Σελίδα 4 από 4

Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μάιος 2014, 10:59
από vpafi
Πράκτορας έγραψε:
madmak έγραψε:
Απορία : Εφ' όσον ο κυβισμός είναι ίδιος και στις 2 εκδόσεις (90 & 110) και το μόνο που αλλάζει είναι η τουρμπίνα και η χαρτογράφηση -διορθώστε με άν κάνω λάθος- , εάν η τουρμπίνα παραμείνει η ίδια και μπεί η χαρτογράφηση των 110 ίππων , δεν θα πάρουμε κάτι απο ισχύ και ροπή ; Εκτός εάν η νέα χαρτογράφηση διαχειρίζεται διαφορετικά την τουρμπίνα της έκδοσης των 110 ίππων με αποτέλεσμα να μπερδευτεί η ECU όταν βρεί άλλη τουρμπίνα με δυσάρεστα αποτελέσματα ...
Πάντως όπως είπε και ο Ηλίας "όσοι απο μας στοχεύουν στην οικονομία (όπως εγώ), δέν πρέπει να πειραματιστούν σε καμία προσπάθεια βελτίωσης των επιδόσεων" .
Κάθε ένέργεια έχει και το αντίκρυσμά της ...


Δεν έχει καμία σχέση το ένα μοτέρ με το άλλο. 16βάλδιδο το ένα, 8 βάλβιδο το άλλο. Τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας το ένα, απλή το άλλο κ.ο.κ.

Πιο είναι ρε παιδιά το 16v γιατι μπερδεύτικα. :hmm

Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μάιος 2014, 11:29
από azzazel
16v ήταν οι κινητήρες προηγούμενης γενιάς. Τώρα πλέον είναι πάλι 8v. Αναφέρομαι στους 1.6

Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μάιος 2014, 13:02
από vpafi
Τώρα μάλιστα. Αυτό ήξερα και εγώ.Αλλά εδώ μιλάνε για τον νεο κινητηρα όπως λέει και το θέμα οτι θέλει να φτιάξει και μπερδευτικα.

Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μάιος 2014, 17:05
από Lohias^
Παιδιά άλλη τουρμπίνα έχει ο κινητήρας με τα 115

Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μάιος 2014, 17:53
από azzazel
Ναι όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, είναι μεταβλητής γεωμετρίας. Επίσης πέρα από τον διαφορετικό χάρτη δεν αποκλείεται να έχει και διαφορετικό σύστημα εισαγωγής.

Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk