Tzakos έγραψε:
η δεύτερη μου δουλειά είναι μουσικός,
Τι παίζεις?
Παίζω ηλεκτρικό μπάσο "επαγγελματικά", αλλά ξεκίνησα από πλήκτρα - το ότι το θεωρώ "δουλειά" προκύπτει από ότι έχω σταθερά από ένα έως τρία gigs τη βδομάδα, αλλά και από το ότι με συντηρούσε όσο σπούδαζα (εντελώς "μάθε τέχνη κι άσ' τηνε" η φάση!).
Για μένα, είναι το πιο ξεχωριστό και διασκεδαστικό πράγμα που κάνω, παρά το ανηλεές ξενύχτι. Επίσης, μετά από πολύ κόπο και τρέξιμο, αποδίδει σε ένα βαθμό οικονομικά, άρα... Κρίμα που δεν είναι κάτι μακροπρόθεσμα βιώσιμο, ώστε να τα παρατήσω όλα και να ζήσω τ'όνειρο!
Σχετικά με τις παρατηρήσεις του Blanc:
1. Δε διαφωνώ για τα φρένα - αλλά δε μπορώ να πω ότι είναι ανεπαρκή. Πιστεύω (μου φαίνεται;) ότι έχουν επαρκή δύναμη, και τα έχουν πάει καλά σε μετρήσεις. Από αντοχή, βέβαια, αμφιβάλλω αν θα αντέξουν σε συνθήκες οριακής οδήγησης, και η παραπάνω ισχύς σίγουρα δε βοηθά σε αυτό.
2. Σχετικά με το θέμα της ανάρτησης, είμαι άραγε αυγολέμονος που μου αρέσει το εργοστασιακό, "λίγο απ'όλα" setup; Με γραμμές πάω, το ESP δε με εκπλήσσει σχεδόν ποτέ δυσάρεστα, χαζο-γυρνάει και λίγο - ξέρω γω, γιατί να το σκληρύνω; Ευχαρίστως βέβαια να δοκιμάσω κάτι "καλύτερο" όταν έρθει η ώρα αλλαγής αμορτισέρ - χαμήλωμα όμως με τίποτα (been there, done that).
Μμμ, κατά τ'άλλα, στο γυρισμό παρασύρθηκα και άνοιξα με τρεις "αυθάδεις" και επιθετικούς οδηγούς στην εθνική (από αυτούς που σου κολλάνε προφυλακτήρα και παίζουν φώτα όταν ο μπροστινός σου προσπερνάει αργά, και εσύ απλά περιμένεις χωρίς δράματα και υστερίες να ανοίξει ο δρόμος): α) A3 sedan TFSI ολοκαίνουριο - αν ήταν με 150hp, καθόλου εντυπωσιακό - αν υπάρχει ξέρω γω με 105-120hp, πάω πάσο, λογικό να μείνει τόσο πίσω, β) Mercedes C-Class δεκαετίας, έλεγε απλά Kompressor, φυσικά και έμεινε πίσω, και γ) Tiguan TSI, full on αγένεια, full on τσάι.
Μπορεί να ακούγομαι λίγο ευθειάκιας, αλλά κάθε άλλο (δε λέω ότι ξέρω να στρίβω στο βουνό, λέω ότι μου αρέσει να το κάνω). Με αυτά και με αυτά βέβαια, πάει ένα ρεζερβουάρ 100άρας για Λαμία και πίσω.