Δημητρη ηθελα να το πω,αλλα το απεφυγα μηπως καποιοι νομιζουν οτι επειδη εκανα το ιδιο,στο λανσαρω ως καλυτερο,καμμια σχεση. Λοιπον,πιστευω και ειμαι σιγουρος οτι η πιο σωστη κινηση που θα πρεπει να κανεις αν το αποφασισεις, ειναι μια καλη ολοσωμη εξατμιση,οπως ειπες,και μια εισαγωγη ελευθερη. Εχεις 177 αλογα,φαντασου ποσο θα αναπνευσει αυτο το υπεροχο μοτερ απο τον καταλυτη που τωρα ειναι φιμωμενος! και γενικα απο το μαμα συστημα εξατμισης. Κι εγω δειλα δειλα το εκανα,θυμασαι που σας ειχα ζαλισει
Αν εγω στο 1.4αρακι που ειναι τιποτα μπροστα στο δικο σου,εμεινα ευχαριστημενος εχοντας πλεον μια εντελως διαφορετικη οδηγικη απολαυση(στα πλαισια του δυνατου ετσι..?) φαντασου εσυ! Οσον αφορα το προγραμμα,μην το φοβασαι. Εγω δεν τ εβαλα για να παρω αλογα κτλ,αυτα ειναι βλακειες. Με τον Στελιο διορθωσαμε καποια δεδομενα που με την εξατμιση ηθελαν ρυθμιση,ενιωσα ενα στεγνωμα ψηλα πχ,το αμαξι γονατιζε,μετα το προγραμμα αυτο εξαφανιστηκε! και γενικα εδωσε μια γραμικοτητα να το πω ετσι.Μην φανταστεις δλδ οτι φευγοντας απο τον επαναπρογραμματισμο ειπα...πωπω πεταει το αμαξι!...ομως με την εξατμιση να σου πω την αληθεια..το ειπα! για τα δικα μου δεδομενα ετσι? για αλλους θα ειναι κ παλι αργο
.Απλα ετυχε και οδηγησα για λιγο το ιδιο με το δικο μου μαμα,και ενιωσα πως ειναι αλλο αμαξι,αληθεια στο λεω,ειχα ξεχασει πως ηταν παλαιοτερα,το ενιωσα δλδ πολυ πιο βαρυ και απροθυμο στις αλλαγες ταχυτητας,και στο θεμα ροπης. Φαντασου πως θα το νιωσεις εσυ δλδ.Επομενως μην στεκεσαι τοσο σν παιρνει πχ οριακα αλλα 5-6-7 αλογα,σημασια εχει να αναπνευσει και να βγαλει ακομη πιο ροπατα τα αλογα που εχει! γνωμη μου παντα!