Σελίδα 3 από 4

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:26
από Haris_c4_1.4
Κοιτα,με ανηφορικο δρομο και 5η μην περιμενεις και πολλα.Κι εμενα δεν βαζει φωτιες,αλοιμονο,ειναι αισθητα καλυτερο στον τομεα αυτο να ειμαι ειλικρινης,αλλα μην φανταστεις οτι δεν πεφτουν κ εμενα οι στροφες πολυ,εννοειται αυτο,μα ειναι κ 1.200 περιπου κιλα. Διαβασε και τις 2-3 τελευταιες μου προτασεις στο μεγαλο αρθρο μου,γιατι το συμπληρωσα οταν ηδη μου ειχες απαντησει και ισως δεν το ειδες. :)

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:38
από gregxsara
οχι βεβαια δεν το εχω για να τρεχω τα εχω ξεπερασει αυτο το σταδιο παλιοτερα με αλλα αμαξια που μπορουσαν να μου προσφερουν τετοια ευχαριστηση . το c4 ειναι μμονο για κανα ταξιδακι.απλα αν μπορουσε να γινει 1 τσικ πιο νευρικο θα ηταν καλυτερο.για μενα αυτο το αμαξι θα ηταν τελειο με ενα μοτερ απο ραλυ 1.6 16v ειχα καποτε ενα τετοιο και ηταν ωραιο παιχνιδι.οσο για τους εκκεντροφορους που ειδες τοσο ειναι 272 με προφιλ απο williams τα εφτιαχνε ο μπουμπης .βεβαια οντως και φιλος που τους ειχε βαλει μετα απο 30-40000χλμ εφαγε ωστηρια

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:43
από Haris_c4_1.4
Eιναι βαρυ αμαξι ρε γαμωτο,πιστευω εκει οφειλονται ολα,ο ιδιος κινητηρας σε ενα αμαξωμα 300 κιλα κατω θα ηταν πολυ ζορικος...ειδικα με 1-2 μετατροπουλες.. Τους williams που τους ειχε βαλει? σε c4 η στο rallye?

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:55
από gregxsara
σε ραλυ μιλαμε τωρα για το ετος 2000

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2012, 23:58
από Haris_c4_1.4
εχει και τα ρισκα του,σαφως!

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 00:01
από gregxsara
δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να το κανεις .το καπακι μας ειναι ιδιο με του rallye?και ο μεταβλητος χρονισμος βαλβιδων εισαγωγης που εχει το c4?

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 00:04
από Haris_c4_1.4
Δεν εχω ιδεα...αλλα και να ταιριαζει ας πουμε,μετα μπαινεις σε πολυπλοκες διαδικασιες...προσωπικα δεν θα το εκανα.

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 00:08
από gregxsara
α ....νομιζα οτι ηθελες να τους βαλεις πανω για δοκιμη

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 00:12
από Haris_c4_1.4
συγνωμη,νομιζα πως μου ειπες αν μπαινει στο δικο μας καπακι απο rallye κτλ,σαν μετατροπη δλδ..! sorry! Nαι για τους εκκεντροφορους λογικα μπαινουν οπως λενε τα παιδια,το θεμα ειναι αν αποδιδει μονο ψηλα και ψωφαει χαμηλα...

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 00:23
από gregxsara
χαχαχα απο οτι θυμαμαι ο φιλος μου τοτε ειχε κεδισει σε ολο το φασμα στροφων

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Αύγ 2012, 20:14
από Haris_c4_1.4
http://blogthea.gr/fast-furius-club/336 ... CE%BD.html

Με βαση αυτο το αρθρο,αραγε σε ποιον απο τους πρωτους 3 τυπους εκκεντροφορων ειναι οι williams??

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Αύγ 2012, 20:47
από Tzakos
Στο PH 1,Χάρη.

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 17:14
από Haris_c4_1.4
Νεοτερα επι του θεματος παιδια.πηρα τον κ.μπουμπη. Τον ρωτησα και καλα να φτιαξουμε κατι εκκεντροφορους rallye που εχω σε στυλ williams και να τα βαλουμε στο c4 (για να νομιζει πως θα παρει την δουλεια και να μου πει αληθεια,και οχι απλα πως ψαρευω),και μου ειπε μην το κανουμε,δεν το αναλαμβανει διοτι η διαφορα χαμηλα θα ειναι πολυ αισθητη και δεν θα μεινω ικανοποιημενος αν δεν ειμαι στου στυλ να πηγαινω στα ορια,γιατι θα δω πολυ ψηλα την δυναμη. Οσο για το ιδανικο,reprofile τους μαμα, απο 2.500 στροφες και μετα η αισθητη διαφορα περιπου 10 αλογων χωρις να θελω προγραμμα ξανα, οι μοιρες που προτεινει ειναι 240,δεν ρωτησα βυθισμα ξεχασα (οι μαμα λεει πρεπει να ειναι 222 ή 230 καπου εκει),οποτε ειναι κατι πολυ ηπιο. Τους δικους μου δεν τους πειραζω με τιποτα, οποτε θελω ενα σετ απο αλλο c4 + reprofile + βαλε βγαλε παμε 500 ευρω που για 10 αλογα δεν αξιζει τον κοπο..! ασε που μετα θα τρωγομαι για νεο προγραμμα γιατι το τι λεει ο μπουμπης δεν το παιρνω και απολυτου τοις μετρητοις..:thumb :)

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 22:53
από gregxsara
αστο καλυτερα με κατι παραπανω βαζεις ολκληρο μοτερ απο rallye 16v :laugh :laugh

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 21:22
από vasilisalessia
καλησπερα.διαβαζα τη συζητηση και εχω και εγω την ιδια μηχανη.λοιπον δεν πρεπει να βγαλει κανεις τον πνιχτη για μενα γιατι δεν ειναι ακριβως πνιχτης παιδια.κραταει αερα για να δινει στη μηχανη συνεχως.ειναι σαν μια αποθηκη ασ πουμε και δινει αερα συνεχως στη μηχανη.μη το βγαζετε.αν ειναι βαλτε ενα φιλτρακι μεσα η βαλτε σκουπα η κατι αλλο.αλλα το καλυτερο για μενα ειναι το μαμα φιλτροκουτι με καποιες αλλαγες για εισαγωγη μεγαλυτερου αερα αλλα αφηνεις το πνιχτη ως πρςτο σταδιο.εγω αλλαξα εξατμιση εβγαλα μεσαιο εβαλα αλλο τελικο αφησα το ιδιο φιλτροκουτι εκανα κατι αλλαγες αλλαξα και λαδια με καλα 5 40 εβαλα φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι τα αφησα να δουλεψουνε 2000χλμ και το αμαξι δινει πολυ καλυτερα.και με λιγα χρηματα.και τις αλλαγες τις εκανε ατομο που ειλικρινα το γνωριζει το θεμα απαιχτα.εννοειται με το χταποδι και αλλαγη ολοκληρη εξατμιση θα εχανε το γκαζι στις χαμηλες και γι αυτο ηθελε και προγραμμα το 1.4 που διαβαζα και πριν.και εδωσε το γκαζι με το φιλτρο που εβαλε συν το προγραμμα.τωρα για τους εκκεντροφορους εαν δεν ειναι τοσο αγριοι λεει και πολυ.το θεμα ειναι οτι επειδη εχει πολλαπλη και ηδη ξεβραζει πιο ψηλα και βαλει και εκκεντροφορους θα θελει τροποποιηση ο αερας που θα μπαινει.και προσοχη παντα τα μειγματα.και εγω δεν ειμαι τεχνικος απλα μαθαινω..