθρωπο για πρόγραμμα. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: NickNT
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2015, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δυστυχώς ή ευτυχώς την ανάγκη αλλαγής τουρμπίνας - έστω και για παν ενδεχόμενο - την είχα σκεφτεί κι εγώ. Δε ξέρω αν είναι περισσότερο ζήτημα παροχής ή αντοχής σε θερμοκρασία, αλλά σε κάθε περίπτωση η κύρια ανησυχία μου παραμένει η μακροζωία της τουρμπίνας (όχι ότι έχω βέβαια την παραμικρή εμπειρία βέβαια από tuned καταστάσεις!).

Από το λίγο που έψαξα υπάρχουν καινούριες τουρμπίνες RC, αλλά δεν είναι δα και αμελητέο τελικά το κόστος - κάτι που επιβεβαιώνει βέβαια τη ρήση ότι τα άλογα δεν είναι στραγάλια... :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2015, 17:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
ότι τα άλογα δεν είναι στραγάλια

Για ακόμη μια φορά,τα είπες όλα. :clap :clap :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2015, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα! Απλα για την υγεια του αυτοκινητου σου θα ηταν καλο να αλλαξεις καταλυτη και εισαγωγη! Ας μιλησουν τα παιδια που εχουν μονο προγραμμα για αξιοπιστια


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Οκτ 2015, 19:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 11:28
Δημοσιεύσεις: 177
Τοποθεσία: Κορυδαλλος
Εικόνες: 3
Εγω με 50000κμ απο chiptronic+φιλτρο+σκαστρα κλειστου τυπου, μια χαρα ολα καλα... με εξαιρεση την αντλια υψηλης που τωρα στα 90000+κμ την περιμενω,αν και εχω διαβασει οτι ηταν αδυναμια του μοτερ εξ αρχης,απο τα 207κιολας

_________________
Tuned! Up to 210PS 365NM!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 09:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Τελικά... υπέκυψα.

Λίγο η περιέργεια, λίγο η πρόσφατη εμπειρία του Αντώνη (The Ace) και η σχετική συζήτηση μας, επικοινώνησα προχθές με eTuners, και χθες σεληνιάσαμε (ναι, Σεφερλίζω) το έρμο το μοτέρ. Ο προγραμματισμός έγινε από τον Κρίτωνα - μάλιστα, χάρη στο Greek Citroen Club και τη σχετική προσφορά, η τιμή ήταν πραγματικά φιλική (όπως και η εξυπηρέτηση btw). :clap

Μιας και δεν έχω προλάβει να κάνω πολλά χιλιόμετρα, μεταφέρω κάποιες αρχικές παρατηρήσεις:

1. Το μοτέρ στα 68500χλμ αποδείχθηκε (προς το παρόν) υγιές - στις δοκιμές σήκωνε την προβλεπόμενη πίεση αβάδιστα και αγόγγυστα έως τον κόφτη. Τα fuel trims είναι ακόμη στην πράσινη περιοχή, αλλά φαίνεται ότι ο χρονισμός έχει αρχίσει να "ολισθαίνει". Θα το χρονίσω άμεσα πάντως, παρότι υπάρχουν περιθώρια (τα οποία λογικά στενεύουν με το πρόγραμμα - και ναι, ξέρω, θα μαζεύω βαλβίδες από το οδόστρωμα).

2. Πρώτη εντύπωση, ΠΟΛΥ ομαλή και γραμμική συμπεριφορά, εντελώς εργοστασιακή. Δεύτερη εντύπωση, εντυπωσιακή δύναμη στις ψηλές στροφές (λογικό, δεδομένης της εργοστασιακής χαρτογράφησης), και πολλή ροπή στις μεσαίες. Στο οδόστρωμα της Δ. Πλακεντίας, ακόμη και με τρίτη το ESP/antispin ζοριζόταν να μαζέψει το σπινιάρισμα. Τα λάστιχα έχουν λίγο ψωμί ακόμη, αλλά έχουν περάσει την πρώτη τους νιότη, και δε ξέρω αυτό τι ρόλο παίζει.

3. Με κάθε επιφύλαξη, αλλά πηγαίνοντας στη δουλειά σερνόμενος με 1500-2500 στροφές σε ανηφόρες, κατηφόρες, και φανάρια, η ένδειξη κατανάλωσης στο trip computer (το μηδένισα προφανώς το πρωί) ήταν χαμηλότερη. Δε μπορώ να το επιβεβαιώσω ακόμη, ούτε έχω και ιδιαίτερες προσδοκίες σε αυτόν τον τομέα.

Μεθαύριο έχω ταξίδι που περιλαμβάνει ποικίλες διαδρομές, άρα θα σχηματίσω μία πιο σαφή εικόνα (και θα επανέλθω).

Σχετικά με τα "τεχνικά" του θέματος, το πρόγραμμα είναι αυτό που είχε περιγράψει ο Αντώνης ως Stage 1+, ήτοι προβλέπεται (επιβάλλεται;) η χρήση 100άρας, και η απόδοση φτάνει στα 190 - 195 άλογα. Και 180 να είναι στην πράξη, που λέει ο λόγος, εγώ ικανοποιημένος είμαι. Για δυναμομετρήσεις κτλ, δεν το έχω για να τρέχω - πολλώ δε για ένα πρόγραμμα που έχει φορεθεί και μετρηθεί τόσο πολύ.

Κρίνοντας από το πως μαζεύει χιλιόμετρα, θα έλεγα ότι το αυτοκίνητο έγινε σημαντικά πιο δυνατό, και δίνει την αίσθηση ότι είναι πολύ πιο εύστροφο. Ως προς το αν είχα εξαντλήσει τα 150 μουλάρια και το πλαίσιο, η απάντηση είναι προφανώς όχι. Ήθελα όμως να αποκτήσω την εμπειρία του remap, καθώς και ενός πιο δυνατού αυτοκινήτου... απλά για την εμπειρία. Αν είχα ήδη λοιπόν αυτή την εμπειρία (πόσες φορές χρησιμοποίησα τη λέξη "εμπειρία";!;), δε ξέρω αν θα το έκανα - είναι όμως όπως όταν είσαι πιτσιρικάς και στις σχέσεις σου δεν εκτιμάς ποτέ αυτό που έχεις, αλλά θέλεις να πας και παραδίπλα. :D

Σε επίπεδο αξιοπιστίας, με "καθησυχάζει" ο τρόπος που χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο. Πολύ χαλαρά και με σεβασμό κατά την καθημερινή χρήση, και όποτε προκύψει τρυφερό σκίσιμο. Και προληπτική φροντίδα βεβαίως, ιδίως τώρα. Θα δείξει.

Για όση αξία έχει η γνώμη μου, και χωρίς να γνωρίζω τα του βάθους χρόνου, μου φαίνεται ότι οι eTuners έχουν φτιάξει κάτι πολύ "ενδιαφέρον" για τον THP. Γενικά, είμαι πολύ πιο ενθουσιασμένος από όσο αφήνω να φανεί, αλλά από την άλλη είναι πολύ νωρίς ακόμη.

Αυτά...!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 10:03 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Καλοτάξιδος να ευχηθώ λοιπόν και πιο άνετος στα γκάζια :thumb

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 10:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
:clap :clap :clap

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 10:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Μπράβο! :clap :clap :clap

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Λοιπόν, φαίνεται ότι μετά από τα n^2 μηνύματα που ανταλλάξαμε, τελικά τον έπεισα :D

Επειδή με είχες ρωτήσει αρκετές φορές, υποθέτω ότι στο είπαν και τα παιδιά, το AF κατεβαίνει αρκετά στους open-loop χάρτες, και λόγω αυξημένης πίεσης αλλά και για λόγους ασφάλειας της τουρμπίνας. Η επιπλέον βενζίνη εξασφαλίζει προφανώς το σωστό μείγμα, αλλά και κρυώνει μοτέρ και τουρμπίνα, οπότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα από τον επαναπρογραμματισμό, τουλάχιστον όσον αφορά θερμικά φορτία σε πολλαπλή και τουρμπίνα.

Για το θέμα του 1/1+ και της 100αρας, από όσο μου είπαν τα παιδιά αλλάζει μόνο το timing και τίποτα άλλο. Άρα ναι μεν μπορεί να σπρώξει λίγες παραπάνω μοίρες, και άρα να βρεις 5-6 άλογα παραπάνω με χρήση 100αρας, αλλά την ίδια στιγμή μπορεί κάλλιστα να τραβήξει μοίρες και να πέσεις στα επίπεδα του "ασφαλούς" Stage1, αν π.χ. δεν βρεις καλή 100αρα ή απλά επιλέξεις να βάλεις 95αρα. Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και ψυχολογικά, αν βάλεις 95αρα από μόνος σου δεν θα το πιέζεις και τόσο, άρα όλα ΟΚ.

Τώρα για το θέμα του πως ανεβάζει πίεση και πως απλώνει τη δύναμη, αυτό με τα λάστιχα που λες εμένα δεν μου συμβαίνει. Βλέπω βέβαια ότι σε πάτημα η 2α αργεί λιγάκι να πατήσει κάτω, αλλά μέχρι εκεί. Η 3η αλλάζει και πατάει κάτω normal, χωρίς παλαβομάρες. Βέβαια τα δικά μου Primacy3 έχουν ελάχιστα χλμ, γύρω στα 10Κ, οπότε ίσως αυτό να συμβάλλει στο πως πατάει κάτω η δική μου C5 (συν το βάρος προφανώς).

Τέλος για την κατανάλωση, θα δεις διαφορά όχι λόγω του ότι καίει λιγότερο, αλλά λόγω του ότι εσύ θα αλλάξεις τρόπο οδήγησης (που αλλάζεις, μέχρι ποιες σαλ ανεβάζεις για κάθε σχέση κλπ). Αν όμως πεις "πόσο γρήγορα μπορώ να πάω από το Α στο Β", θα φτάσεις μεν πιο γρήγορα, αλλά θα δεις και ένα +15-20% κατανάλωση.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Ace, φαντάζομαι ότι η υδροπνευματική αλλάζει αρκετά το πως "πατάει" το αυτοκίνητο, και τα Michelin είναι απλά υπέροχα. Στην περίπτωση του C4, παρότι το μπροστινό σύστημα ανταποκρίνεται αξιοπρεπέστατα, καταλαβαίνεις ότι η εξτρά ροπή το φέρνει πιο κοντά στα όρια του, και δεν είναι και κάνα ιδιαίτερα ελαφρύ αυτοκίνητο. Υποψιάζομαι ότι ένα "ψαγμένο" στήσιμο (όπως μερικά που έχω δει ότι έχουν γίνει εδώ μέσα!), θα είχε ευεργετικά αποτελέσματα - αλλά και στην παρούσα κατάσταση δεν υπάρχει πρόβλημα (εφ'όσον υπάρχει σχετική σύνεση), κυρίως λόγω πολύ καλής γραμμικότητας.

Σε ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σου, καθώς και τους υπολοίπους για την "υποστήριξη"! :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Καλά και γρήγορα χιλιόμετρα από εδώ και πέρα!

Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 THP remapping
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2016, 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ως προς το αν είχα εξαντλήσει τα 150 μουλάρια και το πλαίσιο, η απάντηση είναι προφανώς όχι.

Πάντα είχα να λέω για την ειλικρίνειά σου. :clap

απόδοση φτάνει στα 190 - 195 άλογα.

Δεν έχεις τόσα,το αβάνς είναι που σου δίνει αυτή την εντύπωση.


Όπως και νάχει,μεγιά σου και να είσαι γερός να το χαρείς. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 6 [ 87 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

ECU Remapping C4 1.5 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: yaroglanzo
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ