Σελίδα 4 από 4

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 21:29
από Haris_c4_1.4
Βασιλη καλησπερα,θα διαφωνησω ως προς το χταποδι (4-2-1) + καταλυτης μετατοπιση απο κατω,δινει αρκετα χαμηλα,γιατι πιστευεις οτι το αμαξι χανει? αντιθετως.

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 22:04
από vasilisalessia
ναι σωστα αλλα εσυ αλλαξες ολη την εξατμιση απο χταποδι μεχρι τερμα....ενα χταποδι και μια μετατοπιση αν δε γινει με τις υπολοιπες αλλαγες θα χασει δεν θα κερδισει...εγω ηθελα κατι λιγοτερο οικονομικο για τις δικες μου αναγκες και ως πρωτη φαση το πετυχα...βεβαια μου αρεσει η αλλαγη που εκανες και θα ηθελα κατι τετοιο αλλα ολοι μου ειπανε οτι στοιχιζει για αυτο που θα σου δωσει υπο καθημερινοτητα.και θα ανεβαινε η καταναλωση...

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 22:11
από Haris_c4_1.4
καταλαβα φιλε μου,νομιζα εννοουσες για ολη την μετατροπη. Ναι σιγουρα ενα χταποδι μονο του ισως δεν δεσει καλα. Τωρα αν αξιζει η οχι,αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο,οσο για την καταναλωση δεν ανεβαινει πολυ,αν το πατας θα ανεβει ομως,αν οχι εισαι στα μαμα επιπεδα,αυτο ισχυει και για το προγραμμα.

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 22:23
από vasilisalessia
βλεπεις η διαφορα ειναι οτι εγω το μονο που εκανα ητανε να το κανω να αναπνεει καλυτερα βγαζοντας του τα φρενα υποδυναμης και ετσι παει και καλυτερα και καιει και στο ενα λιτρο λιγοτερο απο πριν.ταξιδευω με 130-140 με 6.8λτ ανα 100χλμ.και ακομα το ψαχνω για εκκεντροφορους.αλλα θα ανεβασω τη παροχη αερα λιγο παραπανω καποια στιγμη.εγω με το που αλλαξα την εξατμιση το αμαξι αδειασε χαμηλα και τωρα με τη πατεντα στο φιλτροκουτι γεμισε αυτο που ειχα χασει και λιγο παραπανω..απλα επειδη ειναι ατμοσφαιρικο 1.4 και βαρια αμαξωματα θελει πολυ ψαξιμο να μη χασεις πολλαχρηματα για λιγο γκαζι.αυτο δε θελω..

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 22:36
από Haris_c4_1.4
για εκκεντροφορους τι εχεις ακουσει? για repsofile ψαχνεις η σε aftermarket? εμενα ο μπουμπης μου συστησε ενα προφιλ στο 240,για ροπη απο 2.500 3.000 στροφες κ μετα εως 5.Ηπια πραγματα,απλα λεω να μην μπλεξω,καλα ειμαστε ως τωρα.

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 22:46
από vasilisalessia
για αφτερμαρκετ αλλα ακριβως ψαχνω ακομη.η απο ραλλυ αν μπαινουνε...ο δικος μου μου ειπε οτι μπαινουνε..αλλα ακομα δεν εχω ψαξει σοβαρα..ουτως η αλλως τωρα λογω των αλλαγων εχει αλλαξει και η χροια της μηχανης...εχουνε γινει λιγο πιο "αγριοι" οι ηδη υπαρχοντες εκκετροφοροι.και μετα τις 4000 παει αρκετα καλα...δεν ειμαι των μετα απο 4000στρ γιατι δεν το δουλευω ετσι συνεχως μονο οταν με πιασει και του αλλαξω τα φωτα...θελω να ειναι οδηγησημο καθημερινα....τα ρεπροφιλ τα φοβαμαι γιατι αν δε πετυχει κοινως τη κατσαμε.οποτε αν μου πουνε οτι απο ραλλυ μπαινει χωρις αλλες αλλαγες κλπ και να μη χασω το μεταβλητο τοτε το βαζω.αλλα σου ειπα.το ψαχνω μη κανω καμμια μπαρουφα

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2012, 17:12
από Haris_c4_1.4
αν το επιχειρησεις...ενημερωσε μας! :thumb

Re: Ρυθμιζόμενα γρανάζια - εκκεντροφόροι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2020, 20:12
από geormpal
Γεια σας παιδιά και καλές γιορτές!
Ήθελα μια ερώτηση να κάνω εκ μέρους ενός φίλου με Xsara..
Φοράει τον κινητήρα 1,6 16V απο Saxo VTS ή Rallye, τον μονόφυσο. Έπεσε στα χέρια του ένα 2ο μοτέρ λίγο σκαλισμένο απο Rallye και ανοίγοντας το βλέπουμε στους εκκεντροφόρους το ολικό μήκος των καρυδιών να είναι 50mm και το πλάτος 37,5mm! Δηλαδή βύθιση 12,5mm. Ξέρει κανείς τι έκκεντρα είναι αυτά και απο που κρατάνε; Θέλετε να σας στείλω κάποιο άλλο στοιχείο - ότι μου πείτε..

Ευχαριστώ πολύ,
Γιώργος