Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:12 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Χαμήλωμα C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 18:21 
Άβαταρ μέλους
Θα ήθελα να χαμηλώσω το C4 μου αλλά έχω ακούσει προβλήματα ευθυγράμμισης. Ισχύει κάτι τέτοιο?

Ακόμα θα ήθελα να μάθω αν το αμάξι θα σκληρήνει? Το 2λιτρο έχει άλλα ελατήρια?

Ευχαριστώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
εγω το εχω χαμηλωσει εδω και εν χρονο, προβλημα ευθυγραμισης δεν ειχα..
φοραει ελατηρια βοκλαντ (γαλλικα) και ταιριαζουν τελεια, τα αμορτησερ της σιτροεν σιγα μην τα πειραζα...
3 με 4 ποντους κατω εχε υποψειν σου και σιγουρα εχει σκληρυνει αλλα οχι τοσο οσο να κοπαναει.. αυτα....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Φεβ 2007, 11:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Σεπ 2006, 08:17
Δημοσιεύσεις: 110
Τοποθεσία: Larisa
εγω εχω HR και bilstain ειναι σαφος πιο σκληρο αλλα καμια σχεσει στης στροφες κοπανιμα ιδικα στα προτα χλμ. ειχε οχι ιδιετερο αλλα τωρα ειμαι πολυ πιο καλα...

_________________
1.6vts Nos


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:15
Δημοσιεύσεις: 242
Τοποθεσία: Λαρισα
Ακουσα οτι καλος συνδυασμος ειναι και τα eibach με bilstein.Θελω να παω να ρωτησω μια τιμη για να μαθω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 09:27 
Άβαταρ μέλους
Petran έγραψε:
εγω το εχω χαμηλωσει εδω και εν χρονο, προβλημα ευθυγραμισης δεν ειχα..
φοραει ελατηρια βοκλαντ (γαλλικα) και ταιριαζουν τελεια, τα αμορτησερ της σιτροεν σιγα μην τα πειραζα...
3 με 4 ποντους κατω εχε υποψειν σου και σιγουρα εχει σκληρυνει αλλα οχι τοσο οσο να κοπαναει.. αυτα....


λαθος λαθος και πάλι λάθος!

όταν αλλάζεις την γεωμετρία της ανάρτησης εκτός του ότι πας σε σωστά μελετημένη λύση δεν αφήνεις ποτέ τα μανίσια αμορτισέρ με άλλα σκληρότερα ελατήρια. Γιατί; Γιατί δεν δουλεύει σωστά το αμορτισέρ. Μπακαλίστικα ...δεν ανεβοκατεβαίνει εκεί που πρέπει και στην ουσία το αμάξι δουλεύει μόνο με τα ελατήρια. Αποτέλεσμα αυτού...οι ξερές και απότομες αντιδράσεις και τα κοπανήματα.

Προσοχή γιατί καλό το "φαίνεσθαι" αλλά η ουσία και η ασφάλειά μας μετρά περισσότερο!

:thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
elteo έγραψε:

λαθος λαθος και πάλι λάθος!

όταν αλλάζεις την γεωμετρία της ανάρτησης εκτός του ότι πας σε σωστά μελετημένη λύση δεν αφήνεις ποτέ τα μανίσια αμορτισέρ με άλλα σκληρότερα ελατήρια. Γιατί; Γιατί δεν δουλεύει σωστά το αμορτισέρ. Μπακαλίστικα ...δεν ανεβοκατεβαίνει εκεί που πρέπει και στην ουσία το αμάξι δουλεύει μόνο με τα ελατήρια. Αποτέλεσμα αυτού...οι ξερές και απότομες αντιδράσεις και τα κοπανήματα.

Προσοχή γιατί καλό το "φαίνεσθαι" αλλά η ουσία και η ασφάλειά μας μετρά περισσότερο!

:thumbup


Διαφωνω!!
Απλα τα αμορτησερ της μανα του δουλευουν κοντα στα στοπ τους και καταστρεφονται πιο γρηγορα.
Και αυτο με χαμηλωμα κατω απο 3 εκατοστα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 17:03 
Άβαταρ μέλους
antonios16v έγραψε:
elteo έγραψε:

λαθος λαθος και πάλι λάθος!

όταν αλλάζεις την γεωμετρία της ανάρτησης εκτός του ότι πας σε σωστά μελετημένη λύση δεν αφήνεις ποτέ τα μανίσια αμορτισέρ με άλλα σκληρότερα ελατήρια. Γιατί; Γιατί δεν δουλεύει σωστά το αμορτισέρ. Μπακαλίστικα ...δεν ανεβοκατεβαίνει εκεί που πρέπει και στην ουσία το αμάξι δουλεύει μόνο με τα ελατήρια. Αποτέλεσμα αυτού...οι ξερές και απότομες αντιδράσεις και τα κοπανήματα.

Προσοχή γιατί καλό το "φαίνεσθαι" αλλά η ουσία και η ασφάλειά μας μετρά περισσότερο!

:thumbup


Διαφωνω!!
Απλα τα αμορτησερ της μανα του δουλευουν κοντα στα στοπ τους και καταστρεφονται πιο γρηγορα.
Και αυτο με χαμηλωμα κατω απο 3 εκατοστα.


μιλάω εκ πείρας...

έχω αλλάξει setup και αναρτήσεις στο προηγούμενο Saxo VTS μου ... τόσα ώστε να φτιάξεις καμιά 10αριά αμάξια....:lol:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 17:57 
Άβαταρ μέλους
Το 2λιτρο c4 έχει άλλα ελατήρια?

Νομίζω ότι είναι πιο χαμηλό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 17:59 
Άβαταρ μέλους
bliss έγραψε:
Το 2λιτρο c4 έχει άλλα ελατήρια?

Νομίζω ότι είναι πιο χαμηλό.


πολύ καλή ερώτηση!

ξέρει κανείς; dog80;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
elteo έγραψε:
μιλάω εκ πείρας...

έχω αλλάξει setup και αναρτήσεις στο προηγούμενο Saxo VTS μου ... τόσα ώστε να φτιάξεις καμιά 10αριά αμάξια....:lol:


Ναι ομως με αυτα που γραφεις ειναι σαν να λες οτι οποιος το εχει χαμηλωσει χωρις να αλλαξει αμορτησερ κυνδυνευει η ζωη του :-?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 19:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Συμφωνώ απόλυτα με τον elteo. Το χαμήλωμα απαιτεί νέα ελατήρια με μεγαλύτερο συντελεστή σκληρότητας (σίγουρα τα εξειδικευμένα συνεργεία γνωρίζουν περισσότερα από μένα) Το να αφήσεις τα ελατήρια να δουλεύουν σε όλο το μήκος τους μπορεί να οδηγήσει στο να δεις το αμορτισέρ να βγαίνει από το καπώ σε κάποια μεγάλη λακούβα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 19:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
acpro έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα με τον elteo. Το χαμήλωμα απαιτεί νέα ελατήρια με μεγαλύτερο συντελεστή σκληρότητας (σίγουρα τα εξειδικευμένα συνεργεία γνωρίζουν περισσότερα από μένα) Το να αφήσεις τα ελατήρια να δουλεύουν σε όλο το μήκος τους μπορεί να οδηγήσει στο να δεις το αμορτισέρ να βγαίνει από το καπώ σε κάποια μεγάλη λακούβα.


Μα γινετε χαμηλωμα χωρις νεα ελατηρια στο C4 hmmm

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 19:38 
Άβαταρ μέλους
antonios16v έγραψε:
acpro έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα με τον elteo. Το χαμήλωμα απαιτεί νέα ελατήρια με μεγαλύτερο συντελεστή σκληρότητας (σίγουρα τα εξειδικευμένα συνεργεία γνωρίζουν περισσότερα από μένα) Το να αφήσεις τα ελατήρια να δουλεύουν σε όλο το μήκος τους μπορεί να οδηγήσει στο να δεις το αμορτισέρ να βγαίνει από το καπώ σε κάποια μεγάλη λακούβα.


Μα γινετε χαμηλωμα χωρις νεα ελατηρια στο C4 hmmm


τα νέα ελατήρια χαμηλώματος (δηλ σκληρά) πρέπει να συνδιάζονται με αντίστοιχης σκληρότητας αμορτισέρ .-


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Ιαν 2007, 00:55
Δημοσιεύσεις: 85
Τοποθεσία: Αθήνα
Το δίλιτρο έχει σίγουρα άλλα αμορτισέρ και λίγο πιό χοντρές αντιστρεπτικές. Για τα ελατήρια δέν ξέρω, λογικά και αυτά πρέπει να είναι διαφορετικά.

_________________
C4 Coupe VTS 2.0


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 20:23 
Άβαταρ μέλους
Elteo είσαι απόλυτα σωστός.
Αφήνοντας τα μαμά αμορτισέρ με τα ελατήρια χαμηλώματος, το καλάμι του αμορτισέρ δεν δουλεύει εκεί που είναι φτιαγμένο να δουλεύει.Και για αυτό το λόγο βάζεις αμορτισέρ που συνεργάζονται με τα ελατήρια χαμηλώματος. Ναι μεν μπορεί να σου φαίνεται ότι πατά σωστά στο δρόμο αλλά στην ουσία το μεγάλο ζόρι το τρώνε τα ελατήρια και όχι τα αμορτισέρ που θα έπρεπε..


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 13 [ 189 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Επόμενο



Συναφή θέματα

ασυμετρο χαμηλωμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: stelios
Απαντήσεις: 21
Χαμηλωμα 4cm
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: VAGIOSS
Απαντήσεις: 8
χαμηλωμα guide
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Σερραίος
Απαντήσεις: 8
Χαμήλωμα καπάκι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: VAGOS
Απαντήσεις: 15
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ