VeRDe, μην ξεχνας οτι για παραδειγμα το μοτερ μας ειναι τυπου LFY ψιλο-πλαγιαστο μοτερ με τεραστιο πλενουμ (εισαγωγη), 16 βαλβιδες και πολλαπλο ψεκασμο.
Σε εμενα ηδη εχω βαλει ημιελευθερο μεταλλικο καταλυτη και εχω δει διαφορα (οπως εχω αναφερει και σε αλλο τοπικ) οχι τεραστια, αλλα οχι και ασημαντη, ειδικα στις μεσαιες και ψηλες (κοντα στις 4000 και μετα) εκει που τα μοτερ αυτα αναπνεουν καλυτερα (θα το εχεις παρατηρησει και εσυ μαλλον ε??) ανεβηκε "ποιοτικα" ο ηχος του χωρις να ειναι και βαρετος στο ταξιδι γιατι δεν φοραω ελευθερο καζανακι.
Τετοια μετατροπη αξιζει πιστευω και εχει και αντοχη στον χρονο σε σχεση με αλλου ειδους μετατροπες.
Στο δικο σου εχει συγχρονισμενο ψεκασμο δλδ καθε φορα ψεκαζεται καυσιμο απο το μπεκ στον εκαστοτε κυλινδρο που θα κανει καυση
. Αυτο σημαινει οικονομια!!!!!!!! Εσυ συνηθως τι καταναλωση εχεις????
Στο δικο μου ποσα αλογα να παρει? Εσενα στο μοτερ αυτο (αν δεν κανω λαθος) εχει προστεθει μεταβλητος χρονισμος και πρεπει να εχει και συγχρωνισμενο πολλαπλο ψεκασμο. Εμενα δεν εχει τιποτα απο αυτα ακι μαλιστα ο ψεκασμος του ειναι ταυτοχρονος. Δλδ σε 2 πληρεις κυκλους οπου εχουν κανει αναφλεξη και οι 4 κυλινδροι, εχουν ψεκασει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και τα 4 μπεκ του ψεκασμου 4 φορες. Αρα σε καθενα ψεκασμο "πεταγεται" τα 3/4 του καυσιμου που σου ψεκαζουν τα μπεκ. Παρολα αυτα εμενα αν το παω ηρεμα με ταχυτητες μεχρι 130 χιλιομετρα την ωρα μου "κρατα" καταναλωση περιπου στα 7-7,5 λιτρα στα 100 χιλιομετρα με μετριο φορτιο στο οχημα. Φαντασου ποση καταναλωση θα ειχε αν ειχε συγχρονισμενο ψεκασμο!!!!!!!!
Εσενα μαλιστα πρεπει να εχει και συχρονισμενη αναφλεξη, ενω σε εμενα ο πολλαπλασιαστης λειτουργει τα μπουζι ταυτοχρονα!!!! Φανταζεσαι ποση ενεργεια χανεται ζοριζοντας το δυναμο, καταναλωνοντας καυσιμο για να παραχθει και ποσο περισσοτερο γρηγορα φθειρονται τα μπουζι?????
Παντως δεν θα με πειραζε να ειχε περισσοτερα αλογα το μοτερ μας, οταν η Alfa Romeo 156 με τα 16ν Twin Spark μοτερ τους εβγαζαν 115 ιππους στα 1,6 και 133 (νομιζω περιπου) στα 1,8..... Ειναι παντως αρκετα μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα δικα μου 117 ή και τα δικα σου 127 του εργοστασιου, αλλα παντα η 156 ειχε σχετικα ψηλα την καταναλωση σε σχεση με τα 7,5 του δικου μου........