Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:39 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 21:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Βασιλη καλησπερα,θα διαφωνησω ως προς το χταποδι (4-2-1) + καταλυτης μετατοπιση απο κατω,δινει αρκετα χαμηλα,γιατι πιστευεις οτι το αμαξι χανει? αντιθετως.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 22:04 
Άβαταρ μέλους
ναι σωστα αλλα εσυ αλλαξες ολη την εξατμιση απο χταποδι μεχρι τερμα....ενα χταποδι και μια μετατοπιση αν δε γινει με τις υπολοιπες αλλαγες θα χασει δεν θα κερδισει...εγω ηθελα κατι λιγοτερο οικονομικο για τις δικες μου αναγκες και ως πρωτη φαση το πετυχα...βεβαια μου αρεσει η αλλαγη που εκανες και θα ηθελα κατι τετοιο αλλα ολοι μου ειπανε οτι στοιχιζει για αυτο που θα σου δωσει υπο καθημερινοτητα.και θα ανεβαινε η καταναλωση...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 22:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
καταλαβα φιλε μου,νομιζα εννοουσες για ολη την μετατροπη. Ναι σιγουρα ενα χταποδι μονο του ισως δεν δεσει καλα. Τωρα αν αξιζει η οχι,αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο,οσο για την καταναλωση δεν ανεβαινει πολυ,αν το πατας θα ανεβει ομως,αν οχι εισαι στα μαμα επιπεδα,αυτο ισχυει και για το προγραμμα.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 22:23 
Άβαταρ μέλους
βλεπεις η διαφορα ειναι οτι εγω το μονο που εκανα ητανε να το κανω να αναπνεει καλυτερα βγαζοντας του τα φρενα υποδυναμης και ετσι παει και καλυτερα και καιει και στο ενα λιτρο λιγοτερο απο πριν.ταξιδευω με 130-140 με 6.8λτ ανα 100χλμ.και ακομα το ψαχνω για εκκεντροφορους.αλλα θα ανεβασω τη παροχη αερα λιγο παραπανω καποια στιγμη.εγω με το που αλλαξα την εξατμιση το αμαξι αδειασε χαμηλα και τωρα με τη πατεντα στο φιλτροκουτι γεμισε αυτο που ειχα χασει και λιγο παραπανω..απλα επειδη ειναι ατμοσφαιρικο 1.4 και βαρια αμαξωματα θελει πολυ ψαξιμο να μη χασεις πολλαχρηματα για λιγο γκαζι.αυτο δε θελω..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
για εκκεντροφορους τι εχεις ακουσει? για repsofile ψαχνεις η σε aftermarket? εμενα ο μπουμπης μου συστησε ενα προφιλ στο 240,για ροπη απο 2.500 3.000 στροφες κ μετα εως 5.Ηπια πραγματα,απλα λεω να μην μπλεξω,καλα ειμαστε ως τωρα.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 22:46 
Άβαταρ μέλους
για αφτερμαρκετ αλλα ακριβως ψαχνω ακομη.η απο ραλλυ αν μπαινουνε...ο δικος μου μου ειπε οτι μπαινουνε..αλλα ακομα δεν εχω ψαξει σοβαρα..ουτως η αλλως τωρα λογω των αλλαγων εχει αλλαξει και η χροια της μηχανης...εχουνε γινει λιγο πιο "αγριοι" οι ηδη υπαρχοντες εκκετροφοροι.και μετα τις 4000 παει αρκετα καλα...δεν ειμαι των μετα απο 4000στρ γιατι δεν το δουλευω ετσι συνεχως μονο οταν με πιασει και του αλλαξω τα φωτα...θελω να ειναι οδηγησημο καθημερινα....τα ρεπροφιλ τα φοβαμαι γιατι αν δε πετυχει κοινως τη κατσαμε.οποτε αν μου πουνε οτι απο ραλλυ μπαινει χωρις αλλες αλλαγες κλπ και να μη χασω το μεταβλητο τοτε το βαζω.αλλα σου ειπα.το ψαχνω μη κανω καμμια μπαρουφα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2012, 17:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
αν το επιχειρησεις...ενημερωσε μας! :thumb

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2020, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Γεια σας παιδιά και καλές γιορτές!
Ήθελα μια ερώτηση να κάνω εκ μέρους ενός φίλου με Xsara..
Φοράει τον κινητήρα 1,6 16V απο Saxo VTS ή Rallye, τον μονόφυσο. Έπεσε στα χέρια του ένα 2ο μοτέρ λίγο σκαλισμένο απο Rallye και ανοίγοντας το βλέπουμε στους εκκεντροφόρους το ολικό μήκος των καρυδιών να είναι 50mm και το πλάτος 37,5mm! Δηλαδή βύθιση 12,5mm. Ξέρει κανείς τι έκκεντρα είναι αυτά και απο που κρατάνε; Θέλετε να σας στείλω κάποιο άλλο στοιχείο - ότι μου πείτε..

Ευχαριστώ πολύ,
Γιώργος


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 4 [ 53 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4



Συναφή θέματα

ΓΡΑΝΑΖΙΑ 5Ης ΣΕ VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 90
Xsara 1.6 16V 109Hp εκκεντροφόροι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: geormpal
Απαντήσεις: 5
εκκεντροφοροι cat cams261/261 9.35 για c2 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 22
Μαμά εκκεντροφόροι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ