stelios C4
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δημοσιεύτηκε: Παρ 24 Απρ 2009, 10:28 |
|
|
Petran έγραψε: εγω το εχω χαμηλωσει εδω και εν χρονο, προβλημα ευθυγραμισης δεν ειχα.. φοραει ελατηρια βοκλαντ (γαλλικα) και ταιριαζουν τελεια, τα αμορτησερ της σιτροεν σιγα μην τα πειραζα... 3 με 4 ποντους κατω εχε υποψειν σου και σιγουρα εχει σκληρυνει αλλα οχι τοσο οσο να κοπαναει.. αυτα.... kalispera! exeis kamia idea gia na beltioso to diko mou? c4 2.000cc birona meneis? kai exeis auto to aspro me kokines grames? den se exo petixei pouthena.. ego ilioupoli meno..
|
|
|
|
|
C4reptile
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμήλωμα C4 Δημοσιεύτηκε: Παρ 24 Απρ 2009, 16:54 |
|
|
Καλησπέρα! Είμαι σχετικά καινούριος στο club, αλλά αρκετά παλιός & έμπειρος πάνω στα citroen. Ένα ZX ή ένα xsara δεν θα μορέσει να στρίψει ποτέ καλύτερα & ας έχει παθητική τετραδιεύθυνση από ένα C4 & αυτό επειδή ο συντελεστής ακαμψίας αμαξώματος είναι πολύ χαμηλότερος από αυτό του C4. Επίσης, στα σκληρά αμορτισέρ λόγω χαμηλότερου βάρους, το ZX χοροπηδάει & δεν διαβάζει το δρόμο σε αντίθεση με το C4.(Bilstein με Koni είναι ότι καλύτερο για βολτάδικο). *Το χαμηλωμένο & σκληρό αυτοκίνητο δεν προειδοποιεί πότε θα το χάσεις σε μία στροφή σε αντίθεση με ένα αυτοκίνητο μαμίσιο το οποίο κλωτσάει όταν υπερβαίνεις τα όρια του.
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμήλωμα C4 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Απρ 2009, 02:03 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
C4reptile, για να στρίψει γρήγορα ένα αυτοκίνητο πέρα από την ακαμψία του πλαισίου που αναφέρεις (αν και παραδείγματα όπως της XANTIA ACTIVA και 106 rallye δείχνουν ότι είναι δευτερευούσης σημασίας) μεγαλύτερο ρόλο παίζουν το στήσιμο του αυτοκινήτου, δηλαδή η γεωμετρία της ανάρτησης σε συνάρτηση με το βάρος του οχήματος, αλλά και την κατανομή αυτού. Ρόλο παίζει ακόμα και η ‘μηχανική’ πρόσφυση που παράγει ο κινητήρας καθώς και πολλές ακόμα λεπτομέρειες, βασικές όμως αλλά δεν είναι της παρούσης. Η πίσω ανάρτηση του C4 δυστυχώς δεν έχει την ‘ψαγμένη’ λειτουργία της ΖΧ, δείχνει όμως ποιο ΣΤΙΒΑΡΗ με αποτέλεσμα να νομίζεις ότι πας ποιο γρήγορα αλλά αν δεις το κοντέρ θα καταλάβεις…όμως και στο θέμα της άνεσης πάλι η ΖΧ υπερτερεί- μιλώντας πάντα για τις μαμά αναρτήσεις. Ακόμα και στις μπροστά αναρτήσεις μπορεί να έχουν και τα δύο τύπου μακφέρσον του ΖΧ πάλι ξεχωρίζει, έχοντας πιο χαμηλά την πιατέλα. Πάντως υπάρχουν ένα σωρό διαφορές στις δυο γενιές της Citroen που δείχνουν ότι στο C4 άλλες ήταν οι προτεραιότητες… Άκου και τον Πάνο που είναι γνώστης έχει και C4 και ΖΧ. Τον ‘τίτλο’ του ποιο στριφτερού Citroen τον παίρνει μάλλον η ACTIVA. Στα μη υδροπνευματικά η ΖΧ και ακολουθεί η XSARA η προ facelift (η f/l έχει μεγάλες διαφορές στο στήσιμο και στην ποιότητα! Όσο και αν ακούγεται παράξενο είναι αλήθεια! Το SAXO VTS δεν το έχω στρίψει, τα απλά πάνε καλά καμιά σχέση με C3! Τέλος εντύπωση μου προκαλεί στα C4 που αν τα χαμηλώσεις κανα 2-2,5 πόντους πάλι δεν γίνονται κούτσουρα, και αυτό είναι θετικό.
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
coupevtr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμήλωμα C4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Απρ 2009, 01:36 |
|
|
ΣΕ C4 1.4 ΤΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΘΑ ΒΑΖΑΤΕ?
|
|
|
|
|
C4reptile
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμήλωμα C4 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Απρ 2009, 18:45 |
|
|
Φίλε zxlover, επειδή είχα χρόνια zx & xsara, μ'αρέσει να μιλάω αντικειμενικά & όχι επειδή έχω τώρα C4. Σε όλα είχα αμορτισέρ & ελατήρια & όχι μία μάρκα, το zx κοπάναγε πάρα πολύ. Βεβαια είναι όπως το βλέπει κανείς, για εσένα μπορεί να μην κοπανάει, αυτά φαίνονται μετά από μερικά χρόνια ότα το ταμπλώ κάνει σαν κουδουνίστρα. Επίσης όσον αφορά το θέμα του κρατήματος τα δύο αυτοκίνητα έχουν μεγάλες διαφορές σε πολλά πράγματα.
-- Δευτ 27 Απρ 2009, 19:01 --
Στο δικο μου φοραω eibach με koni κιτρινα και τα δουλευει.τωρα οταν κανεις θελει να βαζει ελατηρια χαμηλωματος ειναι σωστο να βαζει και αμορτισερ γιατι εκτος οτι βγαινουν off τα μαμισια ειναι και μονης ενεργειας (λαδιου)
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Re: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Απρ 2009, 20:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
stelios C4 έγραψε: Petran έγραψε: εγω το εχω χαμηλωσει εδω και εν χρονο, προβλημα ευθυγραμισης δεν ειχα.. φοραει ελατηρια βοκλαντ (γαλλικα) και ταιριαζουν τελεια, τα αμορτησερ της σιτροεν σιγα μην τα πειραζα... 3 με 4 ποντους κατω εχε υποψειν σου και σιγουρα εχει σκληρυνει αλλα οχι τοσο οσο να κοπαναει.. αυτα.... kalispera! exeis kamia idea gia na beltioso to diko mou? c4 2.000cc birona meneis? kai exeis auto to aspro me kokines grames? den se exo petixei pouthena.. ego ilioupoli meno.. ναι φιλε μου βυρωνα μενω και ειναι μαυρο το c4 μου. μια καλη λυση εως τελεια ειναι αυτα που φοραω εγω κονι κιτρινα racing ρυθμιζομενα ως προς την σκληροτητα με βογκλαντ ελατηρια 3,5.
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμήλωμα C4 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Απρ 2009, 21:58 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
C4reptile έγραψε: Φίλε zxlover, επειδή είχα χρόνια zx & xsara, μ'αρέσει να μιλάω αντικειμενικά & όχι επειδή έχω τώρα C4. Σε όλα είχα αμορτισέρ & ελατήρια & όχι μία μάρκα, το zx κοπάναγε πάρα πολύ. Βεβαια είναι όπως το βλέπει κανείς, για εσένα μπορεί να μην κοπανάει, αυτά φαίνονται μετά από μερικά χρόνια ότα το ταμπλώ κάνει σαν κουδουνίστρα. Επίσης όσον αφορά το θέμα του κρατήματος τα δύο αυτοκίνητα έχουν μεγάλες διαφορές σε πολλά πράγματα.
-- Δευτ 27 Απρ 2009, 19:01 --
Στο δικο μου φοραω eibach με koni κιτρινα και τα δουλευει.τωρα οταν κανεις θελει να βαζει ελατηρια χαμηλωματος ειναι σωστο να βαζει και αμορτισερ γιατι εκτος οτι βγαινουν off τα μαμισια ειναι και μονης ενεργειας (λαδιου) εχουμε ξεφιγει λιγο,εως παρα πολη.δεν καταλαβενω πως συγγρινουμε ενα c4 με ενα zx?δεν εινε λογικο τουλαχιστον.εχω οδηγισει παρα πολα αυτοκινητα λογο επαγγελματος εχω ενα zx και ενα c4.το zx εκτος απο την παθητικη τετραδιευθηνση που εμενα δεν μου αρεσει καθολου μην ξεχνατε οτι ο πισω αξονας δινει ρεσιταλ,εινε μακραν η ποιο πετηχημενη σηνταγη οσον αφορα την ακαμψια φιλε μου εγω δεν ειχα τετια προβληματα με το zx.τωρα το c4 δεν λεω στριβει και στριβει καλα για βολταδικο αμαξι,αλα μην ζητισεις τπτ παραπανο δεν κανει.και ακουμε και εμενα που εχω μπει τοσες φορες στην πιστα και με τα 2.η πισω αναρτηση εινε ενα ματσο χαλια ημιακαμπτο αξονα?που να παει και που να στριψει με αυτο?καλο λοιπον εινε μην ισοπεδονουμε τα παντα και να αφινουμε τις σταθερες αξιες.το zx εινε μακραν το ποιο στριφτερο σημβατικο citroen
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμήλωμα C4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 17:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Ρε σεις, σταματήστε να μιλάτε για το ZX. Δεν μας ενδιαφέρει το ZX. Ούτε η σύγκρισή του με το C4. Οποιος θέλει, ας πάει στην ειδική κατηγορία του ZX και ας γράψει ό,τι θέλει.. Εδώ είναι για C4.
Λοιπόν, ερώτηση σημαντική, και φαντάζομαι εύκολη για σάς : Εστω οτι χαμηλώνω το αυτοκίνητο 3.5 πόντους, θα μπορώ να το φορτώνω με 4 άτομα και 2-3 βαλίτσες κα να πηγαίνω κανα ταξίδι? Η είναι επικίνδυνο και θα γίνεται σαύρα το αμάξι, και θα βρίσκω στα σαμαράκια κι στις όποιες ατέλειες του δρόμου ?
Και κάτι ακόμα σημαντικό. Διάβασα και ξαναδιάβασα τις 10 σελίδες αυτού του threat. Τελικά τι είναι καλύτερο για το αμάξι? α) Καινούργιες αναρτήσεις χωρις χαμήλωμα? ή β) Κανούργιες αναρτήσεις ΜΕ χαμήλωμα?
Τα ΚΟΝΙ FSD δεν θέλουν άλλα ελατήρια, παίζουν και με τα μαμίσια. Ενώ τα ΚΟΝΙ κίτρινά θέλουν και άλλα ελατήρια, αρα χαμήλωμα. Σωστα μεχρι εδώ ? Αν ναι, ανάμεσα σε αυτά τα 2, τι είναι προτιμότερο? Η χρήση του αμαξιού είναι για βόλτες, για κρατήματα στα ταξίδια με 150χλμ + , θέλω λιγότερο κοπάνημα, και να μην γέρνει στις στροφές. Να γίνει δλδ τραίνο. Που να σκάσω τα λεφτά μου ?
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμήλωμα C4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 21:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
ετσι ακριβως! τα fsd δεν ειναι κιτρινα ειναι ενα περιεργο χρυσαφι, αυτα που φοραω εγω ειναι τα κονι racing κιτρινα ρυθμιζομενα ως προς την σκληροτητα με ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ, με βογκλαντ ελατηρια.
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
loeb
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμήλωμα C4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 21:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49 Δημοσιεύσεις: 601 Τοποθεσία: Athens
|
Λογικά τα μόνα πρόβλήματα που θα έχεις είναι ότι θα γίνει λιγότερο άνετο το αυτοκίνητο και κυρίως ο μπροστά προφυλακτήρας που βρίσκει εύκολα.
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμήλωμα C4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 22:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
zx lover έγραψε: Πανο καλα σου λεει ο Δημητρης το ψιλοεσκισες το θεμα,εισαι off topic εδω...!
Τωρα Δημητρη η δικια μου εμπειρια σαν συνοδηγος και οχι σαν οδηγος ειναι απο το αμαξι του Πετρου το οποιο φοραει Koni και ειναι χαμηλωμενο.Το αυτοκινητο εχει πραγματικα υποδειγματικη συμπεριφορα και ειναι αυτο που λεμε στριβει σαν τρενο και οπως θα επρεπε να στριβει ενα C4 απο το εργοστασιο.Αλλα! Σε μεγαλες λακουβες και σαμαρακια θελει προσοχη γιατι μπορει αν εισαι ατσαλος να ξυσεις την μουρη...Τωρα για περισσοτερες πληροφοριες καλυτερα ρωτα τον ιδιο...! Τα θετικά είναι ευπρόσδεκτα, τα αρνητικά με βάζουν σε σκέψεις. Οι δρόμοι μας είναι χάλια. Μόνο αυτό με κρατάει σχετικά με το χαμήλωμα. Γι αυτό και προσανατολίζομαι για τα ΚΟΝΙ FSD, τα ρυθμιζόμενα, χωρις χαμήλωμα. Δεν θέλω να χάσω σε άνεση, τα θέλω πιο σφιχτά στις εθνικές οδούς και με ταχύτητα 150-160, αλλα και εντός πόλης δεν θέλω να πλέω σαν βάρκα δεξια-αριστερά. Να στρίβω, και να στρίβει σαν τρένο. Ζητάω πολλά ή μπορω να έχω τα περισσότερα με τα FSD? Δεν είναι και λίγα λεφτά.... 520 ευρώ τα βρήκα.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|