Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:43 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2012, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
Μπορείτε να μου πείτε μαγαζιά Αθήνα για ρυθμιζόμενα γρανάζια και εκκεντροφόρους για 2,0vts.Στο internet δεν βρήσκω τίποτα.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 18:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
http://www.car.gr/parts/view/2619374/

Aκουσον μεν παταξον δε!! πριν με βρισετε (και με το δικιο σας),απλα επειδη διαβαζα για κατι φορουμ με peugeot 206 1.6 ομως με τα 110 αλογα, με προσθηκη των συγκεκριμενων συν προγραμμα..και ρωταω,,αυτα πχ κατι σαν αυτα τα εκκεντρα και τα γραναζια,αν τα τσιμπαγαμε ενα 50αρικο ,αξιζει τον κοπο με μια τοποθετηση και την συμβολη του Στελιου στο προγραμμα να κερδισουμε κατι αξιολογο η ουτε να το συζηταω?? χαμηλα το αμαξι πεθαινει? λεγονται διαφορα και ακρη δεν βγαζω,,,βασικα και 1% να χανει αποδοση χαμηλα,δεν το θελω ουτε για αστειο.ρελαντι κτλ..?

και θα σας πω μετα μια ιστορια απο εκει που εβαλα την σκουπα,επειδη ειχα παει να ρωτησω για ενα καθαριστικο,για ενα project του τυπου εκει, που εχει αναφερθει και παλαιοτερα εδω απο εναν joe ,,το οποιο μονο αληθινο δεν μπορει να ειναι..

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Χάρη,αξίζει,αλλά πρίν τους πάρεις,ρώτα τι βύθισμα έχουν και πόσες μοίρες είναι.......

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Δασκαλε μου! περιμενα την απαντηση σου. Θα κανω ενα τηλεφωνακι αυριο αν ειναι,να το ρωτησω,ετσι να δουμε απο περιεργεια σε πρωτη φαση. Μανθο μου,στην περιπτωση που λεμε οτι τα βαζουμε, παιζει περιπτωση να χασω χαμηλα? ειμαι πολυ ικανοποιημενος με βαση το 1.400αρι, με τις μικροαλλαγες που εχω κανει κ θα με χαλασει αν χασω χαμηλα,δλδ πανω κατω που θα καταλαβω την διαφορα? ο καθενας στα φορουμ που διαβαζω λεει το μακρυ του και το κοντο του. Και η διαδικασια πχ ειναι,ενας μαστορας να τα βαλει,και μετα Στελιο για προγραμμα και ρυθμισεις ε?

Αυτο με την σκουπα που προανεφερα: ειχα παει στο παλικαρι που εβαλα την σκουπα,να ρωτησω για ενα καθαριστικο,και τον ρωτησα επειδη ασχολειται για κανενα τριτο σταδιακι τι προτεινει? ακριβως το ιδιο ειχε πει και σε πολλους πριν 3 χρονια,το εχω συναντησει και σε φορουμ,και μαλιστα σε ενα παλικαρι απο εδω εναν joe,οπου το ειχε αναφερει και σε εκεινος. Μην σας ζαλιζω,αυτος λεει φτιαχνει τα μοτερ αυτα 1.4 και 1.6 ,και στο 1.6 εχει δει λεει απο 140 εως και 150 αλογα (ουτε με τουρμπο τοσα δλδ...........) . Με reprofile στα εκκεντρα τα rallye+γραναζια+προγραμμα = 1.000 ευρω και 2 μερες μεσα το αμαξι. Εννοειται πως δεν παιζει αυτο,απλα εκλεψα την ιδεα των rallye εκκεντροφορων γι αυτο και ρωταω..αν την βγαζαμε με 50 ευρω+μια τοποθετηση+τον Στελιο πες το 1/3 του κοστους αλλα εννοειται με ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΣΕ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΛΟΓΑ (εγω σου λεω μια 10αρα συνολο)

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Μανθο δεν θυμοταν λεπτομεριες,ειναι λεει williams που ο μπουμπης τα βγαζει με στανταρ χαραχτηριστικα,επομενως πρεπει να ειναι μοιρες 272(σαν λιγο αγριοι μου κανουν...θα χασουμε χαμηλα μαλλον) και βυθισμα 9,3 αν κρινω απο τα νουμερα που βρηκα στο ιντερνετ. (πηρα στον μπουμπη να ρωτησω αλλα προφανως ειναι κλειστος λογω διακοπων). Καλα αυτο το τεσταρουμε οταν ανοιξει να μου το επιιβεβαιωσει και ο ιδιος. Πως το βλεπεις? πιστευεις χαμηλα θα χασω? δεν το θελω με τιποτα...ουτε 1%. και αν κατι κερδισει η διαφορα θα ειναι σε πιο φασμα στροφων πιστευεις? (εννοειται με προγραμμα)

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Χάρη,272 είναι πολλοί καλοί,γιατί δουλεύουν με το 9,3.
Σίγουρα θα χρειαστείς δυναμόμετρο με το Στέλιο,για να στο κουρντίσει ακριβώς.
Δεν νομίζω να χάσεις χαμηλά,αλλά μπρός στα κάλλη τι είναι ο πόνος?
Εκτός αυτού, λίγο φρένο με το αριστερό πόδι δεν χάλασε κανέναν.....

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Μανθο μου την τελευταια προταση δεν πολυεπιασα..... :hmm (τι κρυβει :lol ? )

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ 2012, 00:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Αντί να αφήσεις το γκάζι και να πέσουν οι στροφές,με πατημένο γκάζι τσιμπάς λίγο το φρένο με το αριστερό κρατώντας τις στροφές σου εκεί που θέλεις.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ 2012, 00:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
παντος ειμαι σε διλημμα...διαβαζω και θετικα και αρνητικα...απο χασιμο χαμηλα εως και προβληματα με τα ωστηρια..τι να πω!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 12:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Χάρη με 272 μοίρες και 9,3 βύθιση,δεν υπάρχει θέμα με τα ωστήρια.
Πάνω απο 290,να το σκεφτείς.
Για παράδειγμα πολλά αυτοκίνητα φοράνε 265-268 μαμά,οπότε......
Δεν ξέρω όμως εάν το δικό σου φοράει συμμετρικούς,για μάθε το αυτό σε παρακαλώ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
8α το κοιταξω Μανθο,αν καποιος φιλος ξερει κ απο εδω περι συμμετρικων η μη στο 1.4αρι ,καλοδεχουμενη η γνωμη!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Αύγ 2012, 16:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Στο σερφαρισμα δεν βρισκω τιποτα,πρεπει καποιος που να γνωριζει καλα να μου απαντησει πανω σε αυτο. Γενικα στο προφιλ αυτο (272 9.3) το φασμα στροφων που ξεκινα να δουλευει ειναι ψηλα πχ απο 4? η και πιο χαμηλα? μπορει δλδ και με τα ρυθμιζομενα + το προγραμμα να το φτιαξεις και απο 2.500+ ?

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Αύγ 2012, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Χάρη πιο κάτω απο τις 3.200,μην το περιμένεις.
Σε ρώτησα αν αυτοί που πρόκειται να πάρεις είναι συμμετρικοί,όχι τι φοράς μαμά.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Αύγ 2012, 22:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Νομιζα οι εργοστασιακοι βρε Μανθο μου, :) sorry,θα το μαθω τοτε,καλυτερα να περιμενω να ανοιξει ο μπουμπης να με κατατοπισει,μιας κ ειναι δικο του...δημιοουργημα. Το θεμα ρε γμτ ειναι να μην χασω κατω απο τις στροφες αυτες,να μεινει το ιδιο κανενα προβλημα.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Αύγ 2012, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Χάρη οτι και να χάσεις κάτω(εάν χάσεις),θα το ξεχνάς με το νιαούρισμα που θα κάνει στα ψηλά,οπότε.......

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 53 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

εκκεντροφοροι cat cams261/261 9.35 για c2 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 22
Xsara 1.6 16V 109Hp εκκεντροφόροι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: geormpal
Απαντήσεις: 5
Μαμά εκκεντροφόροι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 0
ΓΡΑΝΑΖΙΑ 5Ης ΣΕ VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 90
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ