Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:15 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Κοιτα,με ανηφορικο δρομο και 5η μην περιμενεις και πολλα.Κι εμενα δεν βαζει φωτιες,αλοιμονο,ειναι αισθητα καλυτερο στον τομεα αυτο να ειμαι ειλικρινης,αλλα μην φανταστεις οτι δεν πεφτουν κ εμενα οι στροφες πολυ,εννοειται αυτο,μα ειναι κ 1.200 περιπου κιλα. Διαβασε και τις 2-3 τελευταιες μου προτασεις στο μεγαλο αρθρο μου,γιατι το συμπληρωσα οταν ηδη μου ειχες απαντησει και ισως δεν το ειδες. :)

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
οχι βεβαια δεν το εχω για να τρεχω τα εχω ξεπερασει αυτο το σταδιο παλιοτερα με αλλα αμαξια που μπορουσαν να μου προσφερουν τετοια ευχαριστηση . το c4 ειναι μμονο για κανα ταξιδακι.απλα αν μπορουσε να γινει 1 τσικ πιο νευρικο θα ηταν καλυτερο.για μενα αυτο το αμαξι θα ηταν τελειο με ενα μοτερ απο ραλυ 1.6 16v ειχα καποτε ενα τετοιο και ηταν ωραιο παιχνιδι.οσο για τους εκκεντροφορους που ειδες τοσο ειναι 272 με προφιλ απο williams τα εφτιαχνε ο μπουμπης .βεβαια οντως και φιλος που τους ειχε βαλει μετα απο 30-40000χλμ εφαγε ωστηρια

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Eιναι βαρυ αμαξι ρε γαμωτο,πιστευω εκει οφειλονται ολα,ο ιδιος κινητηρας σε ενα αμαξωμα 300 κιλα κατω θα ηταν πολυ ζορικος...ειδικα με 1-2 μετατροπουλες.. Τους williams που τους ειχε βαλει? σε c4 η στο rallye?

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
σε ραλυ μιλαμε τωρα για το ετος 2000

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
εχει και τα ρισκα του,σαφως!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 00:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να το κανεις .το καπακι μας ειναι ιδιο με του rallye?και ο μεταβλητος χρονισμος βαλβιδων εισαγωγης που εχει το c4?

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 00:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Δεν εχω ιδεα...αλλα και να ταιριαζει ας πουμε,μετα μπαινεις σε πολυπλοκες διαδικασιες...προσωπικα δεν θα το εκανα.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
α ....νομιζα οτι ηθελες να τους βαλεις πανω για δοκιμη

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
συγνωμη,νομιζα πως μου ειπες αν μπαινει στο δικο μας καπακι απο rallye κτλ,σαν μετατροπη δλδ..! sorry! Nαι για τους εκκεντροφορους λογικα μπαινουν οπως λενε τα παιδια,το θεμα ειναι αν αποδιδει μονο ψηλα και ψωφαει χαμηλα...

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 00:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
χαχαχα απο οτι θυμαμαι ο φιλος μου τοτε ειχε κεδισει σε ολο το φασμα στροφων

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Αύγ 2012, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
http://blogthea.gr/fast-furius-club/336 ... CE%BD.html

Με βαση αυτο το αρθρο,αραγε σε ποιον απο τους πρωτους 3 τυπους εκκεντροφορων ειναι οι williams??

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Αύγ 2012, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Στο PH 1,Χάρη.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 17:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Νεοτερα επι του θεματος παιδια.πηρα τον κ.μπουμπη. Τον ρωτησα και καλα να φτιαξουμε κατι εκκεντροφορους rallye που εχω σε στυλ williams και να τα βαλουμε στο c4 (για να νομιζει πως θα παρει την δουλεια και να μου πει αληθεια,και οχι απλα πως ψαρευω),και μου ειπε μην το κανουμε,δεν το αναλαμβανει διοτι η διαφορα χαμηλα θα ειναι πολυ αισθητη και δεν θα μεινω ικανοποιημενος αν δεν ειμαι στου στυλ να πηγαινω στα ορια,γιατι θα δω πολυ ψηλα την δυναμη. Οσο για το ιδανικο,reprofile τους μαμα, απο 2.500 στροφες και μετα η αισθητη διαφορα περιπου 10 αλογων χωρις να θελω προγραμμα ξανα, οι μοιρες που προτεινει ειναι 240,δεν ρωτησα βυθισμα ξεχασα (οι μαμα λεει πρεπει να ειναι 222 ή 230 καπου εκει),οποτε ειναι κατι πολυ ηπιο. Τους δικους μου δεν τους πειραζω με τιποτα, οποτε θελω ενα σετ απο αλλο c4 + reprofile + βαλε βγαλε παμε 500 ευρω που για 10 αλογα δεν αξιζει τον κοπο..! ασε που μετα θα τρωγομαι για νεο προγραμμα γιατι το τι λεει ο μπουμπης δεν το παιρνω και απολυτου τοις μετρητοις..:thumb :)

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 22:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
αστο καλυτερα με κατι παραπανω βαζεις ολκληρο μοτερ απο rallye 16v :laugh :laugh

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 21:22 
Άβαταρ μέλους
καλησπερα.διαβαζα τη συζητηση και εχω και εγω την ιδια μηχανη.λοιπον δεν πρεπει να βγαλει κανεις τον πνιχτη για μενα γιατι δεν ειναι ακριβως πνιχτης παιδια.κραταει αερα για να δινει στη μηχανη συνεχως.ειναι σαν μια αποθηκη ασ πουμε και δινει αερα συνεχως στη μηχανη.μη το βγαζετε.αν ειναι βαλτε ενα φιλτρακι μεσα η βαλτε σκουπα η κατι αλλο.αλλα το καλυτερο για μενα ειναι το μαμα φιλτροκουτι με καποιες αλλαγες για εισαγωγη μεγαλυτερου αερα αλλα αφηνεις το πνιχτη ως πρςτο σταδιο.εγω αλλαξα εξατμιση εβγαλα μεσαιο εβαλα αλλο τελικο αφησα το ιδιο φιλτροκουτι εκανα κατι αλλαγες αλλαξα και λαδια με καλα 5 40 εβαλα φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι τα αφησα να δουλεψουνε 2000χλμ και το αμαξι δινει πολυ καλυτερα.και με λιγα χρηματα.και τις αλλαγες τις εκανε ατομο που ειλικρινα το γνωριζει το θεμα απαιχτα.εννοειται με το χταποδι και αλλαγη ολοκληρη εξατμιση θα εχανε το γκαζι στις χαμηλες και γι αυτο ηθελε και προγραμμα το 1.4 που διαβαζα και πριν.και εδωσε το γκαζι με το φιλτρο που εβαλε συν το προγραμμα.τωρα για τους εκκεντροφορους εαν δεν ειναι τοσο αγριοι λεει και πολυ.το θεμα ειναι οτι επειδη εχει πολλαπλη και ηδη ξεβραζει πιο ψηλα και βαλει και εκκεντροφορους θα θελει τροποποιηση ο αερας που θα μπαινει.και προσοχη παντα τα μειγματα.και εγω δεν ειμαι τεχνικος απλα μαθαινω..


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 53 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μαμά εκκεντροφόροι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 0
εκκεντροφοροι cat cams261/261 9.35 για c2 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 22
Xsara 1.6 16V 109Hp εκκεντροφόροι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: geormpal
Απαντήσεις: 5
ΓΡΑΝΑΖΙΑ 5Ης ΣΕ VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 90
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron