Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sonyram1987
|
Θέμα δημοσίευσης: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα Δημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 23:29 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2013, 11:15 Δημοσιεύσεις: 7
|
Παιδια εγω εχω το C5 III 1.8 16v το εχω ψιλοπιραγμενο οχι σπουδεα πραγματα αλλα κατι κανουν.
1.εχω πιραγμενο τον εσθητηρα ΜΑF διλαδη ο εγκεφαλος καταλαβενει οτι εξω εχει -33οC με αποτελεσμα να φτιαχνει καλητερο μηγμα με μεγαλητερη περιεκτικοτητα σε βενζινη 2.εχω μια ηλεκτρικη τουρμπινα για να περνει λιγο παραπανο αερα και να μην μπουκονει απο μηγμα στα χαμιλα 3.μια φιλτροχοανη της Κ/Ν Φ100 με προσαρμογη σε Φ70 που εχει η διαμετρος της πεταλουδας γκαζιου 4. εχω περασει ενα ελευθερο τελικο με Φ50 εισοδο (οπος ολη η εργοστασιακη σολινοση) και Φ100 εξοδο 5.με ζαντολαστιχα απο 225/60/16 αλλαγη σε 225/55/17 6.και ενα sprint booster για να δοσει λιγο νευρο στο ηλεκτρογκαζο να εχω ολη τη δυναμη του moter οπου τι χριζομε
το αποτελεσμα ολλων αυτων 236 km/h στο GPS,239km/h στο κοντερ στις 6614 R.P.M και 10,6 sec 0-100km/h με 136ΗP απο (127HP εγοστασιακα) στις 5684 R.P.M
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 07:59 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Πες μας φιλε μου και κοστος, πόσο κοστισαν και τι διαφορα εχεις στην καταναλωση.
Στάλθηκε από το LG-P700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 13:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
sonyram1987 έγραψε: Παιδια εγω εχω το C5 III 1.8 16v το εχω ψιλοπιραγμενο οχι σπουδεα πραγματα αλλα κατι κανουν.
1.εχω πιραγμενο τον εσθητηρα ΜΑF διλαδη ο εγκεφαλος καταλαβενει οτι εξω εχει -33οC με αποτελεσμα να φτιαχνει καλητερο μηγμα με μεγαλητερη περιεκτικοτητα σε βενζινη 2.εχω μια ηλεκτρικη τουρμπινα για να περνει λιγο παραπανο αερα και να μην μπουκονει απο μηγμα στα χαμιλα 3.μια φιλτροχοανη της Κ/Ν Φ100 με προσαρμογη σε Φ70 που εχει η διαμετρος της πεταλουδας γκαζιου 4. εχω περασει ενα ελευθερο τελικο με Φ50 εισοδο (οπος ολη η εργοστασιακη σολινοση) και Φ100 εξοδο 5.με ζαντολαστιχα απο 225/60/16 αλλαγη σε 225/55/17 6.και ενα sprint booster για να δοσει λιγο νευρο στο ηλεκτρογκαζο να εχω ολη τη δυναμη του moter οπου τι χριζομε
το αποτελεσμα ολλων αυτων 236 km/h στο GPS,239km/h στο κοντερ στις 6614 R.P.M και 10,6 sec 0-100km/h με 136ΗP απο (127HP εγοστασιακα) στις 5684 R.P.M Φίλε,μήπως κάνεις κάποιο λάθος στίς μετρήσεις σου,γιατί τα 236 με 5η 34,87 και τελική σχέση μετάδοσης στο 7,26 δεν το βλέπω........ Κι όλα αυτά στίς 6.600,δλδ αν πάει 7.000,τι θα γίνει?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Loukas 79
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 19:46 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14 Δημοσιεύσεις: 1180
|
Για το ηλεκτρικο γκαζι και εγω θα ηθεκα να κανω κατι.. Τι προτεινεις;
|
|
|
|
|
nbackal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 20:02 |
|
Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27 Δημοσιεύσεις: 1053
|
Εμμμ αν πειράξεις τον MAF οτι έχει εξωτερική μικρότερη θερμοκρασία φτιάχνει στην ουσία περισσότερο φτωχό σε βενζίνη μίγμα. Εαν θεωρητικά αυτό που λές δουλεύει στο 1 , το καλοκαίρι θα χτυπάει για πλάκα πειράκια με τις ζέστες. Ο Maf διαβάζει ποσότητα εισερχόμενου αέρα για υπολογιστεί απο τον λάμδα μετά και την ECU o λόγος A/FR (αέρας πρός καύσιμο). Υπάρχει και αισθητήρας μέτρησης θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα που λαμβάνει υπ' οψην το πρόγραμμα του αμαξιού.
Αυτό με το ποντεσιόμετρο το είχα κάνει στο Saxo VTS που είχα δεν είχα δεί κάποια διαφορά απόδοσης. Μόνο με σκούπα είχα δεί κάποια διαφορά.
Για να εκμεταλλευτείς τις αλλαγές που έκανες (φιλτροχοάνη) και εξάτμιση θέλεις ενα reflash Ecu. Ειχα κάνει τέτοιες αλλαγές στο Saxo VTS και πήρα δυναμομετρημένα ολόκληρα 2,4 άλογα.
Ισως το sprint booster να βοηθάει στα χαμηλά στο ηλεκτρόγκαζο.
Να το χαίρεσαι το αμάξι.
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Οκτ 2013, 10:09 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Μετα φταινε τα γαλλικα που γινονται σαν χριστουγενιατικα δεντρα και καιγονται οι Λ, δεν κρατανε ρελαντι και το καλοκαιρι σε αφηνουν στη μεση του πουθενα χωρις να ξερεις το γιατι. Με 136 αλογα θεωρητικα, βρες το ιδιο μοντελο με τον διλιτρο κινητηρα και καντε μερικα σωστα ανοιγματα, τοτε θα καταλαβεις οτι ακομα υπαρχει χαος μεταξυ σας.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Ιαν 2015, 13:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Απλά ήθελα να σημειώσω ότι τα διάφορα "ηλεκτρικά turbos" (αυτά που κοστίζουν 100$ και 200$, γιατί υπάρχουν και πραγματικά Electric turbos που δουλεύουν) είναι προφανώς παπάτζες και το μόνο που κάνουν είναι να εμποδίζουν το μοτέρ, όχι να το βοηθούν...
Ομοίως οι άλλες αλλαγές (όπως π.χ. η αντίσταση στον MAF) είναι απειροελάχιστης σημασίας, χώρια που η ECU διορθώνει ότι και αν δει "στραβό" σαν input. Και φυσικά ουδέποτε το πλούσιο μείγμα οδηγούσε σε περισσότερα άλογα, το αντίθετο συμβαίνει.
Το sprint booster όντως βοηθάει στην απόκριση, αλλά προφανώς δεν δίνει άλογα ή ροπή. Το φίλτρο και το τελικό άντε να δίνουν ένα 0,5%-1% (και πολύ λέω).
Τέλος, η αύξηση της τελικής ταχύτητας είναι εξαιρετικά δύσκολη, και απαιτεί πολλαπλάσια ιπποδύναμη από π.χ. να αυξήσεις κατά τι κάποια reprise σε χαμηλά χαω (π.χ. το 80-120).
Αυτά τα λίγα, γιατί κανένας δεν τα είχε επισημάνει και καλό είναι να γνωρίζουμε τι πραγματικά μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τα αυτοκίνητά μας.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
spiderman
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Ιαν 2015, 12:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40 Δημοσιεύσεις: 391 Τοποθεσία: Ελλάδα
|
The Ace έγραψε: Απλά ήθελα να σημειώσω ότι τα διάφορα "ηλεκτρικά turbos" (αυτά που κοστίζουν 100$ και 200$, γιατί υπάρχουν και πραγματικά Electric turbos που δουλεύουν) είναι προφανώς παπάτζες και το μόνο που κάνουν είναι να εμποδίζουν το μοτέρ, όχι να το βοηθούν...
Ομοίως οι άλλες αλλαγές (όπως π.χ. η αντίσταση στον MAF) είναι απειροελάχιστης σημασίας, χώρια που η ECU διορθώνει ότι και αν δει "στραβό" σαν input. Και φυσικά ουδέποτε το πλούσιο μείγμα οδηγούσε σε περισσότερα άλογα, το αντίθετο συμβαίνει.
Το sprint booster όντως βοηθάει στην απόκριση, αλλά προφανώς δεν δίνει άλογα ή ροπή. Το φίλτρο και το τελικό άντε να δίνουν ένα 0,5%-1% (και πολύ λέω).
Τέλος, η αύξηση της τελικής ταχύτητας είναι εξαιρετικά δύσκολη, και απαιτεί πολλαπλάσια ιπποδύναμη από π.χ. να αυξήσεις κατά τι κάποια reprise σε χαμηλά χαω (π.χ. το 80-120).
Αυτά τα λίγα, γιατί κανένας δεν τα είχε επισημάνει και καλό είναι να γνωρίζουμε τι πραγματικά μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τα αυτοκίνητά μας. Συμφωνώ σε όλα.
_________________ The Italian Job.gr Passione Stile Velocita
Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive ...1 of 348 made........... 1 of 1900 made
www.drpatsis.gr
|
|
|
|
|
Michael_kouz
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Απρ 2015, 11:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 23 Μαρ 2015, 01:12 Δημοσιεύσεις: 74 Τοποθεσία: Lyon
|
Είπα να πω και γω τη γνώμη μου αν και δεν είμαι τόσο ειδικός απλά όλες αυτές οι αλλαγές μπορεί να προκαλέσουνε περισσότερο κακό παρα καλό. Με τα ίδια χρήματα που έδωσες για οοολα αυτά, θα μπορούσες να πας σε κάποιον ειδικό να σου κάνει ένα "remap" στην ECU και να βγάλεις σωστά τα παραπανίσια άλογα(καμιά 20 αρια αν δεν κάνω λάθος). Εγώ προσωπικά έχω το HDI 160 με 163 μουλάρια και πριν λίγες μέρες μίλησα μ ένα εξειδικευμένο κέντρο εδώ στη Γαλλία (shiftech λέγεται) και μπορώ με 480€(ίσως Ελλαδα να ειναι χαμηλότερη η τιμή...θέλει ψάξιμο) να κάνω remap και η ανεβώ στα 190...και αν θέλω μου σβήνουν (ηλεκτρονικά και μηχανικά) το FAP (DPF) και την ηλεκτροβάνα κι έτσι τη ανεβώ στα 198. Το τελευταίο δεν θα το κάνω ακόμα παρα μόνο όταν χρειαστεί το φίλτρο αλλαγή, αλλά το REMAP θα το κάνω επιστρέφοντας από διακοπές το καλοκαίρι.
Αυτή ήταν η ταπεινή μου γνώμη χωρίς να θέλω να μειώσω αυτό που έκανες...
Φιλικα...
_________________ C5 Tourer Exclusive HDI 160 FAP
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|