Σελίδα 2 από 5

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 18:58
από dimitrisc4vts
μανθο με τα λιγα που ξερω αυτοι οι προγραμματιστες δεν κανουν πιο φτωχο το μειγμα? αυτο δεν εχει συνεπειες πυρακια, υψηλοτερες θερμοκρασιες κτλ? ισως να κανω λαθος. καλο προγραμματιστη ειναι μεγαλο θεμα με πολυ ψαξιμο.

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 19:14
από Tzakos
Πιο πλούσιο Δημήτρη.
Εκτός αυτού όλα τα βλέπεις στο δυναμόμετρο.

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Αύγ 2012, 20:18
από vil
+1 στον Μανθο
Μην ξεχνας οτι το μαμα προγραμμα στο ρελλαντι και στις 2500-3000 που μετρουν καυσαερια για να παρουν εγκριση euro3-4-5 κτλ ειναι κομενα μεχρι εκει που δεν παει.επισης ψηλα υστεριση στο αβανς και ψηλοφτωχα μιγματα για οικονομια.

M.M έγραψε:
Με καλό προγραμματιστή δεν γίνεται χειρότερος,Δημήτρη.

:agree :agree :agree

Re: Απ: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ 2012, 11:22
από MeddlingMageGR
Αυτή τη στιγμή είμαι στο καράβι από Αρκίτσα. Ένα θα πω, με air condition, 2 άτομα, φουλ πορτπαγκαζ με 3 θεόβαρια σακβουαγιαζ, γεμάτο ντεποζιτο υγραερίου κ η Ρεζέρβα στο πίσω κάθισμα, χαλαρά 205...
Για ποιον λόγο να το πειράξω? Πόσο πια να πάει....

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ 2012, 12:02
από zx lover
Μα βρε χρυσε μου, την βελτιωση δεν θα την κανεις μονο για να εχεις μεγαλυτερη τελικη.

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ 2012, 14:46
από Blanc
Βασικα το να συζηταμε για αοριστη βελτιωση δε λεει και κατι! Καποιος θελει να βελτιωσει ενα αμαξι, ξερει ακριβως τι θελει και τουλαχιστον μαθαινει για το συγκεκριμενο θεμα που τον ενδιαφερει. Για να παρεις απλα αλογα κανεις αυτο και κοροιδευεις λιγο τον εαυτο σου οτι παει σβαρνιδια πιο γρηγορα, αν θες θυριωδη ροπη και δυναμη κανεις αυτο...

Βασικα σε αυτο το αυτοκινητο αν δεν ηθελα να το κανω τερας και να βαλω κομπρεσορα, απλα θα εριχνα απειρα λεφτα σε αναρτηση και φρενα. :)
Εχει ηδη πολυ καλες επιδοσεις!

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ 2012, 15:42
από dimitrisc4vts
και τα φρενα του με 305 δισκοπλακες ειναι υπεραρκετα για την δυναμη του. ο κινητηρας ειναι πολυ δυνατος αλλα το κασωμα που σερνει ειναι 1400 κιλα. αν ηταν 500 κιλα κατω θα ηταν και αρκετα γρηγορο. σκεφτομαι αφου το εχω παντρευτει οταν γινει 20 χρονων και ειναι για παλιοσιδερα να τα βγαλω ολα τα καθησματα, ταπετσαριες, πλαστικα και να αφησω τα απαραιτητα μετα τρεμεται evo. :shift

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ 2012, 16:15
από Haris_c4_1.4
το θεμα ειναι να απελευθερωθουν τα καυσαερια σου,δεν ειναι οτι αφου μπορει πας με 205 με a/c και φουλ βαλιτσες.οπως ειπει ο Δημητρης,αρα τι να την κανεις την βελτιωση.Φυσικα παει και 205 ανετα και παραπανω,απλα Δημητρη επειδη σε εχω καταλαβει τι ζητας,δεν ψαχνεσαι για να τελικιαζεις παραπανω,απλα να σου βγουν τα αλογα που εχεις λιγο πιο ευχαριστα στον δρομο,πιο απολαυστικα,κατι που με το βαρος του αυτοκινητου το δυσκολευει σε εναν βαθμο φυσικα,γιατι εγω πχ με το 1.4 αν μπω σε σενα θα νομιζω οτι ειναι τρενο το 2λιτρο!

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 12:43
από Tzakos
dimitrisc4vts έγραψε:
και τα φρενα του με 305 δισκοπλακες ειναι υπεραρκετα για την δυναμη του. ο κινητηρας ειναι πολυ δυνατος αλλα το κασωμα που σερνει ειναι 1400 κιλα. αν ηταν 500 κιλα κατω θα ηταν και αρκετα γρηγορο. σκεφτομαι αφου το εχω παντρευτει οταν γινει 20 χρονων και ειναι για παλιοσιδερα να τα βγαλω ολα τα καθησματα, ταπετσαριες, πλαστικα και να αφησω τα απαραιτητα μετα τρεμεται evo. :shift


Καπετάνιο το έχω ξαναπεί,ότι ο δικός σου κινητήρας είναι απο τους δύσκολους για να πάρει πολύ πάνω του.
Δές λίγο σε Γαλλικά σάιτ,με πόσα λεφτά παίρνεις τι και θα καταλάβεις.

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 18:24
από MeddlingMageGR
Μόλις βρήκα αυτήν την σελίδα...
Στην πίστα των Σερρών, το 2λιτρο C4 ολοκλήρωσε τον γύρο σε μόλις 1:41.45.

http://www.fastestlaps.com/tracks/serre ... rcuit.html

Δείτε τι αυτοκινητάρες είναι πιο γρήγορες απο 0 εως και 3 δευτερόλεπτα..

Opel Astra OPC,
Audi TT 2.0 TFSI,
BMW Z4 2.5i,
Subaru Impreza WRX 2.0,
VW Scirocco 2.0 TSI,
Honda Civic Type-R,
Seat Leon Cupra R,
Renault Clio III Sport,
VW Golf Mk V GTI,
Audi A3 3.2 quattro,
Audi TT Roadster 3.2 quattro,
Opel Insignia OPC,
Audi A3 2.0 TFSI,
Peugeot 206 RC,
Ford Focus ST

Για να είναι τόσο κοντα σε αυτα τα θηρία, δε μπορεί... κάτι θα αξίζει!!!

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 19:43
από Tzakos
Ποιός σου είπε αγόρι μου οτι δεν αξίζει?
Αξίζει και πολύ μάλιστα.
Απλά ενω τα υπόλοιπα της φίρμας τα "φτύνεις"και παίρνουν δύναμη,το δικό σου θέλει αρκετά λεφτάκια επιπλέον.

Υ.Γ Τα 3 sec στην συγκεκριμένη πίστα,είναι σχεδόν αιώνας....... :thumb

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 20:04
από dimitrisc4vts
αντε να μεινει και στην ιστορια ειναι το τελευταιο καθαροαιμο vts. τωρα αυτην την λιστα δεν την αμφισβητω αλλα το insignia opc ειναι ενα τερας και θελω να πω σε ολη αυτην την καταταξη δεν παιζει ρολο και ο οδηγος? δεν παιζει να ηταν κουλος ο οδηγος απο το insignia? και αν ειχε το insignia ο οδηγος του vts να εκανε παπαδες?

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 20:13
από zx lover
3 δευτερα ειναι τεραστια διαφορα ρε Μητσο σε μια πιστα...

Re: Απ: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 22:42
από MeddlingMageGR
Γι'αυτό κ είπα ΈΩΣ 3 δευτερόλεπτα. Άλλα είναι 0.5 άλλα 1.... άλλα 1.3". Θεωρώ μεγάλη δουλειά να είσαι τόσο κοντά με όλους αυτούς.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Re: βελτίωση c4 vts 2.0i

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 23:38
από Prokopas
Offtopic....

Sent from my MT11i