Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C5  »  Βελτιώσεις C5


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 18:54 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2013, 11:15
Δημοσιεύσεις: 7
Παιδια εγω εχω το C5 III 1.8 16v το εχω ψιλοπιραγμενο οχι σπουδεα πραγματα
αλλα κατι κανουν.

1.εχω πιραγμενο τον εσθητηρα ΜΑF διλαδη ο εγκεφαλος καταλαβενει οτι εξω εχει -33οC με αποτελεσμα να φτιαχνει καλητερο μηγμα με μεγαλητερη περιεκτικοτητα σε βενζινη
2.εχω μια ηλεκτρικη τουρμπινα για να περνει λιγο παραπανο αερα και να μην μπουκονει απο μηγμα στα χαμιλα
3.μια φιλτροχοανη της Κ/Ν Φ100 με προσαρμογη σε Φ70 που εχει η διαμετρος της πεταλουδας γκαζιου
4. εχω περασει ενα ελευθερο τελικο με Φ50 εισοδο (οπος ολη η εργοστασιακη σολινοση) και Φ100 εξοδο
5.με ζαντολαστιχα απο 225/60/16 αλλαγη σε 225/55/17
6.και ενα sprint booster για να δοσει λιγο νευρο στο ηλεκτρογκαζο να εχω ολη τη δυναμη του moter οπου τι χριζομε

το αποτελεσμα ολλων αυτων 236 km/h στο GPS,239km/h στο κοντερ στις 6614 R.P.M
και 10,6 sec 0-100km/h με 136ΗP απο (127HP εγοστασιακα) στις 5684 R.P.M


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 07:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πες μας φιλε μου και κοστος, πόσο κοστισαν και τι διαφορα εχεις στην καταναλωση.

Στάλθηκε από το LG-P700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
sonyram1987 έγραψε:
Παιδια εγω εχω το C5 III 1.8 16v το εχω ψιλοπιραγμενο οχι σπουδεα πραγματα
αλλα κατι κανουν.

1.εχω πιραγμενο τον εσθητηρα ΜΑF διλαδη ο εγκεφαλος καταλαβενει οτι εξω εχει -33οC με αποτελεσμα να φτιαχνει καλητερο μηγμα με μεγαλητερη περιεκτικοτητα σε βενζινη
2.εχω μια ηλεκτρικη τουρμπινα για να περνει λιγο παραπανο αερα και να μην μπουκονει απο μηγμα στα χαμιλα
3.μια φιλτροχοανη της Κ/Ν Φ100 με προσαρμογη σε Φ70 που εχει η διαμετρος της πεταλουδας γκαζιου
4. εχω περασει ενα ελευθερο τελικο με Φ50 εισοδο (οπος ολη η εργοστασιακη σολινοση) και Φ100 εξοδο
5.με ζαντολαστιχα απο 225/60/16 αλλαγη σε 225/55/17
6.και ενα sprint booster για να δοσει λιγο νευρο στο ηλεκτρογκαζο να εχω ολη τη δυναμη του moter οπου τι χριζομε

το αποτελεσμα ολλων αυτων 236 km/h στο GPS,239km/h στο κοντερ στις 6614 R.P.M
και 10,6 sec 0-100km/h με 136ΗP απο (127HP εγοστασιακα) στις 5684 R.P.M


Φίλε,μήπως κάνεις κάποιο λάθος στίς μετρήσεις σου,γιατί τα 236 με 5η 34,87 και τελική σχέση μετάδοσης στο 7,26 δεν το βλέπω........
Κι όλα αυτά στίς 6.600,δλδ αν πάει 7.000,τι θα γίνει?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2013, 11:15
Δημοσιεύσεις: 7
1.το μπερδεμα του MAF με προσοπικη πατεντα ενα ποτενσιομετρο για να αυξισεις την αντισταση του εσθητηρα θερμοκρασιας που ειναι μεσα στο MAF, με κοστος γυρο στα 2€
2.η ηλεκτρικη τουρμπινα απο(http://www.ebay.com/itm/Chevy-Electric- ... 6b&vxp=mtr)
180€
3. η φιλτροχοανη της Κ/Ν απο (http://www.ebay.com/itm/K-N-Universal-A ... 28&vxp=mtr
86€
4.το τελικο το πηρα απο www.car.gr 30€ και 20€ περαστικα
5.ζαντες μεταχιρισμενες της BSA 200€ λαστιχα STARMAX SPORT ψαροκοκαλο 300€
6.sprint booster 190€ απο (http://www.ramtuning.gr/sprint%20booster.php)

οσο για καταναλοση περιπου +1,5-2λιτρα στα 100km
και οσο για την τελικη ταχητιτα ειναι μετριμενη τα 236 με GPS και 239 με το εργοστασιακο διαγνοστικο προγραμα της citroen-peugeot diagbox και με την εργοστασιακη φισα της psa actia code:9780.z5

(https://www.google.gr/search?q=9780z5+i ... 1&imgdii=_)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 19:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
:clap
Για το ηλεκτρικο γκαζι και εγω θα ηθεκα να κανω κατι..
Τι προτεινεις;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Εμμμ αν πειράξεις τον MAF οτι έχει εξωτερική μικρότερη θερμοκρασία φτιάχνει στην ουσία περισσότερο φτωχό σε βενζίνη μίγμα.
Εαν θεωρητικά αυτό που λές δουλεύει στο 1 , το καλοκαίρι θα χτυπάει για πλάκα πειράκια με τις ζέστες. Ο Maf διαβάζει ποσότητα εισερχόμενου αέρα για υπολογιστεί απο τον λάμδα μετά και την ECU o λόγος A/FR (αέρας πρός καύσιμο). Υπάρχει και αισθητήρας μέτρησης θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα που λαμβάνει υπ' οψην το πρόγραμμα του αμαξιού.

Αυτό με το ποντεσιόμετρο το είχα κάνει στο Saxo VTS που είχα δεν είχα δεί κάποια διαφορά απόδοσης. Μόνο με σκούπα είχα δεί κάποια διαφορά.

Για να εκμεταλλευτείς τις αλλαγές που έκανες (φιλτροχοάνη) και εξάτμιση θέλεις ενα reflash Ecu. Ειχα κάνει τέτοιες αλλαγές στο Saxo VTS και πήρα δυναμομετρημένα ολόκληρα 2,4 άλογα.

Ισως το sprint booster να βοηθάει στα χαμηλά στο ηλεκτρόγκαζο.

Να το χαίρεσαι το αμάξι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Οκτ 2013, 10:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Μετα φταινε τα γαλλικα που γινονται σαν χριστουγενιατικα δεντρα και καιγονται οι Λ, δεν κρατανε ρελαντι και το καλοκαιρι σε αφηνουν στη μεση του πουθενα χωρις να ξερεις το γιατι.
Με 136 αλογα θεωρητικα, βρες το ιδιο μοντελο με τον διλιτρο κινητηρα και καντε μερικα σωστα ανοιγματα, τοτε θα καταλαβεις οτι ακομα υπαρχει χαος μεταξυ σας.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Ιαν 2015, 13:53 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Απλά ήθελα να σημειώσω ότι τα διάφορα "ηλεκτρικά turbos" (αυτά που κοστίζουν 100$ και 200$, γιατί υπάρχουν και πραγματικά Electric turbos που δουλεύουν) είναι προφανώς παπάτζες και το μόνο που κάνουν είναι να εμποδίζουν το μοτέρ, όχι να το βοηθούν...

Ομοίως οι άλλες αλλαγές (όπως π.χ. η αντίσταση στον MAF) είναι απειροελάχιστης σημασίας, χώρια που η ECU διορθώνει ότι και αν δει "στραβό" σαν input. Και φυσικά ουδέποτε το πλούσιο μείγμα οδηγούσε σε περισσότερα άλογα, το αντίθετο συμβαίνει.

Το sprint booster όντως βοηθάει στην απόκριση, αλλά προφανώς δεν δίνει άλογα ή ροπή. Το φίλτρο και το τελικό άντε να δίνουν ένα 0,5%-1% (και πολύ λέω).

Τέλος, η αύξηση της τελικής ταχύτητας είναι εξαιρετικά δύσκολη, και απαιτεί πολλαπλάσια ιπποδύναμη από π.χ. να αυξήσεις κατά τι κάποια reprise σε χαμηλά χαω (π.χ. το 80-120).

Αυτά τα λίγα, γιατί κανένας δεν τα είχε επισημάνει και καλό είναι να γνωρίζουμε τι πραγματικά μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τα αυτοκίνητά μας.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Ιαν 2015, 12:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
The Ace έγραψε:
Απλά ήθελα να σημειώσω ότι τα διάφορα "ηλεκτρικά turbos" (αυτά που κοστίζουν 100$ και 200$, γιατί υπάρχουν και πραγματικά Electric turbos που δουλεύουν) είναι προφανώς παπάτζες και το μόνο που κάνουν είναι να εμποδίζουν το μοτέρ, όχι να το βοηθούν...

Ομοίως οι άλλες αλλαγές (όπως π.χ. η αντίσταση στον MAF) είναι απειροελάχιστης σημασίας, χώρια που η ECU διορθώνει ότι και αν δει "στραβό" σαν input. Και φυσικά ουδέποτε το πλούσιο μείγμα οδηγούσε σε περισσότερα άλογα, το αντίθετο συμβαίνει.

Το sprint booster όντως βοηθάει στην απόκριση, αλλά προφανώς δεν δίνει άλογα ή ροπή. Το φίλτρο και το τελικό άντε να δίνουν ένα 0,5%-1% (και πολύ λέω).

Τέλος, η αύξηση της τελικής ταχύτητας είναι εξαιρετικά δύσκολη, και απαιτεί πολλαπλάσια ιπποδύναμη από π.χ. να αυξήσεις κατά τι κάποια reprise σε χαμηλά χαω (π.χ. το 80-120).

Αυτά τα λίγα, γιατί κανένας δεν τα είχε επισημάνει και καλό είναι να γνωρίζουμε τι πραγματικά μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τα αυτοκίνητά μας.


Συμφωνώ σε όλα. :agree

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψιλοεπεμβασεις με αποτελεσματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Απρ 2015, 11:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 23 Μαρ 2015, 01:12
Δημοσιεύσεις: 74
Τοποθεσία: Lyon
Είπα να πω και γω τη γνώμη μου αν και δεν είμαι τόσο ειδικός απλά όλες αυτές οι αλλαγές μπορεί να προκαλέσουνε περισσότερο κακό παρα καλό.
Με τα ίδια χρήματα που έδωσες για οοολα αυτά, θα μπορούσες να πας σε κάποιον ειδικό να σου κάνει ένα "remap" στην ECU και να βγάλεις σωστά τα παραπανίσια άλογα(καμιά 20 αρια αν δεν κάνω λάθος).
Εγώ προσωπικά έχω το HDI 160 με 163 μουλάρια και πριν λίγες μέρες μίλησα μ ένα εξειδικευμένο κέντρο εδώ στη Γαλλία (shiftech λέγεται) και μπορώ με 480€(ίσως Ελλαδα να ειναι χαμηλότερη η τιμή...θέλει ψάξιμο) να κάνω remap και η ανεβώ στα 190...και αν θέλω μου σβήνουν (ηλεκτρονικά και μηχανικά) το FAP (DPF) και την ηλεκτροβάνα κι έτσι τη ανεβώ στα 198. Το τελευταίο δεν θα το κάνω ακόμα παρα μόνο όταν χρειαστεί το φίλτρο αλλαγή, αλλά το REMAP θα το κάνω επιστρέφοντας από διακοπές το καλοκαίρι.

Αυτή ήταν η ταπεινή μου γνώμη χωρίς να θέλω να μειώσω αυτό που έκανες...

Φιλικα...

_________________
C5 Tourer Exclusive HDI 160 FAP


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ DYNO DAY ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 10/2007
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: kane
Απαντήσεις: 14
Αποτελέσματα EuroNCAP για το νέο C3 Picasso
Δ. Συζήτηση: Νέα μοντέλα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια