Σελίδα 1 από 5

βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Αύγ 2012, 22:20
από dimitrisc4vts
ψαχνοντας στον ιστοχώρο (νεοελληνικη λεξη) βρηκα αυτο:

http://www.performancefrenchcars.co.uk/ ... TS-By-Loeb

απο οτι καταλαβα με μια χοανη και ενα προγραμμα εφτασε τα 197.1hp. ειναι δυνατον αυτο?

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 01:07
από GeoC4Madness
Δημήτρη πιστεύω πως είναι δυνατόν.Αυτοί οι κινητήρες όντας ήδη δυνατοί παίρνουν αρκετά άλογα από περιφερειακά, θυμάμαι και μια περίπτωση με ένα ΤΤ που είχε πάρει αρκετά μόνο κ μόνο από ένα πρώτο στάδιο..Δηλ αν έκανες τα ίδια σε ένα 1.4 δε θα έπαιρνες τίποτα αλλά εδώ μιλάμε για 2.0, μεταβλητό χρονισμό..Θα τα πάρεις τα άλογα μόνο με φ.π.ε. προχώρα, μη το φοβάσαι! :thumb

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 07:50
από dimitrisc4vts
αν και δεν το πιστευω γιατι ειναι ειδη βελτιωμενος αυτος ο κινητηρας θα αρχισω σιγα σιγα να το κανω.

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 08:16
από Prokopas
Δημήτρη, θυμάμαι ότι σε παρόμοια συζήτηση για το 206 RC που ανέφεραν ότι ο κινητήρας είναι ήδη αρκετά βελτιωμένος από το εργοστάσιο. Ρίξε μια ματιά και εδώ. Μπορείς να επικοινωνήσεις με τον salex από τους etuners για περαιτέρω λεπτομέρειες.

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 09:03
από dimitrisc4vts
και εγω αυτο ξερω αλλα αυτο το παραδειγμα με το by leob μου εκανε αντυπωση. θα επικοινωνησω να δουμε τι μπορει να γινει. :thumb

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 11:24
από Haris_c4_1.4
Δημητρη προχωρα το!! :thumb αξιζει πιστευω!

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 13:55
από Blanc
Με πιο αγριους εκκεντροφορους, ενα σοβαρο προγραμμα διαχειρισης, εισαγωγη και εξατμιση τα περναει τα 200!

Αξιζει, αλλα σαν ακριβη μου φαινεται η ολη φαση, αλλιως εχτιζες Saxo και αλλιως τετοιο μοτερ. Θελει περισσοτερη προσοχη και λεφτα σε καλα ανταλλακτικα.

Τελος να πω οτι κατα τη γνωμη μου, αν θες να κανεις μια C4 2λιτρη γρηγορη, πολυ γρηγορη, πας σε λυση κομπρεσορα και τελος! Υπαρχουν τετοια ετοιμα κιτ απ'οσο ειχα δει στο ιντερνετ και εχουν και πιο σοβαρα αποτελεσματα απο αποψη δυναμης! ;)

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 15:19
από dimitrisc4vts
τα 200 ατμοσφαιρικα αν φτασω δεν θελω αλλο. αν μπω σε δρομο με κομπεσορες μετα θα τον περπατησω θελω δεν θελω και με τουρμπο ακομα χειροτερα. ειμαι της παλιας σχολης. :) εχω δει και εγω πολυ καλες δουλειες με κομπρεσορες.

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 15:56
από MeddlingMageGR
παλαιότερα που είχα ρωτήσει τον Salex για πρόγραμμα μυο είχε απαντήσει τα εξής :

MeddlingMageGR έγραψε:
ερωτήσεις :
α) Με την κατανάλωση τι γίνεται? Αυξάνεται ή είναι στα ίδια επίπεδα?
β) Υπάρχει ουσιαστικό κίνδυνος να πάθει κάτι χοντρό ο κινητήρας? Το πρόγραμμα είναι δοκιμασμένο και λειτουργεί χωρις πρόβλημα?
γ) Πόσο στοιχίζει ?
δ) Για είσαγωγή έχεις να προτίνεις τίποτα ?

αυτα μεχρι στιγμής.
Ευχαριστώ.



************************************
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά!

Σε σχέση με ό,τι με ρώτησες:
α) Η κατανάλωση ανεβαίνει. Ανεβαινει περίπου 2 λίτρα/100χλμ αν είσαι νευρικός με το γκάζι,
διαφορετικά παραμένει στα εργοστασιακά επίπεδα - αν μπορείς να κρατηθείς μακρυά του μέσα
στην πόλη!

β) Όχι, εκτός κι αν καρφώσεις καμία ταχύτητα. Με ανεβασμένο κόφτη είναι ευκολότερο να γίνει κάτι τέτοιο. Έχουμε ρυθμίσει τον κινητήρα σου άλλες 2 φορές χωρίς πρόβλημα.
Τα κέρδη σε ισχύ δεν ήταν ιδιαίτερα ωστόσο. Διαφορά στην αίσθηση υπήρχε, αλλά μέχρι εκεί!

γ) Ο αναπρογραμματισμός στοιχίζει 250Ε.

δ) Μετά από αρκετά πειράματα που κάναμε, ακόμη και αντικαθιστώντας το εργοστασιακό φιλτροκούτι με βαρελάκι, δεν είδαμε καμια διαφορά της προκοπής.
Ένα ελεύθερο φίλτρο πάνελ είναι μάλλον η καλύτερη και οικονομικότερη βελτίωση που μπορείς
να κάνεις. Διαφορετικά, το σύστημα με κλαπέτα που έχει η εισαγωγή σου λειτουργεί άψογα και
μόνο ροπή θα χάσεις αφαιρώντας το...

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 16:03
από dimitrisc4vts
κατατοπιστiκοτατο ποστ Δημητρη αλλα τελειως απογοητευτικο. δηλαδη οτι εχουμε εχουμε και εκει θα μεινουμε απο θεμα ατμοσφαιρας. :(

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 16:28
από MeddlingMageGR
Δεν αξίζει να σπρώξεις χρήματα για να το ανεβάσεις. Ο κινητήρας είναι ήδη πουσαρισμένος απο τη μάνα του. Αρχικά ως EW10J4 έβγαζε 143 PS, και κατόπιν η αναβάθμισή του σε EW10J4S (που είναι ο δικός μας) με την προσθήκη VVT έδωσε τα 177 άλογα που ξέρουμε. Το "180" είναι καθαρά για διαφημιστικούς λόγους.

Είναι μια δυνατή ατμόσφαιρα, για ταξίδια και όχι για "φανάρια".

Για να σου τονώσω το ηθικό, μιας κ με το προηγούμενο πόστ μου σε απογοήτευσα, διάβασε τo παρακάτω λίνκ :

http://www.auto-internet.gr/oldarticles ... _article=y

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 17:01
από dimitrisc4vts
H αληθεια ειναι οτι ποτε δεν ειχα παραπονο απο αυτον τον κινητηρα με τα χιλιομετρα που εβγαλα και ακομα δουλευει ρολοι αλλα ειναι στα σχεδια μου μια σοβαρη εξατμiση, εναν καταλυτη πιο ελευθερο αφου εχει ηδη πολλα χιλιομετρα και μια εισαγωγη πιο ελευθερη. Για το προγραμμα θα το σκεφτω παρα πολυ και θα ειναι στα ακραια πραγματα για μενα που θα κανω αν το κανω. και οτι δωσει και οσα παρει και αν παρει. αλλωστε η χοντρογαλλιδα μου ποτε δεν θα ποιασει τα μικρα turbata που ξυριζουν στον δρομο αλλα οχι οτι με νοιαζει κιολας.

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 18:10
από Haris_c4_1.4
Δημητρη ηθελα να το πω,αλλα το απεφυγα μηπως καποιοι νομιζουν οτι επειδη εκανα το ιδιο,στο λανσαρω ως καλυτερο,καμμια σχεση. Λοιπον,πιστευω και ειμαι σιγουρος οτι η πιο σωστη κινηση που θα πρεπει να κανεις αν το αποφασισεις, ειναι μια καλη ολοσωμη εξατμιση,οπως ειπες,και μια εισαγωγη ελευθερη. Εχεις 177 αλογα,φαντασου ποσο θα αναπνευσει αυτο το υπεροχο μοτερ απο τον καταλυτη που τωρα ειναι φιμωμενος! και γενικα απο το μαμα συστημα εξατμισης. Κι εγω δειλα δειλα το εκανα,θυμασαι που σας ειχα ζαλισει :) Αν εγω στο 1.4αρακι που ειναι τιποτα μπροστα στο δικο σου,εμεινα ευχαριστημενος εχοντας πλεον μια εντελως διαφορετικη οδηγικη απολαυση(στα πλαισια του δυνατου ετσι..?) φαντασου εσυ! Οσον αφορα το προγραμμα,μην το φοβασαι. Εγω δεν τ εβαλα για να παρω αλογα κτλ,αυτα ειναι βλακειες. Με τον Στελιο διορθωσαμε καποια δεδομενα που με την εξατμιση ηθελαν ρυθμιση,ενιωσα ενα στεγνωμα ψηλα πχ,το αμαξι γονατιζε,μετα το προγραμμα αυτο εξαφανιστηκε! και γενικα εδωσε μια γραμικοτητα να το πω ετσι.Μην φανταστεις δλδ οτι φευγοντας απο τον επαναπρογραμματισμο ειπα...πωπω πεταει το αμαξι!...ομως με την εξατμιση να σου πω την αληθεια..το ειπα! για τα δικα μου δεδομενα ετσι? για αλλους θα ειναι κ παλι αργο :) .Απλα ετυχε και οδηγησα για λιγο το ιδιο με το δικο μου μαμα,και ενιωσα πως ειναι αλλο αμαξι,αληθεια στο λεω,ειχα ξεχασει πως ηταν παλαιοτερα,το ενιωσα δλδ πολυ πιο βαρυ και απροθυμο στις αλλαγες ταχυτητας,και στο θεμα ροπης. Φαντασου πως θα το νιωσεις εσυ δλδ.Επομενως μην στεκεσαι τοσο σν παιρνει πχ οριακα αλλα 5-6-7 αλογα,σημασια εχει να αναπνευσει και να βγαλει ακομη πιο ροπατα τα αλογα που εχει! γνωμη μου παντα!

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 18:38
από dimitrisc4vts
σε ολα αυτα χαρη ισως να εχεις και απολυτο δικαιο και δεν εχω λογο να αμφισβητησω τιποτα εφοσον τα εχεις κανει και ειδες διαφορα. το θεμα ειναι οτι στο δικο μου αν δεν τα κανω παντα υποθεσεις μπορω να κανω. Εχω και εγω τους δισταγμους μου. Αλλα πολλα απο αυτα πρεπει ετσι και αλλιως να τα αλλαξω οπως τελικο γιατι εχω ενα με 100 ευρω οταν το πηρα ειχε ενα μπουρι και μου επαιρνε τα αυτια, εναν καταλυτη σιγουρα με τοσα χιλιομετρα, χταποδι εχει ηδη, θα βαλω και μια εισαγωγη που δεν ειναι και κατι το τρομερο σε κοστος αλλα το μεγαλο βημα για μενα και που το φοβαμαι ειναι το προγραμμα. και μην ξεχνας χαρη οτι κινητηρας με κινητηρας εχει διαφορες, στο δικος σου μπορει να ειδες διαφορα στο δικο μου μπορει να γινει χειροτερα.

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 18:46
από Tzakos
Με καλό προγραμματιστή δεν γίνεται χειρότερος,Δημήτρη.