Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:31 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Αύγ 2012, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
:lol σωστος !!!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2012, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Χαρη με αλλαγη εκκεντροφορων-εξατμισης απο μπροστα-φιλτρο και με ενα προγραμμα ισως πιασεις και τα +15 αλογα παραπανω. Μπορει να λεω και λιγα...ισως και λιγο παραπανω...

Αυτο το χεις δει? http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=346 :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2012, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Βασιλη μου το δικο μου ειναι αυτο! :) εχω βαλει εξατμιση απο μπροστα,περισι τον Οκτωμβρη και μετα απο 2 μηνες εβαλα και το προγραμμα με τα παιδια για να το σεταρουμε σωστα! Το μονο που εβαλα τελευταιο ειναι σκουπα πριν 3 μηνες. Απλα ειδα αυτα τα εκκεντρα τυχαια και αν τα παρω κανενα 50αρικο αντε 60 μαζι με τα ρυθμιζομενα ειπα μηπως κανω ενα τελευταιο σταδιακι. Τωρα για τα χαμηλα φοβαμαι μην το χαλασω και χασω οτι κερδισα με τα προηγουμενα,αλλα δεν νομιζω δεν ειναι και τιποτα μπαμπουλες το προφιλ 272 με 9.3.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2012, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:clap :clap :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2012, 21:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
:D :D :D Ωχ ρε Χαρη, δεν το ξερα ρε συ οτι ειναι το δικο σου... :shy

Παντως εχεις κανει ωραια δουλεια για 14αρι, σοβαροτατο χταποδι και ενα προγραμμα που του εδωσε αρκετα τα πανω του. Βλεποντας τις καμπυλες συγκεκριμενα...
Σιγουρα κατι θα κερδισεις και με τους εκκεντροφορους, αλλα μη τα θες ολα δικα σου. Το μοτερ ειναι ατμοσφαιρα, αν σου κοψει λιγο στα χαμηλα, σιγουρα θα εχει παρει πολυ τα πανω του στα ψηλα. Αξιζει να χασεις λιγη ροπουλα και δυναμη χαμηλα, αν ειναι να το στροφαρεις και να αρπαζει το αμαξι αλλιως, να μαζευει δηλαδη πιο ευκολα χιλιομετρα. Ετσι οπως θες να το κανεις, θα επρεπε να βγαινει απο μαμα με τοσο βαρος αυτο το σασι.
Μας φαγαν οι ρυποι και οι μαλακιες, τα αυτοκινητα θα σωσουν τον πλανητη!!! Αυτο ειναι το μονο σιγουρο!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2012, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
εγω παντως χαρη νομιζω οτι δεν γινεται να μην χασεις χαμηλα με τους πιο αγριους εκεντροφορους. οι πιο αγριοι κανουν αυτο το πραγμα σου παιρνουν την δυναμη απο χαμηλα και στην πανε στην υψηλες στροφες οποτε αν το δουλευεις στις υψηλοτερες σε μια κοντρα πχ εχεις περισσοτερη δυναμη απο οτι εχεις τωρα. οι αγωνιστικοι μεχρι τις 5000στροφες ειναι σαν να εχεις 800cc μετα ομως αρχιζουν τα οργανα

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2012, 23:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Δημητρη κ εγω αυτο σκεφτομαι,εχει δικιο ο Βασιλης οτι δεν μπορουμε να τα πετυχουμε ολα,σιγουρα στα ψηλα θα ειναι πολυ καλυτερο,αλλα στα χαμηλα αν χασω (που λογικα θα χασω εστω κατι...) θα με χαλασει ρε γαμωτο.Κι ας ειναι λιγο (αλλα εμφανες στο πατημα του γκαζιου).Ισως ειναι λιγο extreme μετατροπη τελικα για μενα και για τις αμφιβολιες που εχω,αν ηταν κατι που οδηγουσε στην πεπατημενη και ηξερα 1.000% τι θα παρω και τι οχι,θα το επιχειρουσα. Παιδια σας ευχαριστω ολους!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2012, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
παντως αν δεν κινησε και πολυ στις χαμηλες στροφες εννοω οτι το πιεζεις και σε τρωει το ποδι συμφερει η βελτιωση. Στο 2λιτρο μεχρι τις 3.500στροφες αναρωτιεσαι αν εχεις 1200cc.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2012, 23:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
:hmm ειμαι με τις ωρες μου :) Δεν το ζοριζω πολυ,να ειμαι ειλικρινης. Περισσοτερο σε Εθνικη επειδη χρησιμοποιω συχνα,σε ευθειες το παταω και μ αρεσει οπως το εχω στησει το αυτοκινητο.Βασικα οταν ξεκινησα να ψαχνομαι για τα εκκεντρα πιστευα πως χαμηλα θα ειμαι τα ιδια,και θα παρω απο ενα ευρος στροφων ψηλα. Αλλα με χαλαει η ιδεα οτι ισως θα χασω. Βεβαια θα μπορουσα με ενα 50αρι + 60-70 πες τοποθετηση να το ρισκαρω και να το δω αυτο στον δρομο,και στην τελικη ξαναβαζω τα μαμα εκκεντρα (βεβαια θα λειπει το προγραμμα απ την αλλη)...ειδομεν..

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 11:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αν ειχες συστημα VVTL-i με μεταβλητο βυθισμα κιολας, τοτε δε θα εχανες χαμηλα, αλλα θα ειχες και τη δυναμη στα ψηλα. :mrgreen
Οι πιο αγριοι εκκεντροφοροι αυτο κανουν, τα κοκορακια πανω τους ειναι μεγαλυτερα ωστε και να βυθιζουν τη βαλβιδα πιο βαθια, αλλα και για να την κρατουν για μεγαλυτερο διαστημα ανοιχτη. Επειδη ομως τα εκκεντρα τα εχεις σε ολο το φασμα των στροφων τα ιδια, χαμηλα που δεν εχεις αυξημενη αναγκη για καυσιμο/αερα ουσιαστικα το "μπουκωνεις". Σε υψηλο φασμα στροφων τωρα, δεν υπαρχει προβλημα, καθως του δινεις την απαραιτητη αναλογια που χρειαζεται ωστε να βλεπεις και αυτη τη διαφορα στην αποδοση.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 13:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Μαλλον την εγκαταλειπω την ιδεα Βασιλη. Εστω και αυτο το λιγο μειων χαμηλα,,,θα με χαλασει απιστευτα. Δοξα τω Θεω εχει γινει καλη δουλιτσα,δλδ ετυχε και οδηγησα και μαμα c4 1.4 για λιγο πριν καιρο και επειδη το ειχα ξεχασει λιγακι ,εντελως αλλη αισθηση,οποτε αν χαλασω κατι,καλυτερα να κατσω στα αυγα μου! :) Περιφεριακα πειραγματακια να εχουμε κ την ασφαλεια μας.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
επειδη εχεις κανει πραγματακια με το 1.4αρι σου θελω να μου πεις τι διαφορα καταλαβες με το προγραμμα μονο πριν και μετα .δλδ την αποκριση του γκαζιου του στις μεσαιες στροφες.

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Haris_c4_1.4 έγραψε:
Μαλλον την εγκαταλειπω την ιδεα Βασιλη. Εστω και αυτο το λιγο μειων χαμηλα,,,θα με χαλασει απιστευτα. Δοξα τω Θεω εχει γινει καλη δουλιτσα,δλδ ετυχε και οδηγησα και μαμα c4 1.4 για λιγο πριν καιρο και επειδη το ειχα ξεχασει λιγακι ,εντελως αλλη αισθηση,οποτε αν χαλασω κατι,καλυτερα να κατσω στα αυγα μου! :) Περιφεριακα πειραγματακια να εχουμε κ την ασφαλεια μας.



Χάρη μου,δεν εγκαταλείπουμε ποτέ....... :rop

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Μανθοοοοο....εγκαταλειπω την μαχη ε??!! χαχα!! εκανα και ενα τηλεφωνακι χθες το πρωι στο παλικαρι,του ειπα 50 + μεταφορικα μπορω γιατι μενει επαρχια,αλλα αρνηθηκε...100 ακατεβατα,οχι πως τα δινει ασχημα μαζι με γραναζια αλλα ασε να περιμενουμε ΑΝ επανελθει,,σιγα τωρα που θα εχουν και τρελη ζητηση....ισως πει το ναι :lol

Γρηγορη(συμπεραινω απο το nick name σου), εγω αυτο που καταλαβα,ειναι πως αν εβαζα το προγραμμα με μαμα αμαξι,μαλλον δεν θα καταλαβαινα κατι αξιολογο,σε σχεση με την μετατροπη της εξατμισης. Δυστυχως δεν ειναι τουρμπο. Οταν αλλαξα ολη την εξατμιση,αλλαξε και αυτοματως το αμαξι,ανεπνευσε. Δεν σου κρυβω ομως οτι σε ταξιδακια καταλαβα στα ψηλα να στεγνωνει...δεν ειχε δυναμη αρκετη,γονατιζε το αμαξι. Ε μετα το προγραμμα αυτο αμεσως λυθηκε,επιπλεον βοηθησε και στα ρεπριζ αυτοκινητου αισθητα. Η σκουπα επισης ειναι πολυ αποτελεσματικη,το θυμαμαι μαμα να ζοριζεται στις ψηλες στροφες και να πρεπει να κατεβαζω 4η,με την μετατροπη ομως αυτο σταματησε,και η σκουπα δινει ακομη πιο πολυ δυναμη στο μοτερ ψηλα,απλα κανει θορυβο,αυτο ειναι για αλλους μειων και για αλλους συν. Πιστευω ομως οτι χωρις αλλαγη ολης της εξατμισης δεν βλεπεις αισθητα αποτελεσματα ,αν δεν ειναι τουρμπο. Αυτα τα 6-7 αλογα που κερδιζεις με το προγραμμα σε συνδιασμο μετα υπολοιπα ειναι σημαντικοτατα!! ως μαμα ομως,καποιες διαφορες στις αλλαγες ταχυτητας θα δεις,λιγο καλυτερα ρεπριζ ισως,αλλα οχι κατι το τοσο σημαντικο ωστε να δικαιωθεις για τα χρηματα που εδωσες. Το αμαξι καταλαβα πως ηταν πολυ σφηγμενο και φιμωμενο απο καταλυτη κτλ,μα παρα πολυ. Επισης παρατηρησα πως οσο περνα ο καιρος,το προγραμμα προσαρμοζεται ακομη περισσοτερο,και δινει λιγο ακομη,σε σχεση με την πρωτη στιγμη που το παιρνεις το αμαξι. Να ειμαι ειλικρινης δεν το ειχα πιστεψει οταν μου το ειπαν τα παιδια,αλλα αυτο παρατηρησα. Αν μπορεις να διαθεσεις 1.000 eyro,με την προυποθεση οτι θες να κρατησεις το αμαξι,αξιζει η μετατροπη,κατα την αποψη μου. Βεβαια πλεον υπαρχουν ευκαιριες με αμαξια με πολυ γκαζι κ πολυ φθηνα,αλλα στην φαση που ειμαι τωρα,δεν ειμαι για αλλαγη,και μ αρεσει που κατι ψιλοεκανα μονος μου :) Παντος γενικα,εμενα δεν με νοιαζει στον δρομο να κοντραρω αλλους,μ αρεσει να κανω το αμαξι πιο ευχαριστο και διασκεδαστικο για μενα κ μονο,αν το δεις ετσι τοτε θα σε ικανοποιησει και η οποια μετατροπη κανεις,αν εχει καποιος σκοπο να τους περναει ολους κτλ,τοτε σιγουρα το 1.4αρι c4 δεν ειναι η καλυτερη επιλογη για να χωσεις λεφτα.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Τελευταία επεξεργασία από Haris_c4_1.4 και Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
εμενα οπως ειναι μαμισιο οταν εβγαλα τον πνιχτη πηγαινε χειροτερα σαν να μπουκωνε απο τον πολυ αερα .βεβαια αυτο τωρα το καταάβαινω απο το σαιτ του στελιου που λεει οτι το αμαξι ειναι πολυ στεγνο στις μεσαιες στροφες οποτε τι να τον κανει τον παραπανω αερα .παντως αν κανεις ταξιδι με μεσαιες στροφες με 5η και ανηφοριζει ο δρομος βλεπεις να πεφτουν τα χιλιομετρα και να πατας γκαζι και να μην γινετε τιποτα χαχαχα ψοφιο .τωρα θα το σκεφτο για το προγραμμα .με το κριτωνα ειμαστε φιλοι θα μιλησω να δω αν μπορω να κανω τιποτα.σε ευχαριστω για την ενημερωση

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 53 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

εκκεντροφοροι cat cams261/261 9.35 για c2 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 22
ΓΡΑΝΑΖΙΑ 5Ης ΣΕ VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 90
Xsara 1.6 16V 109Hp εκκεντροφόροι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: geormpal
Απαντήσεις: 5
Μαμά εκκεντροφόροι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron